jeukende en pijnlijke borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 24 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo,
    ik heb last van jeukende borsten niet normaal meer ze deden gisteren ook flink pijn en ze gloeiden gewoon af en toe een koud washandje helpt eventjes maar daarna begint het weer met jeuken en gloeien het leken wel kooltjes hihihih
    is dit normaal en blijft dit zo doorgaan?
    groetjes joyce

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    heel vervelend dat had ik ook. je moet echt niet gaan krabben want dan krijg je striae erop! ik heb het steeds ingesmeerd met dezelfde olie als voor mijn buik dat hielp echt.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Idd smeren, heb sinds een paar dagen ook weer flinke steken en pijnlijke plekken. Ik smeer met borstencreme van Etos.

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    ok dan gaan we flink smeren en idd het is flink irritant en krabben dat doe je ook niet zo snel als je in een winkel staat ofzo
    groetjes

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Het is iig wel een plek waar je zelf makkelijk bij kunt..stel je voor dat ze op je rug zouden zitten :p

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hahahahaha ja dat is waar dat lijkt me heel moeilijk als ze op je rug zouden zitten zie het al voor me sta je ergens meneer zou u even aan me borsten kunnen krabbelen hihihihi

7. Niet meer actief

Hahaha, ik heb er nog steeds elke dag last van. Smeren helpt bij mij niet. Ik trek zodra ik thuis kom gelijk mijn BH uit en ik was met hypoallergene wasmiddelen.

Deel Deze Pagina