instinct of niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door diana hoogeveen, 7 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    hallo
    Ik had een vraag( ik ben nieuw op deze site trouwens) Ik ben juni gestopt met mijn pil en ben op 10 juli ongi geworden en nu ben ik het nog steed niet ik weet nog niet precies mijn cyclus maar heb al een zoon van bijna 4 en die kwam dwars door de pil heen dus heb niet echt vergelijk matriaal ik ben wel moe heb wat blawe aders op mijn tepels (sinds kort ) maar verder niks. heeft iemand dit ook weleens mee gemaakt ik voel me wel zwanger op een een of andere manier weet ik dat het goed zit of komt dit omdat ik het zo graag wil heb vanmorgen met mijn eerste wc beurt een test gedaan negatief vorige week overigens ook al hoor ik gebruik een digitale test van clearblue weet niet of dat goed in de markt ligt hoor heb er nu nog een over en die doe ik volgende week maandag echt spannend hoop dat iemand mij iets kan vertellen over dit verhaal

groetjes diana :rolleyes:

2. Niet meer actief

geen idee.. CB digi test gaf bij mij juist posi toen een andere nega gaf. De ene zegt dat ie minder gevoelig is, en ik heb juist het idee dat ie gevoeliger (daar je hem op elk moment van de dag kunt gebruiken)

Ik zou anders gewoon een afspraak maken met de HA voor controle.

3. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    jah ik zou anders ook maar naar de HA gaan ik heb ook de digitest gedaan en die was ook positief dus jah durf het niet te zeggen meid..

4. diana hoogeveen

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    nou meiden in ieder geval bedankt ik ga zo wel even bellen met mij ha ik word er best nerveus van maar de eerst x gelijk raak gebeurt volgens mij niet zo vaak heb er nog niks over gelezen ik wens jullie een hele fijne dag nog vandaag
    groetjes diana

5. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    hoi diana jij ook succes meid en een prettige dag bij mij was het niet de 1ste ronde maar de 2de raak komt ook wel voor dat het in de 1ste ronde gelijk raak is dat ik hoop het voor je meid!! Laat je het ff weten?? ik duim voor je

6. diana hoogeveen

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    hoi janna tuurlijk laat ik het je gelijk weten maar die banner he die zegt 1 dag overtijd en volgens mij als je een cyclus heb van 28 dagen en ik ben het geworden op 10 juli dan moet ik het op 21 juli toch weer worden of ben ik nou in de war snap er echt niks meer van ik hoor het wel
    bedankt
    groetjes diana :D

7. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    haha meid volgens mij heb je het bij het rechte eind hoor, en zoals je banner het toch ook zegt 1 dag OVERTIJD hihi!! nou laat het me weten word nu toch wel echt nieuwsgierig hihi...

Liefs

8. diana hoogeveen

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    en heb je trouwens veel last van zwangerschaps kwaaltjes ik hoop het niet voor je hoor was van jesse heel erg misselijk 4 maanden lang echt vervelend en dat gewoon de hele dag door.
    IK heb trouwens wel pijn in mijn buik rommelende pijn het komt en gaat weer weg mis. toch ongi worden ik hoop het niet maar ik zie het allemaal wel te druk maken is ook niet goed

groetjes weer

9. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    nee meid ik ben gelukkig niet misselijk wel heel vaak sjaggie haha en huilbuien en mijn borsten drama!!! haha, en af toe bandenpijn begint nu te komen. Maar voor de rest voel ik me toch wel heel lekker thanks ;) voor je balangstelling vink erg lief!! en meid ik weet het het is moeilijk maar probeer je inderdaad niet druk te maken oke ;) Ennuh is het niet zo keep trying he!! want ik zou heel graag een leuk berichtje van je willen lezen dat je toch een kleine krijgt hihi..

Liefs Janna

10. diana hoogeveen

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    thnx voor leuke reactie en was zelf trouwens ook 19 toen ik van jesse zwanger was en 20 toen ik beviel van de inmiddels grote jongen maar wel fijn dat je bijnsa nergens last van heb en trouwens wanneer begonnen bij jouw de verschijnselen weet het niet meer wanneer maar wel dat ik ze had hihihi

groetjes

11. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    hihi wat grappig want als het goed beval ik ook met 20 jaar leuk... wat de verschijnselen betrefd vrijwel voor ik wist dat ik zwanger was al last van mijn borsten en steken in mijn buik alsof ik ongesteld moest worden sinds een maandje dat sjaggie en huilbuiengedoe haha.. en bandenpijn sinds nu eigenlijk, wel altijd af en toe steekjes gevoeld, mijn buik begint nu flink te groeien dus spannend hihi..

groetjes

12. diana hoogeveen

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    ja het is echt leuk hoor om jong moeder te zijn geniet er met volle teugen van jesse is echt een boef eerst klas en vreselijk bijdehand hij heeft nu de waarom fase en dat is best vermoeiend hihihi
    heb echt op het moment vreselijke buikpijn echt storend gewoon maar ja ik zie het allemaal wel en hoop voor jou dat alles goed gaat met dat kleine wonder in je buik en de bevalling wens ik je ook sterket ook al duurt het nog best lang ik heb er 42 uur over gedaan was echt geen pretje wilde ook nooit meer dacht ik maar je ziet het kan nu niet wachten hihihi

13. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    Hartstikke bedankt meid en leuk hihi dat Jesse zo heerlijke bijdehand boefje is hihi kan niet wachten tot ik zover ben haha.. en inderdaad lijkt me logisch dat je dan zoiets hebt ik nooit weer maar haha als je zo'n hummel ziet ben je toch eigenlijk weer helemaal om haha ;) en echt ik duim voor je hoop zo voor je dat het raak is hihi.. we zullen zien!!

14. diana hoogeveen

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    nou meid leuk je geproken te hebben geniet ervan en we spreken elkaar hier wel weer weet nog niet zo goed hoe dit allemaal werkt als ik jouw nou iets wil vertellen hoe kan ik dan een bericht achterlaten laat het ff weten dan hou ik je op de hoogte groetjes

15. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    nou dan druk je onder mijn bericht op pb wat betekend persoonlijk bericht en kun je mij een berichtje sturen, en als je bv 1 hebt op ont vangen moet je links bovenin in het menu kijken bij mailbox als die oranje/wit knippert heb je een pbtje succes meid hihi.. anders stuur ik je nu wel 1 dan weet je wat het is oke.. ik hoor van je

Deel Deze Pagina