goh, bij ons heeft het verdriet niet echt geholpen om de klusjes in en om het huis aan te pakken. Die staan nu gepland voor de kerstvakantie. Bij ons werkt het om lekker met geld te smijten en dochterlief te verwennen.. (wat niet echt handig was want had van de week nog 7 euro in portomonee en moest nog voor 2 dagen eten in huis halen) Heerlijk hoor bankhangen mijn tv avond is vanavond met robinson en maandag ook altijd leuke tv. Een lekker boek lezen vind ik ook lekker hoor. Potje thee erbij....helaas geen koekje meer! Week een van het wachten op de uitslag is voorbij nog 2 te gaan!
@sanja: Dat geld smijten dat herken ik ook Ik heb een beetje veel kleding gekocht de laatste 2 maanden. Terwijl ik normaal een hekel heb aan shoppen en het liefst niet te veel aan kleding uit geef, haha. Een avondje bankhangen doe ik hier het liefst op dinsdag. Dan kan ik Glee kijken, want m'n man is dan naar een cursus. Het lijkt wel of er tegenwoordig niets anders meer op tv is dan woon/kook en reality programma's. Begin alles wel een beetje zat te worden. @linnie: Weer 2 nieuwe erbij op de begraafplaats, wat vreselijk. Wat leuk dat je man zo mee denkt met je. Hier mag ik trouwens niet te theoretisch praten over m'n cyclus enzo, dan is de lol eraf zegt hij. Hij is heel erg blij dat we weer zwanger kunnen worden, maar het moet wel leuk blijven. Dus ik hoef alleen te zeggen wanneer we weer serieus aan de klus gaan en dan is het goed . @denice: mooie tattoo! Lekker dat je werkweek erop zit, lekker van je weekend genieten. Hier hebben we ook veel geklust. We waren van de zomer met de buitenboel begonnen en daar zijn m'n man en schoonvader na alles in september mee verder gegaan om even bezig te zijn. Normaal ben ik een enorme pietlut en verf ik het liefst alles zelf, maar het kon me niet schelen. Het staat weer voor 5 jaar in de verf (nou ja, de voordeur moet nog even over in het voorjaar). Hier moet ook alleen de zolder nog eens netjes gemaakt worden, maar krijg de neiging om een klus bedrijf in te huren dan is het lekker snel klaar Oh ja, en de tuin moet ook nog, maar dat laten we doen. Gister naar m'n manager geweest. Gezegd: "ik heb goed nieuws en minder leuk nieuws. Ik ben er volgende week gewoon, maar ik wil niet meer fulltime werken." Hij was niet blij en kan geen garantie geven dat het kan 4 dagen. Echt belachelijk want ik zou per maart "als de zwangerschap goed was gegaan" naar 3 dagen gaan. En dat was toen wel mogelijk. Misschien toch m'n cv weer eens op vacaturebank zetten :x Nu ga ik lekker even bankhangen...
Zo weer wat klusjes gedaan. Pff heb je net even tijd voor jezelf begint de kat hier weer te zeuren om zijn eten . Denice maakt niet uit hoor, ik moet er ind. mee om leren gaan. Ik heb het er liever met jullie over dan met mensen die ik zie. Dus het helpt goed om erover te praten. Hopelijk kunnen we ind. volgend jaar lekker zeuren over alle ongemakken. Ik ben iets kleiner dan jij. Leuk dat je zoon jouw kenmerken heeft. Onze dochter had alleen mijn neus voor de rest echt sprekend haar vader. Sanja met geld smijten helpt ook erg goed. De dure maand komt er weer aan dus een hele goeie therapie denk ik zo. Vanavond Robinson vind ik ook leuk!! Ben nu het boek aan het lezen Eet, bid en liefde. Van die film van Julia roberts. Ben er net aan begonnen en het is tot nu toe goed te lezen. De boeken van kluun zijn zo bizar. Ja Sanja het gaat opschieten met wachten. Voor je het weet lig je met je benen in de lucht. Gizje Raar zeg die manager wat een ... is dat. Als je ind. een kindje in levende lijve had gehad had het wel gekund. Heel raar, misschien effe de FNV hierover bellen ofzo? Of een nieuwe baan zoeken is misscchien maar beter ook. Dan kan je bij je volgende zwangerschap in ieder geval met een gerust hart op verlof etc. Ik moest mijn man de theorie wel bij brengen anders snapte hij er helemaal niets van. Hij wilde het graag weten. Verder klussen we nog steeds gewoon spontaan en is het gelukkig ook nog gewoon fijn en niet verplicht. Wuppie nog even meid......... pff wel spannend hoor. Hoe voel je, je nu? Morgen ga ik voor de eerste keer naar therapie. Schijnt dat je twee dagen van slag bent. Hopelijk valt het mee want ging net zo lekker de laatste tijd. Gaat het met jullie ook iets beter nu?
Met geld smijten als er iets is komt ons ook heel bekent voor en we hebben van te voren evene afgesproken dat nu maar is een keer niet te doen. Is aardig gelukt. Linnie je brengt me op een idee toen je het over een boek had heb er nog een liggen ga ik zo maar eens in beginnen Suzanne vermeer zomertijd. Oh weer 2 kindjes erbij wat is het toch oneerlijk. Kan me voorstellen dat je het er liever hier over hebt je bent in de echte wereld toch bang om een reactie te krijgen die je niet wilt. Succes morgen bij therapie. Gizje wat een eikel die manager van jou, hoop dat je er een beetje uitkomt. Hang ze vanavond. Sanja jee 1 week voorbij nog 2 te gaan en je bent weer een stapje dichterbij. Denice ik heb me vorige maand een beetje gek gemaakt door te vroeg te gaan testten doe ik deze maand maar niet.......hoop ik. Ik voel me wel goed hoorde vanmorgen het nieuwe liedje van lange frans met nog iemand op de radio oh wat mooi zing een liedje voor mij heet het denk ik. over hoe het leven soms anders gaat dan je verwacht. Kwaaltjes ja die heb ik wel heb het steenkoud een van mijn eerste verschijnselen maarja het is ook gewoon koud. gespannen (.) (.) maar dat heb ik wel vaker voor nod,buik doet gek maar kunnen ook me darmen zijn oftewel ik doe aan struisvogelpolitiek voor nu8)
Gisteravond had ik het weer even moeilijk. En kwam alles weer naar boven. Sanja wij hebben ook al maanden niet meer gespaard. Troost aankopen noemen ze dat toch. Hoop voor je dat de uitslag goed zal zijn. Ik duim voor je! Gizje ik herken het helemaal! Ik ben ook zo'n pietje precies en doe het liefst alles zelf. Onze zolder hebben we al voor de helft gedaan dus dat scheelt weer. De tuin hebben we ook helemaal zelf gedaan. We wonen nu 7 jaar samen en hebben het hele huis zelf verbouwd (er stonden alleen nog 4 muren). Wat een l*l de manager zeg! Is er niet iemand die personeelszaken regelt bij jullie waar je dit kan melden of bij een directeur? Linnie ik herken het helemaal. Ik ben dus net 1,5 uur in het bos geweest en zit dus eindelijk. Gaan die 2 van mij spelen door het hele huis en een geblaf Met mij gaat het wel iets beter. Gisteravond ging het dus iets minder, maar merk dat het wel wat beter gaat met me. Tuurlijk af en toe een flinke huilbui, maar dat lucht op een of ander manier ook op. Moet wel zeggen dat de zwangerschap daar een beetje aan mee heeft geholpen, want we kijken weer naar de toekomst en hebben er echt heel veel zin in! Succes vandaag bij de therapie! Wuppie echt een heel mooi liedje! Ik snap best dat je nu aan struisvogelpolitiek doet, want je wil het zo graag en ik duim heel hard voor je! Ik had/heb precies dezelfde symptonen als jouw. Vooral mijn buik was heel erg aan het rommelen.
@wuppie: Ik ga echt voor je duimen, Als we dan in dat tempo doorgaan gaan we allemaal zwanger het jaar uit (ongeveer) @linnie: Hopelijk heb je wat aan de therapie en heb je toch nog wat aan je weekend. Je gaat alles weer oprakelen dus ook de emoties natuurlijk. Dus kan me voorstellen dat ze zeggen dat je 2 dagen van slag bent. Maar hopelijk geeft het ook een opgelucht gevoel @denice: De dipjes zullen nog wel even blijven ben ik bang. Wat ze mij verteld hebben is dat de dipjes wel blijven voorlopig, maar dat je ze steeds beter kan plaatsen en dat ze minder heftig zijn. Hopelijk geld dat bij jou ook. Ik denk dat we allemaal wel regelmatig een dipje hebben, en denk dat dat ook heel normaal/gezond is naar de omstandigheden. Soms vind ik het wel moeilijk als ik me goed voel en mijn man even ene dipje heeft. Maar het steunen van elkaar gaat gelukkig goed. M'n menstruatie heeft vandaag ook doorgezet. Gister rommelde het al en nu is hij er weer in volle hevigheid, haha. Ik dacht dat die zondag/maandag pas moest komen aangezien ik 2 weken geleden op zaterdag een positieve ovu test had. Maar het zal wel goed zijn. Kunnen we eerder aan de klus en dus voor het einde van het jaar voor de eerste ronde testen
Zo nog even een berichtje typen en dan begint mijn weekend. Heb met een vriendin afgesproken om een hapje te eten maar heb gemengde gevoelens. heb echt een rare dag. Prikkelende ogen waar de tranen echt achter duwen, jullie kennen vast het gevoel. Ik heb dat echt elke vrijdag lijkt wel. echt zo'n instort moment na zo'n werkweek. Gizje idd een L.. die manager van jou. Hoogste tijd voor wat anders. Nu heb je meer kans want over een paar maandjes gaat je buik weer groeien he! En helaas zijn ze dan toch niet zo happig om je aan te nemen. fijn van de ongi. Ik ben alleen bang dat het voor mijn niet zwanger het jaar uit gaan word. Ik hoop er in jan. mee te beginnen... Linnie, Hoe was het vandaag? Denice, het is denk ik niet vreemd dat er nu weer wat vaker moeilijke momenten zijn. Aan de ene kant heel blij met de zwangerschap aan de andere kant toch het verdriet en de angst. En dan ook nog de hormonen die om de hoek komen, de moeidheid en wellicht nog andere zwangerschapskwaaltjes. Waneer mag je voor het eerst naar de gyn? Schrijf er gerust over hoor...Ben helemaaaaal niet jaloers.... Wuppie, lekker kop in het zand doen hoor. Ben ik ook altijd goed in. We wachten op het goede bericht!! Mooi liedje idd. Marco heeft ook weer een nieuwe tranentrekker. Verdriet verkoopt goed zo zie je maar! Fijn weekend!
Wuppie is ind. een mooi liedje ja! Als je het boek uit hebt ben ik erg benieuwd of het wat is. Spannend die kwaaltjes. Nog maar 2 dagen toch? Ja die kwaaltjes zijn pas echt als je positief getest hebt. tot dan negeer je ze maar gewoon even. Zal voor je duimen. Denice vervelend he die dip dagen/momenten. Gelukkig helpt janken wel heel erg goed. Het is bij mij meestal ook tegen het weekend hoe zou dat toch komen. Fijn om te horen dat een nieuwe zwangerschap helpt en het niet erger maakt. Ik was ind. erg benieuwd wat dat geestelijk met je doet. Deel het gerust met ons, dan kunnen we van jou horen hoe wij ons dadelijk voelen. Gizje. WAt ga jij snel!! wat fijn dat je ongi nu al weer heeft doorgezet. Misschien dat het begin van je menstruatie er wel voor heeft gezorgd dat, het stukje los is gekomen. Jij bent echt kerngezond! Ow spannend, goed aan de klus he! Ik dacht een cyclus van 34 dagen te hebben dus zou aankomende week mijn ei zo'n beetje moeten hebben. MAar nu heb ik sinds gisteren het wel bekende rekbare slijm. Dit zou betekenen dat mijn cyclus 28 dagen is. JA het zou kunnen natuurlijk dus klussen we gewoon netjes om de dag en merken we het vanzelf wel. Fijn he om met de toekomst bezig te zijn. DAt helpt echt en volgens mijn psych is dat de beste therapie. Sanja ja echt gek dat het einde van de week dit mee brengt. Ik heb dit ook altijd aan het einde van de week. Gooi het er dan lekker uit he. Ga gewoon lekker zielig doen met een muziekje en laat je gedachten gaan. Vaak lucht het zo enorm op. Maar dat weet je inmiddels vast wel. Sanja wie weet ben jij dadelijk in januari wel weer als eerste zwanger in het nieuwe jaar. Joh en voor je het weet is het zover. Bij de psych ging het erg goed. Ik heb een half uur lang het meest traumatische stuk besproken. Heel bizar hoe je dan toch weer emotioneel kan worden. Een vreemde bespaar je de pijnlijke details niet. Ik heb dus voor het eerst frank en vrij gesproken over de meest pijnlijke beelden en gedachten en herinneringen. Moet zeggen dat ik hier echt verbaasd over was. Ik weet dat praten en huilen heel goed helpt dus ben erg blij dat ik dit eruit heb gegooid. Des te ´opgeluchter´kan ik dadelijk mijn nieuwe zwangerschap in. Hopelijk is dit snel! Maar goed alles komt wanneer het moet komen. Aanstaande vrijdag ga ik alweer naar Derek, ben erg benieuwd.
hmm nou niks spannends hier vrijdag werd ik al ongi dat betekent dat me cyclus deze maand 30 dagen was vorige 2 33 en 32. Mijn eigenlijke cylcus waarmee ik 4 keer zwanger ben geworden is 36. Heb dus ook eht gevoel dat me lichaam niks doet met deze cyclus, het gaat hier dus wat langer duren ben ik bang ben ook niet boos of verdrietig voel me moedeloos. Linnie fijn dat het hielp om even echt alles te vertellen lucht op. Van de week was ik aan het praten met iemand die het dus niet wist en toen kwam het op je heb 1 kindje he komt er nog een..... heb het dus gewoon verteld en dat luchte zo op. Gizje fijn dat het nu echt door heeft gezet en dat de eerste ronde officieel is begonnen. Sanja Toch een beetje op aan het einde van de week. Blijft het gevoel ook als je dan wat leuks gaat doen vrijdag avond. Wij zijn woensdag naar de bios geweest en dat heeft me echt even goed gedaan even eruit. Denice denk dat we voorlopig nog wel rekening moeten houden met dipjes met elke mijlpaal die je nu bereikt denk je toch terug en hoe het nu al had kunnen zijn.
Hoi meiden, Linnie, Fijn dat je er een goed gevoel aan over houdt. Is toch niet niks om alles te vertellen. Ben wel benieuwd hoor naar je bezoek aan Derek. Zie ik je misschien op tv Had gister ook het welbekende slijm. Wij lopen dus zo'n beetje gelijk. Haha.... wel geklust maar alles netjes opgevangen Nou dan gaan we weer verder om voor jou te duimen. Want helaas...... Jammer Wuppie weer mis. Kan nu allemaal dingetjes op gaan schrijven zoals, het heeft tijd nodig en je bent nog niet zolang bezig. Maar daar heb je nu niks aan. Nu is het gewoon k** met een hoofdletter K.. Ik heb vrijdag nog wel een leuke avond gehad. We hebben ergens wat gegeten en ik heb vooral naar de verhalen over de zoektocht naar een man voor mn vriendin geluisterd. Ben daarna niet meer de stad in geweest, was zo moe en bang dat het 's nachts zou sneeuwen als ik naar huis moest rijden. Vandaag hadden we vrienden ook met een peutertje op bezoek en die hebben niet eens geinformeerd naar het afgelopen zkh bezoek en mn gezondheid enzo... Lijkt wel of het voor de (meeste) mensen om je heen toch al weer te lang geleden is. Het leven kabbelt voor hun gewoon verder.
Jammer Wuppie!! Maar ind. wat Sanja zegt het ind K.. maar we hebben nog tijd. Alles gaat zoals het moet gaan. Een zwangerschap is voor ons nu alleen wel een stuk fijner. Vind wel dat wij het allemaal erg hard verdienen. Wat Denice zegt, het helpt je toch verder. Bizar dat je cyclus normaal langer was, misschien ind. geen ei geweest dit keer. Des te mooier en sterker is je volgende ei! Het kan nog net in 2010. Natuurlijk hadden we nu graag positief nieuws gehoord van je. Echt bizar he hoe het oplucht om er over te praten. Fijn dat je ook even je ei kwijt kon. De hoeveelste ronde word dit? Misschien de pillen zwanger worden van Etos aan Denice vragen? Sanja wel grappig dat we gelijk oplopen. Zou leuk zijn als we samen op dezelfde dag uitgerekend zijn. En dan nog in het Sophia ook. Onze eerste onmoeting live dat zou wat zijn. Ik klus ook gewoon om de dag en zie wel waar het schip strand. Het gaat zoals het gaat. Maar natuurlijk hoop ik op zo snel mogelijk raak! Ja wie weet zien jullie me wel op TV mocht hij bij ons komen en mocht het uitgezonden worden dan zal ik dit wel aan jullie vertellen. Het is heel herkenbaar Sanja. Sinds mijn bevalling merk ik ineens hoe egocentrisch mensen zijn ingesteld. Zodra je, je mond houdt hoor je alleen maar ik,ik en ik. Dit ben ik echt in gaan zien sinds de hele hapening. De psych zei ook dat dit veel voorkomt als je iets heftigs hebt mee gemaakt. Mensen gaan verder en er zijn ook mensen die echt niet weten hoe ze er mee om moeten gaan. Ik voel mij samen met mijn man afentoe echt Remi alleen op de wereld. GElukkig heb ik ook nog wat familie en twee vriendinnen waar ik gewoon een goed gevoel mee heb. Maar het vriendenkringetje is echt heel klein geworden. Ik ga zo kapsalon eten jammie! Schijnt nogal noodweer te gaan worden aankomende week. Vorig jaar rond deze tijd zat ik precies hetzelfde. Op 12 12 had ik toen positief getest, misschien dit jaar wel weer. Zou wel heel bizar zijn. Ook vorig jaar lag er toen een dikke pak sneeuw. Ik was toen echt super moe en had echt geen energie om door de sneeuw te lopen.Maar is het een maandje later dan is dat ook prima. Nou iedereen nog een fijne zondagavond vanavond lekker de pfaffs kijken!!
Haha Linnie... maar dan wel op de kraamafdeling! Dat zou wel te toevallig zijn. Maar de kans is natuurlijk groter dat jij een poosje eerder aan de beurt bent he? Heb ook lekker de pfaffs gekeken maar in de reclame zapte ik naar ned 1 en werd daar overvallen door een verhaal over een kindje dat een week voor de uitgerekende datum is overleden in de buik. Ik had aan een sec. genoeg en de tranen stroomde over mn wangen.
Ja Sanja op de kraamafdeling. Ik zal het bed alvast warm maken dan voor je! We zullen het zien. Ik heb nav jouw berichtje zojuist de herhaling zitten kijken. Het was op ned 1 de Reunie ind. Wat herkenbaar he. Vreselijk dat we niet de enige zijn. Aan de andere kant is de steun wel weer prettig. Ik heb direct even gegoogeld. Maar er is een documentaire gemaakt op Zembla babysterfte. Deze heb ik ook zojuist gekeken. Pff bij mij zijn er dan wel geen fouten gemaakt, maar alleen die beelden al. Jeetje....
@wuppie: Wat jammer dat het deze ronde niet raak is. Het kan inderdaad dat je lichaam nog van slag is. Mijn cyclus herken ik ook niet terug van voor de zwangerschap. Het was mijn eerste zwangerschap, dus ik heb geen idee of het normaal is dat het even duurt voordat je weer een patroon ziet. Ik ga iig heel erg voor je duimen in deze ronde, we moeten in dezelfde week aan de klus en wellicht ga je zwanger het jaar uit @linnie: Ben benieuwd of je eruit gepikt wordt bij Derek. Wij zijn hier thuis beide nogal nuchter en verdiepen ons er niet te veel in, maar ik geloof wel dat sommige mensen in contact staan met overledenen. Hopelijk heb je er wat aan @Sanja: Wat is het raar he dat alles gewoon door gaat. Terwijl het pas 3 maanden geleden is. De vrienden waar wij mee afspreken zijn degene die ons gesteund hebben toen. De vrienden die vorige week kwamen eten vragen echt regelmatig oprecht hoe het gaat. Maar ik merk hier ook dat ik geen behoefte meer heb aan sommige mensen om me heen. Kan je wel terecht bij je familie als je je verhaal kwijt wil? Verder niet veel bijzonders gedaan van het weekend. Zaterdag wel naar de bios geweest, moest wel even naar harry potter natuurlijk . Vanaf vandaag ben ik weer 6 uur per dag aan het werk. Gelukkig sneeuwt het hier nog niet, zal wel weer een ramp op de weg worden van de week. Aangezien ik 45km (enkele reis) naar m'n werk moet rijden, verheug ik me er zeer op, niet dus
Hallo meiden, Ik ben de laastste dagen echt heel erg moe, kan de hele dag wel slapen! Weet je wat "toevallig" is de uitgerekende datum is op mijn verjaardag 28 juli. Echt heel jammer Wuppie! En wat al gezegd wordt echt K..! Denk dat je lichaam er nog niet klaar voor was. Snap dat je je moedeloos voelt maar hou de moed erin hoor! Het lukt echt wel! Misschien deze ronde gaan tempen of ovutests? Sanja het leven kabbelt inderdaad door. Ik merkte heel erg dat na 3/4 mnd mensen minder vaak bellen en vragen hoe het gaat. Wanneer krijg jij ook al weer de uitslag? Linnie spannend vrijdag ben benieuwd. Fijn dat het goed ging bij de psych! Ik herken het helemaal dat ik, ik en ik. Ik kreeg soms het gevoel dat andere mensen het erger hadden dan ons Weet echt niet wat kapsalon is, maar het zal vast lekker zijn. Wat Sanja zegt nu gaan we voor jouw duimen! Gizje bij mij was mijn cyclus voor ik zwanger was van Delano echt precies 28 dagen en 2,5 mnd na de bevalling ook weer 28 dagen. Weet niet of je een regelmatige cyclus had voor je zwangerschap, maar als dat zo is heb je dat straks ook weer. 6 uur per dag alweer wat gaat het snel he. Nou als het verkeer gaat zoals vandaag. Leuk Harry Potter ben ook heel erg fan heb alle delen op dvd. Misschien dat we volgende week naar de bios gaan. Zaterdag heb ik geen leuke post gehad. We kregen de schriftelijk reactie van de ka op het verhaal dat wij als klacht hadden ingediend en daar wordt je niet vrolijk van.
Gizje ik reken er gewoon niet op dat ik eruit gepikt wordt. Mocht het dan wel zo zijn dan is dat alleen maar mooi mee genomen. Ik weet helaas niet hoe mijn cyclus was voor mijn zwangerschap. NA de pil direct zwanger geworden. Nu voor het eerst weer (natuurlijk) ongi geweest in 15 jaar. Ik denk dat mijn cycl 34 dagen is,maar weet het ook niet zeker. Lastig is dat he. MAar volgens mij is een cyclus van voor de zwangerschap na de zwangerschap weer hetzelfde. Het zal wel even op gang moeten komen. Ik heb na het vloeien ook direct een korte menstruatie gehad, die keer daarna ook weer 2 dagen (bruinverlies) en nu afgelopen keer eindelijk weer zoals ik gewend was. Zo zie je het moet soms gewoon weer even op gang komen. Denice goed teken dat je zo moe bent. Dan groeit je kleintje lekker! Ben je niet misselijk? Mooi die uitgerekende datum is wel heel ''toevallig'' dat zou een prachtig kado zijn. Wanneer ben je op controle geweest? Was alles goed? Had je een echo? En waar ga je nou onder controle? Ja zo'n brief is echt niet fijn! Is het een soort van verslag van jullie klacht? Wanneer is nou ook alweer de uitspraak? Jullie maken mij helemaal zenuwachtig alle pijlen staan nu op mij gericht. Nou ja we zien wel hoe het gaat. Tot nu toe loop ik te zoeken naar aanknopingspunten maar kan niets vinden. MAar gewoon vertrouwen op mijn lijf en afwachten. Ik zou zo graag naar binnen willen kijken. Moet morgen wel weer op contr. bij de gyn misschien dat hij wel even wil kijken. Maar denk het niet.
@denice: Dat is niet fijn zo'n brief. Probeert de arts een excuus te verzinnen oid? Wel goed hoor dat jullie een klacht ingediend hebben. Hoe voel je je verder, behalve moe? Kan je wel een beetje genieten? @linnie: Laat je niet zenuwachtig maken door ons hoor We gunnen je het vooral Hier heb ik de menstruatie inmiddels achter me gelaten. Volgende week begint het "echte" klussen voor ons. Vanochtend belde m'n vader, m'n oude buurmeisje is gister bevallen. Ze was 2 weken voor mij uitgerekend. Ik moet zeggen dat het me mee valt hoe ik erop reageer. Er waren veel mensen om me heen zwanger en allemaal rond dec/jan uitgerekend dus het zat er wel aan te komen. Merk nu dus toch dat het allemaal iets minder hard aankomt Hopelijk zet de trend door.
Gizje, ik heb echt helemaal niks met onze vriend harry. Geen boek gelezen en geen film gezien. Was in 3D ook zeker. Dat lijkt me dan wel weer leuk. ben al zo lang niet in de bios geweest! Goed dat de ongi achter de rug is. kan je je opmaken voor de klusweek. Had jij nou ook de testjes besteld? Ik zie en hoor ook zoveel babynieuws om me heen. Vooral op hyves. Die is weer net met verlof, die is met de laatste loodjes bezig de ander weer over tijd, net bevallen noem maar op. Ik kan het alleen niet zo goed hebben hoor, ben toch wel erg jaloers! Denice wek 2 van het wachten op de uitslag zit er op. Volgende week woensdag heb ik een telefonische afspraak. Maak me er wel zorgen over. Ben zo bang dat de risico's groot zijn en we nog langer moeten wachten. Wat een "toeval" weer he! Ik zou zeggen dat is idd een mooi cadeautje van Lanootje voor zn mama en papa. Linnie, hoe was het bij de gyn? Wuppie, november is voorbij. hopelijk is december voor jou een betere maand. Trek je het nog? Wel genieten hoor van je meisje met sinterklaas. Hoe vieren jullie dat? Hier niet zo,n leuke dag. De oma van mn vriend had vandaag de uitslag van een onderzoek. Blijkt dat ze kanker heeft. Niks meer aan te doen. Morgen horen we hoe en wat en vooral hoelang nog. Dit kan er dus ook nog wel bij. Vind het zo erg voor iedereen hoop zo dat ze de geboorte van mijn nichtje nog mee mag maken.
Hoi hoi, Ik was gister zo moe dat ik alleen maar op de bank heb geslapen. De werkweek zit er weer op nou ja vanmiddag Sintborrel. Linnie ik denk dat de vermoeidheid ook te maken heeft met mijn chronische bloedarmoede dit had ik ook met Lanotje. Op een gegeven moment was mijn HB zo laag dat ik onder begeleiding van een gyn moest bevallen. Ik ben nog niet op controle geweest, omdat ik al eerder een mk heb gehad wilde ik niet te vroeg, maar volgende week dinsdag de eerste afspraak met de vk zij heeft goed contact met de gyn en als het goed is hebben zij een plan opgesteld qwa controle enz. Die brief was hun reactie op het verhaal van onze klacht. Op 15-12 is de zitting en dan kunnen er vragen aan ons gesteld worden. En hoe was het bij de gyn? Gizje dat was zeker niet fijn die brief, mijn vriend begon alweer helemaal te koken zo erg was het. Durf er verder niet veel over te zeggen, want weet dat het ziekenhuis het topic van Lanotje bij houd en misschien zitten ze wel zo te zoeken hier dat ze dit ook lezen Verder voel ik me echt alleen maar heeeeel eeeerrgggg moe! Ik vind het aan de ene kant echt weer super leuk en spannend, maar aan de andere kant ben ik wel een beetje bang. Goed dat je ongi voorbij is en nu flink aan de klus! Fijn dat je goed reageerde op het nieuws hoop voor je dat de "trend" door zet. Sanja spannend volgende week. Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed is en dat jullie ook verder kunnen. Leuk he zo'n verjaardags kadotje, maar denk niet dat ik precies op de datum beval, want met Lanotje was ik met 38,1 wk bevallen. De vriendin van de broer van Ivo is bij allebei de kids bevallen op de uitgerekende datum. Dat is zeker geen goed nieuws. Dit was ook bij mijn oma vind het zo slecht dat ze er zo laat achter komen. Hoop dat ze niet te veel pijn heeft. Wuppie hoe gaat het met je?
Gizje het is toch leuk om dit met jullie te delen. Ik ben benieuwd waar we het over een jaar over hebben. Nou Gizje lekker met je benen in de lucht! Dan liggen wij niet eens zoveel uit elkaar qua cyclus. Gek hoe je over bepaalde dingen denkt, je denkt echt dat het allemaal heel zwaar zal zijn. Maar op het moment dat het gebeurd valt het ineens allemaal reuze mee. Hun zwangerschap is niet die van jou. Jouw kindje is toch de mooiste en jouw tijd komt nog wel. Zo denk ik als ik zwangeren om mij heen zie of pas geboren baby's. Jaloers blijf ik toch wel! Maar ik geloof dat iedereen dit altijd wel heeft die zwanger is geweest. Althans dat is wat mijn vriendinnen zeggen. Gelukkig valt het gevoel mee. Sanja ik lees de homepage van Hyves bewust niet meer. Ik kan er ook niet tegen als mensen zo vrij en blij alles uiten over hun zwangerschap, echo uitslagen of bevalling. Doet ind. toch wel een beetje pijn. Dus lees ik die berichten niet meer. Resultaat ik zit nog maar heel weinig op hyves. Zwaar zeg ook nog zo'n bericht, alles komt altijd met andere dingen tegelijkertijd. Gek wordt je ervan. Ik hoop ook dat ze de geboorte nog mag mee maken. Denice jeetje wat een rot situatie is dat toch. Hopelijk hebben jullie na de uitslag iets meer rust. Valt toch niet mee om boos te zijn terwijl je ook al zoveel verdriet hebt te verwerken. Alles is zo dubbel tegenwoordig! Snap best dat je soms bang bent ook ik zou pas op controle willen bij 10 a 12 weken dat kan toch geen kwaad? Fijn dat je verl en gyn een plan opstellen is toch wel fijn. Bij ons zit je ook atlijd zo lang te wachten in het ziekenhuis dus kan me goed voorstellen dat het in combi met een verlos best relaxed is. Misschien dat ik dat tegen die tijd ook wel zo zou doen. Als je echt het gevoel en idee hebt dat het ziekenhuis mee leest dan kunnen we toch ook beginnen met PB als groeps bericht? Ik kijk soms weleens hoe vaak ons topic gelezen word ten opzichte van de reacties. Het wordt wel iets vaker gelezen maar niet overdreven vaak. Je weet het alleen nooit. Ms moderator vragen of er een prive box gemaakt kan worden ofzo? Bij de gyn ging het goed, vergeleken met vorige keer helemaal. Hij gaf aan dat hij mij er veel beter uit vond zien. Ook heeft hij het idee dat het geestelijk een stuk beter gaat. Hij gaf ons zijn zegen!! Nou moet zeggen dat is best prettig om te horen. Hij gaf aan dat hij me heel graag wil behandelen tijdens mijn volgende zwangerschap en hij vermoed ons snel te zien in het nieuwe jaar. we liepen dus erg opgelucht en blij het ziekenhuis uit. Het is niet leuk om te horen als een dokter zegt dat je beter kan wachten. Des te leuker is het als een gyn zegt Go for it! Het hielp heel erg dat ik zei dat ik psych hulp heb ingeroepen en dat mijn bloeddruk onder controle is. Waren jullie ook weleens misselijk rond de eisprong? Of zou het nog bij het ontzwangeren horen? Wuppie alles goed? We zitten al bijna in het nieuwe jaar!