Lijkt me zo niet leuk. Ik ben morgen 37 weken en ben geen 1 keer misselijk geweest. In het begin een beetje een weeig gevoel gehad maar meer niet.
Bij mij rond de 13 weken. Gember schijnt tegen misselijkheid ge helpen als je het vies vind om er thee van te maken en drinken kan je ze ook in supplement innemen. Wie weet helpt het je iets. Hoop dat het gauw beter gaat met je!
Na 16 weken misselijkheid weg, ik spuug alleen nog in de ochtend als ik slecht geslapen heb. Dat had ik ook bij mijn eerste zwangerschap tot het eind.
Hier ook alweer misselijk sinds ik 5 weken zwanger ben. Bij zoontje begon het pas rond de 7/8 weken, met het hoogte punt rond de 10-12 weken en rond de 16 weken was het weg. Nu gaat het over het algemeen wel iets beter, maar dat komt met name omdat ik nu niet zoveel meer werk en 's morgens echt rustig aan kan doen. Als ik al vroeg in de ochtend een afspraak heb dan moet ik overgeven, trek is 2-3 uur voor m'n ochtendritueel uit dan gaat het vrij goed. Hoop stiekem dat ik er deze keer eerder vanaf ben, aangezien het ook eerder begon. Ik slik nu overigens ook gembercapsules sinds 1 week. Dit geeft wel iets verlichting. Maar op nuchtere maag kan ik ze niet innemen, dus die misselijkheid in de ochtend blijft hetzelfde.