Na mijn eerste mk was ik meteen weer zwanger, maar dit werd ook weer een miskraam. Ik kreeg van de gynaecoloog het advies om het liefst twee menstruaties af te wachten (in ieder geval minimaal 1 cyclus) omdat het risico dat het weer mis zou gaan groter zou zijn. In de 4e ronde na de curettage was ik weer zwanger, voor mij eigenlijk de 3e ronde. De eerste maand na de curretage was ik er helemaal niet aan toe om weer zwanger te worden. In de tweede maand zijn we er ook echt niet bewust mee bezig geweest. Dus de 4e maand is onze ogen echt super snel. Nu is het dus heel spannend! Succes en liefs, Cleo
Na me 1e mk die spontaan op gang kwam duurde het 6 maanden voordat ik weer zwanger raakte. Helaas eindigde dit weer in een mk. Ik kreeg een curettage omdat het dit keer niet spontaan losliet. 2 1/2 maand na de curettage bleek ik weer zwanger te zijn, helaas ook dit ging weer verkeerd, zie topic: geen 3x = scheepsrecht voor ons Nu is het maar weer afwachten wat de toekomst voor ons brengt. Ik hoop dat als we weer zwanger mogen zijn, dat ons wondertje dan 9 maanden later, gezond geboren mag worden. Liefs, mussie
heb vorig jaar juli een miskraam gehad op 5 wken zwangerschap. was toen 2 maanden met de pil gestopt. in december weer zwanger maar helaas in maart 06 een miskraam op 14 wken zwangerschap. nu ben ik een paar dagen overtijd en hoop zwanger te zijn. maar vind het doodeng.
Probeer een beetje positief te zijn, is moeilijk ik spreek helaas ook uit ervaring dus begrijp precies wat je bedoeld. Maar het zal toch ook wel een keer goed mogen gaan? Ik ga voor je duimen. Liefs, mussie
ja maar positief blijven wordt steeds moeilijker inderdaad. dat vind ik wel jammer hoor. ik wil er zo graag van kunnen genieten.
ik begrijp dat jij al 3 mk hebt gehad jee meis wat erg! gaat je niet in je koude kleren zitten zoiets. ik hoop dat het deze keer bij mij raak mag zijn en bij jou ook snel!
Ja, 3x is het nu fout afgelopen.We hebben het nu heel erg moeilijk maar ik ben ook boos, boos dat het iedere keer weer mis gaat, waarom? Vragen waar we helaas geen antwoord op weten. Maar ik ga voor jou en voor ons heel hard duimen Liefs, mussie
he dames 1ste keer zwanger 2de cylcus(december-januari)..... na 5.5 week miskraam 2de keer zwanger 7de cyclus (juni-juli) ..... na 5.5 week miskraam volgens onze dok mochten we gelijk weer proberen omdat het allebei de keren spontaan mis is gegaan... ik hoop dat het weer snel zo mag zijn voor ons en dat het nu een heerlijke goede zwangerschap word.. ook hier enige onzekrheid maar gisteren na de inwendige echo wat DAT betreft wel opgelucht want alles zag er goed uit.. daar hoeven we dus niet meer aan te twijfelen.. dames zet hem op en geef niet op!! het komt vast een keer goed voor ons allemaal..
Ik heb 2e kerstdag 2005 een miskraam gehad en ben daarna meteen weer aangeteld. Ben dus niet meer ongesteld geweest tussendoor. Gina
De 1ex dat ik zwanger werd was in 1x. Daarna heb ik na de curettage 7 weken moeten wachten dat ik eindelijk ongesteld werd. Daarna was ik in maart zwanger. Toen weer de 1e ronde, in april. En nu heeft het weer 4 rondes geduurd. Ja en nu is het weer afwachten. Hopelijk weer 1e ronde
mijn vraag is of je cyclus na een keer ongi geweest te zijn na de mk weer zo is zoals ie voor de zwangerschap was????? Bij mij zat ie op 34 dagen en ben 30 dagen terug ongi geworden voor de eerste keer na mijn mk. Waar moet ik nu vanuit gaan?? Zou ie nu weer zo lang wegblijven???? of kan ik uitgaan van die 34 dagen???
Bij mij was het na mijn 1e cyclus weer normaal. Allebei de keren na mijn mk-en. Maar hoe het nu zal gaan, na mijn 2e curettage ( 3e mk) weet ik niet Liefs, mussie
Bij mij was hij na de curettage na 7 weken weer voor het eerst. Daarna netjes 28 dagen tot mk 2 . Toen 35 dagen en daarna tussen de 30 en 35. En nu weet ik het nog niet. Dus het is gewoon een zooitje bij mij.
ik zat na mn miskraam(curretage) ook op 35 dgn (normaal 28) en heb gewoon op 33 gerekend de keer er op en toen was ik zwanger
ok dank je ladies! Heel veel sterkte met verwerken, en ik hoop dat iedereen weer snel zwanger is en dat het 9 maanden mag duren!!!