hallo, ik heb last van jeukende borsten niet normaal meer ze deden gisteren ook flink pijn en ze gloeiden gewoon af en toe een koud washandje helpt eventjes maar daarna begint het weer met jeuken en gloeien het leken wel kooltjes hihihih is dit normaal en blijft dit zo doorgaan? groetjes joyce
heel vervelend dat had ik ook. je moet echt niet gaan krabben want dan krijg je striae erop! ik heb het steeds ingesmeerd met dezelfde olie als voor mijn buik dat hielp echt.
Idd smeren, heb sinds een paar dagen ook weer flinke steken en pijnlijke plekken. Ik smeer met borstencreme van Etos.
ok dan gaan we flink smeren en idd het is flink irritant en krabben dat doe je ook niet zo snel als je in een winkel staat ofzo groetjes
hahahahaha ja dat is waar dat lijkt me heel moeilijk als ze op je rug zouden zitten zie het al voor me sta je ergens meneer zou u even aan me borsten kunnen krabbelen hihihihi
Hahaha, ik heb er nog steeds elke dag last van. Smeren helpt bij mij niet. Ik trek zodra ik thuis kom gelijk mijn BH uit en ik was met hypoallergene wasmiddelen.