Hey meiden, Bij mn oudste duurde het 18 maanden voor ik uiteindelijk zwanger was.. Superblij uiteraard en dat is een mooie dochter geworden van inmiddels 8 jaar. Bij mn andere dochter en zoon ging het allemaal een stuk gemakkelijker, zij zijn inmiddels 7 en 4.. We willen dolgraag een 4de kindje, nog 1x een zwangerschap meemaken, daar zijn we nu sinds april 2008 mee bezig.. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen of het ooit nog gaat lukken, of het ons nog een keer gegund is.. Iedere maand weer het gevoel dat het niet gelukt is, de teleurstelling als de duivels doorbreken, in mijn geval dat ik hoofdpijn krijg vanaf een paar dagen voor mn NOD, het besef dat het weer niet gelukt is.. En dan de opmerkingen van mensen om je heen... ja maar je hebt toch al 3 gezonde schatjes? ja dat is helemaal waar, maar dat neemt het verlangen naar een 4de kindje niet weg, daarom weten ook maar weinig mensen in onze omgeving dat we met een 4de bezig zijn.. Zijn er meer meiden, de met een 2de of volgend kindje bezig zijn waarbij een zwangerschap uitblijft?? sorry van mn ego bericht, maar ik moest het ff kwijt Liefs Loekie
Hai loekiemonster. Wij zijn bezig voor onze eerste en zitten pas in ronde 2, heb dus geen antwoord op je vraag, of eigenlijk heb ik er geen ervaring mee. Ik zou zeggen laat je egoisme lekker hier de vrije loop hoor, het kan misschien lekker opluchten en daar is dit forum toch voor! Ik zal voor jullie duimen dat ook een vierde wondertje jullie gegund is. Wie weet wat 2010 in petto heeft voor jou, voor mij en voor al die andere meiden die graag een wondertje willen.
Zeker weten!...Ik duim voor je dat 2010 jullie een 4e mag schenken! En wat betreft je omgeving...mensen weten denk ik niet wat ze moeten zeggen...en dan kan dat heel bot eruit komen denk ik.... J hoort dat ook vaak...als je bijv. een miskraam hebt gehad...dat mensen dan zeggen....ach je weet in elk geval dat je zwanger kan raken...pfff...het zijn van die opmerkingen, waar je niets op te zeggen hebt en waar je werkelijk ook nix aan hebt!.. Ik zou zeggen, lekker voor jullie zelf houden...natuurlijk ben je blij met je kids...maar dat wil niet zeggen dat je dit kindje minder graag wilt!! Nou meid ik duim in elk geval voor je! liefs!
Hey bedankt voor jullie lieve reacties Af en toe heeft een mens ff een hart onder de riem nodig... Lucht ook erg op, het even van je afschrijven. Liefs Loekie