wanneer weer?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo dames! :)

ff een vraagje tussendoor.Ik "moest gister eigenlijk ongi worden(dag 31 en ik zit altijd 29/31 en 1maal 35) :(

gister al getest en negatief.Nu heb ik wel telkens steekjes in me buik maar voor de rest niks noppes nada! :cry:

maar......ik ben dus ook nog niet ongi! :)

wanneer kan ik het beste weer testen?gewoon op dag 35 wachten? :confused:

best vervelend zo!

liefs donky

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja als ik jou was zou ik in dit geval je langste cyclus aanhouden. Dus nog ff geduld meis!

3. Niet meer actief

ook als het van al die 8 maanden maar 1x een cycles van 35 was en de rest van 29/31?

pfff wat een geduld moet je dan hebben!

Heb jij al getest?

liefs donky(ikke is altijd ongeduldig haha)

4. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    donkey, hier nog 1.. mijn eerste cyclus was 25 dagen, 2e 27 en ik zit nu op mijn NOD als ik uitga van die 27 dagen, maar nog geen duivels te bekennen. Heb vanmiddag getest maar die was negatief.

Nu heb ik zelf het vermoeden dat mijn eisprong laat was (vorige week woensdag) dus dan zou mijn cyclus nu naar alle waarschijnlijkheid langer zijn..
    Als ik daar 14 dagen bij op tel, kom ik op een NOD op volgende week donderdag..
    Nu hoeft het natuurlijk niet te zijn dat bij mij de luteale fase 14 is dus als ik volgende week woensdag nog niet ongesteld ben, dan test ik nog een keer.

irritant he..

5. Niet meer actief

ja super irritant!

ga stiekum toch duimen dat je al zwanger bent!

liefs

6. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    ik niet eerlijk gezegd.. Ik hoop het uiteraard van harte, maar ik voel me ECHT niet zwanger.. Ik ben nu 2x zwanger geweest, 1e keer ging mis met 6,5 week en 2e is een zoontje uit gekomen en bij beide keren voelde ik het al.

Maar mijn man roept dan, ja maar geen enkele zwangerschap is het zelfde,... maar mijn gevoel begint steeds meer te zeggen dat het niet zo is. Terwijl ik een dag of 4/5 terug echt dacht dat het wel zo was, omdat ik toch steeds krampen had als of ik ongi zouden worden. maar nog altijd niets dus..

Wanneer wil jij nog eens testen? Weet jij exact wanneer je eisprong is geweest? Ik dus niet.. ik heb vermoeden maar weet het niet zeker..

Deel Deze Pagina