Iemand die wat meer kennis heeft van de Cybex autostoelen (categorie 2/3 = 15kg-36kg)? Prijs maakt ons niets uit. Veiligheid en ergonomie zijn veel belangrijker dan de prijs. Ik kan niet echt het verschil vinden tussen deze verschillende Cybex modellen: - Solution Z i-fix - Solution S i-fix - Solution M-fix SL Normaal gezien hebben ze alle drie een isofix bevestiging. Solution Z en S hebben een systeem waardoor het hoofdje bij het slapen niet naar voren valt. Maar verder zie ik niet echt een verschil (behalve de prijs)? Iemand die me verder kan helpen? Ik heb geen lidmaatschap bij Test Aankoop/Consumentenbond/... Maar heb de indruk dat de Solution M-fix SL het wel zeer goed doet op die websites? Waarom de duurdere stoelen niet?
Zou het ff in juiste topic plaatsen voor meer reacties. Staat nu in de lounge en daar is de lounge niet voor bedoeld. Er is een juiste subfora hiervoor
Ik had altijd het idee dat er weinig verschil tussen zit en dat het vooral de stoffen en kleuren zit. Waarbij platinum de luxe variant is en silver de goedkopere versie.
Ik heb twee Solution M-Fix SL stoelen en die bevallen prima. Geen idee meer wat het verschil met die anderen is.
Wij hebben voor de S gekozen. Bij de F verschuift het gehele ruggedeelte mee omhoog als je de stoel aanpast. Het verschil tussen de S en M is inderdaad de kantelbare hoofdsteun en de S neemt minder ruimte in je auto in maar heeft wel een iets ruimere zitting. Verder zijn ze nagenoeg gelijk.
Heb Cybex zelf ook even gecontacteerd en ze bevestigen dat dit inderdaad het enige verschil is! Heel erg bedankt!
Ik heb meerdere tests bekeken en wat mij opviel is dat ze vaak één van de drie stoelen meenamen in een test en niet alle drie. En dan met name de M heb ik veel gezien.
Ik heb deze in de auto. We hebben echt geen cent bespaard op een autostoel. Geen idee wat het grote verschil is. Met se ander. Maar deze was zag er gewoon een stuk solideruit dan de andere. Dat klepje naar achter bij het hoofd is niet persee heel fijn. Die heb ik altijd wat rechterop staan. Maar er zit wel een soort van ligstand in. https://www.babypark.nl/cybex-solution-z-i-fix-plus-autostoeltje-khaki-green.html We hebben hem nu bijna een jaar. Ben er echt super blij mee. Hievoor hadden we een juno fix.
Wij hebben ook de M.en bevalt goed. Heb destijds ook de fabrikant gemaild omdat ik het verschil ook niet begreep.