Vanochtend had ik het gevoel dat ik de baby voelde. Ik ben pas 14 weken zwanger dus ik vraag me af of dat al kan. Als ik 18 weken zwanger was geweest, was ik ervan overtuigd geweest, omdat ik het gevoel herkende van mn eerste zwangerschap. Mijn vraag aan jullie : kan dit en vanaf wanneer voelden jullie de baby voor het eerst?
Met 13 weken een plopje. Echt duidelijker vanaf 15 weken. Dus kan goed dat je met 14 weken al iets voelt hoor
Echt duidelijk voelde ik haar met 16 weken. Heb je de placenta aan de voor of achterkant? Dat maakt ook nogal een verschil volgens mij
Bij een tweede kun je het veel eerder voelen. Bij mn eerste voelde ik het met 17 weken toen twijgelde ik nog met 19 weken wist ik het zeker!
Dank voor jullie reacties! Ik ben dus niet gek, gelukkig! Placenta ligt achter, wat ik begreep van de echoscopist. Ik vind het echt bizar, zo vroeg, maar het was zo duidelijk! Heerlijk!
Hier ook 14 weken. heb het idee dat ik ook al wat voel zo af en toe. maar met drukke dagen met peuter weinig tijd om er op te letten. Ik probeer savonds in bed altijd even bewust "contact" te maken met de kleine. want het is gewoon waar wat ze zeggen; 2e zwangerschap beleef je totaal anders en soms veel minder bewust. kan niet wachten tot ik de kleine straks echt duidelijk voel, word het toch wat "echter" van allemaal.
Met 14 weken. Was helemaal verbaasd, ik voelde tijdens mijn eerste zwangerschap pas iets met 23 weken
Met 14 weken eens in de zoveel dagen een zacht 'plopje'. Sinds 18 weken voel ik de baby duidelijk en sinds 23 weken ook dagelijks en vanaf de buitenkant. Inmiddels kan ik ook goed onderscheid maken tussen een duwtje, een schop en zomaar wat gewoel
Hier met 12 weken het eerste plopje en met regelmaat opnieuw dus weet zeker dat het de kleine al zo vroeg was
Eerste zwangerschap met 13 weken, tweede zwangerschap met 10 weken en deze zwangerschap met bijna 10 weken
Hier ook al vanaf een 13 weken. Vond het ook erg vroeg, maar herkende het onmiddellijk van mijn vorige 2 zwangerschappen. Vanaf een week of 16 voel ik haar dagelijks. En vandaag ook voor de eerste keer duidelijke schopjes te voelen aan de buitenkant.