Nog steeds niet ongesteld ruim een jaar naar na de geboorte van mijn zoontje. Als je bv geeft kan het wel 2 jaar wegblijven,maar het kan ook heel snel weer terugkomen.. Had voor mijn zwangerschap overigens een zeer regelmatige cyclus.
Ik heb 6 weken gevloeid en werd bij week 8 alweer ongesteld. Met voledige borst voeding. Was voor mijn zwangerschap super regelmatig kon de klok er bijna op gelijk zetten . Ik had gehoopt dat het nog even weg bleef. Na het vloeien van de bevalling maar 2 weken rust Had van mij nog wel een maandje over mogen slaan. Annemarie
hallo iedereen bij mijn dochter, nu drie jaar, heb ik 6 weken gevloeid en werd ik na 10 weken ongi. Ik gaf volledige borstvoeding. mijn zoontje is nu 10,5 week en ik heb ze nog niet. bij hem heb ik 4 weken gevloeid. ook bij hem geef ik volledige borstvoeding. maar het is wel al aan het rommelen in mijn buik dus lang zal het niet duren denk ik. we zullen wel zien he
Ben na 8 weken weer ongesteld geworden. Was wel heftiger dan voorheen, maar wel meteen weer regelmatig. En na mijn bevalling heb ik slechts 2 weken gevloeid. groeten, Aurelie