wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Ik begrijp het ook en wat je zegt dit zal vast niet de laatste keer zijn. We komen zeker ook bij jouw op kraambezoek! Knuffel.

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat snappen we allemaal, lieve Patatje. Het moet heel confronterend zijn *knuffel*

Ik kom idd niet, ben niet fit genoeg om zelf te rijden en mijn man zit weer in tentamens dus geen tijd om mij te brengen. Überhaupt kan ik niet zo heel lang zitten of wandelen, dus vrees ik dat niet het gezelligste bezoek zou zijn met mijn gesteun en gekreun :)

Linnie, wat een opluchting zeg!

Gizje, oh wat heerlijk dat je bijna met haar kunt gaan fietsen! dat is zooo leuk! En hoop dat ze geen helmpje nodig heeft zeg, dat vind ik altijd zo sneu.

Oei Sanja, dat is wel een heel pijnlijke opmerking :( schrok ze er zelf ook van nadat jij dat zie of vind ze het echt niet ingrijpend om een kind te verliezen? Niet voor te stellen toch... :$

Oh kan niet verder terug lezen en ben een nog ergere vergiet dan normaal, sorry :)

Met ons gaat het redelijk. Baby doet het goed, errug goed. Hij is een reus. Een reus die denkt dat hij gewoon kan blijven draaien en springen, het past helemaal niet en hij doet het lekker toch. Vreselijk gevoel! Maar ook wel een beetje lachwekkend. Precies z'n broer :) Maar moet zeggen dat ik er behoorlijk klaar mee ben. Ik doe nog amper een oog dicht, kom het huis haast niet uit en mijn zoontje heeft een fase waarbij hij lijkt te willen zien hoe snel we mama gek kunnen krijgen ;) Gelukkig is mijn man net thuis gekomen en heb ik ze naar buiten gebonjourd. Even uitrazen en dan ga ik even liggen... Ga ik nu dus ook doen xx! Oh en veel plezier dit weekend he :)

3. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, ik had dat ook hoor vlinder het is echt wel heel vermoeiend om je rondrennende peuter ook nog eens te vermaken als je hoogzwanger bent. Kop op meid het eind is in zicht even doorbijeten en je bent alles weer vergeten.
    Die vriendin had er gewoon geen erg in, vergeten omdat we het er eigenlijk nooit over hebben.

4. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Het was erg gezellig zaterdag! Vond die reactie van de buurmannen zo leuk met al die kinderwagens, haha.

Vlinder: Hoe gaat het met je, is de uk in je buik echt zo groot? Hier bewoog ze ook echt veel, vond het wel leuk. Maar kan me voorstellen dat het erg druk is met zo'n kleine thuis en behoorlijk zwanger.

patatje: Hoe gaat het met jou, ik ben gewoon kwijt wanneer je ook al weer gaat trouwen. In mei toch? Heb je al weer kunnen testen, ik hoop zo dat je snel zwanger bent. We gunnen je het allemaal zo. Gaat het goed met je studie?

Van de week een bijeenkomst gehad voor de studie voor verzorgende. Ben benieuwd, ze hebben een hoop plekken. Voor het einde van de maand hoor je of je op gesprek mag komen.

Met ukkie gaat het ook goed. Ze wil alleen maar zitten en staan. Ze heeft ontdekt dat ze veel kan zien als ze wat rechterop zit in de wagen. We hebben de afgelopen dagen flink gewandeld met dit lekkere weer, echt super.

5. Vlinder84

Ik wilde net vragen hoe het was zaterdag, leuk dus! Jullie zullen er idd leuk uit hebben gezien met al die kinderwagens haha.

Gizje, heb je al gehoord of je op gesprek mag komen? Ik duim voor je!

Ja buikbaby is echt groot. De vk schatte hem op 6 pond nu :$ Volgende week donderdag krijg ik een groeiecho, dus ben benieuwd. Ik ga zo naar de huisarts, omdat de vk mijn pols te hoog vond gister. Ze dacht aan een shcildklierprobleem. Ja hoor, kan er ook nog wel bij ;) We tellen af hier en hopen dat de kleine dikbil (zoals we hem liefkozend noemen sinds de vk zei dat ie dikke billen had :D) er met 37 weken uit wil komen. Kom maar op!

6. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hoi meiden!

Jullie hebben een leuke dag gehad lees ik! Fijn hoor :).

Gizje; wat spannend die bijeenkomst! Het is al bijna einde van de maand... Heb je al wat gehoord? Wat wordt je kleine meisje al groot :$, zitten en staan... Leuk hoor! De bruiloft is 16 mei, over 7 weken al :).

Vlinder; wow 6 pond al :$, das niet mis voor 34 weken... Getsie schildklier probleem... Nu hopen dat ze het mis heeft, wanneer weet je meer?

Hoe is het met de andere dames? Lekker van het weer aan het genieten?

Het gaat goed hier, ben het hardlopen weer aan het oppakken, was nl niet meer zo fanatiek :). Wil nog ff een paar kilo's kwijt aangezien ik toch niet zwanger ben en van hardlopen word ik ook lekker fit :). Nu nog even druk met leren, as dinsdag een toets en dan even wat rust in april... Kan ik m'n tijd en energie mooi in de bruiloft steken. Ondertussen zijn we ook in de weer met kaartjes vouwen en op zoek naar lingerie ;).

Truste!

7. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo hier ben ik ook weer eens. Live kletsen is natuurlijk ook veel leuker ;)

Fijn om te lezen dat het ondanks alles toch goed met je gaat patatje. Jullie bruiloft komt lekker dichtbij en is een goede manier om de aandacht van het zwanger worden wat af te leiden.

Vlinder, laatste loodjes zijn ingegaan. Ben benieuwd hoor, wilde jij nou thuis bevallen of mag dat niet?

Gizje, wij wonen ook echt naar ons zin in de wijk, zoveel jonge kinderen. Ben benieuwd hoe dat over een jaar of tien/twaalf is met al die pubers....? Ken jij het appeltje bij jullie in de buurt? Zo ja is dat leuk om een dagje naartoe te gaan(beetje wandelen, spelen en hapje eten) of heb je het daar met een uurtje gezien?

Nou op advies van het cb zijn we begonnen met wat vaste voeding. En S is echt officieel een vreetzak. Ze wil echt nog meer na een paar hapjes. ook heb ik de Puckababy weer uit de kast gehaald. we hadden deze nog liggen van B die er vanaf het begin in had gelegen. En kan mezelf nu wel voor mn kop slaan dat ik er toch niet eerder aan begonnen ben. De nachten zijn nu echt wel langer en als ze tussentijds wakker wordt is ze makkelijker te paaien met haar speen. Valt eigenlijk direct weer in slaap. Ze slaapt nu tot een uur of 6 en daar kan ik wel mee leven.

8. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeeeeeeeee meiden zo druk druk druk Vlinder laatste loodjes meid!! trek je t nog een beetje?

sanja wat goed joh dat inbakeren helpt had er ook niet aan gedacht toen je t zei. lekker dat je nu wat langer ka slapen. daar knapt een mens van op. vond t erg gezellig en vond t leuk om je oudste dochter ook eens te zien. enne broodjes waren heeeeerlijk!

gizje zo gaat je meisje even snel zeg met dr zitten en ontwikkelen. wat is toy nu toe favoriet aan hapjes? nou heb die bumbo nu ook wat een ontzettend leuk ding is dat zeg. j. vind het prachtig!

patatje hopelijk positief nieuws nu? je trouwen komt nu wel heeeeel erg dichtbij leuk joh.

Denice terug reis goed gegaan? heb leuke fotos joh van Devi samen met de meiden hij staat er leuk op, lachebekkie.

nou hier is het lekker druk we waren eerst goed ziek een fikse buikgriep. gelukkig ging t snel over. vorig weekend zijn we naar de Kempervennen geweest. het was echt zooooooo leuk we wilden niet meer weg. j. vond t zwemmen erg leuk ook op de kiderboerderij vond ze prqchtig. ze lag dubbel van het lachen. we zijn flink aan het oefenen met hapjes maar groente vind ze niet zo lekker fruit vind ze wel lekker. nou meiden fijne avond xxx

9. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    He meiden,

Vlinder: de laatste loodjes, hopelijk gaat het nog een beetje. Lijkt me iig erg zwaar als je moeikijk kan lopen en ook nog een kleintje thuiz hebt die wil spelen enzo.

Patatje: nog een paar weekjes, mooi hoor trouwen in mei. Vind het altijd mooi met de trouwfoto's alles in bloei enzo. Ben je er helemaal klaar voor?

Sanja: het appeltje is leuk hoor. Ligt een groot bos voor met speelplek voor kindjes enzo. Speeltuin bij het appeltje zelf is ook leuk, en ze hebben lekker veel plek buiten om te zitten. Met mooi weer in het weekend is het wel super druk en vechten voor een plekje. Het ligt eraan wat je er van verwacht maar ik zou me er wel een dagje vermaken in de omgeving.

Linnie: gaat opeens hard he. Vorige week zaten we even in het zand op strand, gaat ze gewoon op d'r kont vooruit schuiven. Stonden helemaal verbaasd. Hier zijn we ook nog steeds druk met uitproberen van groente en fruit. Wissel het af, minstens 2 dagen hetzelfde de ene keer groente de andere keer weer fruit. Maar het schiet niet op als je alles eerst 3 dagen probeert. Maar ja we hebben geen haast. Misschie binnenkort een aardappeltje bij de groente ofzo.

Verder gaat het z'n gangetje hier. Ze heeft alleen enorm veel last van doorkomende tandjes overdag en het kost wat moeite om haar savonds te laten slapen. Maar als ze slaapt dan lugt ze ook tot 7-730 gelukkig. Maar nu heb ik het even gehad, niet door uk, maar voel me al een paar dagen niet lekker. Mannetje heeft vanmiddag vrij genomen zodat ik kekker even naar de kapper kan enzo. Volgende week een soll voor de zorg. Moet ik er wel een beetje ok uit zien natuurlijk.

10. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Oeps schaam me dood al bijna een maand niks geschreven:)

Vlinder spannend hoor! Leuke bijnaam!

Sanja zo S officieel vreetzak:p Hier gaat het eten heel wisselend de ene keer eet hij zo een hele boterham weg en de andere keer amper een halve. Fijn dat het slapen beter gaat.

Patatje lukt het met hardlopen. Nog 5 weekjes;)

Linnie jij ook al zo druk. De terugreis ging goed(ben niet geflitst) en bij jouw? Ik zal vanavond de foto's bijvoegen(zit op m'n werk). Leuk he als ze zo ergens van genieten. Wij gaan volgende week weer een weekend weg. Grappig dat J een voorkeur heeft voor fruit had Devi ook. Hier zijn courgette, boontjes en aubergine favoriet. En vis vind hij ook super lekker.

Gizje hoe ging de soll. Dat is minder dat je er even doorheen zit hopelijk voel je je snel weer beter. Zo al op d'r kont schuiven. Als ik Devi in zit zet dan gaat hij gauw weer liggen zodat hij weer overal naar kan rollen. Hij rolt de hele kamer door ook op het kdv.

Hier gaat het redelijk. Met Devi gaat alles goed, hij rolt de hele dag, kan heel goed nee schudden, houd van gillen en doet zwaaien als iemand weg gaat. Mijn broertje heeft weer een mega terug slag en is weer opgenomen geweest. Verder super druk op het werk, met de tuin, verjaardagen etc.

11. Vlinder84

Meiden, willen jullie je adres aan mij pmén? Ik ben bezig met de adressenlijst voor de geboortekaartjes :) Nog even de laatste loodjes, maar ik voel me gelukkig beter dan hiervoor! Al ben ik wel heel moe, maar dat hoort er bij he ;) Hopelijk kan ik snel de kaartjes versturen :D Ik reageer later even op de rest, zit met een ziek jongetje...

12. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een stilte!!

Patatje, klaar voor de grote dag? hoe zit je met je cyclus 'T zou een mooi kado zijn! Knuffel

Vlinder, nog even meid en dan is de kleine er! spannend...En succes

Linnie, t is genieten he even er tussen uit. Zo anders met een kleintje erbij. Die smoeltjes als ze genieten!! Heerlijk. Met manlief ook een leuke avond gehad?

Gizje Hoest met de banenjacht al iets gehoord. Zijn nog niet bij het appeltje geweest maar het lijkt me wel leuk om eens naartoe te gaan. hoef me er ook niet de hele dag te vermaken maar gewoon even spelen hapje eten even er tussen uit.

Denice, die devi lekker rollen....Broertje al weer iets beter? balen zeg. maar misschien is de terug val nodig om weer wat stappen vooruit te gaan.

Hier ook alles rustig alleen dat weer. ik wil lente!!!!
    Ben wel een al een beetje aan het stressen hoor. Gaan volgende maand op vakantie met het vliegtuig en pfff wat moet ik meenemen??? Wil het liefst mijn kinderwagen mee. S is denk ik echt nog te klein voor een buggy maar dat ding is natuurlijk groot en moet je volgens mij afgeven met je koffers, daarna heb je dan niks meer of mag je dan de maxi meenemen voor in het vliegtuig?? Zou dat wel handing vinden dan heb ik gelijk iets om haat te laten zitten bij het eten geven. In een kinderstoel kan ze dan namelijk ook nog niet.

X Sanja

13. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Denice: lekker hoor dat het zo goed gaat met Devi. Hier ook weer een sprongetje gehad geloof ik. Opeens kan ze weer nieuwe dingen, echt leuk.
    balen dat je broer weer een terugval heeft gehad, gaat het inmiddels al weer wat beter?

Vlinder: spannend hoor nu, laatste loodjes.

Sanja: lekker op vakantie, wij moeten nog steeds boeken. Moeilijk hoor met zo'n ukkie vliegen, ik zou het zelf niet doen. Teveel gedoe, komt wel als ze ouder is..

Verder gaat het goed hier. Begin maandag via het uitzendbureau in een winkel, met de intentie dat als het goed gaat na 6 mnd een contract te krijgen. Ben ook aangenomen in de zorg. En gister ook nog een gesprek gehad wat ook goed ging, daar hoor ik volgende week meer van. Goed nieuws dus.
    Met Marijn gaat het ook goed allemaal. Denk alleen dat de voeding niet goed vslt. Dinsdag begonnen 1 bv met kv te vervangen. En sinds woensdag is het slapen gaan een drama. Donderdag op vrijdag de eerste slapeloze nacht. Ze ging om 0300 pas slapen en alleen nadat ze aan de borst in slaap was gevallen. Lekker tussen ons in dus.

14. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hoi meiden!

Gizje; wat goed! Gewoon ineens een dubbele baan dus :). Gefeliciteerd! O jee, balen van de voeding... Hopelijk vind het zich snel een weg...

Sanja; heerlijk op vakantie! Waar gaat reis naartoe? Wel een hele onderneming met een kleintje... Maar er zijn vast handige oplossingen voor ;). M'n cyclus loopt tot nu toe regelmatig, ben benieuwd naar deze... Ik zou het stiekem erg leuk vinden een aantal weken zwanger te zijn op de bruiloft ;), leuk bruiloftscadeautje voor onze ouders om dan te vertellen :). Maar nog ruim een week wachten en dan weten we meer!

Vlinder; ach arm kind... Hopelijk is ie snel beter! Klaar voor de bevalling ;)?

Denice; o jeetje toch, wat zonde voor je broer... En jij superdruk, lekker druk of niet leuk druk? Wat wordt Devi al groot als ik je zo lees :). Hardlopen doe ik wel weer, maar ik ontzie het wel met dat natte waaierige weer constant...

Linnie; heerlijk zo'n weekje weg! En volgens mij heb je een super vrolijke meid daaro :). Genieten zeg!

Voor mij was het ook al weer een hele tijd geleden hier :)... Inmiddels staat de bruiloft al weer voor de deur :). Nog 3,5 week :$:). Maar schoonpa heeft gister een hartinfarct gehad, sneu zo vlak voor de bruiloft en hij heeft er zo'n zin in... Hij maakt het gelukkig redelijk goed, dus ik heb goeie hoop voor een positief herstel voor de bruiloft. Maar de komende week is spannend. Morgen zijn we dus op ziekenbezoek bij jou in de buurt Denice!
    Verder verlopen de voorbereidingen goed, dit weekend de laatste puntjes op de "i" en over twee weken m'n jurk ophalen :). M'n eerste cijfers voor het tweede semester zijn ook voldoende, dus dat is ook fijn ;). Houdt m'n hoofd een beetje van het zwanger worden vandaan :). Nog 2 weekjes werken en dan vakantie :).

Fijn weekend!

X

15. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    En Vlinder? Nu echt de laatste loodjes!

Sanja ik wil ook lente, maar volgens mij die eraan! Lekker hoor vakantie zou echt niet weten hoe dat gaat vliegen met een baby. Wij gaan 2 juni met de auto naar Kroatie! Ben ook benieuwd hoe dat gaat, maar we vertrekken gewoon op tijd voor als we een keer langer moeten stoppen.

Gizje ga je afbouwen? Hier durf ik dat nog steeds niet en vind het nog steeds super makkelijk. Wat fijn dat je een baan hebt! Wat voor winkel is het als ik vragen mag? En die baan in de zorg dan?

Patatje hoe gaat het met je schoonvader? Volgens mij nog 1 weekje en dan vakantie! Heb je de jurk al?

Linnie hoe gaat het met jouw?

Hier gaat het iets minder. Devi heeft veel last van een tandje dat door komt boven. Zondag tot woensdag had hij 40gr koorts en eet heel slecht. Gelukkig kan hij nog wel lachen, maar de nachten beginnen me een beetje op te breken. Met mijn broertje gaat het niet goed:( Hij is nog opgenomen en wil weer verhuizen, want de stemmen zijn daar. Probeer hem dan maar eens wijs te maken dat het niet uit maakt waar hij woont en dat het in zijn hoofd zit.

16. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo ben ik ik weer eens :p

Gizje hoest nu met de tandjes? En met het eten gaat het al wat beter ook met slapen nu?
    Gefeliciteerd meid met je banen hihi ineens loopt het allemaal, zal wel tijd zijn ervoor.
    Maar ja nu moet je nog kiezen is ook niet makkelijk....
    Gaat het met jezelf nu ook weer beter?

Vlinder gaat het nog?

Denice wat vervelend zeg dat het niet goed gaat met je broertje. Mijn zus heeft ook last gehad van stemmen in haar hoofd. Maar bij mijn zus is het over. Ik kan je even een tip sturen per PB maar weet niet of het voor je broertje helpt, weet niet of het hetzelfde is namelijk. Geef maar aan als je het wilt.
    Jolie heeft inmiddels goed de smaak te pakken en lust nu ook groente, alleen bloemkool niet zo al eet ze het wel.
    Leuk joh dat Devi zo gezellig is. Hij wordt alweer bijna een jaar, nou ja nog een eventje dan, maar het gaat zo snel!!!
    Schrikken zeg die 40 graden koorts, zou ook best even bang zijn hoor. Gelukkig herstellen die kleintjes mega snel dat scheelt dan wel weer, hoest nu?

Sanja ja lastig joh om te kijken wat je mee mag nemen enzo zou gewoon de luchtvaartmaatschappij effe bellen. Kinderwagen mag wel maar moet je bij het inchecken inleveren. Maxi cosi mag ook maar volgens mij alleen als je een eigen stoel voor haar hebt gereserveerd. Anders moet ze op schoot namelijk. Een collega had de draagzak meegenomen in het vliegtuig. Die ging trouwens naar Suriname... pfff het ging goed zei hij.
    Avondje uit met manlief was super heeeerlijk om weer met elkaar te zijn. Zou fijn zijn he als onze meiden in een kinderstoel kunnen, J. wil heel graag ook aan tafel dus zit ze of in de bumbo of op schoot. Maar een stoel is veel makkelijker hopelijk kan ze snel zitten.

Patatje jeetje meid dat is schrikken van je schoonvader gelukkig is het onder omstandigheden goed afgelopen. Hopelijk herstelt hij snel voor jullie mooie dag! Dat is echt al heeeeel erg snel, erg leuk hoor. Ben benieuwd naar je foto's.

Hier gaat het goed, al heb ik de laatste tijd wel dat ik weer vaak aan E. moet denken. Ik kijk dan naar haar foto en zie dan hoe mooi ze is en ik mis haar dan vreselijk. Ook flitsen dan de beelden van de bevalling en de tijd daarna door mijn hoofd. Pff ik weet dat, dat nooit zal wennen. BEn blij dat J. er is die is nu super vrolijk, makkelijk en enorm aan het ontwikkelen. Maar toch ik mis E. enorm. Het doet nog steeds zo'n pijn, het is gewoon oneerlijk geweest. Om mij heen worden er veel kinderen geboren, allemaal levend en gezond. Normaal mens is dan blij, bij mij doet dat pijn. Dan zie ik namelijk weer in hoe F%^& pech we hebben gehad en dan denk ik weer waarom......
    Maar ja het leven gaat door. Ik ben nu voor J. haar eerst verjaardag offertes aan het opvragen voor een zaaltje, vinden jullie het ook leuk om te komen? Het wordt dan of 06 of 07 oktober. De officiele uitnodiging volgt natuurlijk nog. Vind het zo bijzonder dat ze 1 wordt, daarnaast heb ik het bij E. zo gemist dus doe ik het nu lekker groot!! Bedankt weer voor het luisten :p:)

Fijne avond en queensday!
    xxx

17. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Hoi ben ik ook weer even, vond het de laatste tijd te moeilijk om hier te reageren. Het wel niet geloven of deze keer alles goed zal gaan ed.

Wil jullie laten weten dat ik vrijdag al ben bevallen met 33.5 weken van onze zoon Sem. Hij ligt in de couveuse met zuurstof en sonde. Het gaat wel goed met hem maar dit heeft wel even tijd nodig.

Oorzaak was een loslatende placenta wat ik merkte door een bloeding. Er zat een stolsel aan de rand en daar liet hij los. Ze wisten niet wat er was in het ziekenhuis maar hebben het heel goed in de gaten gehouden gyn is er een uur lang erbij geweest en heeft uiteindelijk de bevalling gedaan, die echt weer super snel ging ( half 8 3 cm en om kwart voor negen was hij er) en dan hebben ze me die middag nog proberen te remmen.

18. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @wuppie: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sem. Gelukkig waren ze er op tijd bij en gaat alles goed met jullie. Hopelijk durf je weer een beetje te genieten.

19. Vlinder84

Oh meid, wat schrikken dat de placenta losliet! En dan hij nog zo klein is he, bah dat had ik graag anders gezien voor jullie... Wel natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Hoe vind zijn grote zus het?

Meiden, ik heb nog niet van iedereen het adres gekregen, niet vergeten he want hij kan elk moment komen (en liefst nog sneller) :)

20. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff Wuppie jeetje meid....Gefeliciteerd met jullie zoon, maar dit was niet wat ik verwachte te lezen hoor....Wat een verhaal en wat zullen jullie een doodsangsten gehad hebben. Hopelijk gaat hij snel vooruit!!
    Heel veel sterkte de komende tijd want het zal wel enorm druk zijn met sophie ook nog thuis en hopenlijk laat je ons af en toe even weten hoe het gaat. Dikke knuffel

Deel Deze Pagina