Hai! Ik heb al eerder een vraag gesteld over buikpijn,maar blijf er toch mee bezig, hoe vervelend ook. Ik ben nu 10 weken en 2 dg, en blijf een continu zeurend gevoel hebben in mijn buik. Het is geen pijn, hij is gewoon aanwezig. De plek waar ik het voel veranderd ook steeds... meestal zit het links iets onder mijn navel, dan weer in de hele buik, en heel af en toe steken in de liesen. Vorige week een echo gehad waarop alles er prima uitzag, kindje lag er lekker bij en hartje klopte. Wanneer moet je je nu wel zorgen gaan maken bij buikpijn en wanneer moet je aan de bel trekken? Alvast bedankt!!!
Hoihoi, Als de zeurende pijn overgaat in krampen die regelmatig komen en gaan en als er bloedverlies optreed is dat een reden om aan de bel te trekken. De zeurende pijn is vaak afkomstig van de groei van de baarmoeder. De plek onder je navel is waarschijnlijk darm en in je liezen zijn het de banden die opgerekt worden. Geen reden tot zorg!! Ga genieten!! Imke
Bedankt voor de snelle reactie en voor de geruststelling!! Ik moet inderdaad echt eens gaan genieten! Gister ging mijn buik ook nog eens echt borrelen, wat voor mij idd de bevestiging was dat het de darmen ws zijn!