Op 1 vingertje was dat en nu op andere. Komt niet van het einde nagel maar echt dus vanuit huid en dan als nagel groeit gaat het mee zeg maar. Onderin zit gewoon nagel hard. Ze heeft voor de rest goede nagels. Stom vergaat te vragen dermatoloog vanochtend erover! Verband met eczeem? Of iets anders? Ze eet wel gezond gevarrieerd en krijgt vitamine d. Hier foto. Die is nog niet uitgegroeid dus of onder sterke nagel zit weet ik niet. Is echt zeg maar als ik eraan trek gaat het los zeg maar.
Je kindje heeft afgelopen zomer toch hand-voet-mondziekte gehad? Dan gaan een paar maanden later de bovenlagen van de nagels loslaten, het hoort bij dat virus. Geen zorgen maken! Mijn dochter had dit precies zo. Lees je oude topic nog maar eens, daar werd het volgens mij ook al in genoemd.
Hihi, ik heb even teruggezocht en ik zag dat ik het je zelf als tip heb gegeven. Toevallig! http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/537387-hand-voet-mondziekte-tips.html
O echt? Okey nou dan inderdaad zal dat zijn! Heb toen miss gelezen maar herinner mij niet meer wist wel van huid loslaten wel Dankje Nare ziekte Mijn dochter heeft paarse littelens over hele benen armen en handen Dermatoloog had het over dat het miss nooit wegtrekt...
Jep, heeft mijn zoontje ook met een aantal nagels gehad, zelfs nog teennagels na de hand-mond-voet-ziekte. Begon zo een week of 6-8 nadat hij in principe beter was...ik vond het een lange nasleep hebben hoor!
Ja indd het is 6-8wk geleden hier dus dat is dat zeker dan. Jammer dat geen vaccinatie tegen hvm bestaat! Wil echt niet nog keer dat ze dat krijgt... Wel las ik dar er na de ziekte krijgt persoon soort langdurige immuniteit tegen dat bepaalde virus.. Maar voor hoe lang etc.. Hier was dar cocxilackie virus (er zijn 3 virusen in totaal)
Kom dit tegen en we wisten nog niet zeker of Caitlyn nou hand-voet-mondziekte had gehad, of dat het toch wat anders was, (uitslag alleen rond haar mond). Maar die heeft dit nu bij de teennagels een paar. OK, was dus hand-voet-mondziekte