wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    zal weer even uitgebreid reageren. Had van de week een heel verhaal doet die laptop weer eens raar en alles weg :x Poging 2...

Patatje: Nog 1,5 week. Ben je zenuwachtig? En, ben je toevallig zwanger tijden jullie bruiloft, ik hoop het zo voor jullie. En anders dat het snel zo mag zijn.

Denice: Balen dat het weer minder gaat met je broer, het lijkt me moeilijk om te zien dat iemand die je dierbaar is zo in de war is. Hopelijk gaat het snel beter.
    Gaat het weer beter met Devi? Onze uk heeft al een paar dagen een buikgriepje en is zo lamlendig af en toe. Zo ziellig bij die kleintjes als ze ziek zijn.
    Ik ben idd de bv gaan afbouwen, ben niet gestopt hoor. Geef de ochtens en avond voeding nog en nu als ze snachts komt. En dat gaat gelukkig goed. Was bang dat het gelijk zou kelderen, maar kolf (ze drinkt niet lekker aan de borst de laatste dagen omdat ze ziekig is dus kolf af en toe) meer dan voorheen dus hopelijk kunnen we dit nog even volhouden. Ben puur gaan afbouwen omdat ik gewoon kans had op een baan en echt aan het werk wil. Aangezien ze keus zat hebben aan kandidaten ga ik niet zeggen dat ik 2 of 3 keer per dag moet kolven. Dan kiezen ze op dit moment gewoon een ander. Dus puur uit noodzaak gedaan dus. Anders had ik misschien nog wel lang door gegaan. Moet wel zeggen dat ik het nu ook wel makkelijk vind overdag.

linnie: Vorige week hadden ik en m'n man het ook over onze eerste dochter*. Ik kan me af en toe zo schuldig voelen haar en vraag me af hoe het geweest zou zijn als we de zwangerschap uit hadden gedragen. Hij heeft hetzelfde. Ik kan ook echt boos worden als mensen naief zijn, doe ik niet naar de persoon zelf toe, maar echt sommige denken echt dat het alleen een ander overkomt slecht nieuws. We hebben allemaal vette pech gehad hier helaas.
    Hier even rustig met de tandjes, ze had tot vorige week erg veel last, maar denk dat de buikgriep wat afleiding geeft nu. Het gaat allemaal zo snel. Ze wil gewoon kruipen en komt heel soms een stukje vooruit en wat verder achteruit. Lekker aan het tijgeren dus. Ook wil ze steeds staan aan de tafel, dan wil ze zakken vanaf m'n schoot en de tafel vast pakken. Denk dat ze opeens veel ziet op het kdv en het ook wil, haha. Ik laat d'r niet los hoor. Gaat het bij jullie ook zo hard?, mag van mij wel een wat langzamer hoor.

Ben dus sinds 2 weken aan het werk in een winkel en ben blij dat ik aan de slag ben en het is ook erg gezellig en best leuk werk. Maar in de tussentijd dus ook nog een 2e gesprek gehad bij een bedrijf en ook een soll gedaan via iemand. En je geloof het echt niet, maar beide willen me dus hebben :) Eerst niks en nu dit, ben echt blij. Zodra ik eruit ben horen jullie het natuurlijk.

2. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Wuppie gefeliciteerd met jullie zoontje Sem! Maar wat schrikken zeg, gelukkig waren ze er snel bij, hoop dat jullie zoontje het goed maakt en dat jullie een beetje genieten. Dikke knuffel!

Linnie wat een eer om bij J. haar erste verjaardag te mogen zijn lijkt me hartstikke gezellig! Met mijn broertje gaat het nog steeds niet goed hij heeft heel veel stemmen, zelfs zoveel dat er niet te praten valt met hem, want dan is het zo druk in zijn hoofd. Tips zijn altijd welkom. Ik denk de laatste tijd ook weer heel veel aan Lanotje volgende week maandag zou hij alweer 2 worden (tranen schieten weer in mijn ogen):(

Gizje wat een luxe kiezen uit al die banen! Wie had dat gedacht. Echt super voor je. Met Devi gaat het weer goed denk dat het met het boventandje te maken had die is er nu door. Ah wat zielig buikgriep is id niet fijn als die kleintjes ziek zijn. Wij gaan over 3 weken op vakantie en dan lijkt het me ideaal de bv daarna ga ik misschien overdag afbouwen. Mijn kolfrecht is nu afgelopen op het werk dus ga denk tot de vakantie in de pauze kolven en daarna niet meer.

Sanja jij gaat bijna op vakantie toch? Heb je alles? Wij gaan over 3 weken en ben nu al aan het pakken heb een lijst gemaakt van wat we allemaal moeten meenemen (7 pagina's:$)

Patatje volgende week trouwen toch?

Vlinder en?

Hier gaat het redelijk. Ben de laatste tijd heel erg moe denk dat het me een beetje begint op te breken 10 maanden gebroken nachten:) Met Devi gaat alles weer goed alleen nog een beetje verkouden. Hij kan nu al heel stevig zitten, wijst overal naar toe en rolt nog steeds (waarom kruipen als je er ook rollend komt). Met mijn broertje gaat het niet goed, hij heeft weer drugs gebruikt. Ik ga naar een paragnosd(schrijf je dat zo) misschien kan hij iets betekenen voor hem. En kan ik gelijk dingen vragen over Lanotje.

3. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden,

Vlinder al nieuws??

Patatje, lekker vakantie? Alles in kannen en kruiken voor de grote dag? Schoonpapa ook weer fit? Geniet ervan meid en alvast van harte :)

Linnie, Hier spookt ons mannetje ook regelmatig door mn hoofd hoor. Ik heb vooral moeite als ik hoor dat er iemand zwanger is of vlak voor een bevalling zit en dan van die lekkere naieve onzin uit kraamt, krijg dan echt een rotgevoel. leuk hoor lekker uitpakken voor J haar eerste feeste. Als we dat weekend niet zelf de verjaardag van onze oudste vieren ben ik daar natuurlijk graag bij :)

Gizje, lekker hoor om weer aan het werk te zijn en nu gewoon nog kunnen kiezen ook. Zo zie je maar de aanhouder wint.
    Hard gaat het he, dat groot worden. En ja vallen en opstaan dat hoort erbij. je schrikt jezelf soms de rambam en die kleintjes kijken je dan aan met zo'n "blik" van wat maak je je druk. Of ze zetten het op een bleren natuurlijk ;)

Denice, pff inpakken niet mijn hobby. Heb alles zo goed als rond en ben er ook al een poos meebezig. idd lijstje maken, winkelen, wassen, strijken, inpakken en zo door totdat we morgen vertrekken. ben blij als we er straks zijn en nog blijer als we straks weer veilig thuis zijn.
    Jammer hoor van je broer. Drugs maakt toch wel een hoop kappot hoor, mensen worden er zo egoistisch van.
    10 maanden gebroken nachten gaat idd niet in je koude kleren zitten. die kleine van mn schoonzus maakte er snachts ook zolang een potje van vlak voor haar 1ste verjaardag is ze echt gestopt met borstvoeding en toen was het vrij snel over..

Nou hier dus klaar voor vertrek. Heb er zin in maar vind het ook een gedoetje hoor. Hou toch iets te veel van controle vrees ik... Maar goed ga proberen om het allemaal een beetje los te laten en mee te gaan in de flow :cool::cool::cool:

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee, nog geen nieuws helaas. Ik loop al bijna een week met 5 cm ontsluiting, maar het zet niet door :( Morgen gaat vk de gyn bellen over hoe nu verder. Maar ik wil echt niet ingeleid worden, dus hopelijk mag ik het nog even afwachten.

Patatje, de grote dag komt steeds dichterbij! Hoe voel je je? Ik werd pas op het laatste moment zenuwachtig hihi zo erg. Ik hoop dat het dan super mooi weer is en nog beter: dat er een frummeltje in je buik mag groeien op jullie trouwdag. of net als bij ons, precies de maand erna. Sommige kinderen hebben blijkbaar graag eerst dat de ouders netjes getrouwd zijn ;)

Sanja, waar ga je ook alweer naartoe? Die voorbereidingen voor een vakantie he pfff. Ik hoop dat je daar in elk geval rustig aan kunt doen. Heerlijk relaxen!

Denice, he wat akelig van je broer :( En lanotjes verjaardag maandag. Verdorie wat is het toch oneerlijk dat jullie hem die dag niet lekker kunnen verwennen... Ik denk aan je meid. En hoop dat de paragnost je verder kan helpen. Ik heb er toendertijd veel aan gehad. of het nu waar is of niet, het heeft hier veel rust gegeven.

Gizje, naar dat schuldgevoel. hier steekt het ook wel eens de kop op. Maar je weet dat je de juiste keuze hebt genomen voor haar he? Een keuze die je alleen kunt nemen als je heel erg veel van je kindje houdt... En ineens 2 baanopties, wow! Ik hoop dat je, welke baan je ook kiest, er heel veel plezier zult hebben!

Linnie, ja bij iedereen lijkt alles maar goed te gaan en dan doen sommigen nog alsof het de normaalste zaak is van de wereld ook. Ik krijg de laatste tijd veel opmerkingen of we dan nu een meisje krijgen, want dat hoort er toch wel bij he als je al een jongen hebt. Of kunnen jullie soms geen meisjes maken? Haha...

Oef auw... :( En dat van mensen die weten wat er gebeurd is met ons meisje. Kan daar zo verdrietig van worden. Maar ja, het zegt meer over hen dan over ons denk ik dan maar. Wij zijn extra dankbaar en blij voor onze gezonde kinderen! En daarom vind ik het een goed idee dat jullie J. haar verjaardag zo groots gaan vieren. Gelijk heb je! Alleen is onze zoon jarig op 6 oktober, dus ik weet niet of wij dat weekend kunnen komen met alle verjaardagsdrukte. Maar dat zien we tegen dan wel even :)

Nou, ik ga maar weer verder met wachten op onze eigenwijze buikbaby :) Ben nu wel echt heel erg nieuwsgierig hoor!

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hai meiden, wij zijn vrijdagavond de trotse en gelukkige ouders geworden van een prachtige zoon! De bevalling was heftig, maar mooi, precies zoals ik gehoopt had in bad. Hij woog 9 pond en meet 56 cm! En zover ze kunnen zien, helemaal gezond :) Wat een geluk!

6. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hoi, hoi!

Denice; wow Lano zou al weer 2 zijn... Wat vliegt de tijd, maar toch ook niet... Wat wordt Devi ook al groot! voor je het weet ren je hele dagen achter hem aan ;). Balen zeg van je broertje... Stomme drugs... Hoe gaat het nu met 'm? Lijkt me zo lastig ook voor jou om er mee om te gaan... Wanneer ga je naar de paragnost? Ben benieuwd! Lijkt me ook interessant, maar durf niet :).

Linnie; heerlijk dat J. zo vrolijk is! Lijkt me ook zo bijzonder haar eerste verjaardag :). Volgens mij zal het altijd moeilijk blijven, het gemis en de ervaring... Ik herken het... Laatste tijd wat minder mee bezig, maar over een week of 5 is de drukte van school voorbij en wordt m'n neefje geboren, dus zal dan ook weer meer met het gemis bezig zijn.

Wuppie; wat fijn om van je te horen! Gefeliciteerd met jullie kleine jongen! Wat moet dat schrikken zijn geweest... Hoe gaat het nu met jullie? Mogen je wel buidelen enzo?

Gizje; jee wat super van de 2 banen! Heb je al een keuze gemaakt? En wat gaat de kleine meid hard! Helaas niet zwanger tijdens de bruiloft, althans niet bewust ;). Ik had even de hoop dat het de laatste keer raak was, m'n cyclus duurde nl wel erg lang... Maar werd net op het nippertje toch ongi :(. Cyclus mag max. 35 dagen duren met de medicatie, anders werkt ie niet en wat denk je duurde die 35 dagen... Nu midden in de nieuwe ronde, mocht het dus raak zijn dan was ik officieel wel zwanger tijdens bruiloft :). Maar goed daar ga ik maar niet vanuit. Nog 2 rondes medicatie te gaan...

Sanja; jij zit nu lekker op je vakantie bestemming :). Geniet ervan! Met schoonpa alles wel oké, staat nu op de wachtlijst voor een bypass. Moet dus erg rustig aan doen en het liefst drukte vermijden...

Vlinder; je houd het spannend! Ben benieuwd of je al bevallen bent inmiddels ;). En ja, sommige mensen moesten eens weten... Ik merk dat ik me steeds vaker bezwaard voel om te zeggen dat mijn dochter overleden is. Komt vooral door hun verschrikte reacties. Daaraan vooraf stelde ze dan een vraag als "En wanneer gaan jullie aan kinderen beginnen?" Uuuhhh... Die heb ik al en de 2e is al 2 jaar onderweg...
    Mocht je nog niet bevallen zijn, succes!

Nou, hier dus 2 dagen voor de bruiloft :$. Gaat echt heel snel ineens! We hebben er super veel zin in! Alles is al geregeld, dus nu min of meer wachten tot het zo ver is :). Las net op AD.nl dat het de ws de koudste 16 mei sinds 1958 wordt, hebben wij weer ;). Maar dat mag de pret niet drukken, het wordt ongetwijfeld een hele mooie dag :). Van de week meer nieuws van een getrouwde vrouw ;).

Truste!

7. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Vlinder gefeliciteerd! Wat een flinkerd! Fijn dat het zo gegaan is als je had gehoopt! Nu lekker genieten!

8. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeee vlinder hij is er. Zo inderdaad een flinke jongen. fijn dat het naar wens is verlopen en nog belangrijker dat het een gezond ventje is. hoe heet hij?
    zo erg fijn zeg. van harte gefeliciteerd!!

patatje jullie liefde zorgt vast voor een hoop warmte O:)
    ik wens je het aller aller beste toe en vooral een hele fijn en onvergetelijke dag. dikke kus!

9. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Vlinder van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat gaaf dat je in bad bent bevallen en wat een flinkerd! Geniet ervan!

Patatje ja Lano is alweer 2 pff. Met mijn broertje gaat het al iets beter, hij is weer thuis. Ben nog niet geweest wil dit in mijn vakantie doen. Geniet vandaag van je trouwdag heel veel geluk samen!

Sanja fijne vakantie!

Maandag zou Lano 2 geworden. Wat is het toch oneerlijk dat hij niet bij ons mocht blijven. Hoe zou hij eruit hebben gezien is de grote vraag die ik nooit zal weten. Net als vorig jaar hebben we een taart laten maken en die samen met Devi en de hondjes opgegeten. Devi vond de kaarsjes heel mooi.

10. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denice heb aan jullie gedacht en nog steeds... het is ind. oneerlijk en gemeen. Zou zo fijn zijn als hij er gewoon zou zijn samen met Devi. konden we ze maar even zien afentoe. mooi die taart weer een soort van traditie erg fijn lijkt me zo. nog heel veel sterkte de komende tijd.

11. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Ff een ego berichtje... Onze trouwdag was super! Vanaf het moment dat we ons bed uitstapte scheen de zon en is ie niet meer weg geweest. Ik hoorde verschillende berichten dat de rest van nederland slecht weer had, behalve bij ons dus... Zou ons meisje dan toch een beetje invloed hebben gehad ;). Onze dag was precies zoals gehoopt :). Van begin tot het einde genoten, wat een topdag was dat! Ik ga ff wat foto's in m'n album zetten, kunnen jullie mee genieten ;).

XXX

12. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo had ik toch even wat bij te lezen. zoveel is er namelijk niet gepost de afgelopen tijd ;)

Vlinder, dat is goed nieuws zeg! gefeliciteerd en wat fijn dat hij er is. Hoe vind zn grote broer het?

Denice, gefeliciteerd met lanootje 2 alweer. Fijn dat het een mooie dag is geweest.

Patatje, wat een mooie foto's :) Jullie zagen er prachtig uit, mooi ook dat jullie meisje er op die manier ook bij was. Gaan jullie nog op reis?

Nou hier weer terug van vakantie. het was heerlijk vooral B heeft echt genoten van het strand en de aandacht van iedereen. voor S was het vooral lastig. de zon te heet, schaduw nog wat fris, best een aardige wind en dus weinig plekjes waar zij even lekker op een kleedje kon liggen. Maar goed we hebben het beleefd en zijn weer veilig thuis. Voorlopig geen vliegreis meer voor ons hoor, eerst wachten tot S wat groter is. Wel al hard aan het bedenken wat de volgende vakantie gaat worden want het is wel echt genieten om even van huis te zijn. Iemand tips voor een lowbudget vakantie??

13. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He meiden,

Ook ik kom me hier melden, ik ben 26 maart bevallen van een zoontje Dani* hij had het HLHS (hypoplastisch linker hart syndroom)
    Ben hartstikke trots dat ik zijn mama ben,en draag de naam dan ook met eer.
    Maar hellaas kan ik niet voor hem zorgen, en het gemis is dan ook groot.
    Ik zou heel graag en snel weer een nieuw wonder beleven.
    En kan dan ook niet wachten tot het weer zover is.
    Merk dat iedereen hier anders mee omgaat de ene wil snel, de ander niet.
    Had al geprobeerd bij zwanger worden me eigen clubje proberen op te richten, maar hoorde dat er hier al een zat.
    Dus wil me graag bij jullie aansluiten.

@patatje: Gefeliciteerd met jullie huwelijk wens jullie alle goed toe.
    Probeerde nog je mooie jurk te bewonderen maar kon geen foto's vinden.

heel veel liefs op deze zonnige dag cindy

14. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @ vlinder: Gefeliciteerd! Geniet van jullie ukkie.

@patatje: Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Straks zal ik even verder bijlezen

15. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Patatje gefeliciteerd meid!! En wat mooi dat het weer zo mee zat, vast en zeker dat jullie meisje er bij was. Ga zo even naar je foto's kijken ben erg benieuwd!

Vlinder hoe gaat het met de emoties? Gaat het goed met jullie en jullie mannetje??

Sanja welkom thuis! Gelukkig mijn wordfeud vriendje weer terug hihi. Waarom wil je niet meer vliegen ging het niet goed? Ik ben nu namelijk enorm aan het twijfelen of ik ga boeken naar Menorca toe in september. Hoor graag je do's en dont's. Wel leuk hoor zo'n weekje weg, heb je al een volgende bestemming gevonden? Heb hier namelijk een code voor centerparcs met 40% korting wie weet heb je er wat aan.

Cindy ach meid gecondoleerd en gefeliciteerd, gemeen zeg! Doet vast pijn ook. Wij zitten hier al enige tijd te kletsen en ik zou zeggen doe gewoon gezellig mee, het is altijd fijn om hier je hart te luchten aangezien iedereen het hier begrijpt. Inmiddels is mijn tweede dochter nu 8 maanden oud en onze oudste dochter* zou aanstaand augustus 2 worden. Het blijft zeer doen en ze blijft er voor altijd bij horen. Ik begrijp als geen ander dus dat je het liefst zo snel mogelijk weer zwanger wenst te worden. Je bent nu moeder geworden en kan het niet zijn dat doet pijn. Hoe gaat het zwanger worden mag je al aan de slag??

Gizje heb je, je mama fiets al? Ik heb vandaag de montego besteld met alles er op en eraan. Ben helemaal happy. Moet nog even wachten want J. kan nog niet helemaal rechtop blijven zitten. Gaat wel steeds beter. Kan M al goed zitten? Hoe gaat het met je banen??

Meiden vergeet ons niet!! Ik ben zelf ook niet meer heel erg actief misschien wel een goed teken, maar zou het wel fijn vinden als ons clubje actief blijft. LEkker weertje he? J. heeft nu al een week last van Diarree en ze was ook erg hangerig vandaag. Ik dacht aan tandjes maar ik zie nog helemaal niets. Verder is ze gewoon actief en gezellig enzo dus maak met niet zo'n zorgen maar toch is het waardeloos. Heb haar ORS gegeven voor de zekerheid. Ik ben nu aan het kijken voor een vakantie naar Menorca, ik twijfel nog enorm, in septermber is ze bijna een jaar. Het eiland staat er bekend om maar toch... weet het nog niet zeker.

16. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey,

Linnie, we hebben idd geboekt. Een camping in zeeland. Ik zat hier even op het foum te kijken bij vakantie en ik zag een link staan van een camping. t zag er leuk uit en ik was zo in de stemming!!! Dus ik dacht hup!!!Niks low budget 1000 euries voor een week :$:$
    Het is niet dat ik niet wil vliegen hoor. Een vliegreis in de zomervakantie is gewoon te druk, te warm en te duur denk ik. Het vliegen ging echt supergoed. We hadden zowel op de heen als op de terugvlucht een extra stoel voor de maxi dus hoefde ze niet de hele reis op schoot. Op de heenreis wel 4 uur vertraging dat wass wel vervelend en voor de kinderen echt vermoeiend.
    Wat bij ons lastig was dat B Het liefst de hele dag buiten is en S ook gewoon af en toe de rust van binnen nodig had. En als wij gingen eten wilde ik het liefst dat S sliep want die trok de drukte van die eetzaal echt niet en met een baby op je armen langs een buffet is nou ook niet echt rustgevend ;) Maar dit lukte natuurlijk niet altijd. gelukkig waren we met de hele fam dus er was altijd wel iemand die even af kon lossen maar dan nog ben ik toch gefocust op wat mn kinderen doen.
    Gewoon lekker doen joh t is echt genieten. misschien loopt ze al :cool:

Cindy welkom hier. Gefeliciteerd met je zoontje. Ik wilde ook niks liever als gelijk weer zwanger worden. Wij moesten een half jaar wachten en achteraf denk ik dat die tijd echt nodig is om te herstellen en te verwerken, al doe je dit natuurlijk niet in een half jaar :x

17. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Patatje nog gefeliciteerd! Wat fijn dat het allemaal is gegaan zoals je gehoopt had. Ga je nog op huwelijksreis?

Linnie nog bedankt voor de tip als we het echt niet meer weten gaan we het zeker proberen. Ik hoop ook dat we een actief clubje blijven, want heb echt veel steun aan jullie gehad. Als ik er even doorheen zat kon ik hier van me afschrijven en beurde jullie me op, omdat jullie helaas weten hoe het is. Wat zielig dat J last heeft van diarree. Gaat het al beter?

Cindy nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en wat een mooie naam. Maar ook gecondoleerd met dit grote verlies. Wij hebben 5,5mnd gewacht met zwanger worden eerder was ik er ook nog niet aan toe. Wij zijn ons zoontje verloren toen hij 5 weken oud was. Dealno* had een hersenbloeding en we weten nog steeds niet hoe hij dit heeft kunnen krijgen. Hij zou nu al 2 jaar kunnen zijn. Vorig jaar ben ik bevallen van mijn 2e zoontje Devi en is inmiddels alweer 10,5mnd. Schrijf lekker mee.

Sanja welkom terug! Zo te lezen lekker genoten en ook gezellig met de hele familie heb je ind altijd wel oppas. Zo das zeker niet goedkoop voor een weekje, maar wat kan jouw het schelen lekker weg toch. Begin nu ook al de kriebels te krijgen we gaan volgende week vrijdag en 1200km rijden. Ben benieuwd.

Gizje en heb je al een nieuwe baan?

Vlinder hoe gaat het met jullie?

Wuppie hoe gaat het, is de kleine al thuis?

Hier gaat alles goed. Devi is deze week 3dg naar het kdv geweest, want mijn moeder is met vakantie. Gelukkig vind Devi het super leuk op het kdv en ze zijn daar ook helemaal weg van Devi. Het is een echte chameur. Hij is nu aan het tijgeren door de hele kamer. Met mijn broertje gaat het iets beter, ging gister met hem naar de psych voor een rm. Verder druk met de vakantie hopelijk vergeet ik niks.

18. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    linnie: Lekker hoor dat jullie de vakantie geboekt hebben. Wij wachten even af tot ik door m'n proeftijd ben. Dan gaan we een midweekje ardennen oid boeken. We willen volgend jaar misschien weer naar Schotland als de kleine kan lopen. Ligt er een beetje aan wanl voorneer we voor een volgende uk willen gaan.
    Ik heb m'n fiets al een week of 3 nu, echt een super fiets! Wat korte ritjes gedaan, want ze heeft wat moeite om de nieuwe indrukken te verwerken. Maar vanaf vrijdag gaat ze weer naar het kdv en dat gaan we op de fiets doen, dan fiets ik gelijk door naar werk.
    Volgens mij zitten er hier ook weer wat tandjes aan te komen, ze weigerde zelfs d'r mond open te doen voor het eerst net met tanden poetsen en later de dentinox. Ze grijpt ook naar d'r oor dus hopelijk zijn ze snel door.

sanja: Fijn dat de vakantie lekker was. Het lijkt me idd moelijk dat voor de oudste dat ze een beetje het ritme van d'r zusje aan moet houden. En lekker hoor naar zeeland van de zomer, hopelijk krijgen we een lekkere zomer :)

Denice: Lekker dat Devi het leuk vind op het kdv, dat geeft toch een goed gevoel. Ik heb inmiddels een nieuwe baan. Had dus 4 opties en heb gekozen voor een administratiekantoor hier vlakbij voor 20 uur per week. Ik begin vrijdag en heb er echt zin in :D Heerlijk ukkie wegbrengen op de fiets en dan door naar werk binnen 15min. Dat is even anders dan ik altijd gewend ben, echt een luxe. Hoe staat het met jou banen jacht? Nog op zoek naar iets anders?

Verder gaat het goed hier. M'n tablet heb is kapot dus zit er weinig op internet, check alleen mail en facebook enzo op m'n telefoon. Zal m'n laptop weer vaker pakken, want hoop ook dat we een actief clubje blijven. Ik heb zoveel aan jullie gehad zou het echt fijn vinden om te blijven schrijven en af en toe eens af te spreken.

Vrijdag begin ik dus bij m'n nieuwe werkgever. Heb er echt zin in, lekker even iets voor mezelf. Vind het heerlijk met de uk, maar ik merk echt dat ik met mezelf in de knel zit af en toen. Vooral omdat ik me schuldig voel als ik niet met uk bezig ben. En ik irriteer me enorm aan dingen die we moeten aanpakken in huis, haha. Dus het zal goed voor me zijn als ik niet alle dagen meer thuis ben :p

19. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey,

Gizje, succes vandaag met je werk. klinkt goed 20 uur is ook goed te doen! Is dus toch niet zo'n goede koop geweest die tablet van de kv?....hihi. Lekker he fietsen met de kleine kan niet wachten tot S er ook op mag, word gek van die auto. dat gesleep met die maxi...

Denice, hoop dta alles in de auto paste...Hihi en dat jullie heerlijk aan t genieten zijn.

Patatje hoe is het?

Hier gaat het even wat minder 2 kwakkelende meisjes, toestanden op het werk en klote nieuws over mn moeder. ze hebben een vlekje op haar long gezien op een longfoto pff. Vandaag moet er bloedgeprikt worden en wordt ze doorverwezen naar de longarts. Ik weet wel dat ik positief moet zijn maar kan echt alleen maar denken aan het ergste...

20. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hoi, hoi!

Linnie; bedankt voor je reacties op mijn foto's :). Het was echt een super dag! Heerlijk een vakantie uitzoeken! Succes! Er is zo veel keus... ;). Ik wil ook contact blijven houden met jullie hoor! Vind het veel te gezellig :).

Sanja; heerlijk vooruitzicht, nog een vakantie! Dicht bij mij in de buurt zie ik ;). Ik zie het voor me langs die buffetten met de kleine op de arm :D. Jeetje dat is schrikken zeg van je moeder... Ja, positief blijven is makkelijker gezegd dan gedaan, nu hopen op een snelle uitslag.

Denice; dank je! Ja we gaan in september naar Italië :), ik heb van de week geboekt :D. Bijna op vakantie lees ik, heerlijk! Wat leuk dat Devi al zo lekker rondkruipt door de kamer :) en fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft op het kdv! Dan breng je hem toch met een gerust hart hè.

Gizje; heerlijk dat rondtoeren op je nieuwe fiets! Ik heb er ook één besteld :). Met het fietsplan van mijn werk, nu nog ff geduld hebben voor die binnen is :D. Wat een luxe kiezen uit 4 banen en dan nu één in buurt! Genieten zeg! Hoe was je eerste dagje?

Cindy; gefeliciteerd met jullie zoon! Een trotse moeder lees ik! Oneerlijk hè, dat het zo verdrietig gelopen is... Onze dochter zou nu 2,5 zijn. Een tweede wonder is onze grootste droom, maar we zijn nu 2 jaar aan de gang en ik zit nu inmiddels in de medische molen. Er is niks ernstigs aan de hand hoor, gewoon een eigenwijs lichaam :D. Aan de ene kant vind ik het niet erg dat er nu zo'n tijd overeen is gegaan, maar aan de andere kant word ik er wel erg ongeduldig van... We hebben flink wat tijd gehad om in alle rust te "verwerken", maar inmiddels duurt het me allemaal erg lang, dus hebben we onze tijd nuttig besteed door te gaan trouwen en ben ik aan een studie begonnen. Erg fijn om me op andere gedachten te zetten ;). Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn! En strekte met de verwerking van jullie grote verlies...
    O ja, m'n foto's zijn afgeschermd, dus als we vrienden worden kan je zien ;).

We zijn lekker aan het nagenieten van onze bruiloft! Wat was dat een mooie dag zeg en volgens mij was ons meisje gewoon bij ons :). Er werd super slecht weer afgegeven, maar op de dag zelf scheen de zon gewoon de hele dag! Verder weer eens druk met de laatste loodjes voor school... Nog 2 weken en dan heb ik gewoon niks meer te doen buitenom werk ;). M'n zusje staat inmiddels op springen, gister had ze krampen, maar loos alarm. Ik mag erbij zijn, dus heb m'n camera's al klaar gezet ;). Verder onze honeymoon geboekt, Italië is 't geworden!

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina