Sanja Gefeliciteerd met julie dochter Stella. Patatje ik moest ook even denken over de datum 20 November was ik namelijk uitgerekend. Ben heel benieuwd naar de ringen en toeval dat je om 4 uur wakker werd geloven wij niet dat moet zo zijn.
patatje: Wat leuk dat je zus zwanger is, zo te lezen kun je wel blij zijn voor haar. Hopelijk zijn jullie binnenkort samen zwanger Leuk hoor ringen laten ontwerpen, dan zijn ze iig heel uniek en bijzonder. linnie: Wat fijn dat de kleine geen reflux heeft. En wel prettig dat een ervaren man de katheter in 1 keer in kon brengen, zo zielig alles bij zo'n ukkie. Hopelijk valt de scan in januari ook mee. Leuk hoor zo'n gesprekje met de gyn, ik was binnen 5 min klaar, heb een uur zitten wachten Komt de co-assistent me ophalen en zegt " zo, u heeft de kleine mee genomen?" ik :"sja, moet ik haar anders alleen thuis laten " haha. Kregen idd ook het onderwerp anticonceptie, wil alleen de nuvaring, maar die mag je niet als je bv geeft, dus aan de condooms, jippie (echt irritante dingen ben ik al weer achter). Spiraal was ook een optie, maar niet handig als we op een gegeven moment volgend jaar voor een volgende willen proberen zei hij. Wil de optie iig open houden. vlinder: Wat leuk weer een mannetje Wel fijn als je weer een goede echo hebt. Wat balen dat je geen hormonale voorbehoedsmiddelen kan gebruiken. Ik kan zelf ook niet zo goed tegen de hormonen vandaar dat ik na 9 jaar pil (om m'n 12e begonnen ivm erge buikpijn) op de nuvaring ben over gegaan. Daar had ik minder last van. Een spiraaltje vind ik eigenlijk ook een best wel eng idee. Wij hebben trouwens geen mc mura, maar een mutsy 4-rider. Ook een heerlijke wagen sanja: Hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten? denice: Hoe bevalt het werken weer, al weer in het ritme gekomen? wuppie: Hoe gaat het met jou? Veel last van kwaaltjes of nergens last van. Hier gaat het goed, dagen vliegen voorbij. Het allee autorijden is goed gegaan, alleen wat een getil met spullen zeg, haha. Straks even langs de HA, ik heb enorme pijn in m'n handen. Komt vast van het tillen van ons meisje, maar ik voel m'n botten gewoon schuiven en moet gewoon huilen van de pijn af en toe. Deze week heb ik voor het eerst gedouched met m'n meisje, echt heerlijk. Eerst was het huilen, maar zodra ze gewend was vond ze het echt lekker. Dan gooide ze d'r hoofdje naar achter om met d'r gezicht in de stralen te zitten, echt komisch Tis wel een gedoe want je hebt echt 4 handen nodig ivm met aangeven en afdrogen. Ik ga maar eens de strijk wegwerken
Wat een mooi kaartje Sanja! Wuppie, hoe gaat het met jou?! Alles goed hoop ik? Oh hoestend kind die er bijna in blijft, tot later!
Sanja; bijzonder 19 november! Hoe gaat het verder met jullie? Veel kraamvisite inmiddels? Leuke kaart . Vlinder; O jee, is je zoon verkouden? Gizje; hoe is het met je handen? Heerlijk lijkt me dat, douchen met je kleine. Kan me voorstellen het een hoop gedoe is, maar dat zal de pret niet drukken . Wuppie; nee, idd toeval geloven we niet in . Maar hoe gaat het met je? Al echo's enzo gehad? Hoe ver ben je nu? Linnie; hoe gaat het met jullie? Denice; hoe bevalt het werkende leven weer? En hoe is het verder met jullie? Donderdag zijn we in ondertrouw geweest . Het komt steeds dichterbij... Heb er zin in! Het wordt wel een bolle buiken festijn op onze bruiloft, m'n zusje, een vriendin en de vriendin van m'n neef zijn dan hoogzwanger! Als ze er überhaupt allemaal wel bij zijn dan ... Vrijdag de kijkoperatie al... Ik hoop dat ik niet te zenuwachtig ga worden komende week... Gelukkig genoeg te doen om m'n gedachten er vanaf te houden . Fijne zondag nog! XXX
Dat is effe geleden dat ik heb gereageerd Sanja lekker aan het genieten? Hoop dat je een fijne kraamtijd hebt! Patatje wat bijzonder dat je meisje even wat van zich laat horen zo van mama ik ben bij jullie. Dat moet een fijn gevoel zijn! Jeetje wat gaat de tijd toch snel vrijdag de operatie al. Je meisje zal over je waken en het komt helemaal goed. Gizje leuk he douchen, maar je hebt zeker 4 handen nodig. Hier gaat Ivo altijd douchen met Devi de eerste keer lag hij te slapen. Ja wat een gesjouw he als ergens naar toe gaat lijkt wel een verhuizing, wandelwagen, campingbedje, maxi cosi, verschoontas etc en dan hebben wij ook nog 2 honden die mee gaan phoe. Vlinder is je zoontje ook al zo verkouden. Hier ook echt zielig hij krijgt zowat geen lucht snachts en van het weekend werd hij elk uur wakker. Wat leuk weer een jongetje en fijn dat alles zo goed gaat. Moet je nog spuiten of niet meer. Linnie fijn dat het onderzoek in 1x goed is gegaan en dat ze geen reflux heeft. Zielig he als ze zo hard gaan huilen bah. Ja ik ken het wel zo'n apparaat daar is Lanotje 3x door heen gegaan. Hoe was het buurten op je werk lekker je dochtertje geshowd? Ja die 5 weken sprong is echt een heftige. De spiraal vind ik ook niks en best eng. Ik ben nog niet begonnen met de pil dus hier ook condooms Wuppie alles goed? Hier gaat het iets minder(met mij) Ik ben ziek en Devi is verkouden. Heb al heel lang theezakjes. Op het werk is het niet zo goed gegaan de persoon die ik had ingewerkt hebben ze na 2 weken alweer weg gestuurd. De 2e week ben ik thuis gebleven nu gaat het wel weer. Ik kom maar niet uit die dipjes. Het enige wat me op de been houdt is Devi hij lacht de hele dag en is echt super lief!
Erg handig een Vide. Onze pc staat op de Vide dus ik kan vanaf de vide zo naar beneden kijken waar Jolie al hikkend aan het bijkomen is van haar maaltijd. Sanja hoe gaat het meid? Leuk dat ik je nu ook via FB kan volgen echt hele leuke foto's van je kleintje. Lief kaartje ook zeg. Ben inmiddels aan de minipil begonnen mede door jouw verhaal laat ik een spiraaltje even links liggen. De minipil is een pil die je mag gebruiken als je bv geeft maar ook daarna is hij prima. Hij bevat 1 hormoon vandaar de naam minipil. Vlinder ach jee jij ook al een verkouden kindje, hier dus ook al. Arme meid niest de hele tijd en de hele neus zit verstopt. Gelukkig heeft ze geen koorts en is het een ''gewone'' verkoudheid. hoest nu met W? Zo fijn hoor dat de echo goed was, stap voor stap kom je er wel. Patatje jeetje vrijdag alweer je operatie, ik ga aan je denken. Doe ik sowieso hoor, gun je zo van harte die zwangerschap en dat kindje. Kijk er erg naar uit om dat bericht van je te mogen krijgen, pfff. Ow meid in ondertrouw spannend is dat he, dat vond ik bijna spannender dan het trouwen zelf. Zoiets als een proefperiode getrouwd zijn. Gizje beetje rare reactie ind. van die co. Je zal vast niet de enige zijn die de kleine meeneemt. Trouwens sommige gyns vinden het volgens mij best leuk om die kleine te zien. Leuk he dat douchen, die stralen zoeken doet ze hier ook. Volgens mij omdat die stralen lijken op de stralen melk die uit je borsten komen, zo'n idee had ik eigenlijk weet niet of het zo is hoor. Ja en ind. twee handen is echt niet genoeg ik doe het alleen als mijn man er bij is. Meestal doucht hij met haar en droog ik haar af enzo. Tegenwoordig vind het ze het badje ook weer leuk en huilt ze niet meer. Ja je kan niet meer zomaar even de deur uit als je zo'n kleintje heb. Echt een hoop gesjouw. Nou ben benieuwd naar de uitslag bij de dokter slik je wel vitamine D? Ik doe dit nu wel trouw schijnt met botontkalking te maken te krijgen als je bv geeft. Denice vond het erg spannend om naar mijn werk te gaan. Jolie heeft even gehuild en wilde de hele tijd op mijn schouders liggen. Ze kan slecht tegen drukte hebben we gemerkt. Grappig dat jij die 5 weken sprong ook als heftig hebt ervaren en die van 8 weken?? Die van 5 wk duurde echt zo lang ben er net uit lijkt wel. Die dipjes zijn niet prettig zeg, gelukkig dat Devi je kan opbeuren maar zou toch fijn zijn als je weer wat beter gaat voelen. Waar komen die dipjes vandaan is het, het gemis om Delano nu je Devi ziet verder groeien? Heb je zo'n terugloop aan bv? Hopelijk komt er snel weer druk op de ketel. Jolie is dus ook verkouden zielig is dat he. Vannacht kreeg ze ook amper adem heb ik zoutoplossing in haar neus gedaan dat hielp wel goed. Ook het drinken gaat dan een stuk minder goed. Komt nu in ieder geval los. Nou ik heb mijn nagesprek gehad bij de gyn, vond het helemaal niet leuk om hier voor het laatst te zitten was zo'n lang proces met deze gyn. Vanaf Evi tot aan Jolie, ik zal hem echt gaan missen. Hij zei tot volgend jaar . ik zei dat ik dat echt nog niet wist hij denkt dat hij me volgend jaar weer terug zal zien haha. Ik mag dus altijd bij hem terugkomen hij begeleid ons graag nog een keertje. Nou dat vond ik echt super lief. Ik heb direct gekozen voor de minipil het spiraal gaat ook tegen mijn gevoel in. Ben er zondag mee begonnen nou hij is ind. echt mini! Voor je het weet zit hij vast tussen twee kiezen. Ik ben gelijk langs de kinder afdeling gelopen om te vragn of die scan echt nodig is. Dit omdat je meestal hoort dat als er geen reflux is het eerste jaar alleen maar gecontroleerd word en het vaak over gaat vanzelf. Ik hoef dus ind. geen nierscan maar gewoon een echo met haar te doen in januari. Pfff ik had het verkeerd begrepen gelukkig. Dus ik ben helemaal opgelucht. Ook ik heb weer last van dipjes, ik mis ons oudste meisje ook heel erg. Ik weet nu wat ik moet missen van haar en dat doet pijn. Ik had zaterdag een kinderverjaardag en die blijven moeilijk vind ik. Er waren circa 10 kinderen aanwezig en ik zat maar te denken hoe oneerlijk het was dat er zoveel kinderen gezond en levend geboren worden en ons meisje niet eens een kans had gekregen. Daarna zijn we even naar de begraafplaats geweest en dan zie je al die andere kindjes pfff ook hier dus even een terugslag gehad. Zou het misschien met de feestdagen te maken hebben? Jolie maakt een hoop goed en we genieten met vol teugen. Het is een aanwezig meisje die je niet even in de box kan laten liggen, ja als ze slaapt maar dat doet ze eigenlijk alleen van 21.00 tot en met 04.00 dan drinkt ze en dan slaapt ze weer tot ong. 07.00 op zich niets te klagen maar overdags slapen doet ze eignelijk niet. Echt hazeslaapjes. Ben tijdens het tikken van dit bericht zeker al 10 keer heen en weer gelopen voor haar speen, boertje of de nijntje molen. Hahaha een echte bezige bij die veel te snel de wereld in wilt. Maar ach ik mag echt niet klagen.
patatje: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw ! Hopelijk is er nog een extra zwangere bij op jullie bruiloft (jijzelf hopelijk). Veel succes vrijdag. Denice: Wat balen dat je zo'n last hebt van dipjes. Hopelijk gaat het snel beter en verdwijnen de theezakjes ook weer. Hier heb ik trouwens ook minder stuwing en kan opeens zonder bh en dus compressen slapen. Volgens mij gaat de voeding nog wel goed, ik kolf alleen voor de vrijdag avond, maar ze blijft voldaan na het eten heel voldaan liggen, dus hopelijk gaat het nog goed. Begin er nu eindelijk echt plezier in te krijgen dus wil ook echt doorgaan als het lukt. Linnie: het douchen is echt super, we doen het om de beurt hier, want we vinden het allebij leuk Wel fijn dat ze het badje ook weer leuk vind, hier gebruik ik meestal de bubbel (tumytub achtig ding), dan zit ze lekker helemaal in het water en dat vind ze heerlijk. Wat hier meer het probleem is is aan en uitkleden, dat is echt het huilmoment hier. Echt mouwen zijn een drama, hopelijk went ze er snel aan. Fijn dat Jolie alleen voor een echo moet, dat doet iig geen pijn. Wat balen dat jij ook last hebt van dipjes, hopelijk gaat het bij jou ook snel beter. Nou, ik heb dus gewoon 2 flink ontstoken pezen. Schijnt veel voor te komen bij zwangere vrouwen door de hormonen, en het houd dus langer aan als je bv geeft. Hij kan niets geven, maar zodra het gaat tintelen moet ik iig terug komen en als het echt niet meer te houden is ga ik wel een spuit laten zetten, kan beter niet met bv maar ja, voeden is dus sommige dagen echt zo pijnlijk, en moet die uk ook tillen natuurlijk.
Patatje, sterkte morgen met de operatie! Gizje die pijn in je pols herken ik wel hoor, had daar 3 jaar geleden ook last van. Ben er toen niet mee naar de huisarts geweest, maar kan me wel herinneren dta ik er ook flink last van had! leuk he lekker douchen, kunnen ze zo van genieten en idd aankleden is daarna een beetje een domper, ze kunnen echt moord en branb gillen dan! Linnie, idd leuk ook op fb. Goede keuze denk ik hoor die minipil, Kan je ook weer lekker snel mee stoppen als het weer gaat kriebelen...Hihi. Jammer dat ze overdag niet een lange ruk slaap pakt kan je zelf ook even gaan liggen! Denice wat naar om te lezen dat je niet lekker in je vel zit meid!Gelukkig kan je lekker van je mannetje genieten. Heeft ie zn eerste fruithapje al gehad? Vlinder, buikje lekker aan het groeien?? misselijkheid al wat minder? Wup, hoest met jou meid? Lukt het al om een beetje te genieten van de zwangerschap of overheerts de angst? Nou hier druk druk druk! Stuiterend grietje wat erg moet wennen aan haar kleine zusje en dan nog de drukte van de sint wat ook wel zal meespelen. Al met al vind ik het nog best wel een gedoe. het ritme van de kleine meid is ook nog ver te zoeken dus iets van een planning ( waar ik nogal van hou) is nog ver te zoeken. maandag moet manlief weer werken, word nu al nerveus van het idee dat ik er dan alleen voor sta met mn 2 meisjes.Maar goed ben niet de enige die dat doet he dus deze turbomama zal dat ook wel kunnen......., Tot later!!!!
Patatje heel veel succes vandaag! Linnie gelukkig krijgt Jolie geen scan! Dat is zekler een opluchting. De 8wk sprong was hier niet zo heftig als de 5wk. Ik zit nu eigenlijk te wachten op de 4mnd sprong ze zeggen dat dat ook een heftige is ben benieuwd. Heb nu iid geval de wel bekende 4mnd dip met de bv, maar volgens mij zijn we er bijna doorheen. Heb iig weer wat vollere borsten. Het gemis van Lanotje is meer van dat hij er ook bij had moeten zijn om met zijn broertje te spelen. Wat jij zegt het is gewoon zo oneerlijk dat onze kindjes dat allemaal niet mogen mee maken. En het heeft ook zeker te maken met de feestdagen en dat het eerder donker is. De laatste 3 dagen gaat het super goed met slapen. Meestal ligt Devi om 19:30uur te slapen en komt nu dus pas om 3:00 a 4:00uur en dan weer om 7:00uur. De weken hiervoor kwam hij wel 4 tot 6 keer per nacht. Overdag slaapt hij meestal 3 a 4 keer. Dit is ongeveer ons ritme nu: 7:00-8:30 wassen-voeden-spelen-knuffelen 8:30-10:30 slapen 10:30-12:00 voeden-verschonen-spelen-knuffelen 12:00-14:00 slapen 14:00-16:00 voeden-verschonen-spelen-knuffelen 16:00-17:30 wandelen met hondjes 30min slapen 17:30-19:30 voeden-avondritueel(badje/douchen) 19:30-3:30 slapen 3:30 voeden 3:40-7:00 slapen Gizje leuk he dat de bv steeds leuker wordt! Heb net dus de welbekende 4mnd dip gehad. Gelukkig gaat het nu weer beter. Devi is ook zo'n tevreden mannetje op het kdv zijn ze helemaal weg van hem. Dat is niet fijn onstoken pezen hopelijk wordt het niet erger. Sanja nee heb hem nog geen fruithapje gegeven wil proberen om de eerste 6mnd alleen bv te geven. Al merk ik wel dat hij nu alles in zijn mondje stopt. Soms laat ik Devi wat saus of toetje proeven van mijn pink om hem te laten wennen aan andere smaken en dan trekt hij een vies gezicht, maar doet wel steeds zijn mondje open als mijn pink eraan komt. Laat die planning lekker gaan joh komt vast goed allemaal. Vilnder en Wuppie hoet gaat met jullie? Zo lekker weer 4dg vrij heerlijk! Met mij gaat het een stuk beter ben de laaste dagen na gtst naar bed gegaan en kon dus een lange ruk maken, want Devi kwam pas om 3:00uur en daar knap je echt van op! Woensdag hadden we Sinterklaas op het werk en Devi keek zijn ogen uit hij vond alles leuk en lachte de hele tijd naar iedereen.
Het klinkt alsof jullie met Devi een goede draai hebben gevonden, Denice! En idd zo oneerlijk dat Delano* dit niet met jullie mee mag maken. Ze hadden zulke goede vriendjes kunnen worden... Patatje, hoe is de operatie verlopen? Ik hoop dat alles goed is gegaan en je geen pijn hebt meid. Sanja, ja poeh twee kindjes lijkt me ontzettend druk. En als je het dan net bevallen alleen moet doen... Oh sorry zoon huilt. Be right back
Zo, die slaapt weer. Gizje, dat klinkt pijnlijk die ontstoken pezen Hopelijk knap je snel op. En heerlijk he, douchen met zo'n klein mupke! Linnie, wat fijn dat Jolie niet in de scan hoeft! Hopelijk is alles nu gewoon goed en kunnen jullie heerlijk genieten. Met Evi* in jullie hart. Wat zullen jullie haa rnu extra missen zeg Hier gaat alles z'n gangetje, heb alleen wel ontzettende pijn in m'n heup gekregen. Begint weer precies zoals bij de vorige zwangerschap Maandag maar weer naar de chiropractor. Oh ja en gyn (weer een andere, heb steeds een nieuwe) zei dat ik moest stoppen met emesafene. Want de misselijkheid zou nu toch wel over moeten zijn :x Nee, ik hang voor de lol boven de wc... Ivm huisarts blijf ik het gewoon slikken, ze kan de boom in
Vlinder; jeetje vervelend zeg van je heup . Zijn de medicijnen voor tegen de misselijkheid? De chiropractor kan je vast wat verlichting bieden met je heup... Denice; geniet van je vrije dagen! Maar dat zal wel lukken . Je hebben een goed ritme te pakken zie ik . Leuk zeg dat Devi z'n ogen uitkeek bij het Sintfeest! Het is idd niet eerlijk dat onze kindjes er allemaal niet levendig bij kunnen zijn... Moeilijk... Sanja; je klinkt in ieder geval als een turbomama! Gaat helemaal goed komen met dat ritme, eerst ff goed wennen aan elkaar en dan komt het wel . Het lijkt me inderdaad heftig voor je andere meisje, zusje erbij, kraamvisite, Sint... Gizje; getsie vervelend zeg van je polsen . Ik wist niet dat dat kon als gevolg van... Hopelijk verdwijnt het vanzelf... Heerlijk is dat hè, om zonder bh te kunnen slapen . Linnie; de kleine meid houd je lekker bezig lees ik . Fijn dat ze alleen een echo hoeft! Balen van die dipjes... Het is ook allemaal niet niks wat je meegemaakt hebben... En dan nog "afscheid" nemen van de gyn... Ach wie weet zit je er over een jaar weer . Wuppie; hoe is het met jou? Nou hier "the day after" en wat ben ik opgelucht en blij . Beide eierstokken waren een "beetje" verkleefd. Ze zijn meteen schoon gemaakt en doorgespoten met een blauw goedje (heb nu echt smurfen billen van dat spul dat uit m'n baarmoeder is gelopen ). Heb nu 3 mooie sneeën op m'n buik. Verder heb ik (nog) niet zo veel pijn, doe het nu zonder pijnstillers. Maar het kan nog komen, ging gister pas rond half 3 onder het mes. Ben wel erg duf en suf. O ja, het was geen cyste wat er zat maar gewoon wat eileidervocht dat niet uit m'n eileider kon. Dit alles is ws een gevolg van de keizersnede geweest. Verder vond ik het allemaal super mee vallen, heerlijk zo'n narcose , zo was ik "weg" en zo was alles achter de rug. Ik had alleen wel last van een te hoge hartslag (130) na de operatie en vannacht, waardoor ik niet kon slapen... Nu lijkt ie wel weer normaal. Bloeddruk was wel goed. Had wel een moeilijk momentje in de OK voorbereidingsruimte, die leek heel erg op een couveuse afdeling en dan al die piepjes en ziekenhuisluchtjes... Maar al het personeel was super lief en geruststellend. M'n vorige werk zit tegenover het ziekenhuis, dus veel ouders werken daar ook. Ik werd er door eentje wakker gemaakt en bij een ander moest ik me melden, dus dat was ook wel leuk . Bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven, dat doet me goed! En idd de ondertrouw was ook wel bijzonder . Ik dacht dat doen we ff, maar toch was het wel speciaal . De kans is nu ook een stuk groter dat ik zwanger ben op de bruiloft . Fijn weekend! XXX
Fijn dat het nu achter de rug is, Patatje. Ik hoop dat dit de oorzaak was van het lange wachten en dat je straks zwanger mag trouwen. Ik gun het jullie zo ontzettend!
Zal snel weer op jullie allemaal reageren. Maar wil iedereen een dikke knuf geven zo met deze sinterklaasavond. En patatje Sint schenkt jou een hoop vruchtbaarheid. Xxx
Zo mn grote meisje is naar de psz dus even rust in de tent! Patatje gelukkig is de operatie achter de rug en is alles meegevallen. Hopelijk pakt je lichaam nu snel de draad (Het ei) weer op en mogen we jou ook feliciteren! Denice, dat ziet er toch uit als een lekker ritme, beetje jammer nog van de nachtvoeding maar om half 8 naar bed is ook lekker kan je er zelf ook lekker bijtijds in. Vlinder,het is idd razend druk. Gister moest manlief weer werken en was ik dus de hele dag alleen. Nou ik kan jullie vertellen, hoef voorlopig niet naar de sportschool ik ren me rot de hele dag... Linnie, succes met de prikjes )
Sorry dat ik zolang niet geweest ben, maar vond het een beetje moeilijk om echt op te schrijven dat ik weer zwanger ben. Was zo onzeker de laatste weken. Met sinterklaas hebben we het aan de familie verteld dmv een beer voor onze dochter met op zijn truitje hoera ik word grote zus. Ben nu 12 weken en het vreet energie momenteel droom heel erg en ben zo moe. Hoop dat het snel beter gaat, denk dat het ook een deel geestelijk is. Sanja kan me voorstellen dat je het heel druk heb nu, ik ben blij dat mannetje bijna vakantie heeft als ons kleintje er is. Patatje je hoort best vaak dat vrouwen zwanger worden na zo'n behandeling alles is mooi open dus ik duim heeeeeeeeel hard voor jullie deze maand. Gizje ik heb ook zo'n pols gehad, wat bij mij hielp was een brace vanaf je duim tot over je pols dan blijft je pols recht het hielp hier goed. Vlinder jeetje nog steeds zo misselijk, lekker je medicijnen blijven nemen dus. Balen vand de pijn in je heup helpt het naar de giropractor ? Ik kom er ook nog wel is met rug klachten vooral met stress hmm nu geen last lijkt wel een wonder stres genoeg? Denice ben blij dat het weer goed met je gaat zowel kwa borstvoeding als het totale plaatje met je mannetje ook alles goed? Ik snap je nu ik weer zwanger ben beter wat je bedoelt met gemis en het klopt niet. Linnie gelukkig geen scan jullie meisje doet het gewoon super goed. Ik snap je gevoel bij alle spelende kinderen en daarna de begraafpaats met alle kindergrafjes, het zal altijd confronterend blijven en we zullen altijd denken hier had ons meisje/ jongetje ook bij moeten zijn.
wuppie: Kan heel goed begrijpen dat je het moeilijk vond om neer te zetten dat je zwanger bent. Het is en blijft spannend, zeker met jou voorgeschiedenis. Hopelijk kan je er binnenkort wat meer van genieten, bij mij kwam het opgeluchte pas echt na de 20wk echo. (zat trouwens ook over een brace te denken, zal er maar eens 1 halen) sanja: kan me voorstellen dat het erg druk is bij jullie nu. Je zal er vast snel routine in krijgen. Ik sta zelf nog steeds verbaasd hoe snel ik aan mm'n nieuwe ritme gewend ben. In het begin schoot ik steeds in de stress en nu na 11wk gaat het al allemaal z'n gangetje. Volgens mij moet het helemaal goed komen bij jullie over een paar weken patatje: Fijn dat de operatie achter de rug is, nu ga ik heel hard voor je duimen dat je tijdens jullie bruiloft zwanger bent. vlinder: groot gelijk dat je de medicijnen blijft gebruiken, waarom stoppen als je nog steeds last hebt. Hoe is het bij de chiropractor gegaan, helpt het een beetje tegen de pijn? denice: fijn dat het weer beter gaat met je en de bv dip ook over is. Zo te zien heeft Devi een lekker ritme. Hier gaat het ook steeds beter, gisteravond heeft ze om 2100 een voeding gehad en heeft daarna tot 0730 geslapen Normaal komt ze om een uur of 2000 voor de laatste voeding, maar m'n schoonmoeder was er en heb het dus even gerekt, ze viel even op schoot in slaap dus was niet erg (hoopte eigenlijk dat m'n schoonmoeder eerder weg zou gaan, haha) Ik zit nu meestal op 6 voedingen en als ze snachts komt op 7. Mag niet klagen iig linnie: Wat een drukte opeens in huis he Kom er ook vaak niet aan toe om uitgebreid achter de computer te zitten om te posten. Ze ligt nu lekker te slapen boven, dus dan mag het van mezelf. Het liefst wil ik alleen maar knuffelen met d'r. Ze wordt zo snel groot en nu wil ze het nog denk ik dan maar Nou, ben weer druk aan het solliciteren, wel weer ww aangevraagd per januari aangezien ik nog niets heb nu. Met de kleine gaat het erg goed, ze draagt naast maat 62 nu ook al de kleinere dingen van maat 68 Wat gaat het toch hard, ben wel blij dat het zo goed gaat hoor, maar de tijd vliegt echt.
Wat een stilte hier, is een goed teken, nietwaar? Hoe gaat het met jullie? Patatje, hopelijk heb je ook geen napijn gehad? hoe voel je je nu? Wuppie, wat fijn dat je nog zwanger bent (vreesde dat het mis was omdat je niets liet horen...) maar snap dat je even rust nodig had meis. Hopelijk krijg je snel wat energie terug en stoppen die nare dromen. Dikke knuffel voor jou! Sanja, al een beetje een ritme gevonden? Het lijkt mij pittig om weer een routine te vinden met twee kindjes. Ik laat het maar op me afkomen, het loopt toch altijd anders dan ik denk Gizje, jaha die tijd vliegt idd! Het leven met kind gaat zoveel sneller dan zonder. Heerlijk en soms verwarrend Hoop dat je snel een baan vindt meid! Linnie en Denice, alles goed? Hier gaat alles z'n gangetje. Ik voel me aardig goed. Af en toe misselijk en overgeven, maar niet meer elke dag dus top! En mijn rug speelt af en toe op, maar soms kan ik ook gewoon prima lopen dus die dagen zijn ook top! En ik voel de kleine man regelmatig lekker 'ploppen' daar binnen, heerlijk En zoonlief begint het nu echt leuk te vinden. Legt zijn hoofd op mijn buik op de baby te horen en geeft kusjes. En zegt dat hij met 'm gaat voetballen als hij eruit is