Sommige hebben last van ochtend misselijkheid, ik heb het de heledagen door en nu al 3 dagen word er gek van! ik kan haast niks eten! Hebben meer mensen hier last van? Liefs Geraldine
meis wat vervelend!probeer kleine beetjes te eten en vooral niet te zwaar eten(geen ervaring maar van horen zeggen)hoop dat het snel beter word! liefs donky
Ik vind het juist raar dat ik helemaal niet misselijk ben (ook niet geweest) Een vriendin die ook zwanger is (20weken) is ook niet misselijk geweest. Soms voel je je dan niet eens zwanger
Ik ben ook niet misselijk geweest, alleen een beetje weeig gevoel bij veel geuren enzo. Rond de 10e week ben ik 3 dagen heeeeeel misselijk geweest, ik moest echt om het kwartier overgeven. Daarna heb ik een week of 2 geen warm eten op omdat bij alles wat erin ging mijn keel dichtkneep En daarna werd het steeds beter en lustte ik alles weer
Ik heb er gelukkig helemaal (nog) geen last van, alleen als het weer tijd is om te eten, dan kan er wel eens een vlaag van misselijkheid opkomen. Ik hoop dan ook dat deze misselijkheid wegblijft! Ik heb een maagbandje, als ik niet misselijk wordt, dan hoeft deze niet open gezet te worden. Ik hoop dat ik tot een van de weinig gelukkige hoor... Verder alleen last van mijn buik en vreselijk moe, duizelig en vaak hoofdpijn.. Dus ik breng het er niet helemaal zonder kwaaltjes vanaf haha..
Nee, net zoals ik. Ik ben ongelooflijk onzeker omdat ik nergens last van heb. En ik moet nog anderhalve week wachten tot mijn echo...
Dank je wel! Ben ook heel erg moe! maar dat vind ik nog niet eens zo heel erg!(alleen dat je niet veel in het huishouden doet) maar goed ben zo blij dat ik zwanger ben dan verzacht dat andere ook wel! Liefs Geraldine!
Ik heb het al 5 weken Maar nu met medicijnen kan ik gelukkig 's middags en 's avonds wel drinken en eten binnenhouden. Kijk uit dat je niet teveel afvalt en uitdroogt, ik was ook al heel wat kilootjes kwijt en dat terwijl ik dat niet echt kon gebruiken (ben al niet zo stevig)
ik ben 3 maanden aan een stuk alle dagen misselijk geweest van s'morgens tot s'avonds. Ik wist niet meer hoe het was om NIET misselijk te zijn. Ik at bijna niets.Een beschuitje was al wat ik toen kon binnenhouden en dan water drinken en melk.Ik neem wel vitaminen. Nu gaat alles weer veeel beter sinds een paar weken en ben ik alleen s'morgens misselijk. En ons kindje is super gezond!