wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo het is hier nu wel heel erg rustig! Nou ja goed teken toch.

Denice ow heerlijk heb je een foto die ik mag zien? Ben wel benieuwd hoor. Ja met 6 maanden is misschien wel beter ja. Vind het moeilijk om te bepalen wanneer, ze kijkt de laatste tijd wel heel erg geboeid als ik eet. Nou ja we rekken het zo lang mogelijk. Succes morgen met je solli! Binnenkort ben ik trouwens weer even in Huissen moet op klantbezoek op een donderdag, misschien kan ik even langs wippen. Toevallig he dat deze klant in Huissen zit. Ik vind het werken echt heerlijk!!! De combi 3 dagen werken en 4 thuis is echt perfect! Morgen weer lekker vrij en dan geniet je dubbel op. Ik vroeg me het laatst eigenlijk ineens af en misschien vind je het een beetje direct maar denken jullie misschien aan een derde kindje? of helemaal niet? nou gek he kwam laatst ineens bij me op die vraag.

De eerste werkweek zit erop en ik vind het echt heerlijk!! De combi werken en huisvrouw zijn is echt perfect. Ik zou echt niet zo makkelijk 7 dagen thuis kunnen zijn, ik wordt er niet gezelliger op. Vorige week en deze week is mijn man nog thuis voor J. als ik werk dus kon ik goed wennen aan haar niet zien. Vanaf as. maandag komen de oma's hier in huis oppassen. BEn benieuwd hoe het gaat, maar vast goed. Vanochtend was op het nieuws dat vrouwen in Engeland mogen kiezen voor een KS als het om psychische redenen bijv. niet gaat ofzo. En dat ze in NL dit niet doen ivm de gezondheidsrisico's. Nou ik wist wel dat de Gyn voor mij een uitzondering maakte maar wist niet dat dit zo strikt werd genomen. Ik weet niet of ik het had gekund of had aangedurfd hoor. Morgen wordt ik gebeld met de uitslag van het Sofia ziekenhuis ben benieuwd. Fijne avond! En Denice toi toi toi.

2. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben jullie niet vergeten hoor! Maar het leven met 2 kids is behoorlijk aanpoten op het moment, heb echt af en toe moeite om mn aandacht te verdelen en voel me daarbij dan ook schuldig als ik naar mijn idee 1 van de 2 meiden iets minder aandacht kan geven.

Gizje, zo'n ding heb ik ook weleens gehad maar deed er ook niet zoveel mee. Hoest met de banenjacht alweer wat meer mogelijkheden?

vlinder, al lekker aan het rijden?

Leuk he Denice het geven van hapjes. lekker laten wennen aan allerlij smaken. hoe gaat het 's nachts? Succes morgen hoop dat het wat wordt.

Linnie, bij B zijn we met 4,5 maand begonnen met vaste voeding, ze was er toen ook echt aan toe wel rustig opgebouwd natuurlijk, gewoon rustig aan beginnen dan kan het volgens mij geen kwaad. best spannend morgen die uitslag ook al is het vast allemaal in orde? Gaat het bij jullie al kriebelen voor nog een kindje??

oh s gaat weer huilen, vandaag prikken gehad zo zielig. kom misschien straks nog even terug

3. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    linnie: Wat fijn dat het weer werken zo bevalt, merk sinds kort dat ik er ook echt aan toe ben. Word een beetje kriegel te worden thuis, hopelijk duurt het niet al te lang meer hier.
    Ja leuk hoor hoe die kleintjes zich ontwikkelen, hier begint ze te schaterlachen, echt heerlijk.
    Hopelijk is de uitslag morgen goed.

denice: Ben ook wel benieuwd naar die foto's, lijkt me echt geweldig als ze groente enzo gaan eten. Begin hier ook echt pas met 6 mnd, ook al kijkt ze heel geinteresseerd als ik zit te eten. Ik houd er dan maar op dat dat gewoon de ontdekking van alles is, meer het idee van, wat doet mama nou :p

Hier niet veel spannends te melden. Ondanks m'n bezwaren ben ik toch aan de mini pil begonnen vorige week, even kijken hoe dat zou gaan. Ben vroeger naar 10 jaar gestopt omdat ik niet goed tegen hormonen kan. Nou nu dus weer niet geloof ik, voel me echt een stuk slechter dan anders (beetje down). Ga het nog een week proberen en anders gaan we gewoon weer over op die rot rubbertjes ;) Hier dus wel een wens voor een 3e, maar nu nog niet hoor. Moet M eerst een jaar zijn, wil optimaal genieten van onze uk.
    Misschien komt het door die pil, maar begin me sinds een paar dagen steeds schuldiger te voelen over de beslissing die we 1,5 jaar gemaakt hebben. Weet wel dat het de minst slechte keuze was voor ons meisje*, maar heb het er opeens moeilijker mee.
    Ik hoorde via m'n moeder dat een oud klasgenoot van mij ook een slechte 20wk echo heeft gehad pas, dan zit je gewoon weer op dat moment 1,5 jaar geleden.

Heb zin in onze volgende ontmoeting!

4. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @sanja en linnie: gebruikt 1 van jullie toevallig friso HA, zo ja, dan heb ik nog wat dozen (10 x 180gr geloof ik) proefverpakkingen staan als je interesse hebt.

5. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Linnie zal straks weer wat foto's plaatsen;) Huissen is ind in de buurt pb me maar wanneer leuk! Ja ik vind de combi 3dg werken en 4dg thuis ook perfect. De soll ging goed, hoor deze week meer. Donderdag weer een soll gesprek! Op dit moment vinden we het goed zo maar zeg nooit nooit. Ben net 2 jaar zwanger geweest en heb bijna mijn begin gewicht van Lano weer terug nog 3kg te gaan. Hoe was de uitslag?

Sanja dat geloof ik gelijk dat het aanpoten is, ik heb het soms al met 1 (en 2 honden):) De hapjes gaan goed alleen de broccoli vond hij niet zo. Banaan is favoriet! 's Nachts komt hij nog steeds meestal 2keer soms vaker, maar dat geeft niet hij ligt naast me en ben binnen 10min klaar en slaap zo weer verder. Overdag slaapt hij nog best veel meestal 2x 2uur en 1x 1uur dus dan ga ik ook nog even liggen.

Gizje snap het helemaal als je weer zoiets te horen krijgt dat die beelden weer allemaal terug komen. Moet de laatste tijd ook weer veel aan Lano denken over wat als we door waren gegaan met de behandeling, hoorde via vlinder dat een kindje bijna hetzelfde had als Lano en die is met 6 maanden overleden. We zullen het nooit weten:(

Patatje alles goed op school?

Vlinder zit je al in Afrika?

Wuppie hoe gaat het met jouw?

Heb afgelopen week veel gewerkt om de jaarrekening voor te bereiden. Met Devi gaat het goed hij is alleen dit weekend weer verkouden geworden. Hij pakt alles wat in de buurt van zijn handjes komt. De harde rammelaar is hier favoriet, alleen probeerd hij nu met alles te rammelen zelfs met het oor van Nena;) Gelukkig vind ze alles best. Op het kdv gaat het ook heel goed, hij vind het leuk als andere kindjes hem proberen te vermaken. Van buik naar rug rollen gaat goed, alleen van rug naar buik nog niet hij probeerd het wel maar houd zijn armpje omlaag als hij die omhoog legt dan lukt het volgens mij. Nou de datum staat voor onze 2e meeting, maar weten we ook waar?

6. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden,

Even tijd in alle drukte! Wat gaat de tijd snel zeg, volgende week mijn laatste weekje verlof. Heb er ook wel weer zin in hoor. Even iets anders. S is echt een super rustige baby, huilt bijna nooit ligt na de fles en het kroelen nog even naar haar mobiel te kijken en valt dan weer in slaap. Met B moesten we vaak uren schommelen, wiegen en schudden aan de kinderwagen voordat ze eens in slaap viel. Zo gek 2 kinderen lijken zoveel op elkaar maar zo anders...( Wat voor een ventje zou het toch geweest zijn?? :()

Denice, heerlijk even slapen tussendoor, vandaag is B naar het kdv en heb net ook even een tukkie gedaan hoor. Leuk om Devi starks weer te zien het zal een heel mannetje zijn geworden.

Gizje, ik geef nutrilon dus aan mij kun je het niet kwijt! Hoe is het met de hormonen van de pil? En al uitzicht op een nieuwe baan?

Linnie, hoe bevalt het werken weer en hoe gaat het met het oppassen. Oma heeft vast een topdag gehad?

Patatje, vlinder alles ok?
    Patatje vind jij het niet ontzettend moeilijk om ons straks allemaal met een baby te zien? Hoop zo dat er etegn die tijd misschien al goed nieuws is!!

wuppie Kon het niet laten om weer even te speuren :D en las in een ander onderwerp dat jullie weer een jongetje krijgen. Betekend dus ook dat alles goed ws met de 20 weken echo?? Heel fijn!! laat je ons nog weten als de kleine man geboren wordt?

En dan onze date. datum bekend nu idd nog weten waar?? Jullie zijn hier uiteraard ook van harte welkom, gaan we ergens anders naartoe (Gizje, Linnie??) Ook prima. Neem dan iig de oudste niet mee, denk dat ik haar daag geen plezier mee doe. Al zal ze jullie kindjes wel leuk vinden, maar dit is dan ook maar voor even.

7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @denice: Wat lekker dat bij jou het solliciteren wel goed gaat. Geen idee wat hier nou niet lukt, maar ben tot nu toe 1 keer op gesprek geweest en daar alleen maar afgewezen omdat ik een te jong kind heb ;) Het schiet echt niet op helaas.

sanja: Lekker hoor zo'n middag dutje pakken. Hier slaapt ze echt weinig overdag sinds een maand. Eerst zat er een lekkere regelmaat in van slapen, verschonen, eten, kroelen, spelen en dan weer slapen. Maar dat lukt dus niet meer.

Ben al 3 keer bij de fysio geweest met onze uk. Ze had een behoorlijke voorkeurshouding, en d'r hoofdje is dus aan 1 kant afgevlakt. Ze zit tegen de grens van net geen helmpje, dus we zijn flink aan het oefenen geslagen. Behoorlijk intensief vind ik wel hoor. Omdat ze zo weinig slaapt is het toch erg makkelijk om haar even in de box te leggen of op het speelkleed om zelf even te ontspannen. Maar het is voor een goed doel, dus we doen ons best:p

oh ja, alweer gestopt met de pil hier. Ging niet goed met de hormonen, voel me weer een stuk beter zo zonder.

8. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Sanja hoe merkte je dat bij B dat ze toe was aan vaste voeding?
    Hier nog geen derde kindje hoor. Vind het wel belachelijk hoe snel de tijd gaat en dus verlang ik steeds meer naar de leuke tijd die we hebben gehad. Ik hoop nog een keer een kleintje te mogen krijgen. Maar eerst even ontzwangeren na 2 jaar zwanger te zijn geweest. sowieso moet ik wachten ivm de keizersnee. En jij?

Gizje bizar dat je zo sterk reageert op de pil. Nu maar weer aan de rubbertjes dan. Hopelijk heb je snel een baan, het is ind. heerlijk om iets voor jezelf te hebben. Alhoewel ik met dit weer, weer verlang naar helemaal niet de deur uit te hoeven gaan enz. Ach ja zo heeft alles wat. Hoe gaat het met de solli?
    Hopelijk komt het ind. door de hormonen dat je zo inzit over je beslissing. KAn wel zeggen dat je de juiste beslissing hebt genomen maar je voelt het toch wel. Hoort denk ik ook een beetje bij het verwerken. Daarnaast zie je natuurlijk hoe jullie wondertje nu zo leuk groeit, lacht en aanwezig is. Je weet nu wat je moet missen. Althans daar heb ik last van.

Denice ik ga aanstaande dond naar huissen maar ga met een collega dus dat is niet zo handig/gezellig. leuk dat Devi zo enorm aan het ontwikkelen is ook weer. En hoe is de uitslag van je solli?

PAtatje hoest?

UItslag van de uroloog was zoals verwacht, hij adviseert een nierscan. Dus ja die gaan we dan maar doen, maar dan wel in het EMC. Ze brengen een infuusje aan en daarna moet ze stil liggen voor de foto's, we zullen zien of het lukt. Verder gaat het hier op het moment niet zo heel erg goed. Onze kat is niet thuis gekomen en nu zijn we gebeld door een algemeen nummer van de dierenbescherming, maar de oproep gemist en toen we terugbelde al gesloten. Dus ja hij is op basis van zijn chip dus gevonden alleen nu maak ik me druk of hij levend of overleden gevonden is. PFff zit in de zenuwen. Kan morgenochtend pas vanaf 10.00 uur weer bellen. Bij de dierenambulance was niets bekend, dus goed teken. Hopelijk heeft iemand hem naar het asiel gebracht omdat hij zielig in de vrieskou zat ofzo. Nou ja hopelijk komt het goed.
    Met J. gaat het juist weer heeeel erg goed, ze is een stuk makkelijker geworden, ze huilt bijna niet meer en lacht erg veel. Werken gaat goed en de oppas bevalt me tot nu toe ook, heb me geen zorgen meer gemaakt, mede omdat J. nu een stuk makkelijker is. Wel voel ik me schuldig als ik naar mijn werk moet, maar ja dat hoort er denk ik bij. Nou ik ga maar snel slapen dan stop ik hopelijk met piekeren.

Heeft er iemand Wordfeud of Facebook? Zo ja misschien even je gegevens sturen per PB is wel gezellig. De locatie voor onze meeting maakt mij niet uit. Ik heb niet zo'n heel ruim huis maar ja ruimte kunnen we wel maken. Sanja zullen we het bij jou doen? Of Gizje? Of bij mij? Ik hoor het wel. Als het niet hier is dan kan ik uiteraard wel drinken en hapjes meenemen.

9. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi lieve meiden,

Gizje, Balen zeg die voorkeurshouding. Al hebben ze tegenwoordig wel hele leuke helmpjes...! Hihi nee even zonder gekheid. Dit wil je natuurlijk niet! Merk dat S ook veel naar een kant slaapt leg haar iedere keer naar de andere kant weg maar als ik haar dan uit bed haal ligt ze gewoon weer naar haar andere kantje.

Linnie, op naar de nierscan. Weer afwachten en onzekerheid dus, hopelijk mag ze snel en duurt de onzekerheid niet te lang.Moet volgende week weer gaan werken en had verteld van die collega met ook zoiets toch. Zal haar ook is vragen hoe het traject bij hun nu verder is verlopen. Haar zoontje is nu bijna 1. Wie weet heb je er wat aan of stelt het je gerust. Vanaf vrijdag gaat mijn nieuwe abbo op mn nieuwe tel de lucht in. Dus wie weet laat ik me ook verlijden tot een potje Wordfeud... Enne wij hebben het op FB al erg gezellig:)

Bij mij afspreken is prima. Gizje, of vind je het leuk als we jouw kant opkomen dan is het ook goed. Denk dat Denice het verst moet rijden al woont patatje ook niet opm de hoek.

10. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje, sta ik net de was te doen moest ik ineens aan je kat denken. hoop dat ze hem levend gevonden hebben Linnie. het arme beessie....Knuffel

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hey meiden, ik ben inmiddels weer terug uit Zuid Afrika en moet nog even bijlezen hoor. Het was mooi en heftig tegelijk, had het niet willen missen maar aan de andere kant zou ik nooit meer in zwangere toestand op reis gaan. Met baby alles goed gelukkig, maar vond het heel zwaar. Ben zelfs flauwgevallen en zolang weggeweest dat er een ambulance gebeld is :) Was niks aan de hand natuurlijk, gewoon combi van hitte en uitputting, maar vervelend was het wel. Gelukkig gaat het met mijn bekken veel beter! Ben bij een acupuncturist geweest en heb geen idee hoe of wat, maar het heeft gewerkt :)

Och Linnie, toch een scan. Hoop dat ze niet teveel last heeft van het infuus en dat ze even stil kan liggen zodat het snel voorbij is. Maar ja, wat verwachten ze van een baby he? Baby's en stil liggen ;) En wat sneu van je kat, hopelijk weet je al meer?

Nou lees later even bij en reageer dan uitgebreider. Ga me nu even bezig houden met opruimen en poetsen, want monteur komt straks voor kapotte douche en na de vakantie is er een bom aan rotzooi ontploft hier :)

12. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou meiden hier is het weer janken onze kat is overleden. Waarschijnlijk aangereden. Was zo'n lief en stabiel beest pfff. Zal hem missen laat denk ik een klein urntje maken en bij E. Dr plekje neerzetten. Verlies van een kat doet ook echt pijn.

13. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh nee toch... :( Natuurlijk doet dat echt pijn, vreselijk zoveel verdriet als je om een dier kan hebben. Is toch ook een lid van je gezin, tenminste zo voel ik het wel. Heel veel sterkte meid.

14. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    linnie: Idd raar dat ik zo heftig reageer, heb nu dus nergens meer last van. Dus idd weer aan de rubbertjes ;)
    Weet je al wanneer J. voor de scan moet? Hopelijk lukt het allemaal met het stil liggen enzo. Als het maar geen pijn doet voor die kleine.
    Wat vreselijk van jullie kat, ik zou ook helemaal van slag zijn, het zijn echt maatjes. Sterkte!

Sanja: Ja echt balen zo'n voorkeurshouding. Ben net weer bij de fysio geweest en het gaat gelukkig erg goed. Ze kan hoofd nu ook bijna helemaal naar links draaien door het oefenen. Hopelijk neemt de afvlakking dan ook wat af. Over een paar weken weer een meting.

vlinder: Dat was vast schrikken voor dat flauw vallen. Gelukkig is het goed afgelopen. Fijn dat het verder wel leuk was.

Sollicitaties lopen nog steeds, vanavond weer 2 brieven schrijven.

15. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanja gezellig he wordfeud! haha vind het echt verslaven spel. Succes op je werk, kindjes hebben je vast gemist dat kan niet anders. Als je het ind. wil vragen aan je collega dat zou fijn zijn, thanks. Denk dat die scan uiteindelijk wel mee gaat vallen.

Vlinder fijn dat je weer veilig terug bent. kan me voostellen dat het zwaar was ja. Zo schrikken zeg dat je out bent gegaan pfff....
    heb jij weer. Bijzonder he zo'n accupuntist die kunnen soms echt wonderen verrichten snap ook niet hoe ze dat doen. Hopelijk kun je nu weer wat meer.

Gizje weet nog niet wanneer ik voor de scan moet ze bellen maar niet en als ik zelf bel dan kunnen ze alleen maar doorgeven dat de arts mij moet bellen. Gelukkig heeft ze nergens last van dat scheelt.
    Van onze kat is ind. echt niet leuk, ben echt een paar dagen verdrietig geweest. Hij was zo lief en aanhankelijk echt oneerlijk. De andere katten gaan nu wat beter gelukkig maar die waren hem echt aan het zoeken. Heb een hele leuke urn. in de vorm van een kat je zeit niet dat het een urn is. BEn blij dat ik wat voor hem kon doen.
    Hopelijk heb je snel een solli gesprek.

Denice hoest met je en met Devi? Hoe zijn de solli's gegaan?

Patatje hoest met jou? Lang niets van je gehoord of ligt dat aan mij?

16. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey, hier ben ik weer! Vanaf mn werk, kinderen zijn bij de gym. Even rust dus. Lekker hoor, het voordeel van werken is dat ik iig even pauze heb..

Vlinder, idd schrikken hoor, fijn dat alles goed gaat en je weer heelhuids terug bent. Voor je zoontje ook wel een hele ervaring geweest denk ik zo'n reis. "

Gizje, leuk ook jij op fb! Hoest met de kleine meid?
    Balen dat je teveel last had van de hormonen, rubbertjes is ook niet alles. Maar ach er zijn ergere dingen toch? Ben zelf vrij snel weer met de pil begonnen maar vergeet het steeds....kom ik er weer achter dat het alweer 2 dagen geleden is...pff Nu zijn de keren dat wij het gedaan hebben het afgelopen half jaar op 2 (misschien wel 1) handen te tellen. Ben echt versleten als ik naar bed ga en wil echt het liefst slapen.

Linnie, idd verslavend hoor! Lekker 's avonds op de bank een spelletje... Alleen jij bent veel te goed hoor.. kindjes waren wel blij me weer te zien hoor...Alleen wat zijn kinderen soms toch vervelend eerlijk. heb al meerdere keren de vraag gehad of ik weer een baby in mn buik heb GRRRR....

Denice, hoe is het meid? zit je al wat beter in je vel?

Patatje?

17. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hoi meiden, daar ben ik weer! Is idd een tijdje geleden :).

Sanja; al weer aan het werk... Dat had ik ff gemist :). Hoe gaat het?

Linnie; ohh wat sneu voor je kat... En dan op zo'n manier... Mooi idee om de urn bij E. d'r plekje neer te zetten.

Vlinder; schrikken joh! Maar fijn van je bekken.

Gizje; wat fijn dat de fysio werkt! En nog steeds druk aan het solliciteren...

Denice; heb je al wat gehoord van de sollicitaties? Oww, ik ben jaloers op je gewicht ;). Heerlijk hoor :).

Hier een super drukke periode achter de rug met school, einde eerste semester en allemaal voldoendes gehaald :). Ben best wel trots op mezelf :D. Nu met griep op de bank en een weekje vakantie voor de boeg :). Zit nu in de eerste "echte" ronde na de operatie, met de medicatie. Volgend weekend ongi of testen ;).
    Ons dagje komt al aardig dichtbij trouwens :).

Fijn weekend!

18. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Sorry dames dat ik effe wat minder heb gereageerd:) Alles kwam tegelijk.

Linnie vreselijk wat er is gebeurd:( Geef hem een mooie plek en heel veel sterkte. Toch een scan, misschien ook maar goed ook om zo alles uit te sluiten. Fijn dat het met J zo goed gaat, dan ben je zelf ook wat gerust als je gaat werken. Ben je al begonnen met bijvoeding?

Vlinder jeetje zo lang out geweest:$ Dat was wel schrikken. Zo te lezen begint de nestdrang te komen. Hoever ben je?

Sanja ben je alweer aan het werk, jeetje wat gaat de tijd snel. S kilinkt als een heerlijk tevreden meisje. Ja leuk om te zien he die verschillende karakters. Fijn dat het allemaal goed gaat.

Gizje ja gek he, heb 5 solls verstuurd en ben er voor 3 uitgenodigd(niet geworden helaas). Hoe gaat het met de fysio? Balen zo'n voorkeurshouding. Apart hoor dat je zo heftig reageerd op hormonen. Dan maar aan de rubbers(hier ook hoor;)).

Patatje knap zeg allemaal voldoendes, ga zo door! Bah griep hoop dat je snel opknapt voor je vakantie geniet ervan!

Zo de jaarrekening is af, heb zoveel gewerkt de laatste 3 weken. En dan ook weer ziek geweest(hebben jullie dat ook? voor dat ik Devi kreeg was ik echt nooit ziek of verkouden) pff heb een hele nacht op de wc gezeten. Devi is ook best ziek geweest hij had 40gr koorts:( Hij heeft een antibiotica kuur gehad. Verder gaat het heel goed met hem zijn eerste tandje zit er, hij heeft er wel flink last van. Ben het helaas niet geworden er was een betere kandidaat, maar ze twijfelde heel erg. Op het moment zijn er maar weinig vacatures, heb ook geen haast. Nog 4 weken en dan zien we elkaar! Gaan we naar Sanja?

19. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    linnie: Ik mag niet wordfeuten van m'n mannetje, haha. Z'n tante heeft pas d'r man willen verlaten voor dat spel, ze had een ander leren kennen en wilde er met de 3 kids vandoor. Was wel een grap van m'n mannetje hoor, maar speel het spel niet.
    Fijn dat je een mooi urntje hebt gevonden voor jullie kat.

sanja: lekker hoor weer aan het werk! Ik ben begonnen met een ander soort brieven te schrijven. Ook ga ik voor zo'n leer/werk traject solliciteren in de zorg. Zit er al een poosje aan te denken om dat te doen. Heb al jaren het idee niets nuttigs te doen en wil graag met mensen werken, dus wie weet!
    Raar he dat ik zo heftig reageer op hormonen, hier zijn we ook nog minder actief dan voorheen hoor ;) De zin komt nu pas weer echt, het deed vooral pijn door de hechtingen en dan is de lol er ook snel vanaf, haha.

patatje: Wat lekker dat het zo goed gaat op school! En de eerste ronde, ik ga heel erg voor je duimen deze week, zou super zijn als je zwanger mag trouwen!

denice: Ach wat zielig dat Devi zo ziek is geweest, ze kunnen ook niet zeggen waar ze pijn hebben enzo. Onze uk ook, vond het echt vreselijk zielig. Hier zat door buikgriep tegen uitdroging aan. Vorig week nog bij de huisartsen post gezeten en als ze nog een halve dag droge luiers had, moest ze opgenomen worden. Gelukkig ging ze toen weer eten. En nu is ze een inhaalslag aan het maken, afgelopen week weer avond en nachtvoedingen gehad. Wordt nu weer iets minder.
    Devi gaat toch naar het kdv? Het schijnt dat ze dan vaker ziek zijn en ouders ook door het aansteken van elkaar. Maar leuk is het niet.

Hier nog steeds geen baan dus. Maar ik blijf doorgaan met solliciteren.
    Zitten jullie al te denken aan vakantie met de kleintjes? Weet niet zo goed waar we heen zullen gaan. Zo'n huisje bij een park lijkt me wel erg handig, anders blijf je volgens mij spullen mee slepen.

Oh ja, het maakt mij niet uit bij wie we afspreken. Mag hier, maar denk dat sanja en linnie wat centraler wonen.

20. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Denice; wow één tandje al weer! En wat fijn dat het zo goed gaat met Devi :). Jammer hé dat ziek zijn... Helaas komen we er allemaal niet onderuit geloof ik. Jammer dat je het niet geworden bent, gelukkig heb je geen haast, maar het zou leuk zijn als het binnenkort lukt.

Gizje; pff ondertussen komen die sollicitatiebrieven toch ook wel je neus uit... Ik denk dat het wel slim is om het over een andere boeg te gooien, wie weet zit je dan snel gebakken :). Wat zielig dat de kleine meid zo ziek was... Lekker dat ze nu een inhaalslag maakt! Normaal gesproken worden kinderen in groep 1 heel veel ziek, maar als ze naar een kdv gaan hebben ze dat dan al en zijn ze straks in groep 1 niet veel meer ziek. Als ik kijk naar de kinderen op mijn werk dan zijn er velen bijna non stop verkouden... Echt zielig... Maar sommige hebben weer nergens last van.
    Haha wordfeud, dat doe ik wel. Maar niet met vreemden hoor, alleen met mensen die ik ken ;). Deed het een tijdje met 11 :$, maar nu nog met 3. Met 11 ben je alleen maar woordjes aan het leggen en dan vind ik het niet meer leuk.

Zondag was ik gelukkig al weer wat beter, dus kon ik lekker vakantie gaan vieren :). Nu aan het wachten op m'n ongi, had 'm al verwacht eigenlijk. Nu gaat m'n cyclus wel lang duren met die medicatie, normaal 29 dagen en nu zit ik al op 32, maar ik test niet voor morgen ;). Van de week had ik wat raars, zat ik met een vriendin in de bios, krijg ik ineens hartkloppingen en ga ik bijna hyperventileren. Na een uur ging het pas over :(. Ik heb dat soort dingen nog nooit gehad, dus wat dat nou weer is :(. Affijn, maandag weer aan de bak, dus nu ff genieten van het lekkere weer :). O ja, mij maakt het niet uit naar wie we gaan, Linnie, Sanja?

Fijn weekend!

Deel Deze Pagina