wanneer werd je baby rustiger/meer tevreden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door danielle2911, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    mijn dochter is op tijd geboren en bij haar nam het huilen significant af na 10 weken.

2. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Gek he? Ik weet het niet meer precies. De constante frons ging na een maand of 1,5 van zn gezichtje af. Heftige bevalling, reflux, krampjes...

En het slapen ging beter, zo ongeveer toen hij meer kon. Kruipen, rollen, staan maakt dat hij meer zijn gang kan gaan en hij kan nu zichzelf prima vermaken. Nu gaat het slapen veel beter. Hij slaapt meer en rustiger dan in het begin! Ook kon hij door rollen en kruipen zelf zijn slaaphouding bepalen en dat hielp! Van de refluxmedicijnen is hij een maand af en dat gaat goed. Spuugt niet meer ook. Ach en dan komt er weer een sprongetje of een tandje. Maar wijzelf hebben ook meer rust, omdat we nu weten dat het fases zijn.

3. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hier ook een kindje met reflux, alleen dan wel verborgen,
    ook onrustig. Kan hem niet even makkelijk alleen in de box neer leggen, krampjes worden wel minder, maar helemaal weg zijn ze nog niet.
    De eerste 4 weken waren echt drama, veel huilen, krampjes elke dag, niet willen liggen in bed of op schoot..

Nu lijkt het wel iets beter te gaan, ook sinds ik hem inbaker..

Ik ben zelf ook benieuwd wanneer de verborgen reflux weg gaat bij hem. Ik denk dat ik dan een heel ander kind heb.

4. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0

Heel herkenbaar dit!
    Ik gaf ook eerst omneo van nutrilon, dit scheen van de ka helemaal niet te mogen en moest ik over gaan op nutrilon standaard.
    wel geef ik een schepje nutriton door de voeding.
    Ik weet hoe je voelt en hoe machteloos het soms kan voelen, maar misschien is inbakeren een optie? Dat je kindje wat rustiger word?
    Hier heeft het wel iets geholpen. Ook ik dacht wanneer komt er een eind aan? Maar ik merk toch dat het iets minder word...Sterkte!

5. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Na 11 weken begon hij echt rustig te worden...nu is hij de rust zelf! :) (wel geen reflux hier)

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Daniëlle mag ik vragen waarom je standaard voeding geeft terwijl je zegt dat hij reflux heeft.
    Hier had zoon ook zwaar verborgen reflux.
    En totdat hij met 4 mndn eindelijk de goede voeding had werd hij pas rustiger.

Dochter 2 weken nu is veel rustiger en meer tevreden.

7. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    na een maand of 3 kwam alles in rustiger vaarwater, wij wat meer gewend aan ons nieuwe leven als ouders, dochtertje lekker in een ritme. Ook de buikkrampjes werden toen minder.
    Maar na 6 maanden begon ik het echt makkelijker te vinden, ze kon zichzelf vermaken met speeltjes en het was wat makkelijker haar mee te nemen, al was het alleen al om even te wandelen. Ze sliep namelijk alleen echt goed in bed, en dat is nu nog steeds zo(ze is nu 13 maand). Ook het feit dat ze vanaf haar geboorte al erg "aanwezig" was maakte het na een paar maanden makkelijker om voor haar te zorgen, we kenden haar "gebruiksaanwijzing" toen beter, dus dan komt er ook meer rust in huis.

8. Mamo2014

Mamo2014 Lid

22 sep 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ik lees even mee hoor. Ik heb een zoontje van 7 weken en vraag me echt af wanneer hij wat rustiger wordt. Nachten gaan ok, maar hij slaapt overdag amper ondanks inbakeren. En als ik m even wegleg omdat ik ook wil eten of wasje doen oud gaat hij huilen. Hazenslaapjes in wagen of als ik m bij me pak. Pfffff. Tuurlijk ben ik blij dat ik een kindje heb mogen krijgen, maar dit is echt zwaar man. Maar goed: ik ben niet de enige. Dat scheelt

9. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Bij ons na ongeveer 3 maanden. En inderdaad ook z'n frons is toen zachtjes verdwenen. Nu hij kan staan en lopen door de box kan hij zich veel beter vermaken. Volgens het consultatiebureau was het een combi van last van de voeding en een gefrustreerd kindje omdat hij niet kon wat wij wilde. Nu is hij bijna 9 maanden.

Deel Deze Pagina