mijn moeder was 42 dat ze voor het eerst oma werd wel heel grappig detail... ik was 21 bij de 1e m'n moeder was 21 bij de 1e en me oma was ook 21 bij de 1e
Mijn moeder is 53... wordt vrijdag 54.. En meteen 2x oma .. Mijn schoonmoeder is een stukkie ouder... 61 was ze...
Mijn moeder was bijna 46 bij haar eerste kleinkind. Oma was 38 toen ze mijn moeder kreeg. Ma was 28 toen ze mij kreeg. Ik was (bijna) 18 toen ik mijn eerste kreeg
Mijn moeder was nog net een maand 59 jaar Mijn vader zou 69 zijn geweest maar is een jaar er voor overleden
Mijn moeder was 47 toen ze oma werd, mijn schoonmoeder ook en me schoonvader was net 52 toen die opa werd
Mijn moeder was 35 bij haar eerste kleinkind Bij mijn zoontje was ze 64 (mijn moeder was 39 toen ze mij kreeg, reken maar uit )
Mijn moeder was 41 bij de geboorte van mn dochtertje. Mijn moeder lijkt daarnaast ook nog eens jong..dus wordt hierdoor ook wel eens aangezien als haar moeder.
Mijn moeder was 53 en nu op haar 56e heeft ze 4 kleindochters. Mijn schoonmoeder was 59 bij de eerste kleinzoon en heeft nu op haar 68e 2 kleinzonen en 4 kleindochters.
Mijnmoeder was 43 dat haar eerste kleinkind geboren werd. Nu is ze 54 en 7 kleinkinderen verder en een 8ste op komst Mijn schoonmoeder was 69 dat haar eerste kleinkind geboren werd
Mijn moeder was 38 toen ze voor het eerst oma werd. Inmiddels is het 10e kleinkind er ook en mijn moeder is nu 51.