ABC Dophilus

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caatjeh, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Heeft iemand ervaring met ABC Dophilus tegen darmrampen. En hoe gebruik je dit poeder als je borstvoeding geeft? Iemand vertelde mij dat ik het poeder ook zelf kan innemen met sap. Of moet ik het direct aan mijn zoontje geven in water opgelost.

Ik hoor het graag van jullie!

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wij hebben dat een tijdje gebruikt, maar het hielp bij de meiden helemaal niets.
    Ik vond Cinababy beter.

(gaf toen al geen borstvoeding meer, dus tips over hoe te gebruiken heb ik niet)

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Cinababy is inderdaad een hele goede tip ! Bij kyano werkte het ook heel erg goed en hij vond het lekker want het is een beetje zoet... Wij deden altijd een paar druppels op de speen en gaven dan de speen voor het slapen gaan, werkte prima :)

4. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik vond de abc helemaal geweldig! Ik ben het van dag 1 gaan gebruiken en nooit geen krampjes gehad!
    Ik gaf flesvoeding dus deed ik het daar door heen...

Succes ermee ;)

5. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Ik maakte er een papje van en smeerde dat op mijn tepel voordat ik haar aanlegde, wel een vies kleverig gedoe maar het hielp heel goed.
    Succes

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij gebruikten het ook een tijdje toen ik nog BV gaf, maar het hielp voor geen meter. In ieder geval losten wij het op in 10 ml water en deden dat d.m.v. vingervoeden/spuitje in haar mond voor de voeding.

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Maar dan weet je dus niet of dat door de ABC was ;)

8. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik snap wat je bedoeld...hihi...maar toen de kraamverzorgster er nog was,dacht ze aan Sophie te zien dat ze last van krampjes had en ben toen gelijk ermee begonnen en nooit geen krampjes gehad!
    Mijn collega heeft er een cursus overgehad ( van het merk dan Solgar ) en daar hadden ze er overgezegt dat je het beste er gelijk van dag 1 mee moet beginnen,het is sowieso heel goed voor de darmen ( zitten veel goede darmbacterien in )
    Maar het verschilt natuurlijk per kindje!

9. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Dank voor jullie reakties.
    Een vriendin adviseerde het op een natte vinger te doen zodat hij het eraf kan sabbelen.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier geen goede ervaring met ABC. Jasmijn haar darmen werden overgestimuleerd waardoor ze nog meer last van krampen kreeg, echt heel gek. Toen overgestapt op Cinababy en opeens was alles over :-D
    We deden het trouwens geven met een pipetje met wat water en en poeder gemengd.

Deel Deze Pagina