Maar met bv kan je menstruatie langer uitblijven ! Ik geef Flesvoeding ! Heb maar 2 dagen BV gegeven, helaas... =X=
ik ben na precies 3 maanden ongfesteld geworden. mika is 22 dec geboren en ik ben 22 maart ongi geworden, wat was ik blij dat ze kwamen... zou je niet zeggen he. ik hoop dat de volgende ronde nu korter is. mijn cyclussen voor de zwangerschap was een warboel. 3 maanden niet ongi dan weer twee dan weer 4.... jaja en toch zwanger geraakt... een wondertje. ik hoop voor we voor een tweede willen gaan dat mijn cyclus dan weer een beetje op orde is...
Ik ben ook heel benieuwd, wanneer het komt. Ben 21-1 bevallen en geef flesvoeding. Nou had/heb? ik PCO en daardoor een cyclus van 60 tot 100 dagen, maar ik hoop zo dat mijn cyclus na de bevalling wel normaal wordt (dat hoor je soms). Dat zou een hoop gedoe schelen mochten we voor een tweede gaan (nu nog niet). Nou ja... het is afwachten, meer kunnen we niet doen!
ik weet dat de menstruatie met bv uit kan blijven, maar was zeer onregelmatig ongesteld, ook soms 2/3 maanden niet... vandaar mijn zorgen. Ook geen pil meer voor mij!
MamaMirella kan je doen? voor de zekerheid, dat weet je het echt zeker, maar ik denk het niet hoor. zie mijn stukje, ik werd ook pas na 3 maanden ongi, ik had wel een onregelmatige cyclus dus hoop dat hij nu weer regelmatiger word maar ik heb bij iemand wel een gelezen die een relmatige cyclus ervoor had en gewoon fles voeding gaf dat het pas na 7 maanden op gang kwam. en de dokter doet er weinig aan. de natuur moet gewoon zijn werk doen, gaat het echt heel lang duren voor je ongi word dus echt langer dan bv 7 maanden dan gaan ze pas wat doen volgens mij. nou succes meid ik ben benieuwd
Ha mamamirella, Bij de eerste bevalling duurde het 10 wkn voordat ik ongi werd pas toen ik weer ging werken (dus weer in mijn oude ritme) kwam het terug. Nu ben ik na deze bevalling (dit keer een keizersnee) nog niet ongi ik ga er van uit dat het volgende week weer begint dan moet ik weer werken.
Hallo, Ik ben 7 weken geleden bevallen en ben ook nog steeds niet ongesteld Ik baal er erg van want ik durf nu niet goed sex te hebben (heb het al wel een paar x gedaan maar doe het nu maar ff niet meer) , wil niet gelijk weer zwanger worden. Ik heb ook steeds last van buikpijn maar het zet nog niet door. Ik denk dat ik dit weekend gewoon met de pil ga beginnen. Ik mocht namelijk van de dokter 4 weken na de bevalling al aan de pil maar ik wilde dat het natuurlijk zou komen. Is hier iemand al gewoon aan de pil gegaan zonder eerst ongesteld te zijn geworden?
Hallo allemaal ! Ik ben nu ook 10 weken en 4 dagen geleden bevallen ! Ik ga er ook niet vanuit dat het zo is.. Maar voor de zeker heid misschien maar een testje doen ! Ik heb best buikpijn elke keer, en soms voel ik wat lopen, maar op de wc aangekomen is het gewoon dikke taaie afscheiding ! @Butterfly85 : Je kan toch een condoom gebruiken ? Dan kan er MEESTAL niks mis gaan! (alleen hoe test je of ie kapot is..?) @MomHairy : Hoe zou dat toch komen dat het zo lang kan duren, het gemiddelde is toch 6 tot 8 weken na de bevalling ? -x-x-x-
Hoi mamamirella, Ik heb ook steeds dat ik denk dat ik ongesteld ben geworden maar dan is het idd gewoon afscheiding. Ik heb ook veel last van m'n buik. We doen het ook wel met condoom en kijken daarna of die niet lek is maar ben toch een beetje bang dat het per ongeluk wel misgaat. Ik heb gelezen dat het zelfs 8 maanden kan duren, nou zo lang wil ik echt niet wachten. Groetjes
Ik ook niet hoor ! Want ik zou het liefst zo als hij 1,5 jaar is voor een 2e willen gaan ! Dus dan ben je nog niet zo lang ongesteld... Ben benieuwd wanneer ik het word! -x-
Ja ik wil ongeveer als ze 3 is een tweede. Ik ga zaterdag maar met de pil beginnen en als het daarna nog niet komt dan ga ik maar naar de dokter. Groetjes
hoi hoi, hier ook nog niets. heb 3 dagen bv gegeven,daarna meteen de fles. mocht van de vk na 2 weken beginnen aan de pil maar wou ook wachten op de natuurlijke weg. groetjes
balen he allemaal... ik moet nu voor de tweede keer ongi worden op 19 april. ik hoop zo dat ik het word wand dat zit er gewoon 28 dagen tussen. ach we zien wel succes meiden