Denice, hopelijk heb je ongelijk en volgen er nog meer mooie weekenden! Linnie, we zijn in spanning hoor!! Vlinder meid, hoop zo dat het te verklaren is, je hoort het regelmatig he!! 't hoeft niks te betekenen.... Maar snap dat je ongerust bent hoor. Dit soort dingen kunnen we er gewoon niet bijhebben. Hier was alles prima gister in het zh. Zelfs zo goed dat ik volgende week een keertje niet hoef te komen. heb het over de bevalling gehad en eerder bevallen mag vanaf 38 weken maar dan moet de baarmoedermond wel al week zijn anders gaan ze er niet aan beginnen. Helaas dus geen vaste datum voor mij en afwachten hoe het loopt!
vlinder: Hoe gaat het inmiddels, kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent. Ben je inmiddels bij de huisarts geweest? Hopelijk is het gewoon een gescheurd bloedvaatje. linnie: Hoe is het bij jullie? Al nieuws? sanja: fijn dat de controle goed was en dat je ene weekje niet hoeft. Wel balen dat ze geen datum kunnen geven. Maar kan je wel mee geven dat inleiden als de baarmoedermond nog niet week is, erg lang kan duren en ook niet alles is. Hopelijk komt die kleine van jullie gewoon uit zichzelf lekker op tijd, ik ga voor je duimen iig denice: lekker van het weer genieten idd. Wij zijn gister ook lekker naar het bos gaan lopen (het bos in lukte niet meer qua energie) en lekker op het terras gezeten bij het pannenkoekenhuis Lekker hoor dat jullie ventje zo lekker lacht! Zo weer lekker naar buiten met de kleine. Dinsdag wordt m'n eerste dagje alleen met haar, ben benieuwd hoor. Gelukkig gaat manlief maar 2 dagen werken deze week en volgende week 3. Tegen die tijd moet het wel lukken alleen hoop ik
Het bloeden is gelukkig gestopt. De ha vermoedde een schimmelinfectie en na een paar dagen miconazol smeren is het weg en het bloeden gelukkig ook. Pak van mijn hart! ben wel ontzettend misselijk, hou weinig binnen, dus dat vind ik wel weer heel erg balen., Zwanger zijn is gewoon niet zo voor mij weggelegd geloof ik Maar kijk eens naar ons kleine druifje: Maar 8 weken en 4 dagen en nu al zulke details. En voor ons voor nu het belangrijkste: een prachtig rond en gigantisch koppie
Fijn dat je zo geniet Gizje. En spannend he, de eerste dag alleen! Komt vast goed hoor Wat goed ook Sanja, dat je zelfs een weekje over mag slaan. En inleiden als je bmm al wat verweekt is klinkt wel logisch. Ik hoop voor je dat deze met 38 weken mooi week is! Linnie, al nieuws voor ons? of maken we je zenuwachtig als we het te vaak vragen? Wordt je een beetje flauw van he, al dat gevraagd? Wij hebben goed gebruik gemaakt van het mooie weer. Zoonlief is donderdag jarig en we hebben het vandaag gevierd. Hij is ontzettend verwend door iedereen en heeft van ons een fiets gehad. Hij was heel de dag hyper en is net van vermoeidheid omgevallen. Hehe eindelijk even rust Was een heerlijke dag. En hij is alweer (bijna) 3! Wow waar blijft de tijd?
Denice wat mooi dat Devi zo goed is gegroeid zeg heerlijk en geruststellend. Fijn he dat mooie weer nog een paar dagen genieten. Gizje wat een heerijke hollandse meid zeg!! Mooie foto en ook echt een leuk kaartje. Gaat t nog steeds goed met de bv? Spannend ind hoor dadelijk alleen met je meisje lijkt me ook wel weer heerlijk. Patatje hoe is het nu bij jullie in vlissingen na het overlijden van die jongen? Gaat t een beetje? Vlinder wow ziet er goed uit. Zijn rot situaties om in te zitten he. Gelukkig hb je nu een duidelijke foto verklaring en is het gestopt. Ja ik word ind. Door iedereen in de gaten gehouden en het wordt constant gezegd "spannend he" of "ik heb het gevoel dat het dan en dan is" maar ik negeer het gewoon bij hele opdringerige mensen zeg ik ook dat ze het vwnzelf wel horen als ze er eenmaal is. Maar snap het wel heel goed hoor als ik geen datum zou weten zou je dit ook hebben. Mn vriendin wordt vandaag ingeleid haar ventje woog op de echo namelijk al 4200 gram dus hij blijft maar groeien. Bem erg benieuwd en een beetje zenuwachtig. Zo ik ga mijn bed maar eens uit heb geen oog dicht gedaan vannacht.
Gizje, heb je het overleefd vandaag alleen met de kleine? Vast wel!! Heerlijk kroelen de hele dag. Vlinder, wat een prachtige foto. En nog fijner dat er een verklaring is voor het bloeden en alles weer rustig is! Linnie, jeetje meid ben op van de zenuwen voor jouw bevalling. Jij houdt de spanning er lekker in. Met je vriendin alles goed gegaan? Niet dezelfde naam? of is het een jongen?
Hahaha sanja is het zo erg die spanning. Mn vriendin is vanmiddag bevallen van haar zoontje Jaimie alles is goed gegaan hij weegt 3770 gram en is 48 cm. Zo nu zelf nog... Pfff.
Vlinder gelukkig was het maar 1 keer nadat ik de vitamine had gegeven. Wat een mooie echo foto! En fijn dat het bloeden gestopt is! Jeetje 3 jaar alweer de tijd vliegt voorbij! Nou hopen dat de misselijkheid weg gaat. Sanja ik bedoelde ook strandweer. Wij vinden het namelijk ook fijn als het gevroren heeft en het zonnetje schijnd om dan lekker op de hei te lopen. Wat goed dat ze iig open staan om de bevalling in te leiden. Gizje hoe ging het gister? Ja echt zo leuk als Devi lacht. Sochtends als ik de gordijnen open doe begint hij al Gaat de bv nog steeds? Linnie gefeliciteerd met je vriendin haar zoon! Leuke naam! Ja nu jij zelf nog Gaat het nog een beetje? Patatje hoe gaat het met jouw? En Wuppie al naar het ziekenhuis geweest? Wat een k weer vandaag. Ga vandaag de kledingkast maar eens uitzoeken en de winterkleding weer naar voren halen Met Devi gaat het heel goed. Hij krijgt vrijdag zijn eerste enting ben benieuwd hoe dat gaat.
Hallo meiden, Vandaag is de mooiste dag van ons leven. Jolie is geboren om 1500 uur ze weegt 3500 gram en het gaat erg goed. Ow wat zijn wij blij en trots!!!!!
Jaaaa, Linnie, oh meid ze is er!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!! Wat een prachtige naam en nog veel prachtiger dat alles goed gaat!
Gefeliciteerd linnie en man natuurlijk! En wat een leuke naam! Geniet lekker van elkaar, dat hebben jullie zo verdiend. Denice: bv gaat goed hier. Gister gewogen om zeker te zijn dat het goed ging en ze zit weer bijna op d'r geboorte gewicht. 300 gram aangekomen in een dikke week. Is je kast nog gelukt? Moet hier ook eens kijken wat past, heb geen passende spijkerbroeken meer, gelukkig te groot. Nu even doorgaan met afvallen hopelijk.
Gefeliciteerd Linnie!! Ben benieuwd naar je verhaal en hoe het verder met jullie is. En natuurlijk foto's .
Jeeeheee, Linnie gefeliciteerd!! Wat een mooie naam, op zn frans of gewoon zoals je het schrijft? Huilde ze hard?? Ben ook benieuwd hoor....genieten hoor!!! Dikke kus!!
JJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAA LINNIE!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga ik een keer vroeg naar bed pffffff, maar wat een geweldig nieuws. En nu genieten van jullie meisje!
Gizje wow 300gr! Super zeg fijn gevoel he dat ze zo goed groeid op mamamelk! Ja de kast is gelukt heb alle zomer kleren naar boven gedaan en de winterkleding weer even uitgezocht. Ben helemaal vergeten te vertellen hoe het zondag gegaan is toen wij naar Beverwijk zijn geweest. Ik had Devi op bed gelegd in het campingbedje en zijn om 10:30uur vetrokken. Ik heb de hele dag niet gebeld. We hebben flink geshopt(jas, broeken, schoenen, truitjes etc.) Om 15:30 waren we weer terug. Maar Devi heeft dus niks gedronken uit de fles Over 5 weken moet ik weer werken en hoop echt dat hij uit de fles gaat drinken.
Denice: heb je die speciale spenen al geprobeerd? Bij m'n kolf zat zo'n speciale van medela die echt voor bv is. Heb hem zelf niet geprobeerd maar misschien helpt het. Geef hier 1keer per dag een flesje bv uit een avent flesje, was even wennen voor haar maar gaat inmiddels goed. Hopelijk wil Devi snel uit een flesje drinken, zou wel handig zijn als je weer moet werken. Lekker dat je geslaagd bent met shoppen.
Zo even een korte update. Ik ben verliefd!!! ben zo gek op mijn meisje echt heerlijk. Ze begint op haar zus te lijken echt grappig. Het gaat goed met haar de borstvoeding loopt nu iets beter. Het aanleggen is namelijk best moeilijk met die buikwond. Maar goed we zetten door. Ze is erg rustig maar heeft wel een sterke eigen wil. Waarschijnlijk mag ik zondag of maandag naar huis. Slaap lekker meiden.
Hai! Heb al een paar uur op de bank liggen tukken en kan nu dus m'n slaap niet vatten... Mooie ZP tijd dacht ik zo . Linnie; wat fijn dat het zo goed gaat met jou en de kleine meid! Hoe is de keizersnee je bevallen? En hoe gaat het met je man? Gizje; wat heerlijk dat het ook met jou en jouw kleine meid goed gaat! 300 gram al weer! Fijn hoor dat de borstvoeding lekker loopt . En afvallen gaat goed lees ik! Ook erg fijn . Denice; jeetje over 5 weken al weer werken... Maar wat fijn dat Devi zo vrolijk is! Heerlijk zeg . Dus jullie zijn voor het eerst met z'n tweetjes weg geweest? Goed hoor! Jammer dat de bv uit een fles niet zo lekker loopt . Ja, het is echt weer winterkleding weer... En idd, lekkere koude (zonnige) winterdagen zijn ook heerlijk! Hoe ging de eerste enting vandaag? Vlinder, Sanja en Wuppie; hoe is het met jullie? Gister weer naar de gyn geweest, had een andere. Nou blijkt dat de cyste ws in m'n eileider zit en deze de boel blokkeerd . Dat betekend dat ie ws verwijderd moet worden dmv een kijk operatie... Ik zou vandaag terug gebeld worden door m'n eigen gyn over hoe en wat, maar niet gebeurd . Maandag zelf maar ff bellen dus. Verder voel ik me goed, maar denk dat onze kleine voorlopig nog op zich laat wachten... Krijg wel echt baby kriebels als ik jullie verhalen zo lees . Dan herinnering ik me mijn eigen fijne kraamtijd weer en dan wil ik helemaal weer zwanger zijn en bevallen enzo... Verder af en toe een beetje gestresst door school, maar das gezonde stress en een fijne nuttige afleiding . O ja, ik geloof dat het afvallen wel goed gaat . Van de week is er wel 5 keer aan me gevraagd of ik afgevallen was , maar heb eigenlijk geen idee... Heb me al een tijdje niet gewogen, dus het wordt weer tijd . Nou, ik hoop dat ik nu kan slapen... Tot snel! XXX
Linnie: wat een heerlijk gevoel he lekker dat je morgen of maandag naar huis mag. Thuis is toch lekkerder. Patatje: wat balen van die cyste, hopelijk kunnen ze hem snel gerwijderen. Kan me goorstellen dat je steeds meer kriebels krijgt met al onze verhalen. Wat leuk dat mensen zien dat je zo afgevallen bent, altijd leuk om te horen als je er hard aan werkt. Hier nog steeds alles goed, de dagen vliegen voorbij. Straks een soll. Brief schrijven, zag toevallig een leuke en goedbetaalde vacature in m'n mail. Heb nog 12 wk verlof, maar geloof dat dat zo om is.
Patatje zeker balen van die cyste, misschien is het maar goed dat ze hem weghalen toch. Meid ik begrijp je helemaal je wacht al zo lang op een broertje of zusje, maar geloof me die komt er echt! Maandag komt er een lactatiedeskundige om mij te helpen dat vind ik heel fijn, want zelf weet ik het niet meer. De entning was echt heel zielig in beide bovenbeentjes. Ik zag Devi eerst schrikken en daarna keihard krijsen heb hem snel aan de borst gelegd om te troosten. Devi is er best ziek van geweest. Gisteravond de hele avond gehuild/gekreund en hij begon te trillen(ik was lichtelijk in paniek, maar liet niks merken voor Ivo) dus snel getempt en hij had 38,4 We hebben gauw een zetpil gegeven en daarna ging hij slapen echt zo zielig Gizje heb volgens mij alle flesjes al geprobeerd namelijk avent, tommie tippie, nuby, kruidvat gewoon en dental. Maar maandag komt er een lactiedeskundige dus hopelijk kan zij mij helpen. Ik had ook veel eerder met een flesje moeten beginnen maar dat is achteraf en het gaat ons lukken! Ja de tijd vliegt ik heb nu al 16wk gehad en moet over 4wk alweer werken. Linnie zo te lezen geniet je volop van je meisje! Helpen ze je goed met het aanleggen in het ziekenhuis? Want dat is zeker niet makkelijk met een keizersnee, een vriendin van mij heeft ook een keizersnee gehad en zij heeft toen heel veel gekolfd omdat aanleggen niet ging. Morgen of maandag lekker naar huis met de kleine Slaapt ze bij jullie op de kamer? Devi heeft gister dus flink koorts gehad van de enting. Vanacht kwam hij dus ook vaker en om 3:30uur had hij gepoept en moesten we hem dus verschonen en ook maar getempt en had hij 37,4 gelukkig. Vandaag gaat het alweer een stuk beter en heeft hij weer de hele dag gelachen Vanavond nog 1 keer getempt en dat was 37 dus hij is weer helemaal de oude!