wanneer werd jullie oude kat ook echt oud?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosao, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    TS mooi beestje zeg!!

Wij hebben vorig weekend afscheid genomen van ons Moos.
    Ze was nog net geen 10 jaar.
    Plotselinge longontsteking was de boosdoener.

Zij oogde alles behalve oud.

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Die van ons is 8 en denkt dat ie bejaard is.

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hmm, het kan dus eigenlijk alle kanten op gaan. Wel apart dat het soms zo snel kan gaan. Ik hoop in elk geval dat hij er nog heel lang is! We hebben hem al vanaf kitten, dus is wel echt deel van het gezin. Hij loopt me thuis ook overal achterna en als ik op bed ga liggen, dan gaat ie altijd op mijn borst liggen :)

4. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Hier hadden we een poes met 16 jaar uit het asiel gehaald. Ze kon nog goed van haar afbijten (richting onze andere kat) , maar ze sliep wel redelijk veel. Met 2p jaar sprong ze ook nog gewoon van de behandeltafel af bij de dierenarts. Ze was niet soepel, maar deed het voor haar leeftijd erg goed. Tot haar dood (21 jaar) heeft ze zichzelf goed verzorgd. Ze had een schildklierprobleem,waardoor ze wel heel mager was, maar een behandeling zou op haar leeftijd meer kwaad dan goed doen. Vooral omdat ze nog zo goed was voor haar leeftijd en ze verder er geen last van had.

5. Amare

Amare Niet meer actief

Ik denk dat onze katten nooit jong zijn geweest, zijn allebei liever lui dan moe.
    Rennen doen ze niet, sjokkend komen ze er ook wel (behalve als het om eten gaat).
    Ze hebben echt een lui luizenleventje!

Deel Deze Pagina