Op 16 okt had ik m'n laatste ongi. Afgelopen woensdag wat bloed (bruining/oud bloed) verloren. Maar heel weinig, paar druppels. Nu heb ik sinds gisteren pijn links onder in m'n buik ... wat soms uitstraalt naar de schaamstreek... Ben ik zwanger?
Nee moet mn NOD nog hebben, ik verwacht het deze week. Dus ga aan het einde van de week maar ff testen! Yeps..you never know!
ik zou als ik jouw was ongie afwachten. Zoniet dan bv in het weekend testen. Op een zondag of zo als je partner er ook is. Kan je meteen een ontbijtje op bed houden als het raak is. succes met wachten Groetjes labmuisje
ik had deze bruinige afscheiding altijd voor mijn menstruatie maar mischien als jij dat nog nooit gehad hebt is het anders maar bij mij was het een teken dat mijn rode duivels eraan kwamen
Nee nooit gehad,...het was ook geen afscheiding..het was oud bloed...en 1 - 1.5 dag en daarna niets meer...
Nog steeds niets te zien.....heb vanmorgen een test gedaan maar negatief...probeer het over een week of 2 nog wel een keer...