Innesteling of begin menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door In AFwachting, 26 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Hallo dames,

Wij zijn bezig voor een tweede wondertje dus ik moet er even weer inkomen hoe het allemaal zit.

Op 14 en 15 juli een positieve ovulatietest (ClearBlue digitaal :)). Flink gezellig gehad deze periode :).
    Nu had ik zonet na het plassen bij het afvegen roze op het papiertje zitten. Kan een innesteling zo laat nog plaats vinden of is dit gewoon al het begin van mijn ongesteldheid?

2. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Innesteling gebeurd rond de 5-10 dagen. Tja kan nog net.
    Maar kan ook aankomende ongi zijn.
    Helaas.....afwachten.
    Zal voor je duimen!

3. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Dank je wel nani1234, lief van je.
    Ik ga ervan uit dat het mijn ongesteldheid zal zijn.
    Zou ook te mooi zijn, net gestopt met de pil en meteen raak.

4. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Zou ook innesteling kunnen zijn hoor ;)
    Was bij mij ook het geval en nu weer meteen 1e ronde zwanger, succes met afwachten, x

5. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    LaVitaBella, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Tuurlijk heb ik nog een beetje hoop maar ga er vanuit dat het mijn menstruatie is. Bij mijn dochtertje en mijn miskraam was het beide keren in de tweede ronde raak dus wie weet :)

6. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Hee...

Ik had precies hetzelfde, toevallig ook een topic over gestart.

14e positieve ovutest. en nu helaas menstruatie. Hoewel helaas... net gestopt met pil, dus toch een vrij snelle menstruatie!
    Ben benieuwd hoe het bij jou gaat :)
    Laat maar wat weten!

7. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Hey JoliJoy,

Leuk dat ik je weer 'tegenkom' :)
    Jammer dat je toch je menstruatie hebt gekregen maar wel gelijk een nette cyclus als je net bent gestopt met de pil.

Maar even iets anders, ik heb iets 'doms' gedaan en nu ben ik helemaal in de war. Bij mijn dochter had ik een paar dagen voor mijn positieve test echt hele vreemde, levensechte dromen die nergens op sloegen. Vannacht had ik dus zo'n rare droom, zo vreemd dat ik zelfs mijn vriend wakker hebt gemaakt want ik was best een beetje overstuur :). Op aandringen van hem heb ik vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, omowit. Hele dag ook nog bruinverlies gehad. En nu komt het, vanavond heb ik een ClearBlue digitale ovulatietest gedaan en wat denk je?! Een :). Ik weet het, een ovulatietest is geen zwangerschapstest maar vreemd is het toch wel?? Zijn er meiden die daarna toch zwanger bleken te zijn?? Kan er nu eerst geen zwangerschapstest meer tegenaan gooien want die kan ik pas donderdag weer kopen...

8. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Ooooh wat spannend!
    Het is wel vreemd idd dat de ovutest een :) aangeeft.
    Wat balen dat je pas donderdag een nieuwe kan halen!!
    Kan je niks online bestellen? Vandaag besteld morgen in huis?

9. Mum123

Mum123 Lid

28 jul 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Ik heb een vraagje. Vorige week had ik een positieve ovulatietest op dinsdag en woensdag. Ik heb alleen sinds gisteren echt enorme menstruatie achtige pijn in mijn buik en onderin mijn rug. Bijna zo hevig dat het lijkt alsof er iets niet goed is. Herkennen jullie dit?

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ts, vreemd meid, misschien heb je nog teweinig HCG in je lijf wat betreft de zw test. Wel apart dat de ovu test dan wel al positief was.
    Welke zw test heb je gedaan? cbdigital heeft best wat hcg nodig, dat zou het kunnen verklaren als het die is geweest...

@mum123, misschien even een eigen topic starten, jouw vraag is heel iets anders namelijk.

11. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    JoliJoy, dom dat ik daar niet aan gedacht heb :(...
    Heb gelijk een paar besteld.
    Vandaag heel klein streepje bruinverlies, verder niets.

Ukkie1985, ik had getest met de kruidvat 2 voor €5,-.

Morgen komen de testen maar heb nog steeds het idee dat ik gewoon ongesteld ga worden. Heb ook helemaal nergens last van.

12. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Nou dames, toch gelijk gekregen. Zonet getest en zo wit als het maar kan (4 uurtjes niet geplast en gedronken). Toch is mijn ongesteldheid nog niet echt doorgebroken. Het is nog steeds minimaal bruinverlies. Officieel is morgen mijn NOD dus hoop dat het dan snel komt en dan gauw door met ronde 2.

Deel Deze Pagina