Wanneer, welk loopfietsje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Liza28, 31 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dat verschilt toch echt.
    Hier in speeltuin zie ik echt zo vaak kinderen 2 jaar en 2.5 met diverse houten tweewielers loopfietsen. Dochter kan dus ook evenwicht al bewaren: ze loopt op teentjes dan. Het hoogte het probleem
    Maar step is leuke oplossing nu en met 2 jaar gaan we voor wishbone zeker!

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Mijn zoontje is al sinds hij anderhalf is druk bezig met de loopfiets met 2 wielen. Gaat heel goed. Vandaag om lekker op zijn loopfiets mee geweest naar de winkel. Zou voor 2 wielen gaan is goed voor ontwikkeling van evenwicht.

3. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben duidelijk de enige :D

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier hebben we een Puky LRM gekocht voor de dame. Die met 2 jaar overigens 81 cm was. Daar kan ze goed op. Het is de instapversie van de andere loopfiets.

@username: Ik vind het wel een grappige naam: puky-->ukkie???

5. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Maar welke heb je dan als ik vragen mag? Waar je kindje met 1,5 al op paste? Want mijn dochter zou dan ook 1,5 zijn en zou het liefst een tweewieler geven maar probleem is juist dat ik van iedereen hoor dat ze er nog niet op past..

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Is er eentje van de halfords 10 inch. Natuurlijk gaat het met anderhalf moeilijk maar des ondanks was hij er heel veel mee in de weer. Het is nogal een doorzetter. Nu gaat het prima.

7. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou voor een 2 wieler gaan. Dochter heeft met eerste verjaardag een puky wutsch, 4 wieler gekregen, maar ze word hier nu met 20 maanden bijna te groot voor. Ze is wel lang voor haar leeftijd, met 18 maand 88 cm. Vandaar ook met 1e verjaardag de puky wutsch gegeven ipv de pukylino.

Voor haar 2e verjaardag zitten we te denken aan de puky 2 wieler, en gaan dan eerst in de winkel passen welke we moeten kopen.

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik zou voor een tweewieler gaan.

Hier hebben we de cortina lief! en deze is erg leuk, maar ik vind hem iets onstabieler dan de puky. Mijn ouders hebben de puky en daar sjeest ze echt op rond (al vanaf dat ze net 2 was).

9. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wij gaan ook voor een tweewieler.. Gisteren bij onze vaste fietsenwinkel wezen passen op de Puky. Zowel de 2+ als de 3+ en op beide fietsjes kon dochter al vooruit. Al was de 3+ nog net iets te groot.. Toch gaan we voor die laatste want zag er degelijker uit met luchtbandjes, standaard etc. En denk dat ze daar langer plezier van heeft. Ze pastte er dus al wel op met haar 16 maanden :$
    Dus denk toch dat die 't gaat worden ;)

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    En inmiddels echt geluk want heb het juiste model in zeer goede staat via Marktplaats weten te scoren ;) Nu maar eens kijken of ze het iets vindt... Met kerst zullen we het weten!

Deel Deze Pagina