wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Even tijd voor jullie een kort berichtje wat ik kruip zo mijn bed in.

Sanja die kleine van jou gaat lekker snel, heerlijk. Was het leuk met oud en nieuw? Al naar ballorig geweest? dat zal die kleine dan ook wel leuk vinden.

Gizje ja spannend he, twijfel jij soms ook nog wel? Weet niet wat mijn lichaam doet, ben met kerst gestopt en nog niet ongi geworden maar dat klopt bij mij wel gewoon, voelt alsof ik nu wel snel ongi ga worden iig. Heb ook geen haast dat is wel fijn. Bij de eeste twee had ik elke keer haast. Hoest met de banen?

Denice zo dat is gemeen zeg van je schoonfamilie, wat vond je man ervan? Of sta je daarin een beetje alleen? Leuk dat je moeder een leuk huis heeft, dat moet een gerust stelling zijn. Hoest met je werk nog steeds naar je zin?

Vanaf 23-2 kan ik ook lekker high teaen

Patatje je hoeft je niet te schamen hoor ben allang blij dat je afentoe wat van je laat horen. Het zou erg leuk zijn als je er bij bent we gaan zonder kinderen en als je wilt bij jou in de buurt. ow ben benieuwd of de osteopaat heeft geholpen klinkt heel logisch allemaal iig.

Nou meiden volgende keer kom ik weer langer typen maar J. is nu wakker geworden dus daar ga ik me eff op richten. pfff zal blij zijn als ze eens doorslaapt. Tot snel!!

2. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Patatje daar hoef je je niet voor te schamen hoor;) Begrijp heel goed dat je wat minder reageerd, hopelijk binnekort weer heel veel! Zo dat is zeker duur spul wordt dat niet vergoed door de verzekering? Wat goed dat je naar een osteopaat bent geweest hoor daar altijd goede verhalen van ook voor kinderen. Ik zal voor jullie duimen!

Linnie ik snap niks van schoonfamilie. I vind het heel erg niet voor de kadotjes, maar dat ze niks gezegd hebben hij zit er best mee. Soms denk ik zal ik eens gaan praten met ze, maar dat hebben al een keer geprobeerd. Heb het echt super naar mijn zin hier. Wat ben ik blij dat ik die stap genomen heb. Hier ook nog geen doorslaper. Het gaat nu wel iets beter hij wordt nog 1x wakker of slaapt door tot 5:30.

Hier gaat alles zijn gangetje. Devi loopt nu steeds meer los en probeerd dingen na te zeggen zo leuk.

Wie weet er een leuke lokatie voor onze meeting, ik ben in jullie regio niet zo bekend.
    Hier de datums:
    23-2
    24-2
    2-3
    3-3
    10-3
    16-3
    17-3

3. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @denice: Wat een raar gedoe zeg met je schoonmoeder met de kerst.
    Loopt Devi inmiddels los? Hier loopt ze sinds 3 weken los, had eigenlijk verwacht dat het nog langer zou duren, maar opeens ging ze. Dus we hebben maar leuke schoenen gekocht voor d'r, trots dat ze is! En mama ook natuurlijk, haha
    Qua baan nog geen nieuws, ben nog steeds aan de slag waar ik in december begonnen ben. Gister een soll. gesprek gehad, alleen dat is min. 32 uur en is echt alleen crediteuren bij een groot internationaal bedrijf. En ook het salaris is laag, dat is niet erg als het 20 uur is, maar met 32 uur lever ik wel 1,5 dag vrije tijd in. Dus even afwachten.

@patatje: Fijn dat het goed gaat op school, En wat goed dat je naar een osteopaat ben geweest, hopelijk heeft dat en de hormonen inmiddels geholpen, of zullen ze dat snel doen. Kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind om af te spreken als je de enige bent die nog steeds zonder uk. Van mij hoeven we niet met de kleintjes erbij af te spreken hoor. Lijkt me gewoon leuk om jullie allemaal weer eens te zien.

@linnie:Hoe is het daar? Wel leuk dat het bij je man ook weer kriebelt voor nog een kleine. Hier is weer een ware babyboom om me heen gaande. Lijkt wel of iedereen zwanger is.

Verder gaat het goed hier. Volgens mij beginnen we weer aan een verkoudheid of griepje hier in huis. Hopelijk snel weer over.

Wat betreft een datum om af te spreken, het maakt mij niet veel uit. Ik plan niet zo ver vooruit.

4. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo laptop weer eens aan en even tijd maken voor jullie... Wat gaat de tijd toch ongemerkt hard voorbij zeg..

Patatje, ik hoop toch elke keer als ik hier even spiek dat er knetterens nieuws van mn scherm spat. Maar helaas...2,5 jaar al he... dat bedoel ik waar blijft de tijd. een collega van mij is ook al 3 jaar aan het tobben en eind van het jaar was het bij hun eerste poging ivf raak maar helaas ook een miskraam... zulk nieuws grijpt mij echt enorm aan... vorig jaar is onze zomervakantie in het zeeuwse (ondanks het klote weer) zo goed bevallen dat we weer geboekt hebben.....

gizje, hier heeft madam met het kletsen nog geen haast...af en toe iets wat op papa of mama lijkt maar verder is het echt chinees gebrabbel.
    het zoeken naar een baan is ook echt wel een dingetje he, wees blij dat je toch werk hebt. mijn broer is ook al een weer een poos opzoek. zijn contract werd niet verlengt. en bij ons op het werk horen we binnenkort wie er weg moet. het ziet er naar uit dat er 5 banen uitgaan ivm de bezuinigingen in het onderwijs. een spannende tijd dus hier..

denice, knappe devi... heeft ook het lopen onder de knie. Nee geen kindje meer voor ons. Het is hier al een drukte van jewelste...heb op dit moment meer behoefte om aan mezelf en aan mijn relatie te werken. Merk dat dit al een poosje op een laag pitje staat. ons leven wordt echt in beslag genomen door die 2 meiden.... en ook S slaapt nog niet door. Meestal wordt ze om een uur of 12 een keer wakker schreeuwt dan moord en brand tot dat ze die fles heeft... vervolgens zuigt ze hem in 2 minuten leeg, krijgt ze een schone broek en slaapt gelukkig daarna weer verder. veel tijd kost het niet maar ben het toch zat!!

Linnie, we zijn idd al een paar keer naar ballorig geweest en mevrouw voelt zich dan al een heel dametje zolas ze daar dan rondlopen... mbv haar grote zus doet ze echt gevaarlijke dingen. dus ook opletten geblazen...

3-3 en 24-3 zou ik kunnen...wbt een locatie, geen idee. iets in utrecht?? zoals linnie al schreef voor iedereen ongeveer evenver rijden. het maakt mij niet zoveel uit vind het vooral leuk om jullie weer eens te zien.

5. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallooooo,

We worden steeds rustiger.tijd om elkaar weer live te zien. Meiden zullen we 24 maart afspreken? Google maps laat zien dat s- hertogbosch bijna voor iedereen een uurtje rijden is. Mocht ik me mis rekenen laat t eff weten. Misschien dat dit wel leuk is?

High Tea

Of
    High Tea Den Bosch

Pink Lemon » Welkom

Laat even weten of en waar en voor wie ik moet reserveren dan ga ik t vast zetten.

Denice ja schoonfsmilie blijft lastig als eerder praten geen nut heeft gehad dan maar het beste ervan maken en een hoop slikken. Loopt devi al lekker rond nu? En wat zegt hij allemaal?

Gizje we twijfelen mog best vaak hoor en jullie? Hoe gaat met m. Babbelt ze al lekker? En met de banen jacht?

Sanja leuk he ballorig maar ind wel opletten ja. Leuk dat ze zo met haar zus optrekt. Gaat goed op school?

Hier een roerige tijd. J. Heeft waterpokken achter de rug het viel mee maar was niet leuk. Sindsdien vind ze het badje niks meer. Nu komen er weer tanden dus ja....
    Ze praat ook steeds meer het is een boefie. We gaan in april naar les bois francs erg veel zin in. Sowieso errug veel behoefte aan zon en gezelligheid jullie vast ook? Kijken jullie naar dat tv programma kleine babys grote zorgen? Ik kan het niet heb laatst gekeken maar is precies de afdeling en een aantal doktoren die e. Ook heeft gehad.

Patatje kijk jij er naar? Ik hoop dat je ook kan naar de high tea maar als het niet goed voelt dan moet je het niet doen. Maar zodra je zwanger wordt komen we wel bij je langs hoor.

Fijna avond allemaal. Ow ik kan ook andere data hoor.

6. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    @sanja:Ja banen zoeken is een ramp. Ik kijk niet zo heel veel, 1 keer per week op indeed of monsterboard (handig die app's) Voor jou dus ook spannend, hopelijk kan je blijven.
    Ben 1 keer naar de binnenspeeltuin geweest pas, toen liep ze net en voelde zich helemaal niet lekker. Maar de ballenbak vond ze geweldig! Binnenkort weer een keer proberen, ze loopt nu een stuk beter dat is ook wel handig.

@linnie: Zo zielig he als ze ziek zijn. Hier heeft ze sinds nieuwjaar al last van haar oren. Ze moet binnenkort voor buisjes en ze gaan wat van haar keelamandelen afschaven. Vind het helemaal niets, maar ja als zij daardoor minder vaak last heeft is het wel zo handig. De kno arts zei van de week dat ze ws wat later is met lopen door het vocht in haar oren, dan hebben ze last met evenwicht houden. Het zal allemaal wel denk ik dan. Wil gewoon dat ze van de pijn af is.

Wat betreft twijfelen over een broertje of zusje, als alles goed gaat hoeven we dat niet. Ja, ik ben weer zwanger. Over 1,5 week naar de vk en 2 dagen later intake gesprek in het ziekenhuis. Volgens mij ben ik ruim 6,5 week, maar dat weten we dus na de eerste echo. Erg spannend allemaal weer, eerst maar eens wat zien op een echo en dan zien we wel weer.

Wat betreft de high tea, ik vind de pink lemmon er het leukste uit zien, maar het maakt me niet uit waar we heen gaan.

7. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje gefeliciteerd, wat super! En ook zo snel leuk joh!! Hoe voel je, je? Zelfde situatie als bij m toch qua werk? Ach joh geld is maar geld. Super leuk.

8. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gizje wat leuk.. gefeliciteerd en idd spannend weer! Hoe voel je je eronder?
    Spelen is ook een stuk leuker als ze iets steviger op de beentjes staan. S gaat gewoon snel daarinmee omdat ze dat haar zus ziet doen. ik vind het maar gevaarlijk...zielig hoor dat gedoe met haar oortjes...

Linnie ook ik ben erbij hoor...gezellg! Misschien kunnen we wee)r samen rijden ;)
    idd de zon moet even haar best doen om ons landje op te warmen...gaan we ons vast weer beter voelen! De eerste aflevering heb ik weggezapt maar nu kijk ik er wel naar. Het geeft mij een dubbel gevoel....maardat ga enne ik je ook onze date vertellen.....enne niet te veel spelletjes hoor, straks raak je verslaafd!

9. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Gizje gefeliciteerd meid! Spannend hoor. Wat zielig dat zo'n last heeft van haar oortjes, hoop dat de buisje enzo helpen. Vind het ook altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn of pijn hebben dan denk ik had ik het maar en hij niet. Devi loopt idd al een tijdje los en gaat steeds beter. Leuk dat ze ook los loopt, dacht hier ook dat het langer ging duren. Moeilijke tijd nu om een leuke baan te vinden, wie weet wat er nog op je pad komt.

Linnie het is idd rustig hier we moeten gauw weer wat afspreken. Leuk 's Hertogenbosch die Pink Lemmon vind ik ook het leukst eruit zien en 24-3 kan ik. Wat zielig dat ze waterpokken heeft gehad en nu weer tandjes. Hier zit Devi in de 17-20mnd sprong phoe die vind ik tot nu toe het heftigst. Als hij iets niet mag gooit hij zichzelf zo op grond en huilen(misshien wordt hij wel acteur). Devi loopt al aardig rond zo leuk om te zien. Hij heeft hele kleine voetjes maat 19 dus valt nog regelmatig vooral buiten. Devi kan nog niet zo heel veel woordjes: mama, papa, kikker, bumba, bal, tuig(vliegtuig), toetje, nena, jess(jessy) dat was het wel, maar hij begrijpt alles.

Sanja leuk ballorig ben er ook al een paar keer geweest. Hier ook nog geen doorslaper. Meestal komt hij om 4uur of hij slaapt door en vind 5:30uur dan een mooie tijd om op te staan;) Jeetje op je werk ook spannend hopelijk hoef jij er niet uit.

Hier gaat het niet zo goed Devi heeft 4 weken gelden de 6de ziekte gehad en sindsdien aan het kwakkelen. Nu is hij sinds vrijdagnacht al aan het spugen hij houd niks binnen en ook koorts. We zijn gister bij de hap geweest en gaan vandaag weer naar de ha om 16:00uur. Hopelijk is het gewoon een griepje, maar weet het niet zeker. Echt zo zielig als hij moet kotsen.

10. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden,

Ik zal gaan reserveren voor 24 maart hoe laat? Ik dacht misschien om 12.00 uur? Dan hebben we allemaal nog ons avondje met het gezin en ook de ochtend zijn we nog even thuis?

Denice haha die Devi acteur hij heeft er ook de looks voor dus denk dat je hem maar moet inschrijven dan. Ind. kleine voetjes, zou kunnen dat hij dan iets minder balance heeft. Leuk he dat kletsen zo gezellig. Als jolie iets niet uit kan spreken dan rolt ze met haar tong en maakt ze geluid zo eigenwijs. Leuk dat je ook kan naar de High Tea, is voor jou ook goed aan te rijden toch?

Gizje zielig zeg voor je meisje, hopelijk kan je snel geholpen worden met een oplossing. Ind misschien een kleine operatie, zou wel fijn zijn als ze zich weer beter voelt. En iets achter lopen doordat ze ziek zijn dat kan heel goed, hoor je vaker. Maar M. gaat verder toch wel heel erg goed qua ontwikkeling?

Sanja leuk dat je mee kan misschien samen rijden ind. Eff op een strategisch punt afspreken weer. Haha ja dat spelletje is verslavend. Maar mijn man speelt het ook afentoe. We wisselen af.

Nou na de waterpokken, tanden en keelpijn nu buikgriep of 6de ziekte achter de rug. Ze was erg zielig en deed een week helemaal niets anders dan slapen, spugen en niet eten. Zo zielig. Ik ben met haar naar het ziekenhuis geweest omdat ik me zo zorgen maakte, pfff. Inmiddels is ze weer opgeknapt. Maar na 3 dagen beter te zijn geweest vanmorgen weer spugen en niet eten. Gelukkig was ze wel vrolijk. Misschien toch allergisch ergens voor ofzo. Ik heb besloten om weer te beginnen met de pil, de twijfels nemen toe en dat lijkt me niet goed. Ook een ziek kind vanaf de kerst helpt niet mee in de keuze. Dus beginnen we weer lekker en zien we het wel weer ergens in oktober hoe of wat. Nou meiden ik hoor graag hoe laat jullie willen high teaen dan ga ik reserveren.

11. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    12 uur is goed hoor, linnie!
    Misschien straks nog even verder schrijven. nu tijd om mn moppie uit school te halen .

12. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Linnie is goed 12 uur! Het is goed te doen hoor voor mij.
    Het zit je meisje niet mee. Hopelijk was het eenmalig vanochtend. Toch nog even wachten voor een 3e, zeker als er twijfels zijn. Hier kriebelt het nog niet en wie weet helemaal niet meer.

13. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    linnie: 12 uur is goed de 24ste wat mij betreft.
    Wat balen dat J. telkens ziek is de laatste tijd. Hopelijk gaat het snel beter met haar. Het weer moet ook gewoon opknappen, dan kunnen die kleintjes ook lekker buitenspelen, frisse lente lucht doet iedereen goed maar dan moet die wel terug komen. Het sneeuwde hier net gewoon weer, blegh.
    Kan me voorstellen dat het ook niet echt helpt met de keuze om voor een 3e te gaan. Ik denk dat ik zelf ook zou gaan twijfelen op zo'n moment. Hier loopt ze dus regelmatig met een ooronsteking, maar dat is ook pas sinds nieuwjaar, verder is ze zo relaxed met slapen enzo. Als ik sommige hoor dan zou ik ook gaan twijfelen als je nog geen nacht ononderbroken kan slapen bijvoorbeeld.
    Hier krijgt ze over 1,5 week buisjes en wordt er wat van de neusamandelen (geloof ik of was het nu keel) afgehaald. Dat zal een hoop schelen als het vocht eruit is. Ze loopt verder niet achter met de ontwikkeling trouwens, ze loopt met praten alleen wat voor geloof ik, echt een kletskous.

Verder gaat het goed hiet, eerste echo's zijn achter de rug, volgens de vk ben ik nu 8wk3 dagen en volgens de gyn vandaag 9wk. Dus als alles goed gaat ben ik ergens tussen 17 en 21 okt uitgerekend. Over 7 wk de eerste guo, erg spannend weer hoor.

14. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden

Pink lemmon zat vol. Dus heb ik gereserveerd bij zoetelief om 12.00 uur. Zien we elkaar daar? Of zal ik een centraal punt zoeken ivm parkeren en afspreken? Misschien een carpool plaats net iets buiten de stad wel handig. Ik hoor t wel

15. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    centraal punt is misschien wel handig, we zijn er allemaal niet erg bekend denk ik.

16. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden

Zullen we dan rond half 12 afspreken bij mc donalds rosmalen? Adres is

Burgemeester burgerslaan 48 rosmalen.

Kunnen we vanaf daar met elkaar de stad in. Groetjes

17. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Afgesproken Linnie super geregeld!

18. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    is goed, tot morgen

19. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    lhopelijk is het bij jullie beter begaanbaar, hier ligt een pak sneeuw. Ik ga wel een poging wagen straks.

20. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Was gezellig meiden!

Deel Deze Pagina