Denice zielig zeg dat devi ziek was van het enten zijn geen leuke dingen grlukkig is de koorts weg. Gizje hoe gaat het nu zo alleen met je meisje? Zou dat nu namelijk echt nog niet kunnen. Sanja ja jij bent de volgende. Wat goed dat alles nu zo'n beetje klaar staat. En nog even werken dan heb je alweer verlof. Denk dat we de kramvisite maar moeten combineren. Spannend!! Patatje kan me het heel goed indenken dat je de baby kriebels hebt van alle verhalen. Echt knap van je hoe je er mee omgaat. Vlinder hoe gaat t met je gee last meer gehad van bloedingen? Zo wij zijn nu sinds zondag thuis er is een hoop los gekomen aan emoties. Die kraamtranen helpen ook ect niet. We hebben tranen vam geluk maar ook weten we nu wat we moeten missen van Evi. Jolie (djolie) lijkt steeds meer op haar zus en dat is heel mooi maar soms ook echt confronterend maar haar aanwezigheid is zo fijn ben echt gek op haar. Het is een heerlijk kind en ze is super lief. Ze is ook best rustig alleen s'nachts is ze veel aan het huilen. Ze mist dan onze aandacht dus dan pak ik haar uit de wieg en leg ik haar bij me in bed we doezelen dan lekker samen weg. Natuurlijk slaap ik dan niet maar zij en mn man wel. De ks was erg spannend. We waren erg zenuwachtig alles ging ook erg snel. Voor ik t wist hoorde ik dat ze er bijna hadden. Gelukkig schreeuwde ze het direct uit heerlijk. Huilend pakte mn man en ik elkaar beet en blij riepen we "ze leeft" jeetje wat een ontlading. Ik mocht er even zien ow ik was direct verliefd. Mn man mocht die eerste nacht vij mij op de 1 persoonskamer slapen hadden ze allemaal voor ons geregeld echt super lief. De bv is niet helemaal gelukt mn kloven zitten overal auw. Dus nu krijgt ze alles afgekolft en binnekort als de wondjes zijn genezen ga ik t weer proberen. Het kwam allemaal niet echt goed op gang maar door t kolven nu gaat t goed. Nou jullie Ijn weer even op de hoogte. Ik verblijf deze weeek lekker in mn slaapkamer.
Linnie: Die wisselende emoties zijn hier maar al te bekend, ik wilde 2 weken geleden zelfs verhuizen richting m'n familie omdat ik zo verdrietig was, terwijl ik wel gek was op m'n meisje. Wat fijn dat je man bij jullie mocht blijven, en dat ze zo goed rekening met jullie hielden. Moet een goed gevoel zijn En lekker dat de bv goed op gang begint tge komen, hier was het ook de eerste 2 dagen niks hoor, toevallig kwam de lactatiekundige langs op de zaal in het ziekenhuis en toen ben ik begonnen met een tepelhoedje. Ik gebruik ze nog steeds, ging door de grond van de pijn als ik haar zonder zo'n ding aanlegde. Durf er nu gewoon niet mee te stoppen, maar als het werkt, waarom zou ik ze dan ook niet gebruiken En wat een mooi geboortekaartje trouwens En het went vanzelf alleen hoor, de dagen vliegen voorbij. mannetje is pas 3 dagen aan het werk geweest. Vandaag is hij weer vrij en moet alleen morgen nog werken deze week. Lekker aan de wandel zo dus. denice: Die entingen zijn echt zielig voor die kleintjes, als ik het schema bekijk van de cb krijgen ze gewoon 3 enitingen in de eerste 4 maanden Jij hebt er mee gewacht toch? Fijn dat Devi niet zo heel lang beroerd is geweest van de prik. Hier gaat het redelijk goed. Zit midden in een regelperiode met de bv, sinds zondag drinkt ze echt vaak en wil ze beide borsten helemaal leeg drinken. En ook lekker aan het dreinen snachts, dus ben kapot. Manlief vond dat ik zo kattig deed vanacht toen hij hij wakker werd en zei: heeft ze niet gewoon honger. ik: nee, ze ligt net weer, de afgelopen 2 uur heeft ze al 2 keer gedronken en nu ben jij aan de beurt, morgen ga ik over op kunstvoeding dan mag jij er snachts uit. Whaha, wat vermoeidheid wel niet met je doet. Verder val ik wel mee hoor tegen m'n mannetje
Linnie gefeliciteerd met je mooie meisje. ik krijg helemaal kippenvel van je keizersnee verhaal dat zinnetje ze leeft ohhh. Lekker toegeven aan de kraamtranen en dan komt het weer goed. Balen van de bv. Denice oh arme Devi koorts van de prikjes gelukkig is het maar even. Goed dat jullie lekker hebben gewinkeld en niet gebeld knap hoor . Hmm jullie hebben nu dus een flessenweigeraar, hij wil gewoon bij jou zijn je mag nog niet weg. Hoop dat de lactatiekundige je kan helpen. Gizje jij heb een veelvraatje wat leuk al die karaktertjes al. Heftig uit de hoek komen komt mij nog wel bekent voor, hoop dat er snel een beetje ritme komt dat scheelt al de helft. Patatje wat een *** zooi dat er een cyste zit die de boel blokkeerd daar zit je gewoon niet op te wachten, jullie hebben lang genoeg gewacht.:x. Heerlijk als mensen zeggen dat je er goed uitziet he ik heb het ook,andere prioriteiten stellen helpt om het ander te verzachten. Hmm hier gaat het aardig, vind het alleen moeilijk om hier te tikken. Vorig jaar toen we hier begonnen leek kerst zo ver weg en we droomden over baby's of dikke buiken. Over 2 en halve maand is het dan zover en ik ben net zo ver als vorig jaar dat doet zeer. Verders heb me doel kwa hardlopen gehaald 10 km in 58;43 oh wat was ik trots en emo tegelijk.... Volgende week woensdag mogen we naar het AMC ik ben benieuwd wat ze gaan doen spannend maar ergens geeft het ook rust.
Linnie, ik was ook ontroerd door je bevallingsverslagje, ben zo benieuwd hoe wij dat gaan ervaren. Had toevallig gister de intake met de kraamzorg en had het toen ook weer even moeilijk met het uitleggen van de situatie. Kaartje vind ik ook erg mooi, kreeg gelijk zin om ook iets moois uit te zoeken. Heerlijk genieten op je slaapkamer, daar is die week tenslotte voor Gizje, fijn dat je broeken al te groot zijn. Ben je al aan afvallen, want dat mag toch niet met bv Herkenbaar hoor dat gekat 's nachts gebeurt hier nog regelmatig als dochterlief wakker is. Dus berg je maar voor de komende jaren Denice, erg he zieke kindjes kan dat van mn dochter ook nooi handelen. je wilt zo graag iets voor ze doen maar dat kan niet. Goed dat je niet laat merken dat je in de stress bent. IS voor Ivo niet goed maar Devi voelt dit natuurlijk ook! Wuppie, fijn om wat van je te horen, maar ook van jouw berichtje werd ik emo. Vind het gewoon zo klote!! Probeer wel positief te blijven hoor (Weet wel, is natuurlijk weer makkelijk gezegt) Kan nog best een wondertje gebeuren voor die tijd. Gelukkig snel een afspraak in het zh. Patatje met jou zit het ook niet mee, meid. Ik stuur ook een beetje positieve energie jouw kant op. snap ook heel goed dat het voor jou ook moeilijk is om hier al het nieuws van de roze wolken te lezen. Inmiddels al nieuws van de gyn? Hier vooral moe, moe en nog eens moe. Gelukkig nog maar 2 halve daagjes werken en dan verlof. ik had van te voren echt niet durven hopen dat ik zo ver zou komen. ben stiekem wel een beetje trots op mezelf. Verder van het weekend feest want dan is mn dochter jarig. pfff heel leuk allemaal maar jeetje wat een geregel Taart, traktatie, kadootje, de boodschappen en het hele huis vol met visite....
Linnie wat een mooi kaartje! Hele mooie teksten staan erop ik kon het niet droog houden. En fijn dat je man bij je mocht slapen. Jammer dat je kloven hebt hoop voor je dat ze snel genezen zodat je meisje weer lekker aan de borst kan. Bij Delano kwam het ook slecht op gang en heb ik een week gekolfd. Lekker genieten van je kraamtijd op bed Wuppie wat fijn om weer wat van je te horen. WOW 10km binnen een uur echt geweldig! Had ook niet echt tijd om te bellen was namelijk aan het rennen over de zwarte markt ik wil altijd alles zien. De lk heeft niet echt geholpen ze zei dingen die ik al weet. Ik moet gewoon het elke dag gaan doen (maar het is zo makkelijk om het niet te doen) En fijn dat je volgende week naar het ziekenhuis gaat. Gizje ik ben een maand later begonnen. Devi zou eerst een prik krijgen met 8 weken, heb dat verschoven naar 12 weken ze vonden het geen probleem bij het cb ze zeiden dat de entingen vervroegd zijn omdat sommige baby's al met 10 weken naar het kdv gaan. Devi is 17 weken als hij gaat dus dan heeft hij al 2 entingen gehad. Ik herken het helemaal heb ook in mijn regelperiode regelmatig gezegd dat ik over ga op kv, want ik was zo moe. Heb net weer een regelperiode gehad denk je dat het goed gaat Vannacht gelukkig weer 1x gekomen de nachten daarvoor wel 3/4 keer. Sanja de schrik zat er goed in bij mij, omdat Lanotje ook deed kreunen. Gelukkig is het weer over alleen is Devi nu weer verkouden. Lekker nog 2 halve dagen en dan verlof! Spannend hoor je dochter jarig wat hebben jullie voor haar? Patatje heb je al wat gehoord van de gyn? Vlinder hoe gaat het met jouw? Devi is weer verkouden Hij zit te niezen en te hoesten zijn neusje zit weer vol. Dus we liggen hier weer tussen de uien gemengd met luuf Heb net regeldagen achter de rug dat was wel weer even zwaar. Verder blijft Devi lachen naar alles en iedereen hij wil nu ook steeds rechtop zitten zodat hij alles kan zien. Dat is echt zo leuk om te zien hij lijkt dan net zo´n dashboard poppetje wat schud met z´n hoofdje.
Super mooi kaartje Linnie! Heerlijk zo'n bevallingsverhaal... Wat moet dat een bijzonder moment geweest zijn. Vervelend van die kloven, maar zo te lezen kan niets jou van die roze wolk af krijgen . Denice; hihi, ik zie jullie al zitten tussen de uien . Wel zielig voor Devi... Ik vind het altijd zo'n rottig zicht als die kleintjes verkouden zijn . Super zielig... Het eerste jaar in de kinderopvang zal hij ook nog veel verkouden zijn, dat is echt een bacteriën bron met al die snotterige kindertjes... Maar dan is hij wel meteen immuun de rest van zijn kinderjaren . Sanja; jeetje al weer verlof! Wat gaat dat snel... Dan kan je lekker toegeven aan je vermoeidheid . Wees idd maar lekker trots op jezelf! Hoe oud wordt je kleine meid? Ik ben toevallig ook jarig van het weekend . Wuppie; daar ben je weer! En wow wat goed 10 km! Spannend de afspraak bij het AMC... Ben benieuwd wat eruit komt... Gizje; volgens mij had ik nog niet gezegd dat ik ook jou kaartje erg leuk vind, dus bij deze . Ja die hormonen ook... Tis ook echt pittig al die borstvoedingen... Ik weet dat nog van dat kolven, iedere 3 uur, ook 's nachts... Maar gelukkig geniet je zo te lezen ook van je kleine meid . En dan tussendoor solliciteren... Knap hoor! Vlinder; hoe is het met jou? Vandaag eindelijk telefoon gehad van de gyn. En idd een kijkoperatie . Ze kunnen niet goed zien op de echo waar die cyste precies zit. Als het een simpel herstel is doen ze dat meteen en als het ingewikkelder wordt dan zal ik een tweede operatie moeten. Het kan zelfs zijn dat de eierstok eruit moet . Daar ben ik dus niet zo blij mee... Ik ga er nog eens goed over nadenken en m'n vragen op een rij zetten. Heb de 25ste een afspraak gemaakt om m'n vragen te stellen. De gyn had geloof ik wel zin een operatie en zei al "tot in de operatie kamer" . Als ik wil kan ik al geopereerd worden binnen u en 6 weken. Affijn, verder alles goed . Ik voel me goed in ieder geval. Van het weekend jarig, maar vier het dit jaar niet. Ik ga lekker bowlen met m'n ouders, zusje en vriendlief . Nu maar weer is aan de studie . Fijne avond! XXX
Denice mijn nichtje wou ook absoluut geen fles, heeft ze dus ook nooit genomen ze at gewoon niet. Haar mama reed dus elke keer op en neer naar de crèche of oma bracht haar naar haar werk. Hoop dat het bij jullie wel nog gaat lukken. Wat leuk dat devi rechtop wil zitten alles willen die kleintjes zien. Patatje hmm dat klinkt niet fijn die cyste ook omdat je voor de operatie niet weet hoe het zit. Als je de gyn niet vertrouwd volg je gevoel en vraag een second opinion. Haha ik ben vandaag jarig en vier het dit weekend, onder deze verjaardag kon ik echt niet uit Sanja heerlijk bijna verlof en dan lekker bijslapen. Nou ik ga nog even een rondje lopen,is echt even nodig heb slecht gegeten de laatste dagen en voel me opgeblazen, of zou het door de naderende nod komen.....
Gefeliciteerd Wuppie! Hoop dat het opgeblazen gevoel juist niet van je NOD komt. Het moet heel moeilijk zijn om over ons (bijna) babygeluk te lezen. En ja, we zijn alweer een jaar verder. Wie had dat gedacht? Ik was ervan overtuigd dat we dit jaar allemaal een dikke buik zouden hebben of al een baby. Ik blijf voor je duimen meid, het is je zo gegund! Patatje, oh nee zeg, da's wel schrikken van die cyste en die operatie Ik hoop dat ze je eileider kunnen sparen, die heb je juist zo hard nodig Ik ga duimen dat het allemaal soepeltjes mag verlopen en dat je heel snel daarna goed nieuws hebt. Ook aan jou blijf ik denken en voor je hopen meid. Och Denice, Devi weer ziek. Arm ventje toch en ook arme jullie. En balen ook van het flesje. Als hij 'm nu echt niet gaat pakken, misschien met een theelepeltje proberen? of met een klein bekertje? Sommige eigenwijsjes willen op die manier wel Oeh Sanja, nog maar een half dagje werken. Heerlijk vooruitzicht! Geloof graag dat je er aan toe bent. En alvast gefeliciteerd met je dochter! Linnie, wat een prachtig kaartje. Zoonlief vond 'm ook heel mooi. Prachtig ook dat Jolie dezelfde naam draagt als haar trotse grote zus. Heel mooi. En die kraamtranen pfff, dramatisch zijn die. Blijf idd maar lekker in bed en wees vooral heerlijk verliefd op je mooie dochter. Gizje, ja dat katten. Neuh dat herken ik helemaal niet Ik heb ook wel eens geroepen dat ik het he-le-maal zat was! Het is ook pittig hoor, het ouderschap. Maar het geeft gelukkig ook heel veel voldoening, da's ook belangrijk. Anders zou je gillend gek worden. Heb ik nou iedereen gehad? Mijn geheugen gaat alleen maar achteruit, voel me net een weekdier Afijn, morgen weer een echo. Ben dan 10 weken en 4 dagen. Zie er tegenop. Ook omdat ik weer veel nare verhalen hoor de laatste tijd. Die onbevangenheid is ver te zoeken he? Ik lees wel eens over de magische 12-weken grens en dan denk ik: Is die er dan? Niks magisch aan. En zoonlief was vannacht ook ziek. Steeds overgeven en zeggen dat hij zere benen had. Zo sneu Gelukkig gaat het nu weer beter. Nou meiden, laat jullie morgen weten hoe de echo is gegaan. Is pas om kwart voor 12, dus morgenochtend vast stressss
Het was goed Kindje zag er prachtig uit en echoscopiste vond 12 weken echo al niet meer nodig omdat ze iniencephaly uit kon sluiten. Maar voor de zekerheid toch nog een echo over 2 weken. En 30 haha tsss wat oud!
Wuppie; Whaa!! Een kroonjaar dus . Voor mij nog een jaartje en dan ook 30... Vlinder; goed nieuws!! Jij bent het jonkie onder ons toch ??
Ik ben niet de jongste toch? Ben 27 geworden in juni... Ben wel een cougar haha, man is 2,5 jaar jonger. Ja die ,5 doet 't 'm he Wat een fijn nieuws dat je weer tante wordt! Confronterend ook misschien? Ik ben altijd blij voor anderen, maar vond het soms wel moeilijk toen ik nog niet zwanger was... Terwijl een neefje/nichtje wel weer dichterbij staat, lekker mee knuffelen zonder het tig keer wakker huilen 's nachts
Whaaaa heb net het mooiste verjaardagskado gekregen wat ik me kon wensen. Nu hopen dat ik het over 8 maanden mag uitpakken
Hee wuppie begrijp ik t goed is het een Nod gebleven, is het raak?? Meid wat fijn en wat een goed nieuws. Een voorzichtige gefeliciteerd alhoewel het al erg fijn is dat het je maar weer gelukt is. Joepie!!! Zal vd week even tijd Maken voor jullie. Druk, druk, druk.
JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAA Wuppie! Wat een goed nieuws! Oh meid ik ben zo blij voor je en ind het mooiste verjaardagskado ooit! Gefeliciteerd meid geniet ervan!
Joepie Wuppie!!!! Gefeliciteerd!!! En dat zonder allerlei medische toestanden toch . Wat een goed verjaardagscadeau! Vlinder; ik vind het super leuk voor ze. Tis idd lekker dichtbij, wel de lusten, niet de "lasten" . Het was wel confronterend ja, zeker nu ik die kijk operatie moet ondergaan en dezelfde week blij nieuws krijg. Maar aan de andere kant weten de doktoren straks wel beter hoe ze me zwanger kunnen krijgen . En over 8 maanden knuffelen met zo'n klein wurmpje is natuurlijk een super vooruitzicht . Ze is 5 weken na onze bruiloft uitgerekent .
Oooh Wuppie, wat een geweldig nieuws!! Ik hoop zoooo hard dat je dit cadeautje over 8 maanden uit mag pakken Patatje, ja de artsen gaan het obstakel uit de weg ruimen en dan ga jij zwanger raken en gaat alles gewoon goed. Iets anders is gewoon geen optie vind ik, omdat jij volgens mij echt zo'n geboren en zorgzame moeder bent!
Jahoor, zit ik weer met een brok in mn keel en tranen in mn ogen naar dit scherm te staren!! wuppie, ben zo blij voor je, ga heel hard voor je duimen!!!