Net nog even getest met geconcentreerdere middagurine en nu is het wel echt een knaltest. Het streepje verscheen nu ook al duidelijk zichtbaar binnen de eerste minuut. Ik ga er voor nu dus maar gewoon vanuit dat ik echt zwanger ben . Ik ga mijn HA contacteren voor de voortzetting van de Utro en een vk voor een vitaliteitsecho. En dan duimen maar!! Ik heb net ook maar zwangerschapsvitaminen gehaald. Ik was helemaal vergeten dat je foliumzuur hoort te nemen . Baal ik wel een beetje van, want schijnbaar duurt het 4 weken tot het foliumzuur wordt opgenomen door je lichaam. Maar ja, kan ik nu niet zoveel meer aan doen. Nu nog de juiste dosering van de Utro. Ik heb mijn oude zorgverleners gebeld en blijkbaar nam ik iig bij de laatste 2 zwangerschappen 2x200 en niet 3x200 zoals ik dacht. Ik heb vanmiddag 1 bolletje minder gedaan, nu dus 200/100/200. Denk dat ik dat een paar dagen zo houd en dan overga naar 2x200, en hoop dat de HA daar ook mee akkoord gaat. Iemand daar nog advies over toevallig?
Wat een prachtige knaller!! En hopelijk neemt dat die eerste onzekerheid weg Ik deed dus voor mijn korte LF 2x 200mg per dag, en volgens mij gestopt op 15dpo. Hoe het verder gaat als je wel langer wilt gebruiken kan ik je niet mee helpen
Vanmorgen heb ik nog één keer getest met ochtendurine en er kwam een mooie knaller uit die al binnen de eerste minuut zichtbaar begon te worden . Ik heb een paar testen ertussenuit gehaald om beter het verschil te kunnen zien en nu is er uiteindelijk toch nog een hele mooie oploop, en kan ik dus mijn eigen vraag uit de topictitel beantwoorden : het had bij mij een week nodig om echt duidelijk te kunnen zien of de testen op- of afliepen. Ik word deze week 40, dus het zal voorlopig echt nog wel spannend blijven, maar voor nu ben ik heel dankbaar dat het ondanks mijn leeftijd en vage cycli toch nog een keer gelukt is om zwanger te mogen worden!
Helaas bleken de toch niet supergoed oplopende testen hier een teken aan de wand dat het niet goed zat. Sinds vanmorgen wat licht rood bloedverlies, en ook geen duidelijke zwangerschapssymptomen gehad, dus ik had al wel het vermoeden dat het niet goed zat. Vanavond bleek er bij de echo inderdaad enkel een leeg vruchtzakje te zien. Het is waarschijnlijk al bij 5 weken zwangerschap misgegaan. Nu maar hopen dat het nog een keer mag lukken, want waar ik voorheen de hoop op nog een kindje al een beetje had laten varen, is die nu natuurlijk weer erg aangewakkerd.