Wat je baby aantrekken met de voetenzak?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Biancas, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancas

Biancas Lid

4 mei 2012
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg mij af wat mijn mannetje van 11 weken aan moet als we buiten met de maxi cosi en voetenzak gaan lopen.
    Als we namelijk met de auto ergens naartoe gaan op visite hebben we hem in de maxi cosi met voeyenzak liggen alleen als we daarna dus buiten gaan wandelen lijkt me dat te koud.
    Wat trekken jullie aan bij jullie kleine als ze in de maxi cosi en vietenzak liggen?

2. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Jasje aan mutsje en als je in de auto zit voetenzak openritsen zodra je maar buiten gaat dicht ritsen

Mijne zweette altijd zo erg erin ik deed dan gewoon een lekker dekentje instoppen en dan ook in de auto eraf metgewoon zijn kleding enjas aan

3. mptje

mptje Actief lid

21 jul 2015
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    nu met de nog zachte winter, als we alleen kort buiten komen zo in de maxi cosi met zak, wel mutsje op

als we daarna echt langer gaan wandelen, buiten zijn, ook jasje erbij aan
    maar hij heeft het snel warm, dus bekijk het even hoelang we weg zijn

laatst ook een keer gewandeld, hem zo in de maxi cosi met zak, en dan deken erover.. toen dus geen jas meer aan

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik hb de gogo van puckababy in de mc.
    die pakt dl helemaal in als het moet en is lekker warm.
    maar ik heb er dan ook nooit een voetenzak van mc zelf in gehad.
    die moest ik er toen apart bij kopen en vond ik niet heel erg mooi

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hadden een voetenzak van Koeka, was heel warm. Verder hadden ze met deze temperaturen een jasje, mutsje en soms zelfs nog een extra dekentje erbij. Ze liggen niet zo beschermd in de maxicosi en ik had echte koukleumpjes.

Maar verschilt zo erg per kindje.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    De maxi cosi is een autostoeltje, die is eigenlijk niet bedoelt om te gebruiken in plaats van de wagenbak. Als je gaat wandelen, zou je de wagenbak horen gebruiken, dan ligt je kindje ook lekker uit de wind onder het dekje, dekentje om, vestje en mutsje op. In de erge kou gebruikten wij 2 dekentjes. Dus een romper, longsleeve, truitje, buiten vest, muts. In de maxi cosi ligt je kindje onprettig in elkaar gedrukt en bovendien niet zo lekker ontspannen en beschut als in de wagenbak.

7. Biancas

Biancas Lid

4 mei 2012
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap wat je bedoelt, maar als we ergens naar toe gaan om te winkelen dan neem ik niet de wagenbak mee. Dus vandaar mijn vraag.

8. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Mijn dochter had gewoon kleertjes aan, niks extra's ofzo. Gewoon een jurkje met legging, sokjes en een mutsje. In de auto of de winkel deed ik de voetenzak open en als ik weer naar buiten ging ritste ik de zak weer dicht.

Deel Deze Pagina