De titel zegt het al: wanneer nam bij jullie de misselijkheid af? Het lijkt erop dat het bij mij iets minder wordt. Ben ik wel blij om natuurlijk, al vraag ik me ook meteen ongerust af of alles nog wel goed is... Over tien dagen krijg ik gelukkig een echo, hopelijk ben ik daarna wat zekerder over m'n zwangerschap.
kan je er niet mee helpen ,ben niet misselijk geweest. de rest van mijn kwaaltjes werden pas rond de 13de week minder
hoi hoi zoals je ziet ben ik nu 17 weken. bij mij was het in het begin ook erg maar dat werd minder bij een week of 9 a 10. maar begint nu weer opnieuw. dus ja echt antwoord kan ik je er niet op geven. groetjes sandra
Hoi Hoi, Ik was 13 weken zwanger toen de misselijkheid totaal verdween. Ik weet nog goed dat ik in de auto naar huis zat en dacht "jeetje ik ben niet misselijk" en toen ben ik pas gaan genieten van mijn zwangerschap.
Bij mij wordt het nu steeds wat minder, maar het is bij iedereen anders. de ene week gaat ook beter dan de andere. Maar nogmaals, het is bij iedereen verschillend, dus probeer je niet te druk te maken. Daar word je weer misselijk van
Ehm, bij mij is het helemaal niet minder geworden... Ik geef nog elke dag over en ben nu 35 weken en een beetje. Heb me er al bij neergelegd dat ik dit tot het einde heb. Ik hoop bij jou dat hij op een gegeven moment helemaal verdwijnt! Liefs, Tanya
Bij de 13/14 weken werd het minder, nu bijna helemaal geen last meer.. enkele keer een golf van misselijkheid, maar als dat 2x per week is, dan houd het ook op..
mag ik dan de vraag aan jullie stellen... met hoeveel weken werden jullie misselijk... zoals jullie zien ben ik zwange van mijn tweede kindje eerst zwangerschap was ik echt hele dagen misselijk en nu helemaal nog niet... en dat baart me een beetje zorgen... dus vandaar mijn vraag vanaf hoeveel weken werden jullie misselijk
Ik werd bij de eerste rond de 6 weken misselijk tot ongeveer 13 weken met op 11 weken de piek.. veel medicijnen er voor geslikt dit ging toen redelijk. Ben nu nog niet misselijk, ben waarschijnlijk 5 weken zwanger nu, weet dit pas zeker bij de echo.. Ben benieuwd of ik volgende week ziek wordt, ik denk het wel helaas... succes meiden..
Ik heb tot 17 weken geen eten binnen kunnen houden en moest meestal 6 keer of vaker op een dag overgeven. Het overgeven begon met 6 weken. (10 kilo afgevallen, blaasontsteking door te weinig vocht) Na 17 weken nam de misselijkheid wat af en na de 20ste week ging het echt over. Heerlijk! En die kilo's schade haal je dan ook heel snel weer in hoor! Misselijk zijn is vreselijk, maar het gaat echt een keer over. Ik kan er nu weer positief over denken. Kon ik toen niet hoor. Maar nu weet ik dat het kindje er niet van te lijden heeft gehad en dat maakt het een beetje goed. Heb me zo'n zorgen gemaakt.
ik voelde mij na 16 weken weer een beetje normaal.... daarvoor niet echt misselijk tot overgeven aan toe, maar wel continu een vol gevoel.... maar zo als gezegd na 16 weken ging et weer een stuk beter, nu echter weer terug bij "af" maar ook dat komt vast wel weer helemaal goed