Wanneer werd bij jullie de misselijkheid minder?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jana, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    De titel zegt het al: wanneer nam bij jullie de misselijkheid af? Het lijkt erop dat het bij mij iets minder wordt. Ben ik wel blij om natuurlijk, al vraag ik me ook meteen ongerust af of alles nog wel goed is... Over tien dagen krijg ik gelukkig een echo, hopelijk ben ik daarna wat zekerder over m'n zwangerschap.

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    kan je er niet mee helpen ,ben niet misselijk geweest.
    de rest van mijn kwaaltjes werden pas rond de 13de week minder

3. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

zoals je ziet ben ik nu 17 weken.
    bij mij was het in het begin ook erg maar dat werd minder bij een week of 9 a 10.
    maar begint nu weer opnieuw.
    dus ja echt antwoord kan ik je er niet op geven.

groetjes sandra

4. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi Hoi,

Ik was 13 weken zwanger toen de misselijkheid totaal verdween. Ik weet nog goed dat ik in de auto naar huis zat en dacht "jeetje ik ben niet misselijk" en toen ben ik pas gaan genieten van mijn zwangerschap.

5. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Bij mij wordt het nu steeds wat minder, maar het is bij iedereen anders. de ene week gaat ook beter dan de andere. Maar nogmaals, het is bij iedereen verschillend, dus probeer je niet te druk te maken. Daar word je weer misselijk van :D :D :D

6. Niet meer actief

Ehm, bij mij is het helemaal niet minder geworden... Ik geef nog elke dag over en ben nu 35 weken en een beetje. Heb me er al bij neergelegd dat ik dit tot het einde heb. Ik hoop bij jou dat hij op een gegeven moment helemaal verdwijnt!

Liefs, Tanya

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    met 10 weken was de misselijkheid over !

Heb nu weer andere klachtjes

8. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Bij de 13/14 weken werd het minder, nu bijna helemaal geen last meer.. enkele keer een golf van misselijkheid, maar als dat 2x per week is, dan houd het ook op..

9. Eppie

Eppie Lid

4 mrt 2007
    98
    0
    0
    Op de grens
    Bij 15 weken nam de misselijkheid af en bij mijn eerste zwangerschap bij 18 weken!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nu sinds een aantal dagen word het pas minder

11. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Hier idem als bij Tantan, ben nu 37 weken en moet nog elke dag en vaak ook s nachts overgeven...

12. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Rond 16 weken was mijn misselijkheid echt over.

13. augustus

augustus Niet meer actief

Begint nu een n beetje minder te worden..
    Maar weg is het zeker nog niet

14. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Bij mij zo rond de 15 weken nam het af.

15. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    In mijn 14de week was ik niet misselijk meer, mits ik op tijd wat eet. Anders gaat het weer fout. ;)

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    16 weken pas... ik had voornamelijk last van avondmisselijkheid.

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    mag ik dan de vraag aan jullie stellen... met hoeveel weken werden jullie misselijk... zoals jullie zien ben ik zwange van mijn tweede kindje eerst zwangerschap was ik echt hele dagen misselijk en nu helemaal nog niet... en dat baart me een beetje zorgen...

dus vandaar mijn vraag vanaf hoeveel weken werden jullie misselijk

18. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Ik werd bij de eerste rond de 6 weken misselijk tot ongeveer 13 weken met op 11 weken de piek.. veel medicijnen er voor geslikt dit ging toen redelijk. Ben nu nog niet misselijk, ben waarschijnlijk 5 weken zwanger nu, weet dit pas zeker bij de echo.. Ben benieuwd of ik volgende week ziek wordt, ik denk het wel helaas...
    succes meiden..

19. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

5 feb 2007
    252
    1
    0
    Ik heb tot 17 weken geen eten binnen kunnen houden en moest meestal 6 keer of vaker op een dag overgeven. Het overgeven begon met 6 weken. (10 kilo afgevallen, blaasontsteking door te weinig vocht) Na 17 weken nam de misselijkheid wat af en na de 20ste week ging het echt over. Heerlijk! En die kilo's schade haal je dan ook heel snel weer in hoor! Misselijk zijn is vreselijk, maar het gaat echt een keer over. Ik kan er nu weer positief over denken. Kon ik toen niet hoor. Maar nu weet ik dat het kindje er niet van te lijden heeft gehad en dat maakt het een beetje goed. Heb me zo'n zorgen gemaakt.

20. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    ik voelde mij na 16 weken weer een beetje normaal.... daarvoor niet echt misselijk tot overgeven aan toe, maar wel continu een vol gevoel....

maar zo als gezegd na 16 weken ging et weer een stuk beter, nu echter weer terug bij "af" maar ook dat komt vast wel weer helemaal goed ;)

Deel Deze Pagina