Hoihoi, Ow patatje ik werd helemaal nerveus toen ik zag dat jij gepost had. Ik dacht zou het goede nieuws van het scherm afspatten. Morgen dan maar....iig gefeliciteerd met al je voldoendes Denice, balen joh ziek zijn. ik ben gelukkig niet zo vaak ziek. Is ook echt iets wat niet kan met kinders, die laten het niet toe dat je heerlijk met je dekentje op de bank uit kan zieken... Gizje, wie weet helpt het met die brieven, je moet wat he? Het moet ergens aanliggen....Ja die hechtingen, nu heb ik er niet zo'n last van gehad maar bij B was ik ook flink geknipt en dat voel ik nu nog, is echt zo'n ribbeltje (Mmm waar gaat dit weer over ) gelukkig is je meisje weer opgeknapt. Linnie, Heb even navraag gedaan bij mn collega, maar das niet een heel positief verhaal. 't ventje heeft al 2 keer nierbekkenontsteking gehad met uitdogings verschijnselen als gevolg. Hij zit dus nog steeds midden in de onderzoeken. Maar he....Ieder kind is anders he. Bij J is vast alles tiptop in orde. Nou zullen we dan bij mij doen? ga ik eens kijken of ik die cupcakejes kan overtreffen.....
Bedankt Sanja! Helaas gisteravond ongi geworden... Het zit er helaas niet in om bij onze volgende ontmoeting zwanger te zijn . Leuk bij jou Sanja! Ik vind het prima .
Wat ontzettend balen patatje. Misschien even naar de huisarts met dat hyperventileren als het nog een keer gebeurd. Misschien een bijwerking van de hormonen? Wat mij betreft ok hoor bij jullie sanja,
Oh Patatje, wat ontzettend *** dat je ongesteld bent geworden. Een hele dikke knuffel! En heel toevallig (of niet) dat je een soort paniekaanval kreeg in de bios. Dat heb ik jaren geleden namelijk eens gehad. Ik denk dat het kwam door de harde geluiden en flikkerende beelden, dat ik daardoor anders ging ademen? Maar het kan bij jou natuurlijk heel goed de hormonen zijn. Idd maar eens aangeven bij de gyn of je ha? Wel super van al die voldoendes! Gizje, je zal onderhand wel moedeloos worden van alle sollicitaties? Het werk/leertraject klinkt wel heel leuk, zou er gewoon voor gaan als het goed voelt! En och jouw meisje ook al zo ziek. Gelukkig niet uitgedroogd zeg! Denice, wat heerst het toch he. Al die zieke kleine pukjes En z'n eerste tandje al! Hij is toch pas net 1 week oud? Ik wil niet dat de tijd zo snel gaat waaah. Jammer dat jij het niet bent geworden, maar er is vast iets beters voor jou, net als voor Gizje! Sanja, oh jee de pil zo vaak vergeten! Is ook niks voor mij hoor. Sowieso heb ik een contro-indicatie en kan geen hormonale voorbehoedsmiddelen gebruiken. Maar heb ook geen zin en ben al zwanger, dus nog geen probleme hier wat dat betreft Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk. Krijg idd een beetje nesteldrang, maar wil nog niks doen aan het bedje enzo. Anders staat het zo in de weg hier. Ik heb 2 weken geleden een prachtige pretecho laten maken in 3D. Zo mooi om ons ventje te zien. En hij lijkt precies op z'n grote broer, wow! Ben in 1 klap helemaal hoteldebotel als ik dat niet al was Gelukkig zijn we hier allemaal weer aan het opkrabbelen van de griep die in NL rondwaart. Poeh wat zijn we ziek geweest zeg, vooral de mannen. echt lang (een week!) hoge koorts allebei, keel- en oorontstekingen en mijn man zelf een heftige oorontsteking erbij aan beide ogen. Ik ben er nog goed vanaf gekomen met alleen oor- en keelpijn, gelukkig geen koorts. Lijkt wel of mijn lijf mij daar nu tegen beschermt nu ik zwanger ben? Nou ja, hoe dan ook, we krabbelen weer op en de lente komt eraan!
Zo daar ben ik weer eens. J. ligt lekker te slapen ze slaapt maar een half uur dus moet wel opschieten. Patatje balen zeg meid, gun het jou ook zo enorm. Fijn dat het op school zo goed gaat dat moet je goed doen. Hoest met de voorbereidingen van je huwelijk? Gaat opschieten nu toch? Denice niet leuk ziek zijn, vrees dat wij nu aan de beurt zijn. Mijn man kwam snotterend thuis en ik begin nu keelpijn te krijgen. Hopelijk blijft J. ongeschonden maar kans is natuurlijk klein. Ik geef nu afentoe een paar bananenhapjes, weet niet wat ze ervan vind eigenlijk maar de darmen reageren er prima op. Binnenkort eens peer proberen. DAt philips ding is super handig. Ach een tandje, daar kunnen ze toch ook ziek van zijn? J. kwijlt nu heel erg veel mss dat er bij haar ook 1 aan zit te komen. Jammer dat de solli niets is geworden. Hopelijk snel geluk! Gizje hahaha wat een verhaal zeg van die buurvrouw pfff. Ik speel nu alleen met bekenden dat scheelt denk ik wel. BAlen dat solli's niet lukken. Mss wel een goed idee ind. een andere weg op te slaan, zou het ook best graag willen. Maar ik wacht nog eff. Wij gaan binnenkort een weekendje naar CP en in mei een midweek inderdaad handig dat ze alles hebben daar. Zit er ook aan te denken om in Sept. naar spanje te gaan met het vliegtuig maar weet het nog niet zeker, ligt ef aan hoe J. zich voelt dan en of ik het aan durf. Sanja thanks voor je navraag. Ik hoop dat het niertje van J. ongeschonden is dat horen we na die scan. Verder plast ze goed en lijkt ze nergens last van te hebben maar goed we horen het wel. Geef even door wat ik mee moet nemen aan hapjes of drankjes, ik hoor het wel. Vind het prima hoor bij jou. Volgende week woensdag moet J. voor de scan, ik heb besloten dat ik het wel zie hoe het gaat en dat ik stop zeg als het te ver gaat. J. is gek op tv dus mag een dvd meenemen. Ze reageerde wel erg verbaasd dat een baby van 5 mnd zo gek op tv is kan er niets aan doen. Verheug me enorm op onze ontmoeting! Met j. gaat het prima ze lacht nu erg veel en sinds kort kan ze heeel erg hard gillen als ik mee doet vind ze het geweldig. Nou ze is dus nu wakker aan het worden ik ga weer.
Hey, Vlinder jullie gingen toch verhuizen? Of gaat dat nog even duren? Kom je ook nog de 17de of te veel gedoe met het reizen? Linnie, hihi kijk maar uit straks al op jonge leeftijd tv verslaafd. Blijft wel een superhandig ding hoor, tegenwoordig kijkt B s ochtends bij mij in bed nog een half uurtje terwijl ik nog even verder doezel.
We zijn al verhuisd, in november. Had ik dat niet verteld? Zou goed kunnen hoor ben een beetje boel een warhoofd Ik wil wel komen, maar zie nog even niet hoe. Met de auto is me te ver, zolang kan ik niet zitten in de auto Maar met de trein is me ook teveel. Ben dan 35 weken zwanger en waggel nu al alsof de baby er elk moment uit kan vallen. Maar misschien krijg ik mijn man zover dat hij me brengt, want zou jullie wel heel graag weer zien! Spannend van die scan, Linnie. Hoop idd dat je haar met de tv zoet kan houden. En je hebt gelijk dat jij wil zien tot hoever ze mogen gaan hoor. Het is belangrijk, maar niet ten koste van alles.
Patatje jammer van je ongi. Hoop echt dat je zwanger mag trouwen! Wat raar die hartkloppingen heb je het daarna nog een keer gehad. Fijn dat je snel weer beter was heb je lekker kunnen genieten van je vakantie. Gizje zo dat was wel schrikken bijna uitgedroogd. Gelukkig gaat het weer beter. Hier ook al begint Devi nu weer verkouden te worden Balen van je solls misschien wel een goed idee het roer omgooien weer een nieuwe uitdaging. Wij gaan as maandag een midweek naar cp Heijderbosch en in juni gaan we 2 weken naar Kroatie met de auto(en honden). We zijn met kerst ook een midweek weg geweest. Sanja gezellig bij jouw. En je hoeft niks te overtreffen gaat toch om de gezelligheid Linnie banaan is hier favoriet. Het eten gaat nu weer iets minder volgens mij heeft hij last van het tandje. Ja daar kunnen ze ook ziek van worden. Spannend volgende week een scan snap dat je erbij blijft en mag aangeven te stoppen. Nu al tv verslaafd Vlinder ik ben niet zo blij met dat tandje, want als hij nu in mijn borst bijt dan doet het echt pijn. Gelukkig maar een enkele keer. Jullie ook allemaal ziek geweest hoop dat het vanaf nu een beetje afgelopen is met die griep laat het voorjaar maar komen! Hier gaat alles goed. Devi ligt sinds maandag nacht op zijn eigen kamertje en heeft dus de laatste 2 nachten voor eerst door geslapen van 19:00 tot 6:00 hij is eraan toe alleen wij niet Ben net bij het cb geweest en hij weegt 7230gr en is 68,5cm. Maandag gaan we een midweek naar cp. En nog 2 weekjes tot onze ontmoeting kijk ernaar uit! Alvast een fijn weekend!
Hoi, Haha denice, is toch alleen maar goed dat je het fijn vind om jullie mannetje lekker dichtbij te hebben. Veel plezier deze week maar dat gaat vast lukken. Enne nu wel zwemmen denk ik he? Goh vlinder zo ver alweer wat vliegt de tijd toch he.... hier alles zn gangetje al ben ik zo onderhand wel toe aan wat meer slaap. Ben sinds gister begonnen om wat rijstebloem door de laatste voedong te doen wie weet helpt het haar om wat langer te slapen. Volgende week onze date, bij mij dus. Hoe laat zullen we ongeveer doen. het is misschien lastig voor jullie om te plannen rondom flesjes, hapjes en slaapjes....?? Ergens eind van de ochtend begin middag? wie heeft er een idee?
Zal morgen de laptop weer eens pakken, dat is makkelijker met teruglezen en reageren. @sanja: plannen kan ik toch niet, maar ze slaapt vast in de auto. Tijdstip maakt me dus niet veel uit.
Hallo allemaal, Weekend alweer bijna voorbij :x. maar we zien elkaar al aankomend weekend. Ind lastig om een tijd te bepalen. J. kan dus niet slapen in de maxi cosi dus ik denk dat ik de kinderwagen met bak meeneem kan dat Sanja? Mss kunnen we een stukje gaan wandelen met zijn alle als het weer mee zit. Dan slaapt J. namelijk lekker en is ze gezellig als ze wakker wordt. Misschien kunnen we vanaf 11.30 uur afspreken?? Als mensen iets eerder zijn of later ivm slaapjes, flesjes etc dan snappen we dat allemaal wel toch. Sanja moet ik nog wat meenemen?? Denice ow wat leuk een midweekje weg, hoe was het? Lekker gezwommen? Welk park? Zo die Devi die gaat goed zeg!!! Goed gegroeid. Gek he alleen slapen vinden wij ook zo moeilijk. J is sinds een week uit de wieg gegroeid en dus sinds een week in haar kamertje. Maar doorslapen zoals Devi doet dat doet ze niet. Ze wordt om 5 uur wakker, dan neem ik haar mee en leg ik haar tussen ons in ze valt dan als een blok in slaap gelukkig. Gizje hoest je solli's? Vlinder kom je ook nog as weekend of toch niet? Zou wel leuk zijn. Nou de scan ging heel erg goed!! Bij het infuusje gaf ze geen kick dit omdat ze een verdovend zalfje had gekregen en ook omdat hij in 1x zat. DAarna heb ik haar wakker gehouden voor 3 uurtjes en toen moest ze voor die scan. We legde haar neer in een soort van Vacuum kussen en ze viel als een blok in slaap. Pff wat een opluchting. Ben blij dat het achter de rug is. Op 3 minuten na heeft ze geslapen echt heel erg fijn! Dinsdag krijgen we de uitslag. Ben nu een paar dagen alleen mn man is in Belgie aan het werk. OWja en heel misschien kom ik zaterdag met onze nieuwe auto, ben er erg blij mee. Kan hem hoogstwaarschijnlijk Vrijdag ophalen. Een suzuki swift de kinderwagen past er net in. Nou meiden ik ga eten. Fijne avond nog!
Linnie wat fijn dat de scan zo goed ging en ind wat een opluchting moet dat geweest zijn dat ze lekker heeft geslapen. Leuk he een nieuwe auto wij hebben ook net een andere auto. We hadden een Astra station, maar na onze eerste vakantie kwamen we er achter dat we nog meer ruimte nodig hebben met een baby en 2 honden dus hebben nu een Vectra station echt super fijn en veel ruimte. Sanja ik vind 11:30uur ook een mooie tijd wat Linnie aan geeft. Hier gaat het slapen ook pas sinds kort aardig goed. Meestal komt hij 1 keer ergens tussen 1en4 uur vanaf 19uur tot 6:30uur. Het weekje weg was echt super leuk in Heijderbosh. We hebben lekker gezwommen en zijn in de jungle geweest. Devi vond alles leuk en het slapen ging ook super goed. Het was soms wel confronterend om gezinnen te zien met 2 kindjes dat hebben wij ook alleen zien jullie het niet. Devi zit in de 8mnd sprong pfff was even vergeten hoe dat ook alweer gaat, maar weet het weer.
Gizje is je laptop kwijt??? Linnie, hoe was de uitslag? Manlief al thuis? De tijd is goed hoor en tuurlijk kan de wagen mee. Mocht ze dan moe zijn is een tukkie in haar eigen wagen toch het lekkerst. Wandelen kan hoor. Vlakbij is een kinderboerderij al gaat die pas 's middags open. En ja iets meenemen....? Als ik nou zorg voor een lekker broodje dan neem jij iets voor bij de koffie/thee mee? Denice, het blijft zwaar he meid. Ik heb het ook hoor 't is gewoon zo oneerlijk dat wij (en ieder ander ook natuurlijk) door zo'n hel heen zijn gegaan. Pas geleden zei een vriendin (zonder kinderen) tegen mij "jij hebt eigenlijk ook nog niet echt iets ingrijpends meegemaak" Nou noem het maar niks zei ik Nou dat zegt dus maar weer heel goed dat het voor andere soms zo moeilijk is om te begrijpen hoe het voelt. Oh en wat mij betreft hoeft een kadootje niet hoor???? vind het veel leuker om jullie weer eens te zien.
Denice leuk zeg Heijderbos vind het een leuk park. En ja het zien van 2 kindjes doet hier ook pijn. Blijft denk ik wel. Pittig he zo'n sprong lijkt of J. er nu ook last van heeft of ze is ziek maar ze is erg hangering pfff. BEn je dan ook zo blij als je man er is? Sanja ik neem iets voor bij de koffie mee. Fijn dat de wagen mee kan en wandelen naar de kinderboerderij is een goed plan denk ik. Mn man is gelukkig weer thuis. Best zwaar in je eentje maar het was ook wel weer even lekker. De uitslag van de scan is binnen!!! En er is geen reden voor een operatie. Beide nieren funtioneren prima. De rechter nier is iets groter en werkt iets harder maar kan totaal geen kwaad, deze loopt geen schade op. Ze heeft er geen last van iig. Mijn moeder heeft ook 1 grotere nier, blijkbaar toch iets genetisch. ben erg opgelucht. In Juli voor de zekerheid nog een echo om het in de gaten te houden maar de dokter was erg tevreden. Ben erg opgelucht.
Sow,ben ik ook weer eens. Heb sinds kort een tablet, maar dan kan ik niet lekker teruglezen als ik aan het typen ben, excuses. Had ook niet veel te vertellen eigenlijk. Heb zin in zaterdag, zal ook de kinderwagen mee nemen. Geen idee wat haar ritme is die dag dus voor de zekerheid, want ze slaapt iig lekker tijdens het wandelen. 1130 is wat mij betreft ok hoor! @linnie: Wat fijn dat de scan goed is, is weer een hele opluchting. Ik heb hier echt geen idee met sprongen enzo. Merk nu wel dat ze opeens echt van alles kan en wil. Rollen kon ze al, maar ze ziet sinds 2 dagen pas het nut er van in en rolt nu dus zonder dat ik d'r aan moet moedigen, haha. Fysio ook weer blij volgende week. En als ze sjaggo/hangerig is dan denk ik maar dat ze een slechte dag heeft Lekker hoor een nieuwe auto, we zitten hier ook al te kijken, maar we wachten tot beide auto's echt op zijn. sanja: Laptop stond lekker niets te doen op z'n gewone plek, haha. Zo'n tablet is zo makkelijk, ideaal. Gewoon eentje van het kruidvat werkt prima, alleen met teruglezen niet zo handig. Wat een pijnlijke opmerking van die vriendin, die heeft idd echt niet in de gaten wat voor impact het heeft. denice: Lekker dat het weekje weg zo goed bevallen is. Kan me voorstellen dat het confronterend is als je gezinnetjes met 2 kinderen ziet. Met 2 honden en een uk heb je idd een hoop ruimte nodig in de auto, wij gaan bij de volgende grote ook voor een station of station achtig model. In mijn achterbak past de wagen al niet, haha. Maar we gaan altijd met de andere auto als we met de wagen weg gaan. vlinder: Hoe gaat het, red je het nog een beetje? Gister bij de kinderarts geweest. Bij de 2e meting van de fysio was d'r hoofdje achteruit gegaan. Ze zit nu net over op het randje van hempje of niet. Kinderarts heeft ons nu doorgestuurd naar een spreekuur van de orthopeed. We wachten op de oproep nu. We dachten echt dat het vooruit was gegaan, maar haar vertekent het geloof ik. Best raar eigenlijl terwijl ze juist op de goede kant slaapt etc. Met het weer van vandaag heb ik echt zin om straks op m'n nieuwe fiets met de uk voorop te rijden Zie me al helemaal gaan, haha. Hij komt pas over een week of 5, en ze moet eerst goed los kunnen zitten hoor voordat ik met d'r ga fietsen.
Hoi meiden! Zojuist heb ik besloten dat het beter is dat ik niet kom morgen... Ik besefte me ineens dat ik de enige ben zonder spruitje en nog steeds niet zwanger, op dit moment ga ik dat niet trekken denk ik. Ik had er wel erg veel zin in om jullie te zien en jullie kleintjes ook natuurlijk en ik voel me nu dan ook een beetje "suf" . Maar ik ga het ga het goed maken met jullie! Dit zal vast niet laatste keer zijn dat we met elkaar afspreken . Wie weet bij het kraambezoek van Vlinder . Heel veel plezier morgen! Liefs en X Patatje
Oh meid, ik snap het hoor, weet ook niet of ik in jouw situatie zin had om te komen. En weet je.... over een maand of wat komen we gewoon naar jou. Dikke knuffel.....
Snap het ook hoor patatje, zou het ook moeilijk vinden. We zien je hopelijk snel met een dikke buik. Ik blijf duimen.
nou meid ik snap je heel erg goed!!! Goed dat je het aangeeft en je hebt groot gelijk . wat sanja zegt over een paar maanden bij jou en dan is het dubbelop feest. ik hoop dat we elkaar snel weer zien. dikke kus!!!!