Hoi, hoi! Ik maak weer even ZP tijd . Het is veel te lang geleden dat ik me gemeld heb... Gizje; jeetje wat balen zeg van je baan... Ik hoop dat het jullie er niet van weerhoudt om voor een kleine te gaan... Maar ik kan me voorstellen dat je wel even de balans op wilt maken. Fijn dat je zo geniet van je kleine meid . Sanja; wow 4 al weer! En ook al weer naar de basisschool . De kleine ontwikkelt zich ook al lekker hè, voor je het weet loopt ze . Nog geen bijzonder zeeuws nieuws . Alleen dat ik sinds kort een dertiger mag zijn . Denice; hè balen van je baan zeg! Wat gaat de economie toch slecht helaas.. ik hoop dat je snel een nieuwe baan vind! Linnie; het blijft een moeilijke confronterende periode hè, rond de verjaardagen... Wat fijn dat het vliegen goed is gegaan! En leuk een tattoo met de namen van je meiden . Die van Wendy vond ik ook altijd al zo mooi! Wij zaten in Lido di Jesolo, vlakbij Venetië. Vlinder; voor jullie al weer 5 jaar geleden... Heftig hè... Wat balen zeg dat je nog steeds zo'n last hebt van je bekken... Hopelijk kan je wel van je mannen genieten! Ik ben dinsdag toch naar de gyn gegaan . Ik ben de pillen zo beu, al die bijwerkingen... Slik ze nu toch al zo'n 10 maanden. Ik mag dus met de spuiten beginnen. Bij nader inzien is het toch zo intensief niet en die paar controles vind ik alleen maar fijn, dan weet ik ten minste wat er van binnen gebeurt . We moeten wel alert blijven op het voorkomen van meerlingen. Maar ook dat wordt er vooraf gecontroleerd. Half november zal ik dus beginnen met spuiten. Dat is precies rond de periode dat LL geboren is, 3 jaar geleden al weer... In die week krijgen we ook een nieuwe keuken . Ben benieuwd hoe ik deze periode ga beleven... Zal wel met gemengde gevoelens zijn. Fijn weekend! X
Er is zoveel gebeurd de laatste tijd effe van me af schrijven. Ik heb weer een nieuwe baan!!! En kan per 1-11 beginnen dus hoef ik geen aanspraak te maken op mijn ww. Het is een zelfde functie als dat ik had, maar dan in een echt familie bedrijf dus lekker klein. Ik kon zelfs kiezen uit 2 banen. Ik heb het de laatste tijd weer heel moeilijk als ik aan Lanotje denk, maar dat komt denk ik door alles wat er nu gebeurd of gebeurd is. Mijn moeder gaat helaas weer scheiden, dus vorig weekend alles daar weggehaald. Sanja nog gefeliciteerd met E! En wat gaat S hard zeg! Devi is gister uit bed gevallen weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, maar ik hoorde een harde klap en huilen kom ik op de kamer ligt hij voor zijn bed. Ik wist niet wat ik zag. Hij is heel erg aan het klimmen nu. Lijkt me leuk weer een keer afspreken! Patatje jeetje 3 jaar alweer waar blijft de tijd. Wat goed dat je naar de gyn bent geweest. Lijkt mij ook erg prettig extra controles. Hoop dat het snel raak is! Gizje druk aan het solliciteren of toch niet? Linnie hoe gaat het met jullie? Vlinder is je bi al minder? Zo vind het wel spannend een nieuwe baan ben benieuwd donderdag. Met Devi gaat alles goed. Volgens krijgt hij kiezen hij heeft rode wangetjes, spuitluiers en niet slapen al doet hij dat vanaf de geboorte niet. Slapen jullie kindjes eigenlijk al door? Devi niet die heeft welgeteld 5 nachten in 15 mnd doorgeslapen(van 19:00 tot 7:00) Wacht maar als hij 16 is en gaat stappen dan pakken we hem terug!
Aloha! Denice gefeliciteerd meid met je nieuwe baan. dat moet een opluchting zijn. En lekker bij een klein bedrijfje. He rot dat je, je rot voelt, weer zo'n periode waar je doorheen moet. Inmiddels weet je dat dit ook weer overgaat maar als je er midden in zit is het uitzichtloos. Sterkte meid. Dan je moeder ook gescheiden, het zit je ook niet mee ook he. Gelukkig zijn wij niet de enige met een kind dat ook niet altijd doorslaapt. het verschilt heel erg de eene keer schiet ze om 03.00 uur wakker andere keer 06.00 uur soms wil ze helemaal niet slapen. Inderdaad wat je zegt als ze later gaat stappen ga ik in de ochtend stofzuigen hihi. Wij nemen haar wel direct tussin als ze wakker wordt anders zou ik het niet trekken denk ik hoor. Ben de laatste tijd al zo moe. Het ochtendslaapje is er hier af, dus doen we samen een middagslaapje. ik mis het ochtendslaapje wel hoor hihi. Heeft Devi nog zijn ochtendslaapje? Patatje 3 jaar alweer jeetje joh waar blijft die tijd. wat lekker dat je nu al die controles hebt, ind. wat je zegt dan weet je tenminste wat. Gaaf venetie, volgend jaar wil ik ook weer naar Italie, dat eten en al die prachtige steden. Heerlijk. Sanja nog gefeliciteerd met je grote meid. hoe gaat het op school? Ze zal wel moe zijn na zo'n dag of niet? Lekker dat je nu meer tijd hebt voor S. of voel je dat niet zo? Hier ook blauwe plekken pff het begint een beetje te wennen. Merk wel dat ze zelf ook harder aan het worden is en dat ze niet om iedere val of stoot huilt. Gizje jeetje balen zeg van je baan. Kan me voorstellen dat je dan in dip komt te zitten. Vooral met je wens inderdaad. Hoest nu is er al iets veranderd aan de situatie? Ik hoop/denk ook dat het nog even duurt hoor dat J. los loopt. ze is erg voorzichtig gelukkig maar. GA je het wel doorzetten de wens voor een kindje? Leuk idee om weer af te spreken, iemand een idee voor datum, locatie? Hier gaat alles zijn gangetje, ik heb steeds meer de drang voor nog een kindje, mijn man nog niet. Maar ik heb hem wel gezegd dat ik niet al te lang meer wil wachten. Gewoon omdat ik ouder word en dan ben ik ook maar van het zwanger zijn af... misschien stom gezegd maar beter nu en snel voorbij dan dat ik nog 3 jaar moet wachten. Ik hoop dat het ons gegund is. Als het aan mij ligt stop ik met de pil in het nieuwe jaar. Maar of mijn man dat ook wil.... ik hoop het. Fijne avond meiden.
Hoi meiden, Patatje goed om van je te horen... Hoe is het? Een spannende, verdrietige en leuke periode... al 3 jaar moeder maar voor de buitenwereld niet zichtbaar. Gewoon niet eerlijk! Maar goed een nieuwe keuken dat is wel een dingetje in deze tijd, zou ik ook wel willen.... enne leuk joh 2 tegelijk.... Als het dan meiden zijn heb ik hier nog bergen kleding voor je. Maar laten we niet al te veel op de zaken vooruit lopen. wat gaan ze nu precies doen?? mag manlief in het potje mikken en wordt het dan op het juiste moment ingspoten? Of klinkt dit nu heel dom.... Gizje, wat een schattige foto van de week op fb!! manlief al over de streep getrokken of toch nog ff wachten? Linnie, gewoon lekker op het gemakje beginnen in januari toch. geen testen, of verplichte nummertjes en kijken wanneer het weer zo mag zijn... tijd genoeg joh. En wil manlief nu nog niet of twijfeld hij helemaal? Denice, wat fijn een nieuwe baan. Ben je al begonnen. hier ook een en al slaapdrama. S wil ook iedere nacht nog een flesje. Moet het nu echt af gaan leren maar met haar gekrijs maakt ze haar zus wakker en dat is ook vervelend. jeetje he zo uit zn bedje geklommen...achhh Nou hier dus een grietje op school da is toch ook weer wat hoor... Gister kwam er een meisje spelen, moeder had echt al meerdere keren gevraagd en ik had het steeds al afgeblazen maar dacht ok laten we het eens proberen. Nou....wat een kind brutaal luisterde niet, zat smerig haar boterham te eten. Het was echt niet gezellig... belt die moeder ook nog op of ze haar dochter een half uurtje later op mocht halen. Nou dacht het niet!! En met die kleine meid gaat het ineens hard. Ze staat af en toe al los en loopt goed achter de loopwagen. Vreet nog steeds haar buikje vol en begint steeds meer te kletsen... zo grappig weer... Alleen zoals ik al schreef wil mevrouw iedere nacht nog een fles, heel vervelend, ben het nu zat maar ja afleren gaat nog meer ten koste van de nachtrust..... wordt vervolgd!!!
Sow, weer even tijd voor ene bericht. patatje: Toch aan de spuiten begonnen, ik vond je al zo geduldig. Hopelijk is het julllie snel gegund. En wat leuk een nieuwe keuken, die zou ik ook wel willen, maar dan ook met een nieuw huis eromheen, haha. denise: Wat een luxe zeg keus uit 2 banen. Hoe doe je dat? Of werk je 32 uur? Daar wordt ik wel steeds voor gevraagd 32-40 uur, maar parttime zie je het per week teruglopen het aantal vacatures. Misschien sollicitatie tips voor me? En wat balen van je moeder, kan me voorstellen dat je door alles wat er nu gebeurd. Wat betreft doorslapen. Dat deed ze heel goed van 4 maanden- 1 jaar, nu wordt ze om de nacht wel een keer wakker. Maar meestal is ze weer snel in slaap te krijgen (natte luier, of zetpil als ze last heeft van doorkomende tanden/kiezen). De echt gebroken nachten dat ik zelf te weinig slaap krijg zijn nog op 2 handen te tellen tot nu toe. Dus hier valt het mee. Ze is overdag wel altijd moeilijk geweest met slapen, maar tegenwoordig gaat ze smiddags wel eens 2-2,5 uur slapen. linnie: Uk is opeens aan het kruipen geslagen deze week en gaat steeds meer los staan zonder steun om d'r heen. Het viel het kdv ook op, dus wellicht gebeurd er eens wat hier, haha. kletsen is ze wel snel. Ze gaat met 2 lettergrepen nazeggen, zoals toutje, auto. Leuk hoor. Ze is ook gek op kusjes geven, dan zegt ze echt mmmmm en komt naar je toe, ik smelt dan echt. Onze meiden gaan een beetje gelijk op, leuk hoor. Hopelijk is je man ook snel om voor een 3e kindje Afspreken lijkt mij ook leuk trouwens. sanja: Wat gaat de kleinste snel zeg met ontwikkelen! En lekker zeg zo'n irritant kind over de vloer, haha. Vond je dochter het wel leuk of niet? Echt weer een hele nieuwe fase aangebroken bij jullie. Ze worden echt snel groot Er lopen nog wat sollicitaties, maar je merkt echt dat het het einde van het jaar is, bijna geen nieuwe vacatures te vinden. Ik kan wel in de thuiszorg (schoonmaak) aan de slag als het gesprek goed gaat volgende week. Ik werd net wel weer gebeld voor een fulltime vacature, heb in overleg met m'n mannetje toch maar aangegeven dat 32 uur een optie is (ipv 24). Maar het idee een dag minder met uk door te brengen maakt me echt niet blij. Maar ja, als het niet anders is moet het maar. Dus hopelijk hoor ik daar snel wat van. Wat betreft een volgend kindje, we zijn gewoon begonnen.en zien we wanneer het gebeurd.
Hoi zp dames! Linnie ind. weten wij dat het weer minder wordt. Het was denk ik alles tegelijk. Devi heeft bijna geen ochtend slaapje meer, maar als hij om 6 uur wakker is dan is hij echt moe om 10 uur en leg ik hem op bed (zoals nu). Heb vaak geprobeerd om hem tussen ons in te leggen, maar dan gaat hij alleen maar klimmen en kletsen Hij krijgt op dit moment 2 kiezen door en heeft vorige week vrijdag de bmr gehad dus deze week is het weer raak gaap. Wat spannend weer voor een 3e gaan. Wij weten het nog niet, heb zelf de gedachten om over 3 jaar te kijken wie weet beginnen dan mijn eierstokken te klapperen. Sanja hier nog steeds bv. Dus meestal nog 1 of 2 nachtvoedingen, maar ik loop slapend naar zijn kamertje en ben binnen 10 min weer terug. Scheelt wel dat ik ook gelijk weer kan slapen. Fijn dat S zo goed eet. Leuk is dat als ze achter zo'n loopwagentje lopen, je begint met een rolator en je eindigd ermee Gizje ik werk nu 24 uur, bij mijn vorige baan 28 uur. Er zijn ind wel banen maar allemaal 40 uur. Was alweer uitgenodigd voor een soll Wat voor opleidingen heb jij gedaan? Misschien een idee om MBA te gaan doen dat vragen ze heel veel en is ook een goede opleiding. En in het nieuwe jaar komen er wel weer administratie baantjes, want dan moeten de jaarcijfers weer gemaakt worden. Wat spannend een 3e, vond het een hele mooie en fijne tijd toen ik zwanger was. Dankjulliewel voor de felicitaties ben 1 november begonnen en het bevalt hartstikke goed! Het is een bedrijf aan huis en op woensdag komt er altijd een tweeling van 2,5 jaar effe kijken zo lief. De vrouw van de baas sprak ik gister en kwam Delano ter spraken. Blijkt dat zij ook een kind hebben verloren dan heb gelijk al een soort band met elkaar net als ons. Mijn moeder krijgt vandaag de sleutel van haar nieuwe huisje, is echt snel gegaan dat hadden we niet verwacht dus dat wordt klussen! Zondag heb ik weer een show met de honden ben benieuwd. Met Devi gaat het iets minder volgens mij heeft hij veel last van die 2 kiezen die nu door komen, vorige week de BMR gehad en hij begint verkouden te worden. Hopelijk gaat het snel over allemaal. Zullen we in het nieuwe jaar weer wat afspreken en dan bij zo´n indoor speelparadijs ofzo.
Denice: echt lekker dat je het naar je zin hebt. Het bedrijf klinkt als het bedrijf waar ik nu nog werk. Ook aan huis en regelmatig kleintjes over de vloer. Mba heb ik ook aan zitten denken, maar eigenlijk heb ik alles daarvan al gehad. Ik heb heao be gedaan. Ik mag weer bij een bedrijf op gesprek, maar het minimum is wel 32 uur. Even kijken hoe het gaat. Van de week een gesprek moeten afzeggen omdat ik geen 40 uur wil werken. Ik kan iig voor simpel werk aan de slag, ben ik iig de deur uit en niet werkloos Morgen moet uk voor de bmr prik, hopelijk valt het mee. Ze slaapt eindelijk weer wat beter. Er zijn hier ook wat kiezen aan het doorkomen, dus het was drama. Verder een heerlijk meisje met een nieuw stopwoordje, nee, haha.
Hallo meiden, Sanja he getsie jammer zo'n vriendinnetje. Haha een half uur langer kan je dan echt niet hebben he. Kleine meid van je gaat snel zeg, leuke foto op FB. Hier krijgt Jolie ook nog steeds de fles hoor voor het slapen gaan, denk niet dat ik dit snel af kan leren. Gaat het goed op school? Heeft ze het naar haar zin? Manlief wil echt wachten totdat J. groter is, maar mijn klok tikt door hahaha. Ik heb afentoe wel mijn twijfels hoor, maar dat is meer ivm het zwanger zijn, daar heb ik niet zo'n zin in. Alhoewel het ook wel weer heel mooi is. Dubbel dubbel. Gizje ach wat lief zeg dat kusje. En leuk he die woordjes. Ik probeer er nu op te letten en zegt meer dan ik dacht. Nou ja zeggen is het niet maar ik begrijp het. Zo zegt ze nu bij het zien van Zwarte pieten, taas. Dan bedoeld ze dus Sinterklaas. En als iets valt of zij zelf zegt ze Boem. Sinds het weekend loopt ze een paar stappen los. Ow wat is ze trots en wij natuurlijk ook. Maar vind het wel eng hoor soms. Qua tandjes ging het langzaam maar ook dit weekend eindelijk de boventandjes doorgekomen. Nou zo'n poepbroek heb ik lang niet gehad...... Jeetje ja een dag meer werken, wat moet dat moet dan maar. Hopelijk kan je er op den duur wel weer minder gaan werken. Spannend hoor een derde poging. Ben benieuwd. Je hebt nu kans op twee verjaardagen in 1 maand toch? Denice zo dat klinkt goed joh je nieuwe werk. Fijn dat je een klik hebt met de bazin en gezellig die tweeling over de vloer. kan je dan nog wel werken hihi. Mooi dat Delano weer te spraken kwam. Hoest met je moeder kan ze haar draai vinden in het nieuwe huis? Hoe vind Devi sinterklaas? Hier een ontwikkelingsbom! Eindelijk zijn de boventandjes doorgekomen en ze loopt nu ook los. Nog niet helemaal maar steeds meer stappen zo grappig, maar ook een beetje eng. Verder kletst ze de oren van ons kop. Hebben jullie vd week de vijfde dag gezien? Ging over een echtpaar dat hun zoontje is verloren tijdens de bevalling. Het leek erg op ons verhaal, bij dit echtpaar waren er fouten gemaakt door het ziekenhuis. Er was geen deskundig gynaecoloog paraat die nacht ppffff. vreselijk slecht is dat toch geregeld in Nederland. Ben blij dat het bij ons niet door fouten kwam. Maar toch herkende we bijna alles in het verhaal. Ook mooie foto's van hun zoontje. Het is zo oneerlijk. Weten jullie al wat jullie gaan doen met de kerstdagen? Afspreken in het nieuwe jaar lijkt me erg leuk. Goed idee in zo'n speelparadijs. Is utrecht voor iedereen het meest centraal? @patatje kom jij dan ook? of vind je dat niet fijn? Gewoon eerlijk zeggen. Dan zouden we misschien ook een high tea kunnen doen en dan zonder kindjes? Fijne avond allemaal.
Hoi meiden, Linnie, leuk he die foto. ben zo trots op ze! Stond trouwens echt een traantje weg te pinken tijdens het lezen van jouw berichtje over sinterklaas. Wij stonden op dat moment aan de haven hem op te wachten en ik stond echt te genieten van onze oudste, haar smoeltje op dat moment... En vervolgens het besef Leuk zeg mevrouwtje aan de wandel, echte mensjes ineens dan he. Zoveel ze ook al begrijpen. Denice, fijn dat je een goede klik hebt op je werk. Misschien snappen ze dan ook goed als het even iets minder gaat. Melk geven is idd de snelste oplossing en zorgt uiteindelijk voor de meeste nachtrust. Heb inmiddels een paar goede nachten gehad maar meestal gaat er gewoon een fles in! Gizje, het is idd een hele nieuwe fase. Er gebeurt echt zoveel op school. Soms kan ik er echt van genieten dat die drukte maker lekker op school is of bij een vriendinnetje speelt. lekker tutten met S die dan ook rustig man spelen. Maar ik mis haar dan ook en besef des te meer dat er een dag komt dat beide dames op school zitten..... Patatje, hoe heb je de novembermaand doorstaan. staat de keuken al? Ik vind afspreken ook leuk...een thee date lijkt mij ook gezellig, nemen we gewoon een heleboel foto,s mee kunnen we toch elkaars kids bewonderen.
He meiden, linnie: Heerlijk he die spuitluiers weer, haha. Hier komt weer een kies door, en het is weer heibel. Zal vanmiddag (heb nu pauze) maar weer een was draaien want er zijn zoveel setjes kleding doorheen gegaan de laatste 2 dagen. En ze is ook al dreinerig door de prikken vorige week. Dus ze is lekker knuffelig. Dat kletsen is echt super. Een vriendin van me dacht dat uk 'ik hou van jou" zei, (ze zei heel snel achter elkaar een paar keer miauw). Ja zei ik, ik heb een wonderkind, haha. Was wel grappig. sanja: Leuk hoor die foto's van je meiden samen. Kunnen ze het goed met elkaar vinden? Ik en m'n mannetje hadden gisteravond al last van het lege nest syndroom toen we erover nadachten dat ze over tig jaar deur uit gaat, haha. Maar ja, het zou ook niet goed zijn als ze altijd bij je blijven. Maar ik herken het gevoel al. Een high tea lijkt mij ook leuk! Is misschien voor patatje leuker. Maar een binnen speeltuin is ook goed hoor. Hier zijn we serieus begonnen voor een volgende uk, dus weer een spannende tijd voor de boeg.
Gizje ja heao be is ook een goede opleiding en dan heb je het zeker allemaal al gehad. Hoe was het gegaan met de soll? Spanens hoor een derde! Leuk stop woordje nee, hier doet Devi nee schudden. Linnie we zijn nog aan het klussen in het huis van mijn moeder, maar als het goed is gaan we zondag alles verhuizen. Devi vind Sinterklaas een beetje eng hij wil niet op schoot zitten, maar dat komt wel. Zo loopt ze al leuk joh! Heb ik een berichtje van jouw gemist? Wat een erg verhaal ook weer wat die mensen hebben meegemaakt dat zou niet mogen gebeuren, maar helaas gebeurd het nog regelmatig. Sanja fijn dat ze het leuk vind op school. Jij denkt wel ver vooruit zeg, ik moet er nog niet aan denken dat Devi straks naar school gaat. Patatje hoe gaat het? Een high tea vind ik ook leuk! Hier gaat alles goed alleen wel hele erge spierpijn van het verven en klussen. En een beetje een schuld gevoel naar Devi toe want zie hem veel minder door het klussen. Woensdag, donderdag en vrijdag naat het kdv zaterdag komen schoonouders en zondag heen en weer rijden. Gelukkig is het maar even. Devi wil nog niet los staan probeer het wel, maar dan gaat hij zitten en kruipend is hij veel sneller.
Hallo Meiden, Hoe zijn jullie dagen geweest? Veel gegeten en genoten? Even een paar data voor de date in de groep gooien dan maar?? Kan patatje misschien weer zo'n afspraken kalender maken? Sanja High tea is altijd lekker en gezellig. Foto's genoeg. Hoe gaat het met het lopen van de jongste? Hier ook nog steeds een flesje hoor voor het slapen gaan. Alhoewel ze nu ineens meer dan de helft niet op drinkt. Ach het regelt zichzelf wel. Gizje Ach wat lief dat ze dat zegt alleen het idee is al heerlijk toch. Ze gaat lekker met kletsen dan. Had ze erg last van de prik? Meer dan anders? Zo serieus voor een uk leuk hoor. Denice Devi vergeeft jullie vast heel snel, is altijd meer ons eigen gevoel he dan. Bevalt het huis van je moeder? Weet niet of je een bericht hebt gemist eigenlijk. Patatje Gaat alles goed meid? Druk met school? Hoe gaat het met de onderzoeken/behandelingen? Ook ik ben gestopt met de pil, maar ik ga geen ovulatietesten doen enzo. Zie het vanzelf wel heb geen haast. Maar doordat ik nu gestopt ben is het geforceerde er vanaf en laten we de natuur zijn gang gaan. We zien het wel. Wat gaan jullie doen met oudejaarsavond? J. slaapt bij opa en oma alhoewel we dat ook wel weer minder leuk vinden. Maar er komen wat mensen hier over de vloer en ik denk niet dat ze er echt wat aan heeft. Volgend jaar wil ik eens naar de Efteling ofzo met oudejaarsavond.
Meiden beste wensen voor 2013 dat het een vruchtbaar en gelukkig jaar mag worden met onze vlindertjes in onze harten!!
Zo, daar was ik ook weer eens! Leuke dagen gehad? en natuurlijk alle goeds voor het nieuwe jaar. Dat we ook dit jaar maar weer vol mogen kletsen... linnie, met oud en nieuw zijn we lekker met zn viertjes geweest. ik vond het lastig had aan de ene kant zin om iets leuks te gaan doen maar onze oudste weet natuurlijk dondersgoed hoe en wat dus dat wilde we ook niet missen. tot vorig jaar hebben we elk jaar een feestje gehad, die kleintjes hebben er toch geen weet van... S loopt al weer een aantal weekjes en is ook echt ondeugend, haalt alles uit de kasten, gooit met alles en sinds vrijdag zijn we ook beland in de fase overal opklimmen (vooral de bank) en vervolgens weer afvallen... heel bewerkelijk dus Denice, erg he dat vooruit denken maar ik heb het echt hoor t zal wel komen door de rammelende eierstokken. Ik weet gewoon dat het kleine zo (te) snel voorbij gaat en voor ons waarschijnlijk niet meer terug komt... Gizje, leuke verjaardag gehad? weer een rimpeltje meer... ben benieuwd wanneer het raak is?? patatje, ben je de feestdagen een beetje doorgekomen? het kan toch niet anders dat dit jullie jaar wordt. Vind je het leuk om mee te gaan op onze date?
He meiden Hier ook weer een rustig moment om te typen. Afgelopen week heerlijk een griepje te pakken gehad en uk ook aangestoken, dus we gingen lekker. sanja: Leuk hoor dat S loopt, hier schiet het nog steeds niet op. Ze loop al een hele poos aan de hand mee, maar los durft ze op 2-3 stappen na nog steeds niet. Komt vanzelf, maar ga d'r nu toch wat meer aanmoedigen. Wat betreft praten kletst gaat ze wel erg hard. Ze snapt echt alles en zegt soms 2 woorden, zoals boek uit. Dat is dan weer wel enorm leuk. linnie: spannend hoor stoppen met de pil. Ben benieuwd. Hier nog geen nieuws, misschien deze maand en anders, we hebben geen haast. M'n lichaam doet erg raar de laatste maanden dus misschien dat ik een pauze inlas als het niet raak is deze maand. denice: Bevalt je nieuwe baan nog steeds goed? Hier nog steeds niets fatsoenlijks gevonden. Hopelijk trekken de vacatures weer aan in de loop van de maand. Hoe is het met Devi? Gaat het nog met de nachtvoedingen? Verder alles goed hier en weinig nieuws te melden.
Zo de drukte is achter de rug Linnie onze dagen waren druk maar wel gezellig! Alleen bij schoonfamilie was het niet leuk, zij willen altijd kadotjes doen, maar dan zonder afspraken over wie, hoeveel, enz. Dus zij vroegen wat wij wilden hebben aan I en hij zegt niks. Ik had wat hele kleine dingetjes gekocht per stel. Belt sm een dag van te voren wanneer wij komen in de ochtend of middag. Gekke vraag want wij komen altijd in de middag omdat er eten is ga daar niet de hele dag zitten. Wij komen binnen leg de tas met kadotjes op tafel pakt sm alles eruit en vraagt voor wie het is vervolgens pakt ze hun kado uit, I krijgt de welbekende envelop en Devi zijn kado wist niet wat me overkwam. Blijkt dus dat ze in de ochtend kadotjes hebben gedaan met zijn broer en kids die dood leuk smiddags deden alsof ze sochtends niet geweest waren:x Hoop dat ze een schuldgevoel hebben. Wij zijn lekker thuis gebleven met oud en nieuw. Wist niet dat de Efteling open is op oudejaarsavond. Jullie ook voor een derde spannend hoor! Het huisje van mijn moeder is echt super mooi geworden het was wat werk maar het resultaat mag er zijn. Ik heb zelfs al een thuis gevoel daar en lekker in de buurt. Sanja ja het gaat heel snel. Voor jullie geen vierde? Wij weten het ook nog niet. Nu in ieder geval nog niet, heb net een nieuwe baan en Devi is echt nog niet zelfstandig(en slaapt ook nog niet door gaap). Zo die S is snel zeg, Devi loopt nu een meter of 2 los meer niet. Dat gooien herken ik zijn we nu aan het afleren, want wil niet als ik op visite ga dat hij met alles gooit. Gizje vervelend he die griep heb het vorige week gehad bah. Mijn nieuwe baan bevalt super goed! Balen dat je nog niks gevonden hebt en een accountantskantoor dan die hebben nu heel veel werk ivm jaarrekening 2012. Met Devi gaat het goed hij is nu verkouden maar ja wie niet. De nachtvoedingen worden al minder het is nu niet of 1 het is nog vol te houden en het regelt zich vanzelf allemaal. Hoop 2 jaar bv te kunnen geven. Linnie hoe gaat het met jullie? Patatje hoe gaat het? Hier gaat alles zijn gangetje. Heb wat datums voor onze meeting: 2-2-2013 3-2-2013 9-2-2013 10-2-2013 16-2-2013 23-2-2013 24-2-2013 2-3-2013 3-3-2013
Hoi meiden! Ik schaam me rot dat ik al zo lang niet gereageerd heb . Heb wel af en toe mee gelezen . Linnie; spannend om gestopt te zijn met de pil! Ben je er erg mee bezig of kan je je gedachten verzetten? Kleine lekker groot aan het worden . Denice; gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn dat ie goed bevalt . Gizje; jullie ook begonnen aan een uk! Voor jou zelfde vraag als aan Linnie, kan je je gedachte verzetten? Sanja; jullie jongste wordt ook al weer groot . Wat gaat de "internet tijd" toch hard zeg... Via internet lijken jullie ukjes allemaal zo snel te groeien en te ontwikkelen . Hier gaat alles z'n gangetje, druk met school en aan de hormoon spuiten. De eerste ronde was helaas niet raak, nu dus aan de tweede ronde begonnen . Inmiddels zijn we al weer ruim 2,5 jaar bezig... Ben in december ook naar een osteopaat geweest, die een blokkade aan m'n rechter eileider voelde die makkelijk verholpen kond worden. Hij heeft de blokkade dus verholpen . Oorzaken zijn (of waren) volgens hem te weinig water drinken en emoties... Omdat ik niet veel gehuild heb tijdens de rouw, kan er daardoor een spanning op m'n baarmoeder gekomen zijn, waardoor eitjes niet in kunnen nestelen. Nu hopen dat ze zich weer in kunnen nestelen . Deze ronde dus de eerste ronde zonder spanning op m'n baarmoeder . Duur spul trouwens die hormonen... Heb in december voor 1800 euro aan spul ingespoten . Verder hebben we november en december ook weer overleeft. Feestdagen waren gezellig en de keuken staat! Leuk weer een meeting! Plan maar een datum hoor. Dan kijk ik of ik kan, weet nog niet of ik zal komen. Krijg het er nl steeds moeilijker mee om als "enige" zonder uk tussen allemaal moeders met ukken te zijn. Dus hou maar geen rekening met mij en dan kijk ik gewoon op het laatste moment . X Patatje