wat moet ik nou?

Discussie in 'Miskraam' gestart door wwndyy, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Hey dames,

Vanavond ben ik naar toilet gegaan en tijdens t afvegen licht roze slijmerige afscheiding. Ik heb hierna direct de dokterspost gebeld en het verhaal uitgelegd dat ik ook lichte krampen in me buik heb maar die al ff heb. Heb sinds 2 dagen een drukkend gevoel op me onderbuik en nu soms echt stekende pijn. Dokterpost vertelde me dat het of een beginnende miskraam kan zijn of dat het een inestelling kan zijn. Maar ik weet het niet ik bedoel ben bijna 8 wkn zwanger is inestellingsbloeding dan nog van toepassing? Ik ben zo bang elke keer als ik n kramp krijg in me buik wordt ik eng en bedenk ik me oke nu is het gedaan. Morgen bel ik direct de VK op. Maar zou zo graag gerustellende woorden willen horen/lezen. Ik weet t even niet meer :cry: [/b][/u]

2. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

meisje probeer je geen zorgen te maken, ik weet dat dat misschien moeilijk is, maar ik heb rond die tijd ook wat licht roze afscheiding gehad, heb toen nog gesmst met een vriendin of dat wel goed was, dus ik weet wel hoe je je voelt.
    Ook ben ik een keer dubbelgeslagen van kramp, maar dat bleek het groeien van de baarmoeder te zijn.
    elk lichaam reageert anders op zwangerschap denk ik.
    Probeer je geen zorgen te maken, in ieder geval een hele dikke knuffel!
    En het komt vast wel goed :thumup:

3. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Heey janstjuh!

Het is soms echt heftig zit nu ook druk met een vriendin te msnen. Ze zegt misschien is het je mensturatie wel. Dus ben gaan rekenen en het is wel de periode dat ik de menstruatie moet hebben. Hopelijk is dat het. Bel morgen de VK hopen dat ik dan langs kan en mag komen. In ieder geval bedankt voor je knuff :)

Greets

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb de eerste weken ook steeds flinke krampen gehad net of dat ik ongesteld moest worden. Dit kan met het groeien van je baarmoeder te maken hebben. ASls je roze afscheiding ebt kan het best zo zijn dat er een vaatje gesprongen is van je baarmoedermond, deze is nl erg gevoelig in het begin van je zwangerschap. Zolang het geen helderrood bloedverlies hebt zou ik me proberen niet al te druk te maken.

Morgen even je verloskundige bellen, misschien kunnen ze een echo maken om t ekijken of alle sgoed is.

Sterkte.

5. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    hoi,innestelen kan zeker nog werd mij verteld,het vruchtje gaat groeien en je baarmoeder ook.het hoeft dus iks ernstigs te zijn.
    Ik hoop dat je snel een echo kan krijgen.
    sterkte

Deel Deze Pagina