wanneer weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door sanja, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hoi meiden!

Ik zie dat jullie gezellig zijn wezen High Tea'en :). Was het lekker en gezellig? Wat een sneeuw hè? Ik was wel erg verbaast toen ik zondag wakker werd. Ik ging naar Duitsland voor de babyborrel van m'n neefje, gelukkig onderweg geen sneeuw.

Gizje; Gefeliciteerd! Wat spannend allemaal weer. Nog steeds op banen jacht? Wat zonde voor je kleine meid, dat ze zich zo rot voelt. Hopelijk voelt ze zich snel beter door de ingrepen.

Sanja; hoe is het met jou en je meiden?

Denice; en met jou en je kleine man?

Hier gaat alles z'n gangetje; school, werk en zwanger worden. Zit nu in de vijfde ronde met de spuiten. Met deze ronde erbij nog twee kansen op deze manier. Daarna ws met inseminatie verder. Ik vind het zo gek dat het zo lang duurt, terwijl lichamelijk gezien verder alles in orde is. Wel een gedoe hoor... Het is intensief, paar keer week naar de gyn voor controle. Even tussen het werken door... Gelukkig staat het ziekenhuis in de "achtertuin" van m'n werk, dus kan ik er zo heen lopen. Maar ja, toch weer een geregel iedere keer, want ik kan de kinderen op de groep niet zo maar alleen laten. Maar goed, ik weet dat ik ooit weer van een wonder mag gaan genieten, dus dat houd ik maar in mijn gedachten ;).

X

2. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Zo even zp tijd.

Patatje je geduld wordt echt op de proef gesteld. Zit die cyste er nog? Hoorde laatst dat het dan heel lastig zwanger worden is. Hoe gaat het met hardlopen? Wij zijn begonnen met Insanety. Wel fijn dat het ziekenhuis zo dichtbij zit. Daar ga ik ook vanuit dat we straks met z'n alleen bij jouw op kraambezoek komen! Met mij gaat het lekker. Mijn nieuwe baan bevalt echt goed, mijn contract wordt ook verlengd. Devi slaapt sinds 2 weken door!

Gizje hoe gaat het met je meisje? Heeft ze nu buisjes?

Vond het heel gezellig bij Zoetelief! Leuk om elkaar zo af en toe te blijven zien. Vind het fijn om met jullie over onze overleden kindjes te praten, hoef heel weinig te zeggen, maar we begrijpen elkaar volledig. Ook wel apart dat we een beetje hetzelfde deden(in het begin mensen mijden, effe weg)

3. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hoi, hoi!

Wat heerlijk om lekker in je vel te zitten en een leuke baan te hebben :). Geniet er van Denice! Wat is Insanety? Gefeliciteerd met je verlengde contract!
    Hardlopen doe ik even niet. Was laatst ziek, had last van m'n longen (en nu nog steeds) en afvallen gaat zonder hardlopen ook goed :D. Ben al weer een paar kilo kwijt :). Ik probeer wel lekker te wandelen enzo, bewegen is altijd belangrijk... Die cyste zat er gelukkig eenmalig, maar twee weken ofzo. Ben vorige week weer naar de osteopaat geweest, hij heeft het boeltje weer lekker los gegooid. En hij verwacht dat het nu "los" blijft waardoor ik snel (binnen 3 maanden...) zwanger zou moeten raken. Ben benieuwd of die beste man gelijk krijgt ;).

Oh ja dat herken ik ook! Dat mensen mijden...

X

4. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hello Ladies!

Heerlijk he dit weer, word er helemaal vrolijk van.

Patatje volgende keer kan je weer gezellig mee, als je dat wilt tenminste. Je klinkt positief en dat is fijn om te lezen, we hebben allemaal goede hoop dat het gaat lukken. We hebben het nog over je gehad. We hopen dat onze volgende ontmoeting met jou erbij is en dat we snel bij jou op kraamvisite kunnen komen.

Gizje hoe was de echo? en hoe gaat het verder al vertelt aan je ouders en ja het moet toch je schoonouders?

Denise onze vakantie komt heel dichtbij he, echt zin in.

Sanja jij gaat toch in mei op vakantie?

Nou heb niet heel veel te vertellen, ja alleen dat ik nu meer achter ons besluit sta voor een kleintje. J. slaapt de laatste weken erg goed door en is erg vrolijk en eet goed. Het lijkt een stuk makkelijker met haar te gaan. Ik ben dus nog niet aan de pil begonnen en laat dit ook maar zo, we zien wel. Het kriebelt i.i.g wel weer heel erg. Met J kan het natuurlijk zo weer minder goed gaan, maar het lijkt erop dat ze stabieler is geworden. Thank god. Gaan jullie morgen nog wat leuks doen? Wij gaan hier in de buurt wat bandjes en kermis en marktjes af, gelukkig is het goed weer. Nou meiden heb niet zo erg veel meer te melden. Heel veel plezier met dit mooie weer en met koningsdag.

xxx

5. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Vandaag zou Lanotje alweer 3 worden. Heb het er erg moeilijk mee. Vanochtend samen met Devi taart gehaald zelfde als vorig jaar en samen een stuk gegeten. Toen hebben we samen naar de foto's gekeken en kon ik mijn tranen niet tegenhouden. Devi deed de hele tijd mij kusjes geven en knuffelen zo lief.

6. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte meis! lijkt wel elk jaar zwaarder te worden. Wat een lieverd die Devi ws gaf hii je ook de kusjes van lano door. Mooi gedaan met taart weer. Hopelijk voel je je snel weer beter.

7. Rikigf

Rikigf Actief lid

18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Denice. Voor altijd in je hart. Wat een moeilijke dag. Dat die maar gauw voorbij is. Knuffel voor jullie!

8. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo daar ben ik ook weer eens....;)

Patatje wat knap dat jij het lijnen zo goed vol kan houden. Ik vind het zo moeilijk. Hoe staat het ervoor meid? nog een ronde of inmiddels toe aan inseminatie? Hoe is het op je werk, bij mijn kinderen op het kdv zijn er nog maar 2 groepen en op vrijdag zelfs maar 1. 4 jaar geleden waren er 4 groepen en een wachtlijst....

Gizje, hoe is het bij jou? het grote nieuws nu bij iedereen bekend. Guo goed gegaan neem ik aan... nu opweg naar de spannende 20!!

Denice, wat vliegt de tijd he en wat heb je al veel van lanootje moeten missen. Slaapt Devi nog steeds goed? hier is het nog steeds hopeloos...

linnie, inmiddels zit de vakantie er weer op. Alles weer overleefd. bij jullie het slapen ook nog goed? Nog steeds lekker bezig :D of toch weer twijfels?

Ik dus op vakantie geweest. het was super heb zo genoten van de zon en het samenzijn, echt fijn... Maar ook wel heel druk met die 2 meiden. S is echt een wegloper, we moesten er de hele tijd achteraan. Eten was ook een dingetje. geen van 2 echt goed gegeten en allebei niet willen blijven zitten...Pfff best vervelend als je zelf van al dat heerlijke eten wil proberen en proeven.
    Vanaf nu ook weer 3 dagen aan de bak. vind het echt niet leuk, ben enorm aan het twijfelen of ik niet definitief 2 dagen ga werken.

9. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    #1849 Patatje, 20 mei 2013
    Laatst bewerkt: 20 mei 2013
    Hoi meiden!

Denice; 3 jaar al weer... Mooi dat je de taart in ere houden!

Sanja; nou lijnen gaat niet echt makkelijk, de ene week ben ik super consequent en de andere week snoep ik iets te veel naar mijn zin :). Maar goed, zo lang er maar niks bij komt ben ik al te vreden ;). Heerlijk vakantie! Waar zijn jullie naartoe geweest? Bij ons gaat het ook slecht... 1 groep gesloten en 3 collega's weg... Ik hoop dat de regering binnenkort anderen maatregelen gaat nemen...

Linnie; ohhh spannend nog een kleintje erbij :). Ik wil zeker nog een keer bij een ontmoeting zijn hoor! Gezellig!

Gizje; hoe is het met jou?

Wij zijn ook ff lekker op vakantie geweest! Naar de Turkse zon :). Heerlijk was dat! Iedere dag 30 graden... De hele familie was mee, mijn ouders en zusje met man en hun twee kids. Ze deden het super in het vliegtuig en de gehele vakantie! Ik moest helaas een ronde overslaan met spuiten, werd net 1 dag te vroeg ongesteld voor de vakantie... Maarrr, ik heb vorige week wel een spontane eisprong gehad :). Ik had krampen en dacht er maar eens een ovulatietest tegen aan te gooien... En ja hoor! Nu in afwachting van mijn menstruatie (of liever geen menstruatie ;)). Verder druk bezig met de afronding van het schooljaar, nog drie weken doorbijten en dan tot 1 september ff geen studie :D. En verder waren we vorige week al weer 1 jaar getrouwd!

Tot snel!

X

10. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Hallo dames,

Patatje nog gefeliciteerd 1 jaar alweer. Lekker vakantie. Wij gaan volgende week naar Italie het gardameer. En al ongi?

Sanja ook lekker op vakantie geweest. Gaan jullie van de zomer nog weg? Devi slaapt nog steeds door (afkloppen). Als je het financieel kan redden met 2 dagen en als er zoveel minder kinderen zijn waarom niet. Bij onze kdv gaat het best goed, in Duiven is er een dicht gegaan en ze hebben daar nieuwe aanmeldingen van.

Gizje hoe gaat het met jullie? Al een nieuwe baan?

Linnie ja de vakantie komt nu wel heel dichtbij! Volgende week vrijdag vertrekken we. PB effe je telefoonnr misschien kunnen we wat afspreken.

Hier gaat het goed met Devi. Hij begint steeds meer woordjes te zeggen. Vorige week was de koning en koningin in Duiven en zijn we met het kdv er geweest. We mochten met de bakfiets bij rolstoelers staan en ze kwamen echt dichtbij. Met mij gaat het redelijk wat had ik graag Lanotje nog bij ons zodat hij lekker met Devi kon spelen.

11. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Denise; lekker op vakantie! Geniet ervan! Wat wordt Devi al groot :).

Hoe is met de redt van de meiden?

Ben ongi geworden en mocht door met de volgende stap. Heb gister IUI gehad (inseminatie). Maar de Gyn denkt dat het niet zo veel nut gaat hebben ivm mijn geopereerde eileiders. Hij adviseerde IVF. Toch wil ik IUI proberen, de osteopaat heeft ook gezegd dat er niets aan de hand is en dat ik gewoon voldoende water moet drinken om te zorgen dat m'n baarmoeder ontspannen is. En ben ook een beetje bang voor IVF... Schijnt een heftige behandeling zijn, ga ook mijn afstudeerjaar in en denk dat ik beide tegelijk niet trek.... Neem de zomer maar de tijd om informatie en ervaringen te verzamelen over IVF. Verder weer een schooljaar afgerond! Het een na laatste :). Nu dus al weer afstuderen... Ben best trots om mezelf dat ik dit na m'n dochter en gedurende het zwanger worden toch maar voor elkaar gebokst heb :).

12. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb.

@denice: Het zijn weer moeilijke weken bij jullie. Wat zou het leuk zijn geweest als die 2 lekker samen zouden kunnen spelen inderdaad. Het blijft moeilijk.

@patatje: balen dat je met de iui hebt moeten beginnen. Het is zo oneerlijk dat het zwanger worden niet wil lukken. Wel fijn dat het op school goed gaat. Inderdaad goed inlezen en dan een beslissing nemen voor ivf of nog niet. Het lijkt mij ook erg heftig.

Hier gaat alles goed. Ben al maanden niet meer op banenjacht, dat kom aan het einde van het jaar wel weer. Guo's waren beide goed en volgens de gyn krijgen we een dochter erbij (was ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn, haha). Het gaat dus allemaal zijn gangetje hier.

13. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoi meiden!! Wat ben ik hier lang niet geweest zeg, sorry... Het gaat hier nu allemaal zijn gangetje. T. loopt, klimt, apekooit er de hele dag op los haha. Zijn grote broer noemt hem 'duveltje uit een doosje' en dat is hij absoluut :D Net als S. loopt hij ook steeds weg, zucht... En W. was/is ook een wegloper. Gezellig! Maar ze zijn zo leuk samen, erg fijn om nu twee kindjes te mogen hebben. Dat had ik 6 jaar geleden toch echt niet durven dromen...

Patatje, ik word zo verdrietig wanneer ik naar je onderschrift kijk. Al die rondes die nog steeds geen kindje hebben 'opgeleverd'. Niet eerlijk :( Bijzonder hoor, hoe je erin staat. Al wil ik dat eigenlijk niet zeggen, want zo voelt het vast helemaal niet voor je. Je kunt er zo weinig mee en je doet het er maar mee... Wat knap dat je je studie zo goed volgt. Ik vond dat destijds echt bikkelen hoor, dus petje af! En dan hierna dus nog 1 jaar en dan klaar?

Denice, lanotje had alweer 3 jaar moeten zijn. Wat had het toch anders moeten zijn. Samen stoeien met z'n kleine broertje. Ik heb alleen de laatste twee pagina's gelezen, dus vergeef me voor de vraag, maar hopen jullie ook nog op een kindje?

Linnie, wat fijn dat ze doorslaapt! Dat scheelt echt een heleboel! T. slaapt nog niet door en als hij een beetje op zijn broer lijkt, doet hij dat pas over 2 jaar ofzo. Gelukkig hoef ik nooit mijn bed uit. Hij ligt naast me, gaat dan een beetje huilen, ik schuif mijn shirt omhoog, laat hem de borst aanhappen en dan doe ik mijn ogen weer dicht. Haha zo heerlijk lui word ik van bv geven, daar slaap ik beter op :p Dus eigenlijk mag ik niet klagen over nachtbraken.

Gizje, je bent zwanger!!!! En een dochter erbij!!! gefeliciteerd! Gaat alles goed? En die banenjacht idd maar lekker laten zitten. Dat komt wel weer.

Hoe gaat het met de rest? Ik heb een leuk theekransje gemist zie ik buuuuh! Moeten we binnenkort maar weer afspreken he :D

14. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Zo even vanaf mijn werk druk druk druk.

Patatje daar mag je zeker trots op zijn!! Vindt het echt super knap van je! Denk er goed over na en hou de moed erin!

Gizje leuk weer een dochter en fijn dat alles goed gaat. Zou denk ik ook wachten met solliciteren, want als je zegt dat je zwanger bent schrijven ze je gelijk af, het mag niet maar ze doen het wel.

Vlinder zo te lezen gaat alles goed bij jullie. Lekker achter 2 kereltjes aan rennen. Hoe bevalt het leeftijdsverschil en heb je nog getandemd? Hier ook nog bv. We weten het nog niet zo zeker met nog een kindje aan de ene kant zeg ik ja en dan weer nee. We wachten nog even.

Linnie lekkere vakantie gehad? Ik weet ik heb niet gebeld:) we hadden ook zoveel dingen te doen/zien. We zijn echt overal geweest.

Sanja hoe gaat het bij jullie?

Zo de drukte is voorbij. Op vakantie geweest wat echt heerlijk was. We hebben alles gezien en zijn ook naar Venetie geweest. De reis ging ook goed met Devi en de hondjes, we hadden een hele leuke camping echt voor kleine kinderen. Het hele zwembad was kniehoogte diep dus Devi kon overal lopen, hij ging zelfs alleen van de glijbanen af van 20 meter lang:$ En zaterdag is Devi 2 geworden! Hij heeft van ons de FP boerderij en abonnement van Burgers Zoo gekregen verder een schoolbord, tent, vrachtwagen, bal, kralen, kledingbon, politieauto en voetbalshirt. Hij vond het super leuk!

15. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Lekkerrrr weertje!!!! Leuk is het dan toch in Nederland.

Denice van harte meid met je knulletje!! 2 jaar alweer, de tiet vliegt.
    Snap wel hoor dat je niet belde op vakantie. Wij waren ook heerlijk met zijn drietjes in de weer. Wat hadden we mooi weer he. Ik vond het echt geweldig daar. Mooi weer, super lekker eten en ijs en vriendelijke mensen. De Italianen gingen helemaal uit hun dak als ze Jolie door de straatjes zagen lopen. Ze gaf hand kusjes en zei op een gegeven moment Ciao Bella hihi. Fijn dat jullie het ook leuk hebben gehad. Beetje uit jullie dip gekomen?

Sanja jij ook lekker op vakantie geweest, wat een boefje is jullie jongste toch, echt een ondernemertje dus. Eerste dagen hadden wij ook strijd met blijven zitten in de stoel tijdens het eten. Uiteindelijk nam ik iedere avond de tablet mee en keek zij filmpjes. Slecht he, maar ja dan kon ik wel lekker rustig eten. Ze at op vakantie eigenlijk ook alleen maar mee met ons. Dus heel veel spaghetti en zelfs pizza. Soms maakte ik in onze bungalow rijst met gourgette en tomaat. Dan had ze toch weer wat gezonders binnen. MAar ach het was vakantie. Het weer blijft goed dus zal binnenkort even naar je appen wanneer ik weer naar de binnenmaas ga. Misschien dat je dan ook kan komen. Gezellig.
    Slapen gaat nog steeds super, echt blij mee. ZElfs op vakantie ging het goed. En bij jullie?

Gizje leuk joh een dochter er bij. Hoe ervaar je de zwangerschap tot nu toe? Lekker relaxed of toch nog een beetje gespannen? En hoe gaat M ermee om?

Patatje ik volg je verhaal echt met een hoop bewondering. Wat een doorzetter ben jij, echt een wereldvrouw. Respect voor jullie. Hopelijk snel een positieve test. Als je ziet wat je bereikt hebt de afgelopen jaren dan is dat zeer zeker iets om trots op te zijn. Gelukkig ben je dat ook.

Nou inmiddels sta ik nu voor 100% achter ons besluit. Ik ben dus ook gestopt met roken nu en slik foliumzuur. Nog steeds laten we de natuur zijn gang gaan. Ik zit nu in ronde 6 maar moet eerlijk zeggen dat ik wat rondes bewust heb overgeslagen. Had ik al verteld dat ik mijn gyn tegen kwam en dat hij vroeg wanneer hij ons weer zou zien? Dat voelde als een seintje. hihi. Nou meiden ik ga maar weer eens werken.... met dit mooie weer. Groetjes,

16. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Hoi meiden!

Hier even een ego berichtje... Na 37 maanden hebben we eindelijk een positieve test in onze handen :). We houden het nog even stil tot de eerste echo op 19 augustus. Maar ik ben super blij!!!
    Morgen laatste dag werken en daarna genieten van 3 weken vakantie!

X

17. sanja

sanja Actief lid

8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    WOW!!! wat goed patatje, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben echt superblij!!! een heerlijk begin van je vakantie.... ik zoek morgen mn laptoppie weer eens op om uitgebreid te schrijven.

18. denice

denice Actief lid

13 jul 2010
    423
    0
    16
    Jaaaaaaa patatje!!!!!!!! Gefeliciteerd meid!!! Zit gewoon te janken van blijdschap. Geniet ervan en van je vakantie!

19. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    YESS!!! YESS!!! YESS ssssssssssssssssssssssssssss!!!!! Whoehoeeeeeee.
    Meid wat fijn!!!!!! Zo blij voor jullie. Super nieuws!!!! Zo lang op gewacht. Geniet van deze dubbel bijzondere vakantie. Al mijn positieve gedachten gaan uit naar jullie xxxx

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ooooh Patatje, dat is echt fantastisch nieuws!!! Wow ik gun het jullie zo ontzettend! Hou je ons op de hoogte? Hoe voel je je? hoe ver ben je nu? Wanneer heb je de eerste echo? Hihi ik ben plaatsvervangend hyper en zenuwachtig :D

Deel Deze Pagina