wuppie: Jaaaaaaaaaaaaaaa, dubbel gefeliciteerd Ik hoop zo voor je dat je over maanden je kado mag uitpakken. patatje: Wat leuk dat je weer tante wordt Bij jou gaat het ook echt gebeuren hoor. Eerst die kijkoperatie, en dan gaat het vast heel snel gebeuren bij jullie. Daar duim ik iig voor vlinder: Wat fijn dat de echo goed was, is toch een enorme geruststelling. Bij ons is toen ook goed gekeken bij bij de nekplooimeting. Die vrouw was zelf bevallen van een voldragen kindje met een open schedeltje (is vlak na de bevalling overleden), ze wisten het niet. Ze begreep dus heel goed onze angst. Het blijft allemaal spannend. (en volgens mij ben je wel de jongste hier, ik wordt 29 eind dec.) linnie: Wat een drukte opeens he. Merk nu pas dat ik was rust krijg. Maar ik vind het best zwaar hoor af en toe. Huishouden runnen en kindje verzorgen. Fulltime werken met veel overuren is er niets bij, haha. Denice: Wil het al lukken met een flesje bv geven? Zie je er tegenop om weer te gaan werken? Sanja: Hoe is het daar? Lukt hetg allemaal nog een beetje? Hier gaat het redelijk goed. Moet nog een soort van ritme zien te vinden, qua voedingen zit dat er nog niet in iig. De ene keer komt ze na 1 uur de andere keer na 4 uur. Maar het is het waard
En Wuppie besef je het al een beetje? Kun je woensdag gelijk een echo laten maken in het ziekenhuis! Patatje leuk een neefje of nichtje op komst! En ind wel de lusten niet de lasten. Vond het ook altijd leuk om op mijn nichtjes te passen. En nog gefeliciteerd! Heb je een leuke verjaardag gehad? Gizje helaas is het nog niet gelukt met het flesje. Begin me een beetje zorgen te maken nu. Ik ga vanaf vandaag bij elke voeding even proberen. Ik zie er niet tegenop om weer te gaan werken is weer eens wat anders, maar heb dan ook 20 weken vrij gehad. Linnie hoe gaat het bij jullie? Heb je veel last van de kz? Sanja is het allemaal gelukt met de verjaardag van je dochter? Vlinder fijn dat alles er goed uit zag op de echo. Ben je nog misselijk?
whuhaaaaaaaaaaaaaa, ons meisje heeft vanacht gewoon 6,5 uur tussen de voedingen gehad. Wat een verademing als je opeens 5,5 uur achter elkaar aan het slapen bent Ik ga er niet vanuit dat dit elke nacht gaat gebeuren, maar ze kan het iig wel Denice: Dat is minder dat hij het flesje nog steeds niet wil, ik zou me ook zorgen gaan maken. Is het eventueel mogelijk om tussentijds naar het kdv/oppas te gaan om te voeden als alternatief? Kan me voorstellen dat je er niet tegenop ziet om weer te werken. Zou het zelf ook wel weer lekker vinden hoor. Ga van de week weer een beetje vacatures afstruinen, hopelijk kan ik dan begin volgend jaar ergens aan de slag.
Gizje lekker hoor! Hier komt Devi na dat hij om 19:30uur in bed ligt om 1a2uur en 4a5uur en dan om 7a8uur. Hij maakt dus een lange ruk vroeg in de avond. Ben op het moment ook erg moe voel me net een vadoekje. Moet ook weer heel veel aan Lanotje denken. En dan dat stomme flesje pfff. Doe vandaag helemaal niks! Als het echt niet lukt ga ik tussen de middag naar het kdv/huis om te voeden.
Kan me voorstellen dat je kapot bent hoor, ben ook net een dweil af en toe en jij hebt al 2 maanden langer gebroken nachten. Hier komt ze ook gemiddeld 2 keer per nacht voor een voeding. Ligt er een beetje aan wanneer de laatste avond voeding is geweest. We leggen haar nog niet op bed aan het begin van de avond. Ze ligt of bij ons (op schoot) of in de reiswieg tot de laatste voeding (ergens tussen 22:00 en 23:30). En meestal ergens tussen 8 en 10 's ochtend gaan we eruit. Als je moe bent kan je veel gaan piekeren, je weet nu ook wat je allemaal moet missen met Delano. Je kunt dan wel enorm genieten van Devi, maar het gemis blijft. Dat heb ik hier ook. Deze kindjes waren er niet geweest als onze andere kindjes nog bij ons waren. Het is af en toe zo moeilijk, gelukkig kan ik wel enorm genieten van dit meisje.
Vlinder, ook ik ben niet jonger hoor binnenkort alweer 32 . hoe is het bij jullie eigenlijk met de huizenjacht? Met 2 kleintjes is wat meer ruimte toch ook wel prettig. Gizje wat een heerlijk gevoel he als je weer een paar uur achter elkaar heb kunnen slapen. ik ben benieuwd hoe dat straks bij mij weer gaat. het grote nadeel is dat dutjes tussendoor en 's ochtends bliven liggen voor mij helaas niet kunnen. Wij hadden dochterlief ook altijd beneden tot aan de laatste voeding. Zijn daar pas mee gestopt toen de laatste eraf was. Moeilijk hoor Denice, ze zeggen dat je echt door moet zetten, als ze echt honger hebben drinken ze wel. Maar als het je eigen kind is, is dat makkelijker gezecht dan gedaan. Want je wil ook dat hij voldoende binnen krijgt. 't schijnt ook beter te zijn als je het door andere laat doen want bij jou wil hij het liefst de borst. Maar goed je zal vast wel het nodige geprobeert hebben en ik heb er eigenlijk ook geen vertsand van! Vervelend dat het gemis weer zo aanwezig is, 't gaat waarschijnlijk ook nooit meer over en dat hoeft ook niet maar het is niet fijn als je, je zo rot voelt. Linnie, hoe is het bij jou op je roze wolkje meid? Wil je je bed al uit of hou je het nog lekker vol in de slaapkamer Wat een hectiek he die eerste weken, je wordt echt geleefd. Patatje, leuk weer tante maar zoals al geschreven ook wel weer confronterend. Hoop dat je snel geholpen kan worden en dat je eierstok bespaart kan blijven, met een lijkt het me toch ook weer een stuk lastiger?? Of maakt dat niet uit Wuppie, hoe is het meid? hoop zo dat het goed gaat Nou hier een druk weekend achter de rug, merk echt dat ik niet veel meer kan. "t was vandaag natuurlijk een grote pestbende en hoe graag ikn ook zou willen het lukt me gewoon niet om de boel eens even aan te pakken. De stofzuiger erdoor en ik ben de rest van de dag gebroken. Die kleine heeft natuurlijk ook in de gaten dat ik niet zoveel meer kan en is echt tegendraads. komt natuurlijk ook wel door haar verjaardag en alles wat komen gaat. Ze is er echt mee bezig, vraagt steeds of de baby er al is en raakt in paniek als ik wegga. moet dan 3 keer uitleggen dat ik niet naar het ziekenhuis ga maar gewoon even boodschappen. is ook wel weer schattig maar zeer vermoeiend. Hoop dat ik van d eweek een begin kan maken aan mijn to do list want die wordt met de dag langer :x
Zo he he nu even tijd voor jullie en voor mezelf. Bedankt voor jullie kaarten!!! Gizje grappig dat ook jij gebonden zit aan een tepelhoedje. Ik ook, dat werkt perfect. Zonder hoedje lukt het niet, heb niet echt tepels. Wel jammer want het is een extra handeling maar ach het is beter dan s'nachts flesjes in een pannetje doen pff. Het was heerlijk wandel weer he. Ook wij hebben hier al een aantal wandelingen gehad heerlijk!! Fijn dat je man er een aantal dagen is, weet niet hoe ik het zonder hem moet gaan doen. Alhoewel de oma's staan te popelen om te helpen. Kan me voorstellen dat je wilde verhuizen, gaat het nu beter? Dat snauwen herken ik wel hoor, ook ik kan er wat van. Maar gelukkig duurt het niet lang en liggen we ook vaak in een deuk. toevallig heb ik sinds gisteren een regeldag, ind. vermoeiend maar ach voor een goed doel. Wuppie hoe gaat het nu met je? Gefeliciteerd nog met je verjaardag dat had ik nog niet gedaan. Sanja en al iets moois uitgezocht voor het kaartje? Ja meid gaat nu opschieten kan me heel goed voorstellen dat het spannend is. Kan je nog worden ingeleid? Gefeliciteerd met je dochter en viel het mee? LEkker hoor verlof. Denice ach verkouden zielig is dat toch. Ja die regeldagen zijn ind. pittig zit er nu midden in. Ze blijft maar drinken pff waar ze het laat is ook duidelijk want de luiers zitten goed vol haha. Leuk dat Devi zo veel lacht heerlijk!!! Hoe is het met Ivo is hij al naar een psych? Hier gaat het herstel van de Ks heel erg goed. Merk dat ik vorig jaar door het vele bloedverlies, transfusie, rouwen en inknip veel langer had om te herstellen. Het valt me heel erg mee eigenlijk. Moeilijk he dat gemis van Delano het blijft allemaal zo dubbel. Als je nou met een tepelhoedje voed? Dan pakt hij misschien daarna wel makkelijker de fles?? WEet niet of het echt werkt hoor, maar dat is nu mijn voordeel doordat ik met een hoedje voed pakt ze ook gewoon iedere fles. Patatje ach meid wat een ... situatie zit je weer zeg. Hopelijk snel uitsluitsel en goed nieuws want dat kan je nu eindelijk weleens gebruiken. Nog gefeliciteerd meid met je verjaardag! Leuk zeg tante worden gefeliciteerd!! Maar lijkt me ind. ook wel weer even moeilijk weer zo'n dubbel gevoel pff. Vlinder mooi zeg zulk goed nieuws bij de echo heerlijk, hoe voel je er nu onder heb je wat meer vertrouwen? Hier gaat het eigenlijk heel erg goed. De emoties zijn wat rustiger. Ook zijn we sinds vrijdag voor het eerst naar buiten geweest. Natuurlijk zijn we bij haar ''aardse'' stukje zus langs geweest op de begraafplaats. Toen had ik het wel weer even moeilijk. Ik zag mezelf daar een jaar geleden nog staan en hopen dat ik snel zwanger mocht zijn en nu keek ik naast me en daar stond hij dan mijn maxicosi met inhoud! en wat voor inhoud. Geluk en verdriet leven zo nauw samen hier maar dat herkennen jullie als geen ander. Verder doet Jolie het echt volgens het boekje. Heb vandaag een regeldag en dat is pittig maar ach het is voor een goed doel. Het herstel van de KS valt me heel erg mee. Verder genieten we hier wat af. Deze week is de visite stroom op gang gekomen. Nou meiden ik ga even koffie drinken. Fijne avond!!!
Zo, het is stil hier Gaat alles goed hier? Linnie, argh die regeldagen kan ik me nog goed heugen! Wist echt niet wat me overkwam de eerste keer zeg pfoeh. Gelukkig heb ik een goed bv-netwerk om me heen die me er doorheen loodsten. De tip was huid-tegen-huid op bed of de bank te gaan liggen en je kindje zoveel mogelijk aan te laten happen. Lekker luieren samen en eraan toegeven. Dan is het snel weer voorbij En emotioneel he, die eerste "ontmoeting" tussen je twee kinderen? Hoe gaat het Gizje? Zo 6,5 uur, dat is gewoon doorslapen haha! En heeft ze het volgehouden of komt ze nu weer vaker? Wuppie, hoe voel jij je? Slaan de kwaaltjes al toe? Dit is zo'n spannende tijd he? Sanja, grappig dat je het vraagt want we hebben een huis! Nou ja, nu nog niet want het is nog in aanbouw. Een geheel nieuw appartementencomplex woohoo! Als alles goed gaat is het in januari/februari af. Je hebt nu verlof, lekker! En die vermoeidheid bleh, ik krijg ook bijna niks gedaan in huis. Voel me af en toe echt een luilak, maar ben gebroken als ik alleen al boodschappen heb gedaan (eigenlijk daarvoor al ) Moeilijk dat je meisje het zo spannend vind, hoop dat ze daar minder last van krijgt. Patatje, hoe gaat het met jou? Wanneer is de operatie gepland? En je studie, druk he? Wel nog steeds leuk? Denice, hoe is het nu met jullie? Is Ivo in therapie gegaan nog? En het gemis om Delano* ja dat gaat nooit meer over... Je ziet mooie Devi en denkt: je broer was ook zo mooi en zo leuk en zo lief en zo geweldig. Had je ze allebei nog maar... Moeilijk, moeilijk en zo dubbel ook. Hier gaat alles z'n gangetje. Ik ben nu bijna 12 weken zoals jullie op mijn ticker kunnen zien. En mijn echo van vorige week donderdag was perrrfect! Ze kond iniencephaly helemaal uitsluiten dus hoefde niet meer terug te komen van die echoscopiste tot 20 weken Ik schoot in de stress, want da's 10 weken wachten om te zien of het ruggetje wel gesloten is! Gelukkig was de gyn het daar niet mee eens. Dus heb donderdag weer een echo en met 16 weken weer en dan de 20-weken echo. Maar moet zeggen dat ik die echo's wel zat begin te worden. Ik vind er geen bal aan, de zenuwen, de angst, steeds weer naar dat zelfde kamertje en hetzelfde beeldscherm als waar we het nieuws kregen van onze kleine meid. Ik vind dat echt moeilijk En toch is er bij elke echo weer die opluchting he, het gaat goed. Dus dan is er eventjes die fijne opluchting, maar soms he... die angsten zijn best geniepig soms.
Alles goed hier hoor vlinder ik had dat ook hoor met al die echo's 't is elke keer fijn als het achter de rug is en alles weer goed is. De laatste keren deed ik niet eens moeite om het schermpje te zien en geloofde ik het allemaal wel, het getrappel in mn buik is op dit moment het geruststellend. Fijn ook een huis gevonden, komt ook mooi uit zo! Linnie wat fijn dta je niet zoveel last hebt van de ks. Scheelt toch weer. Ik heb eindelijk een kaartje + tekst gekozen, vond het best lastig! Verjaardag was leuk maar wel super druk. ik baal zo van mn lijf, wil zoveel doen maar kan bijna niks meer. Vandaag wilde ik naar het bos, vriendlief had al zoiets van zullen we dat nou wel doen is toch veel lopen. Maar 't was mooi weer en ik wil voor mn dochter ook gewoon de leuke "fitte" moeder zijn, ze moet al de hele dag aanhoren wat ik allemaal niet meer kan. We zijn dus toch gegaan met het gevolg dat ik nu niet meer op of om kom van de pijn in mn rug :x maar....We hadden wel een leuke dag (nog even) met zn drietjes. Wuppie, de eerste spannende week zit er op! Ben je nog naar het zh geweest of is dat pas deze week?
Sorry dames dat ik minder reageer, maar alles komt nu tegelijk. Het verdriet om Delano wordt steeds erger. Mijn lichaam trekt het even niet ben zo moe en heb hele erge rug pijn. Gister hebben we heel erg slecht bericht gehad, ik zet het liever niet op zp dus als jullie het willen weten graag via pb. Gelukkig gaat het met Devi super goed, hij lacht nog steeds de hele dag. Zaterdag waren we voor het eerst naar de stad Arnhem geweest om te shoppen en het ging heel goed. Eerst in de wandelwagen en het laaste half uur in de draagzak. We zijn van 10:00 tot 13:00 weg geweest. Vandaag heb ik de intake bij het kdv. Gizje ik geniet ook heel erg van Devi. Dat kan ook bijna niet anders, want hij is zo leuk en lief. Met het flesje gaat het steeds beter hij gaat iig niet meer huilen en zijn hoofd weg trekken. Sanja fijn dat de verjaardag geslaagd is. En balen dat je lichaam het even niet meer trekt. Hoever ben je nu? Spannend hoor! Linnie Ivo loopt ind nog bij de psych woensdag gaat hij er weer heen. Het helpt wel volgens mij, maar nu hebben weer slecht nieuws erbij Zijn de regeldagen weer over? De verkoudheid van Devi is wel over gelukkig. Fijn dat het herstel voorspoedig gaat lijkt me toch best zwaar, maar ind vorig jaar was zwaarder. Nou heb een tepelhoedje geprobeerd, maar daar trapt Devi niet in Het gaat al iets beter gelukkig. Vlinder het ind heel moeilijk. Soms kijk ik samen met Devi het fotoboek van Lanotje en gaat Devi heel hard lachen. Ivo is in therapie gegaan en zie dat het hem helpt. Fijn dat alles er weer goed uit zag. Wuppie en Patatje hoe gaat met jullie?
He meiden, Hier ook even weinig tijd gehad om te posten. Het bijlezen op de telefoon gaat wel, maar posten duurt me te lang met dat gepriegel op zo'n mini schermpje. Maar nu even tijd en m'n laptop gepakt. sanja: Moeilijk he, kaartjes uitzoeken. Vond het echt een drama. Uiteindelijk een redelijk simpele geworden voor mijn doen. En de tekst is ook al zo moeilijk, wel of geen gedichtje enzo. Kan me voorstellen dat je kapot bent na een boswandeling. Lekker genieten van je verlof en veel uit handen geven linnie: Volgens mij gebruiken best veel vrouwen een tepelhoedje. Het is alleen af en toe zo'n gevecht met het happen. Dan duwt ze d'r hand weer over dat ding of duwt ze hem met d'r neus weg ofzo. Ben de laatste dagen wat meer aan het kolven en dan flesje geven. Het spuit er nogal uit met voeden, ze verslikt zich steeds en alles is drijfnat met slab en spuugdoekje (ik ga zo verder, madam wil toch eten geloof ik)
sow weer even tijd linnie: Kan me voorstellen dat het moeilijk was om bij Evy's plekje langs te gaan. Wel fijn dat je ergens naar toe kunt gaan. Hoe gaat het verder? Loopt de bv nog goed? vlinder: Nee helaas slaapt ze niet elke nacht door, dat had ik ook niet zo snel verwacht hoor. Gister heb ik haar wel voor het eerst wakker moeten maken om 2330, omdat ik zelf in slaap viel en naar bed wilde (ze ligt in de reiswieg beneden). Dus straks na de voeding gaat ze naar boven, wellicht slaapt ze dan langer. Nu zit er snacht 3-5 uur tussen de voedingen. 12 weken al weer, wat gaat het hard zeg. Kan me voorstellen dat je nog een extra echo wil met 16wk voor het ruggetje. Ook al vind je geen bal meer aan de echo's, uitsluiting wil je natuurlijk wel. denice: Het zit je even niet mee zeg, het lijkt idd wel of alles tegelijkertijd komt. Hopelijk voel je je snel beter. Gelukkig gaat het goed met Devi, dat is iig een geruststelling voor jullie beide denk ik. Het is wel een lekker eigenwijs ventje met die flesjes, haha. gelukkig gaat dat al iets beter. En wat lekker dat jullie voor het eerst de stad in zijn geweest om te shoppen. Merk hier dat het iig niet makkelijk is als je kleding nodig hebt, heb alles maar thuis gepast Woon tegen het centrum van de stad aan hier, dus dat is wel makkelijk. Als je in een pb wil vertellen wat het slecht nieuws is dan zal ik daar natuurlijk op reageren. Gister zijn we voor het eerst naar m'n ouders gereden. Mijn familie was daar, dat was makkelijker dan iedereen hier laten komen. Ze vond het auto rijden geen probleem en de drukte ging ook goed gelukkig. Verder gaat het best goed hier.
Vanmorgen weer een echo gehad en het hoofdje is goed!! We zagen weer een heel actief kindje, ben weer even opgelucht. Over 3 weken mogen we terugkomen, gaan ze naar het ruggetje kijken. Pfffft. Gizje, klinkt alsof je hyperlacteert, misschien kun je eens googelen op blokvoeden Denice, wat akelig zo'n slecht bericht Als je het kwijt wil, mag je me een pb sturen, maar het hoeft natuurlijk niet. Fijn dat de therapie Ivo helpt. Maar wat is het moeilijk he? Ik kan me zo voorstellen hoe erg je dat lekkere mannetje mist... Sanja, nu echt de laatste loodjes he. Spannend hoor! Hoe is het met de rest?? Wuppie, al een echo gehad? Patatje, je studie en de kijkoperatie? Oh shoot, zoonlief klimt weer eens op de tvkast, even eraf gaan halen...
Hoi meiden! Ik heb het gevoel alsof ik een eeuw niet gereageerd heb... Lees wel mee hoor . Denice; jeetje zeg wat vervelend dat je nu zo'n vervelende periode doormaken . Gelukkig met de kleine man alles goed . Hoe was de intake op het kdv? Hebben jullie er een goed gevoel bij? Als je tips nodig hebt dan kan je ze altijd vragen (hier zit de "deskundige" ), ik geef ze met liefde! Mag Devi binnenkort al gaan wennen? Wat fijn dat de therapie helpt bij Ivo! Nu hopen dat er snel weer zonneschijn komt... Sterkte! Vlinder; joepie! Wat een fijn nieuws weer over de echo! Maar wat een spanning iedere keer... Zo te lezen is jullie kleine man een echte doerak . Gizje; zo te lezen doet jullie kleine meid het super! Fijn hoor! En jij doet het ook zo goed! Heerlijk om haar overal mee naar toe te nemen . Om even op je kaartje terug te komen, ik vind het echt een super kaart . Idd lekker simpel, maar zooo schattig . De kaartjes van jouw en Linnie staan nog gezellig op de kast hier . O ja, ik zag trouwens dat jullie dezelfde achternaam hebben als familie van mij . Sanja; hoe gaat het met je to do lijstje . Tis zonde voor je kleine meid, het was voor haar natuurlijk ook allemaal verwarrend... Linnie; hoe is het bij jullie? Lekker aan het genieten met jullie kleine meisje? Het was wel weer heerlijk weer de afgelopen dagen . Wuppie; hoe is het met jou? Voel je je al zwanger . Wanneer heb je de eerste controle? Hier gaat het z'n gangetje, lekker bezig met school en de verhuizing van m'n werk. Maandag m'n eerste praktijk opdracht en volgende week m'n eerste toets... Psychologie... Zodra ik m'n eerste cijfers binnen heb weet ik hoe het gaat, maar tot nu toe heb ik het gevoel dat ik alles wel onder controle heb . Wat de kijkoperatie betreft, daar ben ik nu wel gerust over. Ik hoor tot nu toe alleen maar positieve verhalen. Ook dat het alleen maar duidelijkheid biedt en de gyn doet ook niet verontrustend. Maar toch diep van binnen ben ik bang voor de uitslag... Ik heb eigenlijk nooit wat met ziekenhuizen, maar als ik dan wat heb is het meteen heftig . Met m'n dochter leek ook alles positief te verlopen en dan toch die afloop... Nu bereid ik me stiekem ook voor op het ergste... Maar ik praat me ook wel in dat dat niet nodig is... Ach ja, ik laat het maar over me heen komen. Het gaat snel 2 december zijn met al die bezigheden op het moment . Fijn weekend! XXX
Zo ook hier weer even tijd voor jullie. Vlinder wat fijn zeg al die goeie echo's. Ik snap heel goed hoe je er in staat hoor herken je gevoelens zo enorm. Ik zelf merk nu pas achteraf wat de zwangerschap bij mij heeft gedaan. Ik was eigenlijk buiten het genieten ook enorm bezig mezelf te beschermen. Inderdaad die angst, de onbevangenheid is echt van ons afgepakt. Maar ik merk dat ik de onbevangenheid nu wel echt terug heb. Het enige wat me iedere dag bezighoud is de vitamine K. Dit natuurlijk ivm Delano, ik zorg er echt goed voor dat ze alle 5 de druppels binnenkrijgt iedere dag. Zo zie je we zijn te wijs op dit gebied. Ach meid voor je het weet heb je, je kleintje in je armen. Sanja ben benieuwd naar je kaartje, maar nog benieuwder naar jullie meisje. Tja die laatste loodjes zijn ind. niet fijn, des te lekkerder is het als je dadelijk bent bevallen. Ik mis mijn buik echt geen enkel moment was er echt even klaar mee ook na 2 jaar!! Dus meid nog even dan kan ook jij genieten van je bewegingsvrijheid enzo. Ow meid gaat nu echt opschieten. Denice ach jeetje tja dat verdriet gaat echt nooit over. Delano leeft natuurlijk wel verder doordat Devi opgroeit maar nu zie je natuurlijk ook wat je mist van Delano. Het blijft zo enorm dubbel. Laatst was ook ik zoekende naar mijn gevoelens ik wist echt niet meer hoe het zat. Jolie lijkt steeds meer op Evi en ik wist dus echt even niet meer wat mijn gevoel over Evi was. Komt er natuurlijk wel op neer dat Evi nooit haar ogen heeft geopend en heeft bewogen en dus weet ik niet hoe zij dat zou doen. Dit vul ik dan in met de bewegingen en ogen van Jolie, maar dat vind ik dus niet leuk. Ik wil Evi als individu blijven zien, als ons eerste kind. Vind het heel moeilijk om het uit te leggen maar de gevoelens lopen door elkaar heen. Mijn vader heeft een hobby namelijk filmen en monteren. Zo heeft hij om Evi heen ook heel wat gefilmd, zo heeft hij gefilmd dat de doktoren naar binnen rende met apparatuur bij Evi, de begrafenis maar ook haar overlijden. Dit alles heeft hij al enige tijd gemonteerd met muziek etc. Laatst heb ik deze film op gezet om te kijken hoe ik zou reageren en of het gevoel er nog zit. Nou was best heftig maar wel erg fijn. Maar kortom het blijft de rest van ons leven bij ons en met ons mee groeien, heb je niet veel aan en je weet dit zelf ook wel maar hopelijk kan je er weer een beetje rust in vinden samen met Ivo. Sterkte!! He spannend het KDV hoe sta je er tegenover? Heb je er een goed gevoel bij en zin om weer te gaan werken? Wanneer moet je weer aan de slag? Gizje ja onhandig he zo'n hoedje haha wat je zegt die handjes en dat gevecht met knoeien enzo pff. Ja kolven is echt een fijne uitvinding he. Welke kolf heb jij? Heb nu zo'n hand ding van Avent maar ga denk ik toch een elektrische halen van Medela. Fijn dat het autorijden goed ging is allemaal spannend he? Patatje tja als je eenmaal zo'n ervaring hebt mee gemaakt dan kan je, je ind. niet voorstellen dat dingen ook weleens normaal kunnen gaan. Toch is de kans groter dat alles normaal gaat ipv uitzonderlijk. Wij zijn hier allemaal een uitzondering op de regel stuk voor stuk hierdoor lijken de dingen veel voor te komen maar als je om je heen kijkt gaan de dingen in het algemeen gewoon goed! Maar ik snap je zo goed, ik herken alles wat je zegt en ik denk iedereen hier met mij. Ik houd ook alle deuren open nu wel wat minder moet ik zeggen. Ik ga hard voor je duimen dat alles gewoon normaal gaat die kans is nou eenmaal wat groter. Focus je maar op het moment dat je er vanaf bent misschien helpt dat. In ieder geval fijn dat de gyn het niet verontrustend vind dan ben je al een heel eind. Want doktoren zijn echt heel eerlijk maar goed dat weet je als geen ander. Fijn dat verder alles goed gaat, spannend je eerste toets! Wuppie hoe is het nu?? Zo ik begin een beetje een ritme te krijgen. Ik mag niet klagen maar soms vind ik het best zwaar. Ik wil niet dat ze pijn heeft of verdriet maar ja soms is dat nou eenmaal zo. Ze heeft veel warmte nodig dus in de avond vanaf 6 uur wil ze het liefst alleen maar bij ons zijn. Overdags slaapt ze erg goed en in de nacht komt ze om de 4 uur. Dus eigenlijk gaat het heel erg goed. Ik neig soms te gaan klagen maar ik vind dat zo oneerlijk om te doen, aangezien ik vorig jaar boos werd op mensen die dat deden. Ik mag blij zijn dat ik een levend en gezond kindje heb. Als ik dit uitleg aan mensen zeggen ze dat ik niet zo streng moet zijn voor mezelf maar ach het zit nou eenmaal in mijn hoofd. Binnenkort krijgt Jolie een katheter met vloeistof in gebracht en daarna een foto om te kijken of haar reflux op haar niertje zit. De verwijding zit er namelijk nog. Zie er erg tegenop vind het echt niet leuk dat geklooi aan haar kleine lijfje. De doktoren zeggen nadrukkelijk dat het echt niets zorgelijks is en dat ik me echt niet geen zorgen hoef te maken. Het is iets kleins wat veel voorkomt maar toch..... ach ik moet er maar even doorheen. Nou ga lekker mijn mandje in, heb zojuist gekolfd en lekker een wijntje op maar zie nu alles dubbel dus ga lekker slapen. Meiden fijn weekend geniet van het mooie weer!!!
Oooww wat een lekker meiske! En ik vind dat je af en toe best mag klagen hoor. Het IS soms ook gewoon hartstikke zwaar. En vergeet niet dat je al 2 jaar zwanger bent geweest, alle emoties rondom Evi* en nu de zorg voor Jolie. Da's een hele pittige combi. En naar ook van die reflux-onderzoeken. Hoop dat die meevallen. Oh Patatje, wat moet je nog lang wachten voor de operatie. Soms vraag ik me af waarom zoiets zo lang moet duren. Zo'n lange aanloop brengt veel stress met zich mee. En ik snap dat je gaat denken dat er iets heftigs uit gaat komen. Ons referentiekader is een beetje boel anders dan bij 'normale' mensen. Nou ja, niet dat wij niet normaal zijn alhoewel... Spannend van je eerste tentamen zeg. Maar volgens mij heb jij het idd goed onder controle! Ik heb gister voor het eerst de baby gevoeld! Was naar miss saigon geweest (oh mijn moederhart broehoehoe!) en kwam laat thuis. Was bekaf en wilde gaan slapen. Tot er dus een feestje in mijn buik ontstond. Ik twijfelde van de week al of ik nu wat voelde, maar nu was het echt zo duidelijk. Lag echt te glimmen volgens mij. Dit zal vast ook een klein doerakje worden, klein druktemakertje Morgen gaan we een kinderwagen ophalen en dan naar de dierentuin. heb er zin in! Maar ga wel vroeg naar bed vanavond, anders val ik nog tussen de apen in slaap morgen