wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha sanja volgens mij proef jij dat broodje al helemaal he. Ik heb nog steeds iedere week filet in de koelkast heerlijk!!
    Ze krijgt nu uit voorzorg ab en ind dinsdag moet ze weer. Tja het is niet anders ik probeer maar heel erg te relativeren dat het veel erger kan dat helpt wel. Totdat je die tranen ziet lopen. Pfff. Ind heb ik best zin in een avond samen met mijn man maar t gaat nog eff niet ze heeft s'avonds nog teveel last van onrust dus komt wel.

Ben van de bloeddruk medicijnen af scheelt weer. Loop nu wel met een borstontsteking ben er best beroerd van. Gelukkig staan de oma's klaar om te helpen. Ga maar eens beginnen met koken. Fijne avond!

2. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Zo mijn eerste werkweek zit erop! En wat denk je Devi heeft al zijn flesjes leeggedronken en zelfs nog wat extra kunstvoeding, want ik kolf 3x100cc en hij mag 3x120cc. Volgens mij heeft Lanotje Devi geholpen. Slapen gaat wat minder, maar dat komt denk ik wel. Het werk ging wel, maar zo'n eerste week ben je toch meer aan het bij kletsen dan werken. Gisteravond was ik helemaal kapot dus vandaag lekker bankhangen.

Linnie wat een gedoe in het ziekenhuis echt goed van je dat je er wat van gezegd hebt. Je moet goed opkomen voor jezelf en je kleine meid! Bij Devi zaten ze ook zo te kl*ten en heb ik er ook wat van gezegd als ik dat niet had gedaan dan hadden ze hem leeg geprikt. Gelukkig is de dosering van vit k omhoog gegaan voor iedereen. Zelf ben ik wat langer door gegaan. Grappig dat jij dat ook ziet van Lanotje. Ik zat ook al te denken aan zo'n spiegel ga ook even kijken op internet.

En sanja gister lekker veel gedaan:p Hier lag de biefstuk ook in de vriezer! Spannend hoor!

Vlinder wat erg dat weer iemand een kindje verloren is. Je hoort het de laatsten tijd wel heel veel. Die 2 kindjes in Utrecht onder de 5 en dan dat babytje van 5mnd in het zwembad. Moest er ook van huilen, omdat wij ongeveer weten wat die mensen door maken en hoe zij zich voelen. Fijn dat het met de beeb goed gaat.

Ik vind het een goed idee van Linnie om een combi kraambezoek te doen.

3. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denice, is toch een hele geruststelling dat devi zn flesjes netjes leeg heeft gedronken. En ja dat slapen dat slecht slapen is wel vervelend. Ben er nu inmiddels aan gewend dat ik nooit meer uit kan slapen en geregeld 's nachts mn bed uit moet, de ene keer om een nare droom, dan weer voor een nat bed en een ander keer weer omdat het stormt of omweerd.

Linnie, fijn he die oma's die klaar staan al word ik er ook wel eens gek van hoor. Beter dat je kan stoppen met de medicijnen. is toch altijd een risico. Voor het zelfde geld kom je er nooit meer vanaf. Sterkte morgen en hopelijk lukt alles nu in een keer goed.

Hier loopt het nu echt op zn eind. Vandaag controle gehad en we hebben nu de afspraak voor de inleiding vast staan. Is dus de komende dagen nog even spannend of er vanzelf nog iets gebeurd en zoniet dan mag ik komen......

Gizje hoe ging dit bij jou. Eerst tabletjes, toen infuus?? En heb jij ook een ruggeprik gehad? Duurde wel veel te lang toch bij jou?Ik zit hier namelijk wel over na te denken.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ooh wat spannend Sanja! Dus als het niet uit zichzelf begint, word je over een paar dagen ingeleid? Ik ben met 37+6 ingeleid, maar had geluk: ik had toen al 3 cm ontsluiting (en ween sinds de 36e week pfff waren tenminste niet voor niks). Ze hebben eerst mijn vliezen gebroken en me toen twee uur de tijd gegeven om zelf op gang te komen. De ween werden wel heviger, maar niet voldoende. Toen infuus met oxitocine en toen ging het hard. Zes uur later was W. er! Hoop dat het bij jou ook zo snel gaat, al hoop ik natuurlijk liever dat het uit zichzelf begint.

Denice, zo hoe voelt het om weer aan het werk te zijn? En wat goed dat Devi nu uit een flesje drinkt! Knappe vent en knappe mama dat je zo volgehouden hebt, al had je niet echt een keus natuurlijk ;) En gatver, ik word misselijk van jullie gepraat over biefstuk en filet american haha. Ik ben vegetarisch he en ik mis daar dus echt niks aan gelukkig, ih bah! :p

He linnie, wat een gedoe in het zkh. Dat vond ik ook helemaal niet leuk toen W. net geboren was. Hij had een te hoog bilirubinegehalte en ze moesten dat steeds controleren. Elke keer weer in dat kleine voetje prikken en dan kwam er niet genoeg bloed, weer prikken en knijpen in dat voetje. Duurde een keer zelfs 20 minuten! Hij gilde de boel bij elkaar en ik moest ook zo huilen. Was zo boos dat ze hem pijn deden, maar ja ze moesten wel kijken hoe het met hem ging :( Rottigheid allemaal, zo;n kleintje moeten ze gewoon met rust laten, daar mag niks mis mee zijn. Oh en van dat clusteren 's avonds, pittig he? Maar het gaat echt over hoor ;) Ik wist het soms ook niet meer en heb toen uiteindelijk een draagdoek aangeschaft. Had ik tenminste mijn handen weer eens vrij! Oh en goed idee van het combi kraambezoek.

Ik krijg vrijdag weer een echo, begin wel zenuwachtig te worden maar probeer er ook niet teveel aan te denken. Het is wel fijn dat ik de baby steeds duidelijker ga voelen. Maar als ik dan een tijdje niks voel, denk ik: :( Tja wat wil ik ook met 15 weken he? :) En toch, we proberen positief te blijven. Straks is het allemaal voorbij en heb ik mijn derde kindje gewoon gezond en wel in mijn armen liggen. Daar gaan we voor!

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    so, weer even tijd om te posten, is al weer even geleden.

denice: Wat een mooie foto's :) Lekker ventje is het hoor!
    Er zit echt een enorm verschil tussen onze ukkies, las dat Devi nu 5670 gram is en 62 cm, onze uk was gister met precies 8 weken 5700 en 60,4 cm, haha. Een echte bv baby volgens het cb, hard groeien in het begin. Qua gewicht begint ze wel te zakken in de grafiek, maar we zitten nog steeds bovenin ;)
    De prikken zijn idd echt zielig, gister heeft ze hier d'r eerste prikken gehad, ik heb d'r nog nooit zo van slag gezien, was wel over binnen 5 min gelukkig. Maar precies 4 uur na de prikken was het raak hoor, ze heeft er helaas last van dus. Maar na een zetpil ging het weer goed :)

vlinder: 15 weken al weer, het gaat echt hard de tijd. Hopelijk hebben jullie weer een mooie echo vrijdag. Die onzekerheid is heel normaal na wat je mee gemaakt hebt. Het blijft spannend elke keer.

sanja: de laatste loodjes, spannend hoor.
    Bij mij ging de inleiding met gel. Ze hebben op vrijdag avond geprobeerd een ballonnetje in te brengen maar dat lukte niet.
    Toen heb ik zaterdag rond de middag gel gekregen en zondag dus weer. Ze geven je pas een infuus als je baarmoedermond verweekt is, en die was nog keihard bij mij. Het infuus is er maandag rond een uurtje of 10 pas aangegaan en toen was ze er om 1331. Ik heb idd een ruggeprik gehad, omdat ik 2 dagen vooral rug weeen echt zat was ;)
    Hopelijk gaat het bij jou vlotter gaat met je baarmoedermond, haha.

linnie: Grappig dat je het zo herkent :p Ik geef me de laatste week gewoon helemaal over 'savonds. Ben alleen 2 avonden per week weg, vanaf volgende week gelukkig nog maar 1. Toch wordt ze bij manlief met een flesje bv ook wel rustig. Volgens mij is het hier de combi knuffelen en mamamelk.
    Zijn jullie al weer in het ziekenhuis geweest voor de 2e poging?

Verder gaat het goed hier, de weken vliegen echt voorbij. Ik zie die uk ook echt veranderen, zo mooi :D
    Zo eens kijken of de mc en de wagen in mijn auto passen, heb nog steeds niet alleen auto gereden (ik woon tegen het centrum van de stad aan dus alles te voet hier), want ik wil naar m'n ouders deze week zonder m'n mannetje. Anders ruilen we gewoon de auto's maar om denk ik :p

6. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denice wat lekker dat je eerste en nu al weer bijna 2de werkweek er al weer op zitten. Ind. de eerste weken even bij kletsen en dan rol je vanzelf weer in het dagelijkse leven. Ach het heeft ook wel weer wat denk ik een paar dagen werken toch, of zou je ook fulltime thuis kunnen zijn? Denk dat ik dat niet trek, denk dat ik op mijn werk even tot rust kan komen :D. Vind het heerlijk hoor maar vind het leuk dat ik ook nog een baan heb. Die spiegel is echt super!!! Rij nu veel fijner met haar achterin. Moet alleen oppassen dat je niet de hele tijd naar je kind aan het kijken bent haha. Zij zat ook de hele tijd naar zichzelf te kijken in de spiegel. Ja dat gedoe in het ziekenhuis pff dat we voor ons zelf opkomen komt echt door onze oudste kindjes denk je niet.

Sanja ow jee meid het gaat nu echt heel erg spannend worden hoor. je hebt nu dus in ieder geval een uiterlijke datum dat moet rust geven. Bij Evi ben ik ook ingeleid ging erg snel dus hopelijk bij jou ook, hopelijk ook weer niet te snel. Bij mij hadden ze 3x een shot gel gegeven. De ruggeprik voor de keizersnee bij Jolie vond ik erg meevallen deed geen pijn was alleen een beetje en vreemd gevoel. Hopelijk mag je een ruggeprik scheelt een hoop pijn.

Vlinder ja arme W. zielig he als ze zo klein zijn. Maar denk dat je als moeder altijd zielig vind dat je kleintje pijn heeft, niet leuk. Snap nu waarom mijn moeder altijd zegt ''als ik het voor je kon doen had ik het voor je gedaan''. Nou zeg ik dat tegen mijn eigen kind. Het clusteren in de avond lijkt al minder te worden. Heb nu al 3 avonden rond kunnen lopen en wat kunnen doen, is echt een verschil. Volgens mij is het ''sprongetje'' voorbij. Maar ga nog niet te hard juichen. We hebben in ieder geval weer een wat rustiger kind in huis. De afgelopen dagen was ze best onrustig namelijk. Goeie instelling dat je dadelijk je 3de kindje in je armen hebt. De kans is ook vele malen groter dat het gewoon normaal goed gaat. MAar ja als je zoiets als ons hebt mee gemaakt ken je maar al te goed de andere kant. Blijft moeilijk!! MAar vind dat je het heel erg goed doet. Als je nou dadelijk de 20 wk echo hebt gehad denk ik en hoop ik dat het wat rustiger voor je word.

Gizje zo heerlijk zeg 2 avonden weg, ik kan echt al in geen weken meer weg in de avond. Het is juist nu zo mooi op de begraafplaats in de avond. Dan schijnen alle solar lichtjes op is echt prachtig. Maar ik kan hier echt even niet weg. Al heb ik nu de afgelopen 3 avonden wel het idee dat het veeel beter gaat. Ik hoop dat dit zo blijft. Fijn dat bij jou een flesje bij manlief helpt. Hebben wij ook geprobeerd maar hier was het echt zoeken naar troost en alleen de tepel hielp. Gaf me dan ook helemaal over ind. MAar hopelijk nu weer wat meer vrijheid in de avond. Spannend joh voor het eerst alleen in de auto. Gaat vast goed komen. Die spiegel is echt een aanrader, geeft een hoop rust.

Patatje lekker druk met school? Heb je het onderzoek in het ZH nou al gehad of nog niet?

Wuppie hoe is het meid?

Zo gisteren is het onderzoek helemaal gelukt!!! Onze kleine meid heeft geen reflux dus mag stoppen met de AB. We hadden nu een hele fijn arts een wat oudere man, die heeft ons ook in de OK geholpen echt een wereld vent. Hij kreeg de Katheter er in 1x in. Zo we waren allemaal erg opgelucht. Daarna moest onze kleine meid op de rontgen tafel liggen hier gilde ze de boel ook bij elkaar. Maar meer omdat ze werd vastgehouden aan de benen dat vind ze niet leuk. Ik mocht er bij blijven met een lodenjas aan. Gelukkig had de arts een microfoon waardoor hij aanwijzingen gaf. Hierna gelijk de uitslag en naar huis, was zo blij. In januari krijgen we een nierscan, dan moet ze door zo'n apparaat heen, je weet wel waar ze ook MRI scans mee maken. ZE moet een half uur blijven liggen, weet niet hoe ze dit gaan doen maar ik denk er nog maar even niet al teveel bij na. De kans dat er meer met haar nieren aan de hand is, is klein. Ook dit onderzoek is puur preventief. Maar goed dat zien we dan wel weer. Voor nu even opgelucht. Ik vertrouw er eigenlijk wel op dat er niets aan de hand is, ze groeit,poept, plast en eet heel erg goed en bij eerdere onderzoeken was alles goed. Het komt vaker voor en vaak groeien kindjes er overheen. Volgende week ga ik buurten op mijn werk heb er wel zin in. Verder gaat het echt een stuk beter hier ze heeft duidelijk het wel bekende sprongetje gemaakt dat rond 5 weken voorkomt. Dit was pittig duurde een paar dagen maar we hebben nu weer een rustige en vrolijke meid die met de dag weer wat nieuws kan. Volgende week ook voor nacontrole dan zal ik ook aan moeten geven welke anticonceptie ik wil, best gek om daar na 2 jaar weer aan te beginnen. Ik twijfel tussen de mirena spiraal en de minipil wat vinden jullie? Spiraal doet volgens mij best pijn en eerlijk gezegd ben ik er een beetje klaar mee al die zh bezoeken, controles etc. Maar ja het is 1 malig. Daarnaast vind ik het eng omdat ik toch een operatie daar heb gehad met die KS. De minipil moet je erg strikt mee zijn en soms ben ik dat even niet. Nou ja hoor graag wat jullie ervaringen zijn.

7. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed is gegaan Linnie en wat een verschil kan de ene of de andere arts dan zijn he! Ik heb ook een spiraaltje gehad en voor mij was het 1 x nooit meer. Het inzetten was pijnlijk maar dat is zo gebeurt en zoals je zegt eenmalig maar ik voelde het regelmatig zitten en had dan last van een stekende pijn in mn onderbuik. Wat de minipil is weet ik niet?? Niet net zoiets als de gewone pil?

Goed om te lezen dat het zo goed gaat met jullie meisje Gizje en dat het je al lukt om wat tijd zonder haar door te brengen. langzaamaan weer een beetje terug naar jezelf kan geen kwaad toch?

Vlinder alles goed op de echo?

8. Vlinder84

Zo, we zijn net terug van de echo. Het leek wel of ik vandaag nog zenuwachtiger was dan normaal, ik lag nog net niet (of net wel ;)) te hyperventileren. De echoscopiste vroeg me of ik me wel goed voelde en of ik altijd zo moeilijk ademde :) Nou nee, alleen als ik heeeeel erg gespannen ben... Uitgebreid gekeken, maar ik kon er niet zoveel van maken. Vond het best onduidelijk allemaal. Tot ik een piemeltje voorbij zag komen, die herkende ik wel :D En dat was ook meteen goed, natuurlijk krijgen we een zoon, onze kleine jongen :) Ik schoot helemaal vol toen ik zag dat hij lekker aan het duimen was. Net als W. op die termijn. Hij ziet er voor zover ze kon zien goed uit. Dus we zijn weer even gerustgesteld. Al merk ik dat ik de zenuwen maar moeilijk van me af kan schudden. Brrrr ik heb echt een hekel aan echo's. En toch ook weer niet, ik klamp me er zo aan vast. Volgens W. gaat zijn broertje net als hem heten haha, maar dat lijkt ons niet zo handig met post en roepen voor het eten enzo :p

Fijn dat je al wat kunt doen 's avonds Linnie. Dat geeft echt even een vrij gevoel he, om heel even van zo'n klein zuignapje af te zijn. Haha zo noemde wij W. altijd, ons kleine zuignapje. En dan vond ik het zo fijn om even te kunnen douchen of even iets voor mezelf te doen zonder dat hij aan me vastgeplakt zat. Maar op andere momenten is het weer zo heerlijk, zo'n lekker klein pluizenbolletje tegen je aan. Fijn dat het nu gelukt is met de onderzoeken en dat het er goed uitziet. Succes nog met de komende onderzoeken. Vraag me ook af hoe ze zo'n klein mupke zo lang stil laten liggen? Hopelijk gaat het allemaal goed. Oh en wat betreft voorbehoedsmiddelen, wij gebruiken altijd condooms. Ik heb een contra-indicatie voor hormonale voorbehoedsmiddelen dus het condoom was zo'n beetje het enige dat overbleef voor ons. In het begin wel irritant, maar ach je raakt eraan gewend. Ik zou ook echt geen spiraaltje durven trouwens, heel eng idee. Terwijl ik best wat vrouwen ken die erbij zweren.

Fijn dat bij jullie ook alles goed gaat, Gizje. En fijn ook dat je man haar ook rustig kan krijgen. Hebben jullie ook de mc mura? Ik heb 'm sinds kort en vind het een heerlijke wagen!

Hoe is het met de rest? Patatje met school? En Wuppie nog echo's gehad? Denice weer lekker aan het werk? En Sanja, is vandaag de dag of nog niet? :D

9. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hoi meiden, ik schaam me diep al bijna 3 weken niks geschreven zag ik net... Maar goed daar ben ik weer :).

Vlinder; fijn dat de echo weer goed was en leuk dat je weer een jongen krijgen :). Kan me voorstellen dat je daar bijna ligt te hyperventileren... Maar tot nu toe gelukkig voor niks!

Denice; al weer begonnen met werken! Wat vliegt de tijd... Goed zeg dat Devi al z'n flesjes leeg gedronken heeft! Heb laatst ook je foto's bekeken, wat is die foto met de foto van Lanotje erbij mooi zeg...
    Tips mbt kinderopvang heb ik wel... Zorg dat je gevoelens en twijfels uit wanneer je deze hebt. Over het algemeen is een goede communicatie van beide kanten wel van belangrijk. Heb je een overdracht schriftje gehad?

Sanja; ik bedenk me net dat je nu misschien al wel bevallen bent...

Gizje; jullie meisje groeit goed lees ik! Heerlijk hoor :). En je geniet ook lekker zo te lezen!

Linnie; bij jullie ook alles goed lees ik :). Fijn dat het onderzoek goed gegaan is en dat je een fijne arts hadden! Ben ook erg benieuwd hoe de kleine straks een half uur blijft liggen... Zullen vast ervaring in hebben... Tijdens d'r slaapje ofzo :(. Nu eerst genieten van de wetenschap dat er ws helemaal niets aan de hand is!
    Over 2 weken krijg ik de kijkoperatie, 2 december.

Wuppie; hoe is 't met jou? Wat goed dat jullie een knipperend lichtje zagen! Heb je inmiddels al meer echo's gehad? Die 4 dagen verschil kunnen de volgende keer weer ingehaald zijn toch? Althans dat was tegen m'n zusje verteld, zij loopt bijna een week voor op haar eigen berekening, maar dat kan over 2 weken weer anders zijn zei de echoscopiste...

Ik las laatst iets over een combi kraambezoek... Ik ben voor hoor :).
    Had ik jullie al verteld dat m'n zusje zwanger is? Inmiddels al weer bijna 10 weken :$. Tis een mooi vooruitzicht moet ik zeggen :).
    Verder heb ik m'n eerste toetsen en opdrachten achter de rug en allemaal voldoende! Zelfs een 8 voor presenteren :$. Ben er zo blij mee, nu weet ik dat ik de opleiding aan kan :). Ik vind het ook erg leuk en interessant moet ik zeggen.
    Morgen is het al weer 2 jaar geleden dat ons kleine meisje geboren werd... Wat gaat de tijd snel, maar toch ook weer niet... We gaan er morgen in ieder geval lekker met z'n tweetjes op uit. We willen de trouwringen gaan bestellen :). Leek ons wel een mooie dag daarvoor ;).
    En verder heb ik de komende week lekker vrij genomen. Heb ik vorig jaar ook gedaan, gewoon om deze periode niet zo maar voorbij te laten gaan in de hectiek...
    Fijne avond!

XXX

10. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    patatje: Een hele bijzondere dag voor jullie, sterkte en ook veel plezier met het uitzoeken van de ringen.

11. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Patatje zal een kaarsje branden voot jullie en jullie mooie bijzondere meid. Mooie dag om de ringen uit te zoeken. Zullen vast nog specialer zijn hierdoor.

12. Vlinder84

Oh Patatje, 2 jaar geleden alweer dat jullie de trots ouders werden van jullie prachtige dochter. Ik hoop dat jullie mooie ringen hebben gevonden vandaag, heel symbolisch ook. Ik zal een kaarsje branden voor jullie kleine meid en hoop dat het een mooie dag is voor jullie, met een lach en een traan.

13. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Patatje heel veel sterkte vandaag heb ook een kaarsje branden voor jullie meisje. Speciale dag om ringen uit te zoeken jullie meisje zal zeker bij jullie zijn!

14. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Bedankt voor jullie steun meiden! Super lief :).
    Met de ringen is het gelukt vandaag! We laten de ringen maken, deze winkel heeft dat nog maar 1 keer eerder gedaan, dus moeten ze het een en ander nog ff uitzoeken ;). Dus we moeten ze nog wel officieel bestellen, maar dat komt goed! Verder hebben we ook nog een choco taart gekocht en deze lekker opgegeten :).
    O ja nog even wat "geks" vertellen... Vannacht om 4 uur werd ik wakker en hoorde in de verte zacht geklop. Leek wel op de voordeur oid. Ik was erg duf en weet niet zeker of ik dat gedroomd heb ofzo, maar 4 uur 's ochtends is de tijd waarop ons kleine meisje geboren is...

15. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Op vrijdag ben ik naar het ziekenhuis gegaan voor het inleiden en gisternacht is ons mooie meisje stella geboren!!!

16. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Jaaaaaaaaaaa Sanja Gefeliciteerd met jullie dochter Stella!!!!! Wat een Mooi verjaardags kado!;) Geniet ervan!

17. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Gefeliciteerd Sanja!!!! Heerlijk! Geniet ervan!
    Op 19 november bevallen dus ;).
    Dikke kus

18. Vlinder84

Oh ze is er!!! Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Stella! Hoe gaat het? En hoe was de bevalling? Ben benieuwd naar foto's hoor. Oh ja, ik zou je mijn adres nog mailen :) Ga ik nu doen :)

19. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanja !!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan wat een gerustelling weer!!! Leuke naam erg origineel. Zijn jullie al thuis? En hoe smaakte je broodje(s)???? :D

Patatje wat mooi zeg dat je kleine meid zich heeft laten horen en dat op het tijdstip van haar grboorte echt speciaal en een moment om te koesteren.

20. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja patatje idd de 19!! Jullie engeltje was ook vast in mijn buurt. Ben om half 5 bevallen.

We mochten een paar uurtjes na de bevalling al lekker naar huis. echt heerlijk,al ben ik wel aan alle kanten beurs! Vrijdag gebeurden er eigenlijk de hele dag niks. de tabltjes sloegen niet aan en kreeg er niet meer ontsluiting door. manlief moest voor de nacht naar huis omdat het toch rustig was maar om 2 uur werd ik wakker met gerommel in mn buik 3 uur braken mn vliezen en 1,5 uur later was ze er. had geeneens meer tijd voor een ruggenprik..

Deel Deze Pagina