ik hoor inderdaad v eel dat het pas rond de zesde week begint het misselijk daarvoor heb je dus eignelijk geen symptomen... ikke niet ... heb vanmorgen wat bloed verloren ik schrok me een hoedje... nu niets meer dus even afwachten... argg spannend hoor
Ik verloor ook wat bruinig spul rond 6 a 7 weken duurde ook wat weken, was niets. Wel zorgen gaan maken als het helder en meer is...
Bij was het ook zo rond de 14e week. Heerlijk was dat. Eindelijk kunnen genieten van je eten. Maar ja dan vind je in ene alles lekker en kom je weer meer aan hhaha. Ach alles beter dan misselijkheid. Wat een drama was dat zeg....
Ik heb medicijnen voor de misselijkheid want ben al 2x in het ziekenhuis beland met uitdroging. Ik hoop dat het na week 12 minder gaat worden
Bij mij begon het met zes weken. Ik hoef niet echt over te geven (wel kokhalzen) maar heb elke avond een misselijk gevoel, een vieze smaak in mijn mond en nergens meer zin in. Soms helpt het als ik me er overheen zet en toch iets eet. Als ik moe ben is het erger, merk ik. Het is wel te doen, en als ik het zo lees van anderen heb ik geen klagen, maar ik hoop toch dat het overgaat over een paar weken.
Met 14 weken was ik niet misselijk meer. Voor die tijd ging het ook wel, mits ik maar wat at voordat ik mijn bed uit ging. De beschuitjes op bed zijn nu dus ook verleden tijd helaas Ik was zo rond de 8/9 weken het ergst misselijk.
Maf he, ik heb 's morgens nooit ergens last van... de lunch smaakt ook nog prima, aan het eind van de middag begint de ellende.
Bij mij nam het af na de 16e week. Maar nu is het weer terug alleen dan niet de hele dag meer maar alleen 's avonds bij het avondeten.
Ben vandaag 6 weken (banner klopt niet helemaal..) en sinds drie dagen ben ik misselijk. Ik dacht nog: misschien blijft me dat bespaard, maar nee dus.. En nu maar hopen dat het snel over is, want ik merk dat ik me niet goed kan concentreren op mn werk.... meer dames hier last van?
Ik ben maar af en toe misselijk, en sinds de 9e week is het veel minder geworden, dan de weken ervoor. Groetjes Sonja
Ik was misselijk tussen week 6 en 9. Daarna eigenlijk alleen nog als ik een tijd niets gegeten heb. Ik geloof dat ik dus geluk heb als ik deze verhalen zo lees!
Bij mijn nam het ook zo rond de 15de week af, nu ben ik het alleen af en toe als ik s ´cohtends te druk ben met de kids maar dat trekt ook snel weer weg. Gr Angel
ik ben nu 6 weken en niet misselijk, dat is ook raar hoor maar ik weet intussen dat dat niets hoeft tezeggen. De vorige keer was ik erg misselijk en kon ik maar meet moeite eten en toen kreeg ik met 9 weken een mk (ma) dus pin je niet vast aan misselijkheid ook al zeggen ze dat het goed is. Een hele hoop mensen die ik ken hebben nergens las van gehad al lijkt mij dat ook erg vreemd.
bij mij begon het in week 8 en vanaf toen tot nu ben ik elke morgen misselijk en geef ik over pffff ben blij als het eindelijk gestopt is groetjes van Ramona
In de 6de week nam het toe, in de 12de week nam het af! Daarna nooit meer zo erg geworden als die beruchte week 6-11... Amber
Vanaf 18 weken was ik niet meer dagelijks misselijk. Vanaf 19 weken nog wel misselijk maar niet meer overgeven. En bij 20 weken was ik FINALLY ook niet mer misselijk! Sterkte ermee!