Wanneer (weer) zwanger ???

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nemo, 13 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Mussie bedankt voor je antwoord. Ik vind het wel balen. Ik dacht dat het bij mij nou gewoon lekker ging zonder nakwaaltjes, maar helaas.

Ik hoop in ieder geval dat we met z'n allen snel weer zwanger zijn en blijven.

2. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Graag gedaan meis,
    je weet niet hoe het verder gaat, dalijk ben je er misschien weer van af. Maar het kan ook ineens weer beginnen. Dat is het vervelende van een curettage, het is toch een soort van operatie.Bij een natuurlijke mk weet je eerder waar je aan toe bent denk ik.Tenminste dat had ik de 1e x wel.
    Inprinciepe gaat het lichamelijk verder met mij ook prima.Voor het zelfde gelt is dit wel mijn menstruatie en is het gewoon niet zo erg als dat ik dacht dat het zou worden. Dan ben ik alleen maar blij. Het is dus nog even afwachten.
    Maar ik hoop echt dat we dalijk allemaal goed nieuws hebben, zou wel erg leuk zijn ;) Dus duimen maar. :)

3. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Ja inderdaad, dat heb je dan ook nog. Dat je niet weet of de bloeding nou nog van de miskraam is of een nieuwe menstruatie. Bah, dat rare vrouwenlichaam ook. Was ik maar een vent........
    ehhh..., nee....., dat toch ook weer niet ;)

4. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihihi, nee als alles goed mag blijven gaan tijdens een volgende zwangerschap, ben ik heel blij dat ik ons wondertje op de wereld mag zetten en niet mijn lieffie :oops:
    Maar idd, ik weet niet waar het bloed vandaan komt.Het is wel weer de tijd voor mijn menstruatie maar het is nu alweer gestopt. Ik snap er geen balletje van. En word hier ook niet echt vrolijk van.Ik heb echt zoiets van:ZET NOU DOOOOOOOOOOR :evil: :evil: :evil: :evil: :oops:

Deel Deze Pagina