Het darmen buikje .... Ik leek met 12 weken wel 20 weken zwanger... Maar echt het baby buikje zag je duidelijk met 20/22 weken
Ik ben niet zo groot 1,65 en heb een slank postuur van mijn eerste kreeg ik heel snel een buik vanaf 12 weken groeide het heel hard sommige begonnen zelfs toen al mijn minibuikje aan te raken, die bleef met sneltreinvaart groeien op het einde had ik dan ook een enorme toeter en werd er gek van. Het was geen grote baby een mannetje geboren met 39,4 net aan 7 pond en 49/50cm. Nu van de 2e loopt het precies het zelfde, ben nu 22 weken maar heb ook nu weer een flinke buik waar iedereen van staat te kijken als ik zeg dat ik net over de helft ben en nog en helft moet. Qua kilo's is het weer tegenovergestelde die gaat op een slakken tempo. Bij de 1e maar net aan 10 kilo aangekomen.
Ik ben nog geen 7 weken zwanger maar heb vaak het gevoel dat ik te veel gegeten heb. Heb van mijzelf wel al een (klein) buikje dus ben benieuwd hoe het gaat worden gedurende de zwangerschap. Was namelijk bezig met afvallen voor ik zwanger werd omdat ik zo'n 10 kg te zwaar ben, dus dat plus nog de zwangerschapskilo's die er nog bij gaan komen! (Ben ook maar 165 lang)
Ligt het san vooral ook aan je bouw? ik vraag het me ook wel af. ik ben nu 10 weken en heb wel een buikje maar rond mijn navel dus dat zullen darmen zijn. zie je een buikje eerder wanneer je slank ben? Of juidt eerder als je wat gezetter ben? of maakt dat helemaal niks uit?
Ik ben 1,70 en 65 kg en redelijk breed gebouwd voor een vrouw, dus niet slank. Maar mijn buik staat elke avond bol en strak.
Ik ben wat voller, maar heb goede buikspieren (ingepakte buikspieren haha), maar hier zag je bij nr1 pas met 28 a 30 weken duidelijk dat ik zwanger was. Deze keer met nummer 2 nu (31 weken) Een darmen buikje heb ik nooit gehad, bij nr 1 en 2 niet
Opgezette darmen vanaf week 1, zodat ik m'n broek niet meer dicht kreeg en m'n middel verdween. Een babybuik vanaf 22 weken...