Vlinder; wow dat is snel zeg dat je de kleine kan voelen! Erg gezelligs zo snel al . Voorspeld idd een kleine duktemaker . Enne kinderwagen binnen lees ik . Leuke dag gehad in de dierentuin? Dat lange wachten wbt de operatie is m'n eigen keus... Ik kon afgelopen woensdag al, maar was bang dat ik dan misschien morgen niet beter zou zijn... Heb dan m'n eerste praktijkopdracht op school . Gizje; ookal zo'n beauty! Wat een droppie zeg .
He meiden, Linnie, wat een droppie! lijkt ze nou veel op haar zus?? Je zal het vast wel ergens geschreven hebben maar heb even geen tijd/zin om terug te lezen. Vast veel gewandeld de afgelopen dagen met het heerlijke weer. Ik verlang ook wel weer naar mn eigen lichaam hoor, voor mijn gevoel ook 2 jaar zwanger. Gizje, Heb jou foto's ook even bekeken en ook jij hebt een lekker moppie. Hoe is het met de kilo's? Ik ben er nu 15 aangekomen en hoop dat het daar bij blijft! Patatje, bij jou staat deze week in het teken van je studie toch? Hoop (maar verwacht eigenlijk niks anders) dat je mooie resultaten hebt. Doe je die oploeiding eigenlijk omdat er tegenwoordig hbo studies nodig zijn voor de kinderopvang? of wil je er iets anders mee? Vlinder, idd vroeg dat je de kleine voelt, iedereeen inmiddels op de hoogte? En je buik, al aan het groeien? Denice, hoop dat het al wat beter met jullie gaat? Hier een zenuwachtig stresskipje, vind het ineens zo spannend allemaal. De angst zit er goed in hoor....Jeetje!! Donderdag weer naar het zh. Heb ook al af en toe last van wat krampjes en hoop echt dat het niet al te lang meer duurt!
Hoi Sanja, hoever ben je nu eigenlijk? Ben je al voorbij de 37 weken? Kan me voorstellen dat je ineens zenuwachtig bent... Tis allemaal niet niks zo'n bevalling... Hoe zien jouw ziekenhuis bezoeken eruit? Echo's enzo? Hopelijk is het straks ook nog lekker weer als de kleine er is, kunnen jullie lekker ook gaan wandelen enzo . Deze week staat idd in het teken van leren . De opleiding ben ik gaan doen, omdat ik in de toekomst graag verder wil en dan kom je naar mijn idee net iets verder met een HBO papiertje... En daarbij had ik gevoel dat ik achter de feiten aanliep in mijn functie, omdat ik te weinig kennis had. En dat klopt ook, want in deze opleiding kom ik dingen tegen die ik in de praktijk al doe terwijl ik een MBO functie heb... Maar voorlopig wil ik geen andere functie oid, ik de het nu puur voor mezelf en ik zal wel zien wat de toekomst me brengt. Het aller aller liefst wil ik een gezinnetje en me daar voornamelijk op focussen . Maar tot die tijd maak ik me eerst zo maar nuttig .
Nee, ben de 37 nog niet voorbij. Zit op 36 en de kans is dus groot dat ik nog even moet wachten. Bij mijn bezoekjes wordt elke keer mn bloeddruk gemeten, een echo gemaakt, om de 4 weken een uitgebreide groeimeting en zo af en toe is er bloed geprikt en urine gecontroleerd....Ben deze keer wel erg nieuwsgierig naar de groei hoor!
Even wat schrijven kijken hoe ver ik kom want er loopt hier een meisje met puber streken rond Denice ik hoop dat alles goed met jullie gaat met je gezin maar ook met je broer,als je het even kwijt wil mag je altijd pben. Knuffel. Linnie wat een mooi meisje nog zo klein en gerimpeld oh zo lief wat verlang ik daar weer na. Gewoon lekker klagen want het is gewoon zwaar zo nu en dan ook al is het ook zo mooi. Helemaal met jullie verdriet wat nu versterkt is. Ook voor jou een knuffel. Oké nu zit ze dus op schoot want ze is weer eens gevallen blauwe plek nr euh ontelbaar Sanja wat ga je hard vond ik bij iedereen hier maar dat komt waarschijnlijk omdat het hier maar niet lukte. Succes bij de controle ik hoop dat alles goed is op naar de laatste loodjes. Patatje ik vind het super knap dat je een studie opgepakt heb,zou ik ook moeten doen maar verzin steeds wel weer een smoesje. Dat uistellen van de operatie komt mij bekent voor deed ik met de ziekenhuis afspraak. Vlinder oh geweldig dat je al wat gevoeld heb ik kan niet wachten lig nu al met me handen op me buik in bed.Geniet van je druktemakertje. Ik mag morgen voor een echo brrrr. De ene keer heb ik alle vertrouwen en het andere moment denk ik het is me niet gegund het gaat fout. Nou ja leef maar met de dag eerst morgen maar eens zien.
pff ben vandaag weer 10 jaar ouder geworden. Ze zagen alleen een lege ruimte die er wel mooi uitzag, na echt goed zoeken zagen ze pas aan de wand een knippertje pfff hartje klopt was alleen 4 dagen kleiner voor zover dat natuurlijk al te meten is. Maandag intake op de afdeling die de rest allemaal gaat regelen hoop dat we weer even mogen spieken.
Oww wat een spanning meid. Zie het helemaal voor me hoe je daar dan krampachtig op zo'n tafel ligt. Gelukkig klopt er een hartje! en die 4 dagen kunnen volgende week zomaar weer anders zijn....Op weg (week voor week) naar een heel mooi voorjaar!!! (-:
Pfff jeetje wat spannend! Maar wel gefeluciteerd! Hoever ben je dan nu? En ind ik had dat ook die verschillen in t begin. Erg zenuwslopend maar kan volgende week weer anders zijn. Een knipperend lichtje is een heel positief teken iig
Zo dames de rust is weer een beetje terug. Alles kwam tegelijk. Wuppie wat heb jij lopen zweten in die stoel. Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan! Vlinder wat gaaf dat je de beeb al gevoeld hebt! Vond dat altijd zo'n fijn gevoel. Las dat je gaat verhuizen? De draagzak(bondolino) gaat perfect nu, Devi huilt er niet meer in. Ivo heeft hem altijd om als we gaan wandelen. Sanja spannend hoor! Is je to do lijst al af? Patatje knap van jouw hoor om te studeren! Hoe gaat het met je praktijkopdracht? De intake ging goed de leidster had Devi op schoot en hij vond alles best. Als je tips hebt ze zijn van harte welkom. Gizje je haalt de woorden uit mijn mond alles kwam ind tegelijk. Ik vind het altijd zielig als Devi gaat huilen, daarom heb ik altijd de draagzak bij. Als hij dan gaat huilen dan stop ik hem in de draagzak en is hij stil. Zo liep Ivo dus met een lege kinderwagen in de stad. Hoe gaat het met jullie? En weet je al iets meer over die baan? Linnie wat een schatje! En wat veel haar echt heel mooi! Hoe gaat het nu met jullie? Er lag een beetje druk op het proces van Lanotje of nu wel of niet wilde doorgaan. Na lang twijfelen hebben we besloten om nu niet door te gaan. Wie weet over een jaar als alles op rolletjes loopt. Het is soms zo moeilijk hoe je met je gevoelens om moet gaan he. Wat mooi wat je vader gemaakt heeft! Snap dat moeilijk is om naar te kijken, maar ook weer heel mooi om beelden van haar te hebben. Ik baal echt zo erg dat we niet gefilmd hebben bij Lanotje we hebben helaas geen bewegende beelden van hem. Devi gaat t/m december elke donderdag naar het kdv en vanaf januari woensdag en donderdag. Het is denk ik wel leuk voor Devi is een keer wat anders dan de hele dag met mama kletsen en knuffelen. Ik moet volgende week dinsdag weer werken en heb dan 20 weken vrij gehad. Zin is een groot woord, weer eens wat anders. En eind december heb ik alweer een weekje vrij! Morgen weer naar het cb voor zijn 2e enting bah ben wel benieuwd hoeveel hij is aangekomen. Heb eindelijk even tijd voor jullie, want Devi is nu voor 4 uurtjes aan het wennen op het kdv. Vorige week is hij 2 uurtjes wezen wennen en dat ging goed. Ze hadden er 40cc in gekregen. Ben benieuwd hoeveel ze vandaag erin krijgen. Want bij mij gaat het flesje hartsikke goed, gister pakte hij de fles in 1 keer en dronk in 1 minuut 40cc weg! De aanhouder wint! Verder gaat het super goed met Devi hij probeerd nu speeltjes te pakken en begint lanzaam met omrollen. Ook maakt hij veel meer geluidjes, hij niest en gaapt nu met geluid zo lief om te zien en te horen. En hij lacht nog steeds de hele dag en begint al een beetje met een schater lachje. Zal een album maken met foto's van Devi. Wanneer gaan we bij Linnie en Gizje? Ik ben dus op maandag en vrijdag vrij en in het weekend kan altijd. Ik hoor het wel!
Heb ik een half bericht zitten typen vanmiddag, heeft m'n mannetje de stekker uit de laptop getrokken terwijl ik dochterlief aan het voeden was, en uit was de laptop Even opnieuw dus. vlinder: Wat lekker dat je die uk al voelt, stond zelf al verbaasd dat ik haar met 14wk voelden. Heerlijk dat fladderen in je buik, en later dat geschop. Maar mis het zwanger zijn niet hoor, ben blij dat ik even mezelf weer kan zijn. Wat betreft het voeden, heb even gekeken wat het inhoud blokvoeden, maar geloof niet dat het echt zal werken. Denk dat ik het niet trek als ze elke uur komt. Ze komt nu om de 3-4 uur en het einde van de middag, begin avond vaker. Het gaat nu beter, maar heb nog steeds af en toe de neiging om op flesvoeding over te gaan als het weer mis gaat. Het is zo'n gedoe af en toe. patatje: Hoe is je praktijkopdracht gegaan en je eerste toets? Lekker hoor dat het nog steeds bevalt je opleiding. Kan me voorstellen dat je toch bang bent voor de uitslag, maar het is vast allemaal goed, daar duim ik iig voor! linnie: Ja echt een gedoe met zo'n tepelhoedje. Ben al blij dat het voeden zonder voedingskussen goed gaat, want ik werd echt een potje kriegel van alles wat ik klaar moest zetten in de ochtend om te voeden. Doktoren kunnen je wel gerust stellen, maar je maakt je natuurlijk druk om die kleine meid. Hopelijk valt het inderdaad mee. sanja: Het begint voor jou spannend te worden hoor, wat gaat de tijd hard zeg. Geen idee hoe het zit met de kilo's hier, heb enorme snack trek sinds een week of 2. Moet er echt mee stoppen. Ben wel wat kilo's lichter dan voor de zwangerschap, want ik krijg steeds opmerkingen van mensen. Ik wil lekker op de crosstrainer, maar moet dat nog ergens in het ritueeltje zien te krijgen hier. Ben nog te moe 's avonds om lang op te blijven en ze clustert nog het begin van de avond. wuppie: Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad, moet al een kleine opluchting zijn. Nogmaals gefeliciteerd! en hopelijk mag je maandag nog een keer spieken. denice: Gelukkig is de rust weer een beetje terug bij jullie. Kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing is om het proces om lanotje even op halt te zetten. Ik kan er ook niet goed tegen als ze huilt hier, ik heb de draagzak nog niet geprobeerd, ik heb 2e hands een lodger shelter gekocht om te proberen. Misschien eens proberen van de week. Ik ben er denk niet zo handig mee, maar het is volgens mij wel makkelijk als je even snel boodschappen wilt doen oid. Ze heeft nog niet gehuilt als ik in de stad liep gelukkig. Verder nog geen baan in zicht helaas. Ga nu weer vacatures zoeken op internet zo. Maandag dus eindelijk de eerste echte afspraak bij het cb gehad. Ze was precies een kilo zwaarder dan bij de geboorte en 5 cm langer, helemaal trots dus Vind het af en toe nog best zwaar en dan vooral aan het einde van de middag/begin avond. Als ik alleen ben gaat het de hele dag goed, maar zodra er eten gemaakt moet worden, ze gaat clusteren en mannetje thuis is en de katten ook nog eens aandacht willen schiet ik af en toe nog in de stres hoor. Dat is echt het moment van de dag dat ik de bv wil opgeven, terwijl het de rest van de dag wel goed gaat. Stom he, maar ja we gaan gewoon door
Denice, lekker dat het weer wat rustiger is. Werken komt nu wel weer dichtbij. 't is ook wel lekker denk ik om dat gedeelte van je leven ook weer op te pakken en bij thuiskomt des te meer genieten van je mannetje... to do list is zo goed als af. Ben nog met mijn adressenlijst bezig ( Wuppie en vlinder zou die van jullie ook nog graag willen?) en tja in huis is er altijd wel wat te doen! Gizje, ik vind dat je moet doen waar jij je goed bijvoelt. Ik heb nooit borstvoeding gegeven dus daar heb ik geen verstand van maar heb wel in mn omgeveing gezien dat het idd een hele klus is. kinderen die flessenvoeding krijgen hebben volgens mij sneller een vast ritme te pakken. Gister weer controle gehad. Dametje wordt nu (al) geschat op 3 kg...! zo zwaar was mijn dochter bij 31 weken! Bloeddruk ook weer netjes dus nog geen reden tot bevallen. kleintje is ook nog niet helemaal ingedaald dus denk dat ze nog geen zin heeft.
sanja: Het is idd een hele klus dat voeden, doe het ook alleen maar omdat manlief zoveel allergieën had en astma heeft. Wil toch proberen zoveel mogelijk te voorkomen 3 kilo zou netjes zijn toch? Ik geloof niet meer in die schattingen, bij mij zeiden ze dat ze niet zo groot zou zijn, nou dik 8,5 pond met 37,4wk vind ik wel groot, haha." Zo m'n boxkleed eens afmaken, wilde dat die week van het inleiden doen en daarna is er niets meer van gekomen. Gelukkig hadden we er ook 1 gekocht
Net bij het cb geweest. Devi weegt 5670gr en is 62cm! De prikjes waren weer heel zielig, maar deze keer had ik een tip van een oude buurvrouw om natte washandjes met een koelelement mee te nemen en die gelijk op de prikjes te leggen. En het hielp want hij heeft niet zo hard gehuild als de vorige keer. Gister bij het kdv heeft Devi zijn hele flesje op gedronken 90cc! Dat is weer een hele gerust stelling. Heb een album gemaakt met fototjes van Devi er zit ook een foto bij van onze ontmoeting. Sanja lekker gevoel om je lijstje af te hebben en ind er is altijd wel wat te doen in huis Fijn dat de controle goed is ze heeft het lekker in je buik! Gizje ik herken het helemaal. Je moet doen waar je je zelf goed bij voeld! Devi had echt een huiluurtje van 19:00 tot 20:00 en ineens was dat over. Zit nog wel op 7 voedingen, maar kan het nog goed volhouden.
Oooh Wuppie, ik geloof meteen dat je 10 jaar ouder bent geworden! Echo's zijn echt zooo eng en spannend. Wel heel tof dat je een hartje gezien hebt!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan meid. Fijn dat de rust weer een beetje terug is, denice. En wat goed dat devi zo goed uit het flesje drinkt! De aanhouder wint idd, helemaal top! En zielig he, die prikjes. Gelukkig hielp het koude washandje. Gizje, oh dat clusteren jaaaa Zoonlief deed dat ook heel erg veel op die leeftijd, soms wel de hele avond van 18:00 tot 23:00 aaargh! Maar goed, dan had ik een mooi excuus om op m'n kont te gaan zitten en lekker films te kijken ofzo. Ook in deze hielp eraan toegeven het beste. Des te sneller is het voorbij Sterkte ermee hoor, want het vraagt toch best een boel energie van je lijf. Op zulke momenten bedenk ik me altijd weer waarom ik ook alweer borstvoeding wilde geven. Waarom het zo belangrijk en gezond is voor moeder en kind. Dat helpt meestal wel. Komt echt goed Oh en blokvoeden is niet elk half uur voeden he. Lees hier maar eens: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Melkproductie - Te veel melk Zozo Sanja, jij krijgt ook een lekkere flinkerd! Heerlijk En zo fijn dat je bloeddruk goed is, altijd weer een opluchting! Oh ja, ik zal zo mijn adres even naar je pbén. Patatje, hoe is het gegaan met je tentamens? Ik snap dat je de operatie verzet hebt dan, want ja het was nu niet zo praktisch geweest. Al lijkt het me wel lastig, omdat je kinderwens zo sterk is. Nog maar een maandje en dan hebben ze hopelijk heel goed nieuws voor je! Hier best een heftige tijd achter de rug. Op een ander forum waar ik meeschrijf is er iets heel heftigs gebeurd met een van de kindjes en ben zo ontzettend verdrietig. Ik ken hen niet persoonlijk, maar we zijn ontzettend betrokken geweest bij het hele proces en dat het zo af heeft moeten lopen, bah. Ik moet er steeds zo om huilen En het drukt je weer zo met je neus op de feiten. Het krijgen van een kind is prachtig, maar wat hebben we toch veel te verliezen... Ik knuffel mijn zoontje extra vaak en probeer positieve vibes te sturen naar buikbaby. Volgens mij gaat alles nog wel goed daarbinnen, al voel ik het bewegen niet zo vaak meer en voel ik mijn baarmoeder ook niet. Volgens de gyn lag die erg naar achter, maar zou toch wel een harde bal moeten voelen nu? Nou over 2 weken weer een echo *adem in, adem uit*
Zo meiden, hier een dagje relaxen. kleine meid is lekker op het kdv en ik doe vandaag gewoon lekker niks! Patatje, heb je je dikke voldoendes al in de pocket? Wuppie, is je meisje ook al helemaal in de sintstemming? En hoe is het met jou? Heb je last van kwaaltjes? Aangezien ik zo'n speurneus ben!! heb ik al gelezen dat de echo van afgelopen maandag een stuk relaxer was. Vlinder, jou ventje ook al aan het verzinnen wat hij in zn schoen wil? Ik word ook naar van al die rotberichten. Mag ze van mezelf eigenlijk niet lezen maar helaas vliegen mn ogen wel eens over zo'n bericht. Krijg het er spaansbenauwd van.... Linnie, Heb je het lekker druk? Hoe gaat het met de kleine meid? Is ze al uit haar eerste kleertjes gegroeid? En de emoties rondom beide meisjes, al wat meer onder controle of blijft het heftig? Gizje, Is het boxkleed af? Was van de week bij de babystore en keek toevallig ook even voor een nieuw kleed. ( heb nog wel oude, maar zitten toch hier en daar wat vlekken op) maar jeetje wat zijn die krengen duur zeg. Laat het dus maar voor wat het is en vind misschien nog wel wat bij de hema of prenatal is toch een stukkie goedkoper! Denice, Fijn dat het goed gaat met Devi en die prikjes zijn idd altijd zielig. Ik nam ook altijd wat koels mee en daarna ook lekker over zn beentjes wrijven helpt ook wel. Wat ik het voordeel vond is dat mijn meisje altijd lekker sliep als ze daar geweest was!! Ga zo even naar de foto' s spieken. Nou hier zit de beeb nog op haar plekje hoor...Wat zou het toch leuk zijn als ik vrijdag op 11-11-11 mag bevallen, al vrees ik dat dit niet het geval is maar toch! Wil niet klagen maar vind het echt zwaar nu. Emotioneel ben ik echt een dweil, heb echt nu al last van kraamtranen en lichamelijk is het ook niet meer te doen, gelukkig probeert manlief iedere dag op tijd thuis te zijn om dochterlief nog een beetje te vermaken want ik heb gewoon nergens meer zin in, durf ook niet zo goed meer in de auto en op de fiets enzo. Ben het liefst gewoon lekker thuis. gelukkig valt het weer niet tegen en kan ze iedere dag nog even buiten spelen. Maandag weer naar het ziekenhuis, hoop dat ze me dan snel in willen leiden.
Ohoh wat erg ben al heel lang niet meer op het forum geweest nou ja heel lang niet getypt. Mee lezen doe ik vanaf mijn telefoon. Sanja zou inderdaad een hele mooie datum zijn 11 -11 wie weet het is je tweede en het is een meid dus als we alle verhalen moeten geloven kan het niet lang meer duren. Wat ga je als eerst eten??? Jolie lijkt erg op haar zus alhoewel nu het vet ervoor zorgt dat ze een ander gezichtje krijgt, maar ja is logisch. Hoe gaat het nu met de angst is het al iets minder of alleen maar erger? Ik had het ook zo erg op het laatst pfff. Meid nog even.... Denice is/was vandaag je eerste dag werken? Zoja hoest gegaan of is het volgende week? 20 weken lekker hoor. Dat is best lang. Zo hee gaat die Devi even lekker zeg en goeie tip van die washandjes ga ik ook meenemen. Ind jammer dat je geen bewegende beelden hebt van Delano al zit alles in je hoofd gelukkig. Bij iedere keer als ik de vitamine K geef moet ik zo aan jullie denken. Als ik dan naar Jolie kijk die nu bijna 5 weken is krijg ik echt pijn in mijn hart pfff. Vind jullie heel sterk echt waar!! Goed om het proces te laten rusten komt wel weer of niet maar nu heb je genoeg andere dingen aan je hoofd. Spannend zeg Devi naar het KDV fijn dat de wen dagen goed zijn gegaan. Voor Devi is het natuurlijk wel heel erg leuk, al die andere kindjes. Wat een leuke foto's!! Echt een heerlijk ventje, hij lijkt toch wel erg veel op zijn broer vind ik. Lijkt wel hoe ouder hij wordt hoe meer hij lijkt. Geeft ms ook wel aan hoe oud de ziel van Lanotje was/is. Mooi die foto met lanotje erbij. Wat een heerlijk lachebekkie ind. Gizje hahaha het lijkt wel of ik mij zelf hoor praten. Hier zien de dagen er precies hetzelfde uit. Ze is overdags vrij rustig en kan ik dus lekker van alles doen. Maar ind. als ik ga koken rond 5 a 6 uur dan is het huilen, speen erin speen eruit, katten die staan te jengelen voor eten, of die weer een haarbal uitkotsen. Dochterlief wil dan echt niets anders dan ind. aan de borst of haar speentje. Ook moet ik dan rondlopen met haar tegen mijn schouder aan. Tja dat is het wakker/huil uurtje. Precies als mijn man thuis komt van een lange dag werken. De laatste tijd gaat het een stuk beter. We eten dan maar om en om en als ik klaar ben ga ik op de bank liggen en leg ik haar aan. Ik kan dan niets totdat ze in een diepe slaap rolt. Als dat zo is dan ga ik voorzichtig zitten en dan slaapt ze door. Anders moet ik echt de hele avond klaar zitten met de borst hahaha. maar het gaat eigenlijk met iedere avond beter. Ben al blij dat het s'nachts zo goed gaat. Hoe gaat de nacht bij jullie? Ik vraag me ook weleens af of ik door moet gaan met de BV maar ja wat heb je dan als troost middel bij het huilen in de avond? Die onrust die blijft volgens mij dan. We hebben laatst namelijk een afgekolfd flesje willen geven om te kijken of dit helpt maar die hoefde ze echt niet. De borst is in de avond dus echt haar troost en gevoel van geborgenheid. Vraag me dus af wanneer ze een avondje bij de oppas kan, die heeft die borst niet nou ja niet die van mij. Vlinder sterkte meid! Nooit leuk om vervelende dingen te horen. Moeilijk is die eerste tijd van de zwangerschap toch ook. Er komt een dag dan is alles weer goed en ben je de zorgen vergeten. Maar ja heb je nu niets aan. Met ons gaat het erg goed het is lekker druk. Ik wordt met de dag verliefder op ons meisje het is zo leuk. Ze veranderd en ontwikkeld razendsnel. Zo kan ze sinds 2 dagen langer wakker zijn en dan zit ze geluidjes te maken zoals een aapje hahaha. In het begin stopte ik dan een speen in haar mond omdat het normaal een voorbode was wvan huilen. Maar nu weet ik dus dat ze vaker wakker is en lekker ligt te kletsen of te lachen(stuipje). Gisteren hebben we het bezoek aan het zh gehad. Ze moest een katheter krijgen en dmv van contrastvloeistof zouden ze dan rontgen maken om te kijken of er reflux zit. Nou dat mens kreeg die katheter er niet in. Ik liet haar niet te lang klooien en zei er wat van. Toen kwam ''toevallig'' de arts van Evi erbij ik heb mijn twijfels uitgesproken en nog eens gevraagd of het niet anders kon. Zij heeft mij gerust gesteld, nu moeten we volgende week weer een keer proberen. Het kon nu niet meer omdat ze had geplast hierdoor konden ze haar urine buisje niet vinden. Dus volgende week weer een poging. Door alle info van de tweede arts ben ik gerust gestelder. Ook had Jolie er niet heel erg veel last van, ze krijste de boel wel bij elkaar maar daarna ging ze lekker eten en viel ze in slaap. Dit was fijn om te zien, ze bleef niet hysterisch in paniek gelukkig!! Ik moest zelf ook even huilen hoor, doet zo'n pijn om je meisje daar te zien liggen. MAar goed as dinsdag ga ik er vol goede moed weer voor. Voor het kraambezoek is het misschien een leuk idee als we die van Gizje, mij en Sanja combineren. Wij 3 wonen allemaal zo'n beetje in dezelfde hoek dus als Sanja dadelijk bevallen is en rust heeft kunnen we weer afspreken. Dan hebben we 3 in 1. Of hadden jullie een ander idee hierover? Nou ik ga even een spiegel bestellen voor in de auto zodat ik Jolie kan zien als ik rijd. Anders rij ik echt niet lekker hoor.
Ja Linnie daar hoef ik niet lang over na te denken hoor. Denk dat als ik bevallen ben en het eerste bezoek komt in het ziekenhuis dat ze er niet inkomen zonder een overheerlijk broodje file...Beetje peper, beetje zout, uitje!! Biefstukjes liggen al in de vriezer dus kom maar door met die meid!! Get zeg wat een gedoe in het ziekenhuis en dan volgende week weer. Krijgt ze nou al uit voorzorg ab of is dit afhankelijk van het onderzoek? Enne... nu al toe aan een avondje alleen met manlief??