Hallo allemaal, Ik heb een vraag. Dit is wel mijn tweede kindje, maar mijn eerste is met 34 weken geboren d.m.v. een spoedkeizersnede. Ik ben toen van de trap gevallen (bij Prenatal, je kunt maar ergens van de trap vallen ). Ik heb dus helemaal geen tekenen gehad van een aankomende bevalling. Nu heb ik last van een ontzettend drukkend gevoel op mijn schaambeen, en als ik ga lopen krijg ik scherpe stekende pijn. Zolang ik me rustig houd (zitten/liggen), heb ik geen last van de stekende pijn, wel het drukkende gevoel. Kan dit al iets betekenen? Voor mij is dit allemaal nieuw, vorige keer ben ik niet zo ver gekomen. Vandaar mijn vraag. Alvast bedankt voor de reacties. Groetjes, Jaycey
Hallo Jaycey, Ik weet niet of het bij jou iets zegt. Ik heb deze "drukkende pijn" aan mijn bekken al vanaf mijn 30e week en helaas is mijn kleintje er nog niet Ik loop als een waggelende eend, en mijn broek, sokken en schoenen aantrekken doet echt ontzettend zeer aan mijn "onderkant", maar dit heb ik al zo lang.... Als ik in bed lig heb ik het ook wel hoor, ik lig dan met een voedingskussen tussen mijn benen. Wat een verhaal trouwens, dat je van de trap viel bij de Prenatal. Gelukkig goed afgelopen? Liefs Kari
Misschien dat het bandenpijn is door indaling? Heb ik behoorlijk last van. Kan ook bekkeninstabiliteit zijn. Gewoon even aan de VK (gyn) vragen. Maar persoonlijk denk ik niet dat dit het begin is (maar ja, ik ben geen expert, zelf zwanger van de eerste...). Wat een schrik trouwens, van de trap afvallen bij de Prenatal!
Hoi dames, bedankt voor de reacties. Gelukkig is alles goed gekomen met mijn zoontje. Al is ie het eerste jaar wel vaak ziek geweest. Zijn weerstand was door de vroeggeboorte niet zo goed, en zijn longetjes werkten niet zo goed. Vandaar vaak luchtweginfecties en veel antibiotica. Maar nu gaat het geweldig met hem. Absoluut geen achterstand meer. Hij is nu een gezonde 4-jarige kleuter die zijn kwebbel geen seconde dichthoudt . Groetjes, Jaycey
Ik denk ook dat het te maken heeft met de indaling (ben twee keer bevallen). De bevalling van mijn dochter kwam uit de lucht vallen (al voelde ik me de hele dag beroerd) maar die van mijn zoon voelde ik aankomen. Weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik wist dat 't die dag ging gebeuren en wist ook dat ik 't ziekenhuis in zou moeten (al wilde ik dolgraag thuis bevallen en had ook toestemming).