Denice: We hebben het niet over inleiden gehad, dat komt nog wel, hopelijk blijft ze gewoon niet te lang zitten. Vanaf morgen mag ze komen zonder extra toestanden iig Vrijdag weer controle. Het lijkt me idd wel verstandig om Ivo langs de huisarts te sturen idd. Ik heb ook veel over EMDR gelezen en het schijnt echt goed te werken. Linnie: Wat fijn dat de verpleegkundige speciaal voor jullie haar vrije dag omgezet heeft. Toch fijn als als er mensen bij zijn die je achtergrond weten. Sorry voor het aansteken, ben er zelf ook nog steeds niet vanaf. Blijf maar hoesten, hopelijk is het snel over. Sanja: Ja, hoe maak je je geen zorgen, dat gaat niet bij ons. Misschien hebben ze wel net anders gemeten oid. Het blijft toch altijd handwerk van pijltjes zetten op zo'n echo. Gelukkig was verder alles goed met jullie kleintje. Vlinder: Wat lekker zo'n kloppend hartje En fijn dat je over 2 weken al weer terug mag komen. Kan me voorstellen dat je je niet te druk wil maken voor de baby in je buik. Als jullie maar een goed gevoel hebben bij zo'n herdenkingsdag toch. Hier gaat het redelijk. Was gister echt kapot, rommelde verschrikkelijk in m'n buik en kon niet lekker zitten of liggen. Toch weer te veel gedaan in huis ook. Vandaag maar wat minder zware klussen doen, strijken gaat iig niet lukken want manlief heeft de strijkplank vanochtend gesloopt, haha. Mooi excuus voor mij Hoe hij dat voor elkaar gekregen heeft vraag ik me ook af.
Nou hier ook een luilak vandaag hoor, heb me voorgenomen geen bal te doen. Heb vandaag naar het werk gebeld en gezecht dat ik er vrijdag weer ben. Dochterlief is op het kdv dus ben vanmorgen mn bed weer ingedoken en kom er net pas uit. Had het even nodig denk ik Denice, voorlopig nog even vrij dus, lekker hoor. Zeker nu het met manlief even niet zo lekker gaat. En idd hopelijk ziet hij zelf ook in dat hij misschien hulp moet zoeken. Gizje, idd mooi excuus om de strijk te laten voor wat het is. Het jammere daarvan is dat de berg wel groter wordt! Linnie, nou het viel best mee met de spanningen bij de echo. We hadden een lieve vrouw die veel kletste, ze vulde de stiltes op met ditjes en datjes en daardoor was ik gewoon ontspannen. Nu met 32 weken weer. Vlinder, goed nieuws meid! Op naar de volgende echo
Denice, wat naar dat Ivo zich zo voelt. Ik heb zelf ook heel erg goede ervaringen met EMDR, kan het echt aanraden. Sterkte ermee! Gizje, he wat naar nu dat je niet kunt strijken Ik hoop dat je je snel helemaal beter voelt en dat je dan lekker soepel mag bevallen en je kleine meid eindelijk in je armen mag nemen. Linnie, voor jou komt de echt spannende tijd bijna. Trek je het allemaal nog? Ik vond je idd erg fit overkomen op de meet, hopelijk blijft dat zo en kun je straks heerlijk genieten van je tweede dochter. Sanja, goed idee om de dag op de bank door te brengen. Heb ik ook gedaan Patatje, hoe gaat het? En met Wuppie? Ik ben sinds een paar dagen wat misselijk aan het worden en ben vandaag begonnen met overgeven. De teller staat op twee keer en volgens mij moet ik straks weer even een sprintje trekken richting toilet. Jakkes, ik hoop niet dat dit weer tot de bevalling gaat aanhouden.
hoi was ik weer sorry dat ik zolang niet geweest ben maar moest even het een en ander op een rijtje zetten. Ik weet niet of Denice jullie verteld heeft wat er aan de hand was, dat ik er zaterdag niet bij kon zijn? Ga het hier niet neerzetten want ik wil niet dat er op gegoogeld kan worden, als je meer wil weten doe ik het via pb. Ben er in ieder geval heel erg van geschrokken en heeft me met beide benen op de grond gezet, over hoe kwetsbaar het leven eigenlijk is.Met het meisje gaat het heel goed gelukkig het is puur plastisch en het heelt goed, hoe het wordt is afwachten. Moet nu echt weer even alles oppakken en heb eindelijk het ziekenhuis gebeld voor verdere onderzoeken, we hebben gister de vragenlijsten ingevuld. Gizje heb je voor mij je rekening nummer kan ik nog het geld overmaken voor het kadootje? Denice echt heel lief wat je heb opgestuurd zal het meenemen bij elke afspraak in het ziekenhuis als teken dat ons mannetje bij ons is en we hem niet vergeten. Dus nu komt het bij Ivo eruit, mischien ook wel een logisch moment Devi is nu ouder dan Delano* en alles gaat goed de spanning zakt en het verwerken begint. Zo te horen uit hij zich wel en dat is alleen maar goed. Vlinder wat fijn een goede echo en een Gyn die meedenkt is helemaal fijn hoop dat je het los kan laten en kan gaan genieten, en niet te veel hoeft te spugen natuurlijk. Linnie heftig terug naar het ziekenhuis, je man en moeder hebben zich daar zo machteloos gevoeld dat ikme wel voor kan stellen dat het voor hun heel moeilijk was. Fijn dat er zo'n lieve verpleegkundige is, lijkt wel of ze op dit soort afdelingen menselijker zijn. Sanja rustig aan en fijn dat je zoveel echo's krijgt die metingen zou ik ook niet zo mee zitten is zo moeilijk op een echo. Patatje hoe gaat het nu met jou nog last van je buik of alles weer rustig. Zo volgens mij zijn de meeste hier lekker lui zwanger en de laatste loodjes aan het volbrengen. Wie is er eigenlijk eerst Linnie of Gizje?
He wuppie fijn van je te horen meid! Goed dat jullie nu de eerste stap richting ziekenhuis hebben gezet. Hoop zo dat je snel geholpen mag worden of nog beter dat het niet nodig is! Ben blij te horen dat alles goed met je gaat. Gizje is als eerste uitgerekend maar Linnie heeft een de bevalling gepland dus dat zou zomaar eerder kunnen zijn???????
Hey Wuppie, goed van je te horen! Ja, Denice heeft uitgelegd waarom je er niet bij kon zijn. Dat moet heftig geweest zijn zeg Hopelijk komt alles goed? Knap van je dat je het ziekenhuis hebt gebeld, ik hoop dat ze je kunnen helpen. Hoe is het met de rest? Nu er zoveel uitgerekende data aankomen, moeten jullie wel dagelijks melden hier hoor Hier gaat alles nog steeds z'n gangetje. Ben gelukkig minder misselijk en moe dan de vorige keren. Weet mijn lijf nu hoe het moet misschien?! Vanmorgen wel heel erg misselijk geweest en gespuugd en van de week ook 2 keer, maar dat is voor mijn doen echt super weinig! Al blijft het overgeven niet leuk natuurlijk. Oh en mijn borsten staan echt op ploffen. Ben altijd blij als zoonlief heeft gedronken, dan zijn ze wat minder zwaar. Soms echt alsof ik al stuwing heb haha! Straks gaat er genoeg zijn voor zoonlief en babylief
Fijn vlinder, dat de misselijkheid binnen de perken blijft! Maarre.... moet er niet aan denken hoor, 2 kinderen aan de borst Maar goed ieder zn ding natuurlijk. Hier zijn we begonnen met het aftrekken van het behang voor de babykamer. Wat een takkewerk blijft dat ook he! Zijn er daarom ook na een muurtje meegestopt, hebben besloten om de boel er overheen te plakken. Hoop dat het lukt
Wuppie fijn om wat van je te horen en hopelijk komt het helemaal goed. Wat goed van jullie om naar het ziekenhuis te gaan. Gek he dat het nu eruit komt en dat het gemis alleen maar groter geworden is. Linnie ik heb Ivo laten zien op internet wat emdr is en hij staat er wel voor open. Woensdag gaat hij naar de huisarts en vraagt dan een verwijzing. Hopelijk helpt het hem om alles een plekje te geven, want het is niet leuk om hem zo te zien. Ik vind ook dat je wat vaker een berichtje achter laat dat vroegen jullie ook aan mij Gizje en rommelt het nog in je buik? Net als Linnie wat vaker een berichtje zodat we op de hoogte blijven. Heb je al een nieuwe strijkplank gekocht Sanja hoop ind dat het gaat lukken erover heen plakken scheelt een hoop. Hoever ben jij nu? Vlinder hopelijk blijft de misselijkheid minder misschien wel een goed teken! Weet jij misschien een goede fles+speen(al geprobeerd tommie, Nuby, Kruidvat, Haberman, Avent). Devi heeft een beetje moeite met uit de fles te drinken, want met bv doet hij 5a10min(als ik kolf 5min heb ik 90cc) en een flesje 30cc in een kwartier. Ivo gaat woensdag naar de huisarts al gaat het al iets beter met hem nu hij weet dat hij hulp gaat krijgen. Met Devi gaat het super goed we zijn een beetje naar een ritme aan het zoeken. Morgen ga ik weer een keertje wegen, want gewicht blijft een ding voor mij
Gizje he jammer dat je stijkplank kapot is had je nou net zo'n zin in . Heb je al een nieuwe? Mijn verkoudheid is voorbij, manlief loopt nu nog een beetje na te snotteren. Maar het heerst wel heel erg hoor zo om ons heen zijn een hoop mensen ziek. Is je buik al wat rustiger? Sanja heerlijk zo'n rustige dag speciaal voor jou alleen, fijn dat dit zo makkelijk kan op je werk. Hopelijk kan je het behang er ind. overheen doen scheelt een hoop werk. is ind. rot werk ja... Succes. Vlinder balen die misselijkheid maar ja het hoort er helaas bij. Fijn dat het ook alweer wat minder is afentoe. Hopelijk is het rond 15 weken wat minder. Wuppie wat fijn om weer wat van je te horen, Denice had ind. verteld wat er is gebeurd. Valt allemaal niet mee zeg. Fijn dat je voor jezelf nu hulp hebt ingeschakeld, zal vast wat meer rust geven. Laatste loodjes voel ik wel, maar nog steeds niets te klagen doe gewoon lekker rustig aan.Wie er eerst is, is even afwachten mijn datum staat maar goed dat zegt ook nog niets. Denice fijn dat Ivo het ziet zitten met EMDR en hopelijk kan hij snel terecht en zal het hem helpen en goed doen. Zal best even confronterend zijn. Knap dat hij hulp zoekt in ieder geval. Goed dat Devi lekker gaat, fijn hoor. Oke meiden zal me wat vaker melden. Het gaat goed hier ik geniet van mijn verlof ik slaap veel en doe wat klusjes in huis. Zo afentoe doe ik wat leuke dingen met mijn vriendin moeder en/of zus. Maar heel eerlijk gezegd geniet ik nog het meest van het lekker alleen zijn en klooien in en om het huis. Ben een beetje klaar met al die opmerkingen op straat enzo. Zo van ''hoe lang moet je nog'' zo ''jij staat op klappen'' ''doe je wel rustig aan'' pfffffffff dus als ik lekker thuis ben heb ik daar geen last van . De tijd gaat me veel te snel aan de eene kant kan ik niet wachten en aan de andere kant ben ik een beetje bang. Ik hoop zo dat ze levend en gezond geboren wordt. Maar goed we houden hoop. Ga het proefafdrukje van het kaartje maar eens ophalen en boodschappen doen. Fijne dag allemaal.
Hey meiden, Had ik van de week een heel verhaal getypt, ging er iets mis... Verhaal weg . Nieuwe poging dus... Linnie; o ja dat zal wel ja . Allemaal van die goedbedoelde opmerkingen... Maar ja, tig keer op een dag komt dan een beetje je neus uit, terwijl je andere zorgen aan je hoofd hebt... Spannend allemaal hoor... Hoe is de proefdruk? Je bent nu 36 weken toch? Hm, nog een weekje zeker . Denice; goed dat Ivo naar de huisarts gaat! Toevallig kwam EMDR vandaag ook ter sprake bij psychologie. Fijn dat het met Devi zo goed gaat! Al een geschikt flesje gevonden? Welke gebruik je nu? Mischien een speen met een groter gat erop? Sanja; is het al gelukt met het behangen? Vlinder; wat fijn dat je minder misselijk bent! Hopenlijk gaat het overgeven nog helemaal over binnenkort... Heb je nu van die zere boobies door je zwangerschap of heb je dat altijd al? Hopenlijk neemt ook dat binnenkort af... En 2 ukjes voeden straks... Respect! Wuppie; leuk dat je er weer bent! Denice vertelde het idd, heftig hoor... Wat goed dat jullie de stap naar de gyn hebben gezet! Dan krijg je in ieder geval duidelijkheid binnenkort... Weet je inmiddels al iets meer? Jep alles weer rustig in m'n buik, ben benieuwd of de cystes weg of geslonken zijn. 3 oktober controle, dus dan weet ik meer . Gizje; hoe is 't met je buik? Nog steeds gerommel? Heb je je rust een beetje kunnen nemen de afgelopen dagen? De tijd begint nu echt te tikken hè . 37 weken nu toch? Weet niet of jullie het gelezen hebben van die neergeschoten jongen in m'n woonplaats... Maar hij is weer de vriend van een collegatje van mij... Zo zielig allemaal... Moest ik even kwijt, maakt nogal indruk... Hier druk aan de studie... Tis erg leuk, maar af en toe overzie ik 't niet . Tis zo veel alles bij elkaar... Heb vorige week maar een kleiner contract aangevraagd, zodat ik een middagje huiswerk kan maken. Fijne avond nog! Liefs Patatje
he meiden even een kort berichtje vanuit het ziekenhuis. gister middag is na een inleiding onze dochter marijn geboren. hopelijk morgen naar huis want ik ben hier al sinds vrijdag middag. de rest vertel ik later wel.
GEFELICITEERD!!! Ben benieuwd naar je verhaal... En ik hoop dat jullie snel naar huis mogen! Liefs Patatje
Whoeaaaa!!! Gizje gefeliciteerd!! En wat een prachtige naam...Ben ook benieuwd naar je verhaal hoor, hopenlijk morgen lekker met de kleine meid naar huis. Dikke kus!
Joehoe!!!!!!!!!!!!!! Onze tweede forum baby is er. Zo meid wat fijn. Hopelijk morgen naar huis. Doe maar rustig aan. Genietse!!!!!
J!aaaaaaaaaaaa Gizje Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! En Wat een mooie naam! Hopelijk mag je morgen naar huis Ben benieuwd naar je verhaal. Geniet van jullie meisje!
Ze is er al!! Gizje gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! Ik ben benieuwd naar het verhaal en hoop dat alles goed met jullie gaat en je lekker kunt genieten
Gizje ze is er al gefeliciteerd met Marijn hele mooie naam. Was het om je bloeddruk dat je bent ingeleid? Patatje ik weet nog niks de vragenlijst is ingevuld en ga ik vandaag terug sturen en dan weer afwachten. Ben nu alleen de familiegeschiedenis aan het bekijken kwa zwangerschapen en daar wordt ik niet vrolijk van.
Het is rustig hier. Ook bij mij is het rustig ik slaap veel doe afentoe het een en ander in huis en zo nu en dan doe ik wat leuke dingen. De oefenweeen doen het in ieder geval goed maat ach alleen maar een goed teken. De echo was goed. Ze kon zien net als bij Evi dat ze haar heeft, leuk he. Ook waren haar benen nog steeds erg lang. Ze loopt goed op groei verder ze weegt nu 3000 gram en heeft bolle wangen. Haqr niertje is niet erger geworden dus al met al zijn we erg gerust gesteld. Zit nu op de albert bezorgservice te wachten en ga daarna lunchen met mn zwangere vriendin. Zij word mss dinsd ingeleid omdat haar ventje zo groot is en alleen maar groter wordt. Zelf is ze net zo klein als ik dus die maakt zich wel wat zorgen. Nou hierbij weer mijn beloofde wekelijkse update. Patatje ind schrikken zeg van die jongen zijn rot dingen. Fijn dat het kan je programma aanpassen geeft wel wat verlichting hoop ik. Gizje gaat het goed met jullie? Hopelijk zijn jullie lekker thuis aan het genieten. Het is mooi weer geniet er allemaal van.
Hoe gaat het Gizje? Fijn aan het genieten Of staat je leven nog zo op z'n kop dat je even flink moet bijkomen? Dat laatste had ik hoor, was echt wekenlang verbijsterd, een baby waah een echte baby! Linnie, wat leuk dat ze haartjes heeft en lange benen. Je klinkt al lekker alsof je aan het cocoonen bent. Hoe ver ben je nu? Wuppie, zijn er meer problemen geweest met zwangerschappen binnen je familie? Da's wel akelig zeg Hopelijk kunnen z eje in het zkh goed helpen. Denice, ik was helemaal vergeten je vraag te beantwoorden. Ik heb geen verstand van flesjes, maar als hij flesjes weigert kun je ook gaan denken aan cupfeeding of fingerfeeding. Of zelfs met een klein lepeltje de melk aan hem laten geven. Hoe gaat het Patatje? Wat een heftig verhaal zeg van die vriend En pittig he studeren? Ik ben afgestudeerd toen zoonlief net 1 jaar was pfff dat doe ik echt nooit meer. Maar ben wel heel blij met mijn diploma. Het is het uiteindelijk allemaal waard 3 oktober weer naar het zkh? Ik blijf voor je duimen hoor! Ik voel me vandaag goed. Gister echt een rotdag gehad, heel de dag misselijk en alles weer uitgespuugd wat erin ging. Vanmorgen een kg lichter. Da's best leuk maar niet op deze manier En krijg m'n broeken nu al niet meer dicht! De darmen blazen zich op, lijkt wel 8 maanden ipv 8 weken