Hoezo ken je lichaam. Eerder gaf ik aan zal wel ongi worden als ik weer moet werken en ja hoor gisteren was het zover.
4 januari bevallen en 7wkn borstvoeding gegeven en werd pas ongesteld met pasen.. erg gezellig hihi van mij had het wel langer mogen duren
heb ff een vraagje voor jullie,misschien dat jullie me kunnen helpen. geef s'morgens nog 1 keer borstvoeding,maar ben dus nog steeds niet ongesteld geworden. wie weet hoe lang het nog kan gaan duren? vertel er wel ff bij dat ik pco heb en ik een kuur primolut heb gehad,omdat ik niet ongesteld werd na het stoppen met de pil dus ben eingelijk "bang" dat ik dit keer ook niet uit mezelf ongesteld word. heb begrepen dat het verstandig is als je pco hebt om eens in de 3 maanden ongesteld te worden. ga niet meer aan de pil(heb ik besloten) dus wanneer is het tijd voor me om naar de dokter te gaan? alvast bedankt! groetjes angela
@Angela80 : Hmm.. Daar ben ik niet bekend mee ! Je kan zowiezo de huisarts even bellen en het uitleggen, beter 10x te veel als 1x te laat ! Enne mensen, ik ben nog niet ongesteld en heb een test gedaan, NEGATIEF dus NIET zwanger... Gewoon afwachten dus... Kan je menstruatie ook door oververmoeidheid uitblijven ? -xxx-
Ik ben 15 januari bevallen, heb 11 weken volledige borstvoeding gegeven en ben de laatste 2 weken aan het afbouwen. Zit nu op een ochtend- en een late avondvoeding, en ben nog niet ongesteld geweest Ben ook reuze benieuwd wanneer het weer terugkomt. Misschien dat we vanaf de zomervakantie weer gaan proberen voor een tweede. Dus met een beetje mazzel wordt ik niet ongesteld en moet ik naar mijn lichaam 'luisteren' om te weten of ik kan gaan testen...
Hallo!,heb besloten dat ik deze maand nog ff afwacht,en dan ga ik naar de ha,misschien dat ik dan naar de gynaecoloog kan,zodat hij kan zien of het aan de pco ligt,of de bv
Hoi Mamamirella, ben je al ongesteld? Heb er zelf geen ervaring mee, ben nu ongesteld maar was snel na de bevalling met de pil begonnen, dus dat telt niet echt. Wat een hoeveelheid bloed trouwens, niet normaal! Ik zou zeggen, volg je gevoel, als je er een beetje ongerust over bent zou ik effe langs de ha gaan, al is het maar voor je eigen gemoedsrust! Veel succes!
Ik bellen voor een afspraak.... Kan ik pas .............. 5 MEI ! terecht Hmm.. Ben benieuwd ! Heb getest van de week, misschien voor de zekerheid morgen weer testen ? En anders weet ik het ook niet, misschien toch maar aan de pil beginnen, of eerst bloed prikken evt..? -x-
Hier ook nog steeds geen menstruatie. De eerste 15 weken BV gegeven. Nu 20 weken na de bevalling maar nog steeds geen Vind het niet erg hoor
Ik ben ook nog altijd niet ongesteld! Ik geef wel volledig bv, dus daar ligt het aan bij mij. Maar zou het wel fijn vinden om weer eens ongesteld te worden! (nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen )
Vandaag ondanks de volledige bortsvoeding. Nou ja, weet ik in ieder geval zeker dat ik niet weer zwanger ben, zullen we maar denken, want dat hoeft van mij nog niet zo snel.