Wanneer weer zwanger

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Corina78, Jan 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    We houden het hier voorlopig nog wel ff bij deze 2 ;)
    Op zich wil ik wel graag een derde in de toekomst, maar ik moet er op dit moment nog echt niet aan denken. Vind het wel druk genoeg momenteel.

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zou het liefst vandaag nog weer zwanger zijn. nog een kindje lijkt me zalig. maar vanwege de keizersnede toch zeker wachten tot Sven een jaar is. dan hopelijk zo snel mogelijk!

3. emmie

emmie Niet meer actief

hoi! :D
    Nou grappig, want ik had het er vandaag nog over, maar bij mij begint het nu sinds een weekje weer te kriebelen..dat ik denk, ja het was toch best heel leuk he?!
    dan denk ik terug aan de momenten dat ik s'avonds in bed lag te genieten van alle bewegingen in mn buik...heeeérlijk!
    maar nee, hier wachten we ook nog even, eerst heerlijk genieten van mn kleine man...en misschien het einde van dit jaar dat we weer een poging gaan wagen?

liefs Emmie

4. cam

cam Bekend lid

Dec 17, 2006
    572
    0
    0
    Ja, ik zou ook wel een 2de willen (en een 3de!), maar ja, je moet het samen willen en het moet ook nog eens lukken.

We zijn nog niet bezig verder, maar als IK het voor het zeggen had, hahaha, dan was ik er al toen mijn dochter 4 maanden was aan toe...nah ja...aan toe? Ik had best al graag gewild. Want er echt aan toe (fysiek en je kindje) was ik eigenlijk nog niet. Maar ja, emo versus ratio he :)

Nee, eerst nog de kilo's van de volgende zwangerschap eraf, een dochter die doorslaapt, die wellicht kan lopen want dat scheelt ook en dan kijken we wel weer verder...

Belangrijk vind ik dat ik geniet van mijn kind en dat ik niet voortdurend bezig ben met een volgend kindje of zwangerschap. Zo zonde...

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik ben er nu eigenlijk wel weer aan toe, een zwangerschap duurt toch ook nog 9 maanden. En bij Eva heeft het anderhalf jaar geduurd voordat ik zwanger was. Maar aangezien ik nu borstvoeding geef en ik pco heb, is de kans dat het gaat lukken heel erg klein, want had voor Eva van mezelf dus helemaal geen cyclus en borstvoeding helpt daar meestal ook niet aan mee. Maar wie weet. Wat mij betreft gaan we er vanaf volgende week weer voor (dan is mijn bloedverlies helemaal weg denk ik) en mocht ik dan wel zwanger raken, dan is dat weer een groot wonder en zooo welkom! Maar dat zal wel niet gebeuren, ik vrees dat we over een jaartje wel weer bij het ziekenhuis kunnen gaan aankloppen :(.
    Mijn vriend wil ook graag snel een 2e, maar wil het het liefst zo plannen dat het dan misschien in de lente/zomer geboren wordt. Maar ja, dan moeten we dus eerst een paar maandjes wachten (tot juli ongeveer) en dan lukt het waarschijnlijk toch nog niet. Zijn we dus nog niet over uit ;).

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik zou graag eind volgend jaar weer willen beginnen.

Dan is onze kleine meid 2 en stel we worden heel snel zwanger dan zullen ze 3 jaar schelen.

7. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik begin wel de kriebels al te krijgen. mijn zus is nu zwanger dat wachten we eerst allemaal maar af en dan kijk ik wel wanneer wij het weer gaan proberen.

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    wij zijn bezig vanaf dat ze 5 maanden is, maar hebben geen haast, we weten nu dat het kan :)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou wel heel graag een tweede willen.
    Ivm de ks moeten wij ook zeker 6 mnd wachten, tot die tijd slik ik dan ook de pil.

Verder mogen we pas weer met IVF beginnen als Ruben 1 jaar is.
    Tussentijds dus gewoon onveilig vrijen.

Mijn man weet niet of hij de molen nog eens inwil dus we zien het tzt wel.
    Eerst maar van ons wonder genieten!

Elmo

10. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Bij mij gaat het met vlagen, de ene keer dolgraag, de andere keer toch nog even wachten, ook ivm de ks.
    Ik denk uiteindelijk dat we wachten tot Jelte een jaar of 3 is. Tegen de tijd dat de baby er is gaat Jelte naar school en heb ik alle tijd en rust voor de baby en borstvoeding.

11. liselotte

liselotte Actief lid

Jun 11, 2006
    446
    0
    0
    Ik vind mijn kleine mannetje heerlijk, maar ik vind het ook allemaal best heftig. Ik heb een behoorlijke bevalling gehad en hoe langer het geleden is, hoe meer ik er tegen op zie het nog eens te doen. We zien het wel, eerst maar eens genieten van ons handenbindertje!

Liefs

12. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ik scheel met mijn broer 5 jaar en met mijn zusje 1,5. Ik moet eerlijk zeggen dat ik als kind hechter was met mijn zusje, vanwege het leeftijdsverschil. Daarom zou ik ook niet te lang willen wachten. Maar nu nog even niet. Siem is nog niet eens een half jaar.

Share This Page