Mijn moeder was 53 toen ze oma werd, ze was 32 toen ik werd geboren en ik was 21 toen mijn oudste werd geboren, ben mijn moeders jongste kind, maar had als eerste zelf een kindje Mijn moeders tante was bizar jong, zij is ooit de jongste oma van nederland geweest. Ze was 32 toen zij oma werd, zij kreeg een dochter met 16 jaar en deze dochter was ook 16 toen ze haar eerste kindje kreeg.
Mijn moeder was 67 toen ze oma werd, de oudste tot nu toe zie ik Ze was 35 toen ze mij kreeg, ik was 32 toen ik m'n dochter kreeg.
52 en mijn vader 64, ikzelf was 29 bij de geboorte van mijn dochter, hun eerste kleinkind. Mijn moeder was 23 toen ik geboren werd. Schoonouders waren 54 en 55, mijn vriend was 32 toen onze dochter werd geboren.
Jeetje, wat zitten er jonge oma's tussen! Mijn moeder is 53, en wordt dit jaar voor het eerst oma op die leeftijd. Vond het zelfs nog jong, haha. Blijkt toch al aan de oude kant als ik het zo zie . Ze was net 27 toen ik werd geboren, en ik ben nog 26 als ons eerste kindje wordt geboren.