wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Gizje hoe gaat het met jullie? Hopelijk gaat alles goed en geniet je van je kraamtijd.

Linnie fijn dat alles er weer goed uit zag op de echo en wat knap dat ze al kunnenzien dat ze haartjes heeft. Oh ben zo benieuwd naar jullie meisje.

Vlinder we zoeken gewoon verder naar de juiste speen. Heb nog 7 weken om hem de fles te leren drinken, want dan moet ik weer werken.

Hier gaat het niet zo goed. Zit in een mega dip met de bv heb al 2 dagen theezakjes:( en vanochtend had ik wat bloedverlies dus denk dat ik nu alweer ongi wordt:( Ik heb gelezen dat de bv dan een dip heeft dus zit nu om de 2uur te voeden! Het is glukkig super weer dus lekker in de tuin aan het relaxen tussendoor.

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Hola,

Heb eindelijk een beetje tijd om m'n laptop aan te slingeren, heb het idee echt in een compleet andere wereld te zitten, en heb nog niet genoeg energie bij kunnen tanken.

Maar wat een heerlijk meisje hebben we zeg :D

Afgelopen vrijdag voor controle naar de vk en daar was m'n bloeddruk opeens verhoogd en zat er iets meer dan een spoortje eiwit in m'n urine. Dus gelijk naar het ziekenhuis voor extra testjes, en daar dus te horen gekregen dat ik beginnende zwangerschaps vergiftiging had. Ik heb nergens last van gehad, maar ze nemen geen risico meer tegenwoordig dus mocht ik gelijk m'n spullen halen thuis (ziekenhuis is hier om de hoek) en ben ik opgenomen.
    Vrijdag avond een poging tot ballonnetje gehad, maar dat was te pijnlijk (baarmoedermond lag te ver naar achter) en zaterdag dus de eerste dosis gel gehad. Helaas werkte dit net te veel om een 2e dosis te krijgen en te weinig om de bevalling door te zetten. Dus zondag weer gel gehad en dit werkte ook weer net te goed voor een 2e keer dus weer afwachten. Zondag nacht een prikje gehad om te kunnen slapen, aangezien de gel wel weeen geeft en ze wilde dat ik nog wat slaap kreeg voor de echte bevalling begon.
    Dat was dus ergens van zondag op maandag nacht, de pijn kwam nu door de prik heen dus mannetje gebeld en naar de verloskamer gebracht omdat het toch rustig was. Na controle bleek ik dus eindelijk een verweekte baarmoedermond te hebben en ontsluiting, en toen is het erg snel gegaan naar mijn idee. Om 1331 lag Marijn iig op m'n buik :)

Het is maar goed dat ze niet is blijven zitten want ze was 52 cm en 4330 gram :$ Ze is wel enorm veel afgevallen de eerste 2 dagen dus hebben we bijgevoed en nu drinkt ze echt onwijs goed aan de borst en groeit ze goed. Ik ga d'r zo maar eens halen voor de voeding:p

3. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed om van je te horen hoor Gizje, Klinkt als een behoorlijke uitputting die bevalling van jou! Fijn dat ze geen enkel risico genomen hebben, als je een paar dagen later was geweest had je misschien wel flink ziek geworden. Gek he, nu ineens echt een kindje thuis om voor te zorgen? Heb je een leuke kraam? enne hoest met de kraaktranen? Zo vragenvuur is weer voorbij!....Blijf maar heerlijk op je roze wolk meid en geniet van elk momen!

Linnie, fijn dat het nog zo lekker gaat allemaal. Ik gok zomaar dat jij deze week ook aan de beurt ben, denk donderdag ;)

Denice, balen hoor dat het niet lekker loopt met de borstvoeding. Misschien heeft het ook te maken met de zorgen om Ivo?? Hopelijk accepteert meneertje snel een fles, geeft misschien wat rust. Of wil je echt door blijven gaan met de borstvoeding?

Wuppie, Ben benieuwd naar de reactie op de vragenlijst. hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten.

Vlinder, die spijkerbroeken zaten bij mij ook al snel niet lekker meer hoor. Heb je het al aan iemand verteld?

Patatje, heftig idd dat zoiets in je woonplaats gebeurd en dan ook nog bij een "bekende" Gekke wereld wonen wij toch he, maar daar hebben we het al vaker over gehad.

Hier ben ik blij dat er weer een week voorbij is, word er ook wel een beetje nerveus van hoor. 't komt toch steeds dichter bij en er is nog niks klaar!! Van het weekend wordt het mooi weer dus vrees dat manlief niet zo'n zin heeft in de behangklus. Verder is de beeb echt druk in mn buik. heb af en toe echt het gevoel of ze helemaal omhooog kruipt...Niet fijn dus!

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Pittig Gizje! Fijn dat het nu wel zo goed gaat, hoop dat je flink kunt genieten.

Denice, je geeft hem afgekolfde moedermelk of kunstvoeding? Want als het kv is vindt hij de smaak misschien niet lekker? Als het gekolfde melk is, kan het ook zijn dat hij dat niet van jou wil krijgen. Hij denkt: hey ho eens even, mama's melk zit heel ergens anders, dit plastic ding wil ik niet ;) Dus misschien helpt het als papa het geeft of iemand anders? Vaak lost het zich wel vanzelf op als jij er niet bent. Maar het zou wel zo fijn zijn voor je gemoedsrust als hij nu eens gewoon een flesje pakte wanneer jij aan het werk bent.

Sanja, hoe ver ben jij nu? je hebt nog wel even toch? Ik stond met 25 weken in de babykamer te huilen dat het NU af moest. Hij heeft er nog geen nacht geslapen, zo zonde van alle spulletjes ;) Ja, mijn ouders en zusjes weten het en mijn vriendinnen. De rest mag het weten na de 12-weken echo. Morgen maar een positiebroek halen, want een gewone broek gaat dus echt niet meer dicht ;)

5. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denice wij zijn ook heel erg benieuwd naar ons meisje. He gatver alweer ongi maar ja wel fijn dat alles weer werkt betekent toch dqt je super gezond bent. Hopelijk komt de bv snel weer op gang. Wat je zegt het is erg fijn zo die mooie nazomer dagen. Geniet ervan!! Hoe is het nu met Ivo?

Gizje zo meid dat was een flinke battle. Ow heerlijk dat je er zo'n mooi kado voor hebt gekregen kan me het ind. Voorstellen dat het onwerkelijk voelt. Hebben jullie ouders haar al gezien? Wat fijn dat de bv zo goed gaat. Genietse maar weer.

Sanja ja de tijd gaat voor jou nu ind ook opschieten kan me het heel goed voorstellen dat je het kamertje klaar wilt hebben geeft zo onrustig gevoel he.Moet je nog heel veel doen? Ow die beperkte long inhoud is niet prettig nee.

Patatje hoest met de eieren eigenlijk?? Wil er ook niet iedere keer om vragen maar kan me herinneren dat je net voor het kraambezoek ongi was geworden. Ik hoop zo hard voor je dat het snel raak mag zijn. Hoe staat het met de voorbereidigen van jullie huwelijk? Je hebt het maar druk zo.

Wuppie hoest verder met je al een beetje rust gevonden na alles wat er is gebeurd? E hoe staat t met de onderzoeken?

Vlinder hoop niet dat je dit gevoel de komende maanden blijft houden. Dat je, je 8 maanden zw voelt is niet echt een fijn vooruitzichtmet nog 7 maanden te gaan. Ik hoop voor je dat je over een week of 4 met 12 weekjes je beter voelt en je kan gasn genieten want het is best zonde om je zo rot te voelen.

6. Vlinder84

Oh ja Denice, ik werd na 11 weken ook alweer ongesteld pfff! Dan loopt het idd even terug, dat kun je oplossen door veel aan te leggen. Ik ging op zulke dagen op bed liggen, dicht tegen elkaar aan, borsten bloot zodat hij aan kon happen wanneer hij wilde. Op die manier los je het probleem het snelst op zonder al teveel energieverlies van beide kanten.

Linnie, ik hoop het ook! Gister was een goede dag maar vandaag is het weer bal. Er is geen pijl op te trekken :( Mijn moeder neemt zoonlief even mee naar buiten, dan kan ik even op de bank gaan liggen. Geniet van het mooie weer allemaal!

7. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Gizje; wat fijn dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen! Heerlijk gevoel moet dat zijn met je meisje in je armen :). En wat mooi dat BV goed verloopt! Geniet er lekker van! En op 't gemakje hè, dan komt je energie wel weer terug ;). Plaats je binnenkort een foto van jullie meisje? Ben erg benieuwd :D.

Linnie; wat leuk dat je al kon zien dat ze haartjes heeft :). En nog steeds lange benen... Dat wordt een fotomodel ;). 3 kg is een mooi geboorte gewicht. Ik heb ook zo'n vermoeden dat je deze week een berichtje plaatst met de geboorte van jullie dochter ;). We wachten geduldig af :D.

Denice; balen van je BV en je ongi :(. Ik werd na 6 weken al weer ongi, maar was natuurlijk ook acuut gestopt met BV na 5 weken.
    Het is inderdaad een goeie tip van Vlinder om de gekolfde melk door iemand anders dan jezelf te laten geven. Want als BV baby's bij hun moeder zitten willen ze alleen mama's (o)(o) ;). Je hebt kans dat Devi kunstvoeding uit een fles op gegeven moment beter gaat drinken dan de BV uit de fles, en dan in combi met BV bij jou. Maar dat is maar net wat jullie zelf graag willen natuurlijk.
    Geniet lekker van het weer de komende dagen! En het komt echt goed met die flesjes :).

Sanja; o jee, niet stressen hoor... Het komt allemaal goed en anders de kleine straks lekker in een wiegje naast je bed? Mocht de kamer nog niet klaar zijn ;) (zegt controle freak hier :)). Je krijg er dus nog een kleine drukte schipper bij ;).

Wuppie; geen opbeurende geschiedenis in je familie dus :(. Ik hoop dat er snel een goed plan ligt voor je... Hoe gaat het verder met je?

Hier druk aan de studie again... Maar tis nog steeds leuk :). En ja Vlinder afstuderen met een kleine lijkt me ook niet erg handig... Ik heb nu in ieder geval iets nuttigs om me op te focussen ;). Wie weet hoe lang het nog duurt voordat er een kleintje is...
    Nou die jongen heeft het helaas niet overleefd en m'n collegaatje is helemaal stuk :(. Ik kan me er zo boos over maken dat iemand het lef heeft om iemand anders leven af te nemen :x. De dader is gewoon nog maar 22 :$, niet dat het uitmaakt hoe oud iemand is die dat doet, maar toch... Onbegrijpelijk...

Ik vermoed dat er wel een eitje gesprongen is vorige week, maar zeker weten doe ik dat als ik van de week ongi wordt ;), of zwanger blijk te zijn tijdens het bezoek aan de gyn de 3e ;). Dankzij school ben ik er wel minder mee bezig, dus dat is wel fijn :).

Geniet allemaal van het weertje vandaag (en de rest van de week ;)) en tot snel!

XXX

8. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Gizje wat fijn dat alles goed is gegaan, maar wel vermoeiend volgens mij. En goed dat ze geen risico's willen lopen. Geniet lekker van je meisje en van de bv! Heel mooi kaartje van Marijn!

Sanja ik geef afgekolfde melk met het flesje, maar Devi kan er niks van! Ik weet nu dat ik zeker door wil blijven gaan met de bv, het is zo makkelijk vooral snachts. De eerste 2 maanden zijn echt killing om de 2a3uur voeden(ook snachts) maar daarna is het echt zo fijn! En heb je nog wat gedaan in de babykamer? Hoever ben jij nu?

Vlinder ik geef alleen bv dus ook in een flesje. Ivo geeft het ook altijd en ik ben ook een paar keer weggegaan, maar Devi kan er niks van;) We blijven oefenen! De bv loopt weer! Heb dus 2dg om de 2uur gevoed en nu zijn mijn pamela's weer terug:) Hoop voor je dat die misselijkheid niet te lang meer duurt.

Linnie de bv loopt weer! Met Ivo gaat het iets beter nu hij weet dat hij hulp gaat krijgen. Onze huisarts vind emdr niet passen bij Ivo, daarom gaat hij eerst met een psycholoog praten. En volgende week heeft hij een weekje vrij;) Nog gefeliciteerd met je verjaardag was het vrijdag helemaal vergeten:)

Pataje ik werd bij Lanotje na 3mnd ongi dus dacht dat het nu nog langer zou weg blijven. Devi snapt die techniek van het flesje niet. Ik hoop echt dat het goed komt. Aankomende zondag gaan Ivo en ik naar Beverwijk en gaat mijn moeder oppassen dus dat wordt een soort van examen voor Devi. Fijn dat school zo goed gaat!

De bv is gelukkig weer goed op gang gekomen! Morgen ga ik weer een keertje extra wegen, want de vorige keer was ik niet zo tevreden hij was toen ongeveer 135gr per week aangekomen en liep zijn groeicurve iets naar beneden.

9. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Patatje meid wat erg van die jongen dat is een klap zeg. Ind heel erg hoe een qnder je leven van je af pakt erg oneerlijk. Sterkte!!
    Fijn dat de studie je afleiding geeft het is een prachtig doel en t heeft vast een reden. Met jouw ervaringen en opleiding ziet je toekomst er prachtig uit. Kan niet missen dat die beeb er komt alleen we zien wel wanneer.

Denice haha pamela's!!! Goed om te horen hoe jij de bv ervaart geeft mij het gevoel dat het best goed kan gaan lukken. Heb er zo'n zin in en mijn pamela's ook haha. Ja thanks 29 alweer. Hopelijk volgend jaar eens een verjaardag met kindje in de box miste evi namelijk wel weer die dag.

Zo had bijna moeten vertellen dat onze meid was geboren. Afgelopen zaterdag heb ik een nachtje in het ziekenhuis geslapen. We waren uit eten geweest de visite wad weg dus ik ging naar de wc en toen zag ik dus dat ik roze verlies had. Ik vertrouwde het niet en belde t ziekenhuis ik mocht gelijk komen ivm mijn geschiedenis. Op de ctg zagen ze dat ik veel harde buiken had. Aangzeien mn bevalling bij evi zo snel ging wilde ze me niet laten gaan. Ze dachten dat mn vliezen wqren gebroken omdat ik ook vrij veel vocht verlies. Na wat onderzoeken en een nacht aankijken was de conclusie een gevoelige baarmoedermond en door de vele harde buiken is deze gaan bloeden. Vruchtwater is nog in tact dus moet nu wel erg rustig aan doen maar dat is niet erg. Ik had die dag ook wel erg veel gedaan. Het was in ieder geval fijn om weer zekerheid te hebben want ik schrok even dat ik mss een bevalling moest doen. Lijkt net ofdat ik dit mee moest maken om te wennen aan het ziekenhuis en de afdeling nou dat is gelukt.het viel me erg mee allemaal.
    Wel doet het de laatste tijd soms wat zeer als die kleine beweegt dus het is vast te krap aan t worden voor haar en mij.

10. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh jeetje Linnie, dat is idd even schrikken. Dat je niet gelijk zoiets had van ik lig er nu toch.....dus! Doe het maar heel rustig aan hoor..Nog even en ze ligt te huilen op je buik! Enne gefeliciteerd nog met je verjaardag ;)

Denice, fijn dat de bv dip weer voorbij is! En hopelijk heeft meneer een groeispurtje gemaakt.

Patatje 't idd van de gekke dat zulk soort dingen gebeuren! Fijn dat de studie lekker afleidt..Maarre ik blijf toch duimen iedere keer hoor!

Vlinder heb je nog een leuke broek gescoord?

Nou, we zijn niet echt opgeschoten hoor van hetw eekend. We konden de nieuwe auto ophalen en zijn lekker op pad geweest het was ook zo'n mooi weer. Volgende week moet het echt gebeuren mn schoonvader komt dan ook helpen. Woensdag ben ik 32 weken donderdag weer naar het ziekenhuis. Ik heb dan een gesprek met de gyn. G aangeven dat ik het heel prettig vind om van te voren een bevallingsdatum af te spreken. ben benieuwd of het kan/mag

11. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Linnie dat was effe schrikken, maar goed dat ze je een nachtje ter obsivatie in het ziekenhuis hebben gehouden. Misschien was het ind zodat je kon wennen aan de afdeling;) Ja op het eind begint het een beetje pijn te doen he als ze zoveel bewegen. Oh spannend hoor! Helaas zijn het maar tijdelijke pamela's en dan vooral in de ochtend. Ik heb best wel eens gedacht om te stoppen met de bv, want het kost je zoveel energie in het begin. Heb me helemaal suf gedronken aan de ferro en af en toe een extra ijzer tablet. Maar nu heb ik zoiets van ik ben al zover ik ga het een half jaar volhouden! Ja dat zijn ook weer van die dagen dat je weer met je neus op de feiten wordt gedrukt:( Volgend jaar misschien wel een lopend kindje!

Sanja gelukkig heeft Devi ind een groeispurtje gemaakt! Hij weegt nu 4900gr! In 1 week tijd 210gr aangekomen! Succes morgen in het ziekenhuis.

Devi is weer lekker aangekomen hij weegt nu 4900gr in 1 week tijd 210gr aangekomen ben helemaal happy!

12. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    He meiden

Ik heb even terug gelezen wat er afgelopen 1,5 week geschreven was.

Wuppie: ik begrijp dat je naar de gyn gaat. Wat goed dat jullie de stap genomen hebben. Ik heb het verhaal rond die zaterdag niet mee gekregen. Misschien kun je een privé bericht sturen.

Vlinder: balen dat je zo misselijk begint te worden. Geef je al 3jaar borstvoeding? Echt respect. Ik hoop het een half jaar vol te houden. Het zal wel wennen zijn maar ik ben echt helemaal kapot van het voeden nu.

Ik zal straks verder gaan. De kleine heeft honger geloof ik.

13. Vlinder84

Voeden is alleen de eerste weken loodzwaar, daarna gaat het echt beter. Een kind verzorgen is sowieso doodvermoeiend, met of zonder borstvoeding. En als je eenmaal gewend bent, zul je niet anders meer willen :)

Yay Devi is flink aan het worden zeg! Je maakt slagroom, Denice :D

Sanja, ja ik heb 2 broeken gescoord. Zitten heerlijk, al is elke druk me een beetje te veel nu. Wordt snel misselijk als iets knelt ofzo. Ben benieuwd of de gyn een datum met je af wil spreken. Dat zal vast wat rust geven ja.

Jeetje Linnie, het wordt wel een beetje te spannend zo he? Hoe ver ben je nu? En idd op het einde hebben ze geen ruimte meer, maar willen ze toch blijven koppeltje duikelen. Auw ;)

Jeetje patatje, wat erg van die jongen... :( Ik hoop dat je eitje gesprongen is en een spermacelletje opgeslokt heeft. Ik duim voor je!

14. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Daar gaan we weer

Patatje: ik ga weer voor je duimen. Wat betreft je studie, probeer je niet gek te laten maken. Het gaat vanzelf wennen als je je draai eenmaal gevonden hebt.

Denice: wat fijn dat de bv weer goed gaat en Devi goed aankomt.

Linnie: je zal ondertussen misschien al met jullie 2e meisje aan het knuffelen zijn. Ik ben benieuwd hoor.

Sanja: is het kamertje inmiddels af of schiet het iig op? Ik zou ook in de stress schieten hoor.

Hier is het behoorlijk wennen. Maar wat een hoop liefde kan een mens opeens hebben voor een nieuw wezentje. Ik heb enorm last van kraamtranen. Hopelijk zijn die snel weg. Verder gaat het goed. De kleine woog vandaag weer 4 kilo en we zijn voor het eerst met haar buiten gaan wandelen. Echt heerlijk, je merkt alleen dat je lichamelijk nog niet te ver kan. Ik zal een foto in mijn album proberen te plaatsen, ben nog niet zo handig met m'n nieuwe foon.

15. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje, wat een schatje!!! En ja die tranen, gewoon laten lopen dan zijn ze het snelst weer weg. Je hebt wel geluk met het weer hoor, lekker wandelen, iedere dag een stukje verder!! Hoelang is manlief vrij?

Vlinder, dan ben je toch netjes geslaagd! Al pas ik de broeken die ik aan het begin gekocht heb nu niet meer hoor. kan momenteel helemaal geen broek verdragen. Vind jurkjes, rokjes en tuniekjes veel lekkerder zitten.

Denice, dat gaat de goede kant op! Al is het nog steeds wel aan de lichte kant. Het zal gewoon bij hem horen denk ik en als zijn lijntje netjes omhoog gaat is het prima toch!

Nou het behang zit erop. Manlief was van de week ziek thuis (heel zielig!!) En Zn vader was gister ook nog vrij dus toen ik thuis kwam uit mn werk waren ze al een heel eind. Ik was echt verrast!! Nu kan ik van het weekend lekker aan de slag met de inrichting. Gister al een beginnetje gemaakt met de kleertjes. om te beginnen had ik de tas met spulletjes van ons mannetje te voorschijn gehaald maar ik blijf dat echt moelijk vinden (kan dat gewooon niet zonder tranen) heb dus ook maar besloten dat we niks gaan gebruiken, laat het voorlopig lekker voor wat het is... Vanmiddag dus weer controle en gesprek met de gyn, voel me goed dus vast geen gekke dingen. Ben wel benieuwd naar het verdere verloop??

16. Vlinder84

Sorry hoor, maar moet even een egobericht kwijt :(

Vanmorgen hadden we de echo en gelukkig zag het kindje er goed uit. We hebben een kindje van bijna 2 cm gezien en een prachtig rond bolletje. Maar vanmorgen bij het afvegen na toilet zat er helderrood bloed aan het wc-papiertje. Niet een paar druppels, maar een flinke veeg. Ik voelde eigenlijk niks, reageerde niet, was lamgeslagen. Heb er minutenlang naar zitten staren, tot mijn zoontje me riep. Daarna zoonlief bij mijn vader gebracht en met mijn zusje naar het LUMC gereden (man kon helaas niet mee). Ik wilde het niet tegen mijn zusje zeggen, maar vond dat ik haar toch moest waarschuwen, voor het geval dat er straks dus slecht nieuws kwam. Pas toen ik het uitsprak, sloegen het verdriet en de angst toe, ik stond helemaal te trillen. Natuurlijk deden we er een half uur over omdat alles vast stond, kon wel gillen. Gelukkig kon ik in het LUMC bijna meteen doorlopen. Ze wilde eerst uitwendig proberen, maar daar raakte ik van in paniek. Ik zag een leeg vruchtzakje en een slap vormpje erin. Dus ze heeft 'm snel inwendig gedaan en toen zagen we dat alles goed was gelukkig. Kindje bewoog ook een beetje. Ze kon niet zien waar het bloed nu vandaan kwam, het kan van alles zijn. Ik vind dit zo rot. Alsof dit niet al zenuwslopend genoeg is voor ons. Ze kon uiteraard niet zeggen of het goed zou blijven gaan of niet. Bah, dit kan ik er echt niet bij gebruiken. En ik weet wel dat het niets hoeft te betekenen, maar toch wil ik geen bloed zien :(

17. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach vlinder dat is schrikken zeg. Hopelijk zet het niet door dat is het enige wat je nu kan en dat is wachten. Ik heb t bij beide zwangerschappen gehad nu trouwens weer. Heeft bij mij met mn baarmoedermond te maken. Volgens mij had ik t ook rond 9 weken. Kan van alles zijn. Het blijft spannend die fases maar deze is toch wel het meest spannend. Fijn dat je in ieder geval even heb kunnen kijken. Mij hielp het om me niet helemaal op het goeie te richten doe ik nu nog ik houd alle opties en mogelijkheden open maar goed dat heeft ook zo zijn nadelen. Hopeljk lukt het je om rustig te blijven en zet het bloedverlies niet door. Sterkte!!

18. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Was je echo vanochtend trouwens inwendig?? Want dan ie het helemaal te verklaren. Bloed zien is niet leuk maar betekent in de meeste gevallen niet veel.

19. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Vlinder wat zal jij geschrokken zijn. Gelukkig ziet alles er goed uit! Omdat wij helaas weten wat er allemaal fout kan gaan zit de schrik er bij ons snel in. Vanochtend had Devi aardig wat overgegeven dan schrik ik en zie ik Lanotje weer voor me:( Hoe gaat het nu met je?

Gizje ind een schatje om te zien. Geniet van je meisje en het weer!

Sanja zoals je weet ben ik ook een licht gewicht;) Devi volgt zijn eigen groeicurve en die ziet er goed uit. Gister bij de prenatal vonden ze Devi ook een kleintje dus ik zei tja ik krijg nou eenmaal geen hollands glorie:p

Linnie hoe gaat het met jouw?

Patatje lekker druk met school?

Wuppie al nieuws over de onderzoeken?

We genieten hier lekker van het weer! Devi doet het hartstikke goed hij lacht de hele dag en kijkt graag naar zijn mobiel. Nou dames ik denk dat dit het laatste weekend met mooi weer is van dit jaar dus geniet ervan!!!!

20. Vlinder84

Vanmorgen weer bloed verloren :( Het zkh gebeld en afgesproken dat ik eerst even langs de huisarts ga. Daar kan ik vanmiddag terecht en dan gaat hij inwendig kijken of daar iets aan de hand is, een infectie ofzo. En als het bloeden erger wordt of als ik krampen/pijn krijg, mag ik naar het zkh komen voor nog een echo. Maar ja, de echo van gister was perfect, dus dat zegt ook nog even niks. Bah heb er flink de zenuwen van.

En idd Denice, als er iets gebeurd dat ons eraan herinnerd, zoals jij nu met Devi en zijn overgeven. Dat je dan meteen Delano* voor je ziet. Dat is zo akelig :( Gelukkig groeit hij goed he meis. Bij borstvoeding gaat het sowieso anders en het cb houdt vaak de curve aan van kunstgevoede kindjes. Die groeien heel anders. Hij volgt idd z'n eigen lijntje. En nou niet meer spugen lieve Devi!

Gizje, wat een prachtig meisje zeg! De gezonde baby's hier geven zoveel hoop :)

Linnie, ja jij had bij beide zwangerschap bloedverlies? Eng he? Hoop dat het gewoon een bloedvaatje in mijn vagina is of mijn baarmoedermond ofzo. Het bloeden begon voor de echo al, maar op de echodingemedinges (die stok ;)) zat geen bloed gelukkig. Ik denk dat jij snel gaat bevallen meid, hoe voel je je?

Deel Deze Pagina