Na 3 maanden zag je wel wat. Ik heb ook een behoorlijk platte buik, dus dat was wel te zien. Overigens was ik rond 30 weken dusdanig gegroeid dat men dacht dat ik iedere moment kon bevallen.
Ha ben benieuwd wanneer het bij mij gaat komen! Ben nu tussen de 8 en 12 weken en ik zie nog niks......... Morgen afspraak met VK dus dan weet ik hoever ik ben!!!
Rond de 20 weken ging ikzelf een bolletje zien. Omdat ik geen strakke truitjes draag zagen anderen het pas een aantal weken later nadat ik ze verteld had dat ik zwanger was. Collega's vroegen of het nog maar pril was omdat ze nog niet echt iets zagen. En dan was mijn antwoord meestal dat ik nog 15 weken moest.
Ik ven nu 22 weken en mensen die niet weten dat ik zwanger ben, zien het niet. Zie er eerder uit of ik goed gegeten hen met de vakantie. Ik heb wel vrouwelijke heupen, dus ze heeft misschien in de breedte wat meer plaats, voor de zwangerschap wel altijd een hele platte buik gehad, nu zie ik er een beetje mollig uit
Bij de eerste was ik 34 en bij 35 weken zeiden mensen Gefeliciteerd met je zwangerschap. En dan vertelde ik dat ik nog maar drie weken hoefde. Was wel een dysmatuur kindje. Bij de tweede rond 16 weken, grootste buik maar nog steeds bescheiden. Zwaarste kindje van de drie 3000 gram. 20 kilo erbij En nu nog steeds de molligste haha Bij de derde kreeg ik vanaf zeven weken mn broek niet meer dicht en buik verdween weer rond 15 weken. Buik bleef klein en weer een klein kindje. Ook maar 6 kilo aangekomen.
Kreeg bij de eerste pas rond 26 weken een echt zwangerschapsbuikje. Bij de tweede zagen mensen het al na het eerste trimester. En bij de derde had ik met 8 weken erg last van opgezette darmen (waardoor ik al snel een buikje had) en toen zaten mensen ook al te gissen of ik niet zwanger was. Het is echt per vrouw en per zwangerschap verschillend.
Na 4 maanden ging ik het zelf wel zien had altijd een platte buik,dus dan valt het voor jezelf al snel op. Voor de buitenwereld ben ik pas sinds kort zichtbaar zwanger.
Ik had voor de zwangerschap een platte en vrij gespierde buik. Met 8 weken was t echt al duidelijk een zwangerschaps buikje ookal was dat waarschijnlijk van de darmen etc. Kon het nog maar net verstoppen onder mn wijde kleding. Met 12 weken eindelijk verteld en toen had ik ook al echt een duidelijke ronde buik
Ik ben nu 27 weken zwanger en mijn buik begint nu pas zichtbaar te worden. Maar de baby groeit goed en dat is het belangrijkste
Nu met 18 weken ong. Dacht zelf dat ik helemaal geen buik had, leek alleen wat meer vet te hebben. Maar nadat mijn man zei dat ik toch echt wel een buik had en een foto gemaakt heeft, blijkt hij toch gelijk te hebben en zie ik het ook
Bij mij kwam de 'buik' vrij laat, als ik mensen mag geloven. Ik kreeg pas met 16wkn een kleine bolling, maar ik kon nog gewoon mijn eigen broeken aan en collega's op het werk die het niet wisten konden het ook nog niet zien. Pas rond de 20wkn kreeg ik pas echt een buik en toen hoefde ik pas positiekleding aan te schaffen. Ik kreeg toen opmerkingen van ow je bent pas zwanger en veel mensen zag je toch wel verbaasd kijken toen ik zei nee hoor ben al op de helft hihi
Ik was niet heel slank, maar ook niet heel dik, beetje gezet. Ik merkte zelf rond week 16 dat ik maar eens andere broeken moest gaan halen. Maar bij week 18 kon ik het pas op mijn werk vertellen (er zat een meivakantie tussen en kreeg daarna 2 weken last van een evenwichtsstoornis, die niet met zwangerschap te maken had) en mensen waren verbaasd. Met 20 weken was ik nog maar 2 kg aangekomen. Daarna ging het wel hard en is er een duidelijke buik te zien. Hoewel ik aanleg heb om aan te komen, valt mij de rest van mijn lijf echt mee. Daar ben ik niet echt dikker geworden. 10 kg erbij nu en zit echt in buik en borsten.
Bij mijn eerst zwangerschap hebben we het met 9 weken aan de meeste moeten vertellen omdat ik al een flinke buik had. Nu met de 2e begint het ook al weer redelijk op te vallen , maar probeer het nog even voor me te houden, dan maar wat grote shirts en truien aan.
Pas rond de 26 weken en mensen waren verbaasd als ze hoorde hoe ver ik al was. Na 35 weken is mijn buik erg snel gegroeid en nu is die heel groot.
Ik ben zwanger van ons eerste kindje en had niet een hele platte buik voordat ik zwanger werd. Maar met 10/12 weken moest ik echt andere broeken aan, het zat allemaal niet meer lekker. Ben nu 16 weken en je kan echt al wel een buikje zien. Aan de ene kant leuk, aan de andere kant.. Als ik tegen mensen zeg dat ik 16 weken ben zie je ze echt denken.. ooh, nog maar zo 'kort'? Oeps...
Grappig om te lezen dat het bij iedereen verschillend is! Ik ben nu bijna 15 weken zwanger.. Mijn broeken kunnen allemaal gewoon nog zonder moeite aan, heb ook nog niet echt het idee dat mijn buik dikker is geworden. Ik ben benieuwd wanneer dat gaat komen! En ook de eerste schopjes!
met 19/20 weken ging men heel voorzicht bij mijn vriend vragen of ik misschien zwanger was...... En NU kan je er niet meer omheen!!!!