Mom: ik had al gereageerd in het 1-15 juli topic maar hier ook nog even. Vervelend van het bruinverlies, ik begrijp dat het je erg onzeker maakt. Bruin en/of roze wil gelukkig niet altijd iets slechts betekenen. Ik heb bij de eerste in het begin ook 3 dagen wat bruinverlies gehad. Bij de tweede echt roze/rood maar ik had een hematoom in mijn baarmoeder. Gelukkig nu 2 kern gezonde jongens rond lopen. Heb vertrouwen in je lichaam! En nu het buikie gedeelte Bij de 1ste begon ik op 77 kilo bij 168cm. Daar kreeg ik pas na de 20 weken een buikje. Maar daarna ging het ook snel. Mijn buik had op het laatst een omvang van 116 cm. Bij de 2de begon ik op 78 kilo en kreeg ik rond de 17 weken een buikje. Op het laatst was mijn buik 118cm volgens mij. Ik was bij hem minder aangekomen maar toen was mijn buik echt groter dan bij de eerste. Ik begin nu op 71,5 kilo en ben erg benieuwd hoe snel het nu gaat...of misschien ook niet
Het is altijd schrikken. Heb het ook minimaal gehad en niet meer teruggekregen tot nu toe. Hoe gaat het nu? Ik hoor wel van veel mensen hoor dat bruinverlies.... Pas als het echt rood is met krampen wordt het ernstig.
Bij de eerste met 8 weken. Nu bij de 2e met 6 weken al. Zo duidelijk dat anderen het konden zien en ik het dus lang niet geheim kon houden tot de 12 weken.
He sterre ja ik zag net je bericht...het is idd eng om bruine afscheiding te hebben maar goed...zolang het goed gaat met me boontje maak ik mezelf geen zorgen..hopelijk kan ik aanstaande dinsdag hem/haar zien en ben ik stukken rustiger Bbybanjo: dat klopt het is wel even schrikken...het begon gisteravond en door de dags had ik het niet maar vanavond is het weer beetje bij afvegen...vind het wel eng...hopen dat het gwn stopt! @lief of stoer... Awh das ideaal..ik wil ook zo lang mogelijk van me zwangerschap genieten en een buikje is voor dit maa omdat het me eerste kind is vanaf vroeg beginnen