Hey! Als alles goed blijft gaan zal mn moeder 53 zijn als ik van onze 1e beval enuh ik vind t alleen maar leuk eigenlijk hoor een jonge oma!!
Mijn moeder was helaas al overleden voordat ze oma kon worden... Ze was 53 geweest als ze nog geleefd had.
Mijn oma werd moeder op haar 26e, mijn moeder op haar 27e, en ik was 28. Mijn moeder was dus 55 en mijn oma 81 toen mijn dochter geboren werd - mijn moeder, ik en mijn dochter zijn ook allemaal de oudste van de generatie - dochterlief is nog de enige, al is de runner-up onderweg bij een nichtje. Schoonmama werd met 46 voor t eerst oma, dochterlief is haar derde kleinkind, ze was toen 52.
Mijn moeder werd voor het eerst moeder op haar 19e, bij mijn geboorte was ze 35 Ze werd voor het eerst oma toen ze 47 was.. en nu is ze 57 bij de geboorte van haar 5e kleinkind.. Mijn schoonmoeder was 22 toen ze voor het eerst moeder werd, en 44, bijna 45 toen ze voor het eerst oma werd. Ze zal straks 47 zijn bij de geboorte van haar 2e kleinkind
Mijne was 49! Maar ze vond het maar raar hoor om 'oma' te zijn, aangezien ze zelf nog gewoon kids zou kunnen krijgen haha
Mijn moeder is nu 63 en helaas nog geen oma, zij is na jaren proberen pas moeder geworden op haar 31 en van mij op haar 33e. Mijn broer kan geen kinderen krijgen en wij hopelijk met wat hulp van het zh. Dus ik hoop te zeggen straks def 63